Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

In mers, nu prea :lol: , dar pe loc in garaj se aude bine.

Inainte de a curata turbina urla mai tare decit acum, si acum cind am citit intrebarea mi-am dat seama de asta, chiar ma intrebam , mi se parea zgomotul schimbat si nu stiam de ce. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si la mie e la fel pe loc se aude bine dar in mers nu o mai aud si o simt putin cand intra..as vre acum sa-i fac un log in mers sa vad ce si cum..eventual sa vad cati cai mai dezvolta motorul meu din 101..si aici ar trebuii sa vb cu Cipos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un bkd de 140 cp si 35000 km.

la ultima revizie vestea: turbina trebuie schimbata...

AF: 08/2005

.....

in stilul asta urmatoarea masina e pe benzina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce trebuie schimbata? Sau mai bine zis: ce stil de condus ai? (incerc sa-mi dau seama ce si cum deoarece si eu am acelasi bolid)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NHT: ai fost la revizie fara sa stii ca ai probleme la turbina si ti-au verificat-o si ai fost informat ca trebuie sa ti-o schimbe, sau cum ?!

Avea ceva simptome de defectare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat..(birfa beton) :)

in 2005 s-au instalat turbine de la garrett italia.

a fost un lot cu buleli, masinile in mod normal ar fi trebuit rechemate la service pt schimbarea turbinei.

asa se explica faptul ca se schimba o piesa de 2000 euro fara scandal.

de la sf lui 2005 se produc in ro

s-o vedem dupa schimbare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un bkd de 140 cp si 35000 km.

la ultima revizie vestea: turbina trebuie schimbata...

eu am un golf 4 asv cu >200tkm, turbo original, fostul proprietar a patit limp mode, s-a dus la reprezentata

unde a fost dat diagnosticul : "change turbocharger"... :) am cumparat-o eu, si cu o suma modica i-am

curatat vanele geometriei variabile si merge f. bine, nu mai limp mode, "ca noua" pe vag-com :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Arunc doar o intrebare, asa ca va rog, nu tabarati cu bata pe spinarea mea.

Am trecut cu un picior in tabara BMW. Am Skoda Tour in continuare in familie dar eu am vrut mult de tot un 5er 520D din 2000. Nu mai reusesc sa trec de 120 km/h (am mers lejer si cu 180). Am masina de 2000 km si tot ce s-a schimbat intre timp sunt filtrele de aer, motorina si s-au citit erorile din memorie si s-a dat un basic settings. Nu erau erori legate de turbo. Degeaba apas pedala pana la capat, nimic, nu mai are putere. Degeaba repornesc motorul, problema ramane. Ca pentru mers in oras e ok....dar chiar si asa simt ca parca masina trage chinuita, ori nu are aer....dar nu mai e deloc agila.

E cineva amabil si dragut si are ceva experinta si cu motoarele astea ?

Imi cer scuze daca am deranjat cu intrebarea mea, insa ma gandeam ca la baza conceptele de functionare sunt identice, indiferent ca e VW sau BMW...

Modificat de d_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare... pentru ca tot citesc ce ati scris voi aici. Mda.. majoritatea dintre voi aveti masini turbo dar cu turbina ce are geometrie variabila!

Intrebarea mea este: la un motor 1,9TDI 90Cp md.1Z injectie mecanica, de ce pierd puterea in treapta a 3-a /3000-3200rot, tr.4-a 2800-3000.rot., a-5-a 2600. Precizez ca simt ca si cum mi-ar taia alimentarea cu motorina pentru o secunda, isi revine si accelereaza , iarasi "taie" si urca in ture/viteza fooarte lent.

multumesc anticipat oricare ar fi raspunsul dvs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@d_andrei cum trage masina pana la 120? ai mai mers cu una aasemanatoare sa vezi cum ar trebui sa traga? daca masina urca bine pana la 120 si deodata numai trage e posibil sa fie de la turbina, daca nu, iar masina e puturoasa incontinuu scoate mufa la debitmetru si vezi pana unde poti sa urci

@dragos_ tdi vezi ca mai era un caz pe forum a unui baiat din marea britanie parca im_stealth cu acelasi motor ca al tau si avea un furtun de pe admisie carapat, cel mai concludente ar fi niste logouri in mers pe care sa le pui aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipos, masina are acceleratie liniara pana la 120, schimb 2 la 3500, 3 la 3500, (cu motorul cald, pana aici e totul ok) si continui sa accelerez....pe la 3600 ii dau 4 si apoi cu pedala calcata pana la fund...efectiv se limiteaza la 120 km/h, ii dau a 5-a scade si mai mult turatia astel incat viteza sa ramana fixata pe 120 km/h.

Eu cand am luat masina era parca un pic mai vioaie, dar la prima iesire la drum intins am atins fara probleme 180 si mai putea doar ca nu am vrut eu. Acu masina parca trage chinuita, si de multe ori eu avand talpa un pic mai grea, accelerez , ea se gandeste putin si apoi efectiv imi rupe aderenta cu o accelerare violenta...

Tot ce s-a intamplat e ca intre timp am schimbat filtrul de aer si de motorina (eu le-am schimbat, sa fi facut ceva aiurea ?) si am pus-o pe un tester unde am vazut eu ca i-a dat basic settings pe motor. Oprirea motorului si repornirea nu are nici un efect, la fel nici daca scot borna bateriei timp de 2-3 minute....

LE:

...si am mai pus naibii un aditiv in motorina, impotriva inghetului si ptr curatarea injectoarelor, l-am luat din selgros, e masrca 2+2, am pus doar 100ml la 65l....

Modificat de d_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce desriii tu acolo e cam 90% geometria deoarece ea ramane blocata (momentul de gandire) dupa care ii da drumul (cand accelereaza violent masina) deci cauta si tu pe cineva care stii sa-ti faca diagnoza pe turbina si vezi cat cere ecu si cat furnizeaza turbina, sau iar trebuie sa se uite cineva care stie, sa scoata furtunul de la actuatorul geometriei variabile si sa vada cum se misca tija de la acesta, daca erai in buc ma uitam eu

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa zic, acel actuator al turbinei l-am identificat vizual dupa modelul de la Skoda si aici imi e mult mai accesibil motorul fiind dispus longitudinal. Dupa ce am dat capacele de plastic jos am identificat si debitmetrul si pot sa incerc sa dau o tura si cu mufa scoasa.

Uite, recunosc, simptomele au inceput in oras cu chestiile astea cu acceleratiile violente dupa 1-2 secunde de la apasarea pedalei, dar nu iesisem inafara cu mai mult de 120 pana aseara cand am avut surpriza asta....

Principial vorbind, cum se face un test alt turbinei ? Nu cred ca pot vedea cat cere ECU si cat is cand ii ofera turbina, ptr ca nu are mufa OBD ci o mufa mai dubioasa in compartimentul motor... in fine, e tot o turbina, o sa incerc sa aflu si modelul, poate e Garret, poate nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum dupa ceea ce ai descris mai sus e 90% de la turbina, la vag poti sa vezi clar cat cere si cat furnizeaza, la bmw numai stiu

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult de tot, o sa mai sap in legatura cu problema. Poate mai e cineva din Brasov pe aici care se pricepe ? Sau poate stie cineva un loc pe-aproape unde se poate face o verificare/curatare turbina... ? Inca o data, multumesc mult de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare... pentru ca tot citesc ce ati scris voi aici. Mda.. majoritatea dintre voi aveti masini turbo dar cu turbina ce are geometrie variabila!

Intrebarea mea este: la un motor 1,9TDI 90Cp md.1Z injectie mecanica, de ce pierd puterea in treapta a 3-a /3000-3200rot, tr.4-a 2800-3000.rot., a-5-a 2600. Precizez ca simt ca si cum mi-ar taia alimentarea cu motorina pentru o secunda, isi revine si accelereaza , iarasi "taie" si urca in ture/viteza fooarte lent.

multumesc anticipat oricare ar fi raspunsul dvs.

Si eu am 1Z si iti pot spune ca e un motor foarte bun asa ca nu dispera.

Primul si primul lucru pe care tb sa il faci este un log in mers. Rogi pe cineva cu VAG-COM (Parca erai in Cluj, nu? Acolo il poti gasi pe Sebica79 sau pe KissLorand) sa iti faca un log in mers pe grupul 11 in a 3-a unde ai loc (pe un drum national ceva) ii dai talpa la fund de la 1800 RPM (rog pe "cunoscatori" nu sariti cu surge-ul ca are geometrie fixa omu' si la acestea nu se intampla) pana pe la 3500 RPM eventual continuand cu vit.4. Sa loghezi doar grupul 11 fara altele in paralel ca sa ai frecventa de esantionare maxima (parca 11Hz).

Pe baza logurilor putem vorbi. La 1Z-uri debitmetrul este Pierburg din fabrica si nu am vazut vreunul mort in viata mea deci ignora din start (cel putin pentru inceput) orice sugestii referitoare la acesta.

Sursa problemelor tale de acceleratie/viteza maxima pot fi :

a. Actuator ce agata / gripat

b. furtunuri la N75 neetanse sau gresit montate

c. N75 defect total sau intermitent

d. tija actuator agata sau e blocata

e. orice neetanseitate post turbo : furtunuri de plastic, racorduri de cauciuc, intercooler cu fisuri samd

....

z. si altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

128.000 km, primul proprietar ( deci excludem varianta km dati inapoi) no problem la turbina de pe motorul 1,9 TDI AGR original de 90 CP, resoftat la 120 CP in august 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi-le ca ai turbina cu geometrie fixa ca sa le "faci in ciuda" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. acceptate tizule :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost un lot cu buleli, masinile in mod normal ar fi trebuit rechemate la service pt schimbarea turbinei.

exista o actiune pt asa ceva? se poate verifica lotul(a mea este iunie 05 parca, am avut si 13C5 insa nu a fost nevoie de inlocuire volant)

asa se explica faptul ca se schimba o piesa de 2000 euro fara scandal.

de ce s-ar face scandal pt un defect clar in garantie?(eu lucrez la service Lamborghini si nu fac scandal cand se strica vreo centrala :) Lamborghini Caloreclima - ce credeati :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!