Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Pai acum o luna am dat turbina jos s-o curat, dar nu am putut s-o desfac. Atunci am controlat tot.

Acum vreau s-o dau iar jos, am inteles ca se poate desface cu ajutorul unei surse de caldura ( lampa de benzina.. ).

Testul l-am facut la Skoda, un aparat pus pe masina si mers cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Dupa ce am mai citit vreo 2 ore pe aici, m-am dus la masina sa mai controlez cite ceva, si :

Am tras cu gura pe furtunul de duce la actuator si se misca actuatorul, l-am impins cu o surubelnita lunga si face cursa completa fara sa agate, am pus/scos furtunasul la loc si vacumul misca actuatorul, am tinut cu limba sa vad daca tine decompresia, si o tine.( actuatorul )

Cele doua furtunase care duc la supapa EGR si cel care duce la actuatorul de la supapa nu fac nimc, adica n-au pic de vacum, chiar invers, daca sufli pe ele merge, daca tragi cu gura merge, n-au nici o greata.

Spuneam ca la rece la ralanti, tremura motorul, daca misc de pirghia actuatorului de la supapa EGR, aproape pe inchis, merge rotund motorul, normal daca inchid de tot se opreste motorul.

La test mi-a dat ca EGR-ul nu functioneaza.

Ma gindeam, daca ECU nu primeste informatia corect ( imi da la turatie peste 2950 ) si din cauza asta sa-mi dea Limpul asta nesuferit ?

Specialistii ce parere au ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ai scos furtunasul verifica daca face vacum, daca nu vezi ca pe circuit tre sa fie o supapa de unic sens este jumate alba si jumate neagra, vezi sa nu fie blocata aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, s-a rezolvat, bineinteles datorita lui Cipos :)

Geometria variabila agata exact la inceput si nu dadea voie sa se miste deloc, mergea la maxim tot timpul.

Domnilor, acest om se misca nu gluma, si isi aranjeaza lucrarea de asa natura sa nu faca doua drumuri pt o cheie pe care nu a luat-o din trusa, coordonare perfecta, nu se oftica ca nu merge un surub, nu face lucrarea pe ideea , "Lasa ca merge si asa " la mine a desfacut geometria variabila de trei ori pina a iesit perfect.

Recomand si pt cei din provincie ( eu, unul am venit din Craiova si pot sa spun ca am facut bine )

Dar sa lasam laudele, ca poate si-o ia in cap. ;)

Acum o alta problema, masina nu mai trage cum tragea inainte de reparatie. Pina a intra in Limp Mode tragea de o gasea dracii, am inteles ca era din cauza presiunii mari de pe turbo.

Am ma gindesc la un cip ;) cred ca i-ar sta bine cu 165 Cp ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) deja mi-am luato in cap ;) acuma e normal sa traga mai slabut deoarece inainte turbian era apropape incontinuu deschisa, acum ea lucreaza perfect, mai alec ca logul de dupa curatatre a iesit f bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa vedem si noi logul... :)

MAK, am mers cu G IV ca al tau si trage de rupe fara nici un cip...sa nu mai ai si alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de tras trage, dar parca o idee mai putin.

Astazi am mers cu Bora unui prieten de 115 Cp tdi si se misca mai incet ca a mea, si acelasi lucru a realizat si el ( el mergind cu a mea )

Cipos, hai cu logul ala, si eu sint curios ce a iesit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

am facut revizia la 35000 km la o octavia 2 bkd de 140 cp si, dupa ce bajetii de la avia au facut ceva upgrade software, mi-au spus ca se aude zgomot la turbina la turatie mare.

a urmat un dialog incheiat cu promisiunea ca piesa se va comanda... etc.

totusi dupa cunostiinta mea un vnt e destul de scump si din motive evidente nu-i vad facind asta.

masina e in leasing si are 16 luni..

cam 15000 km facuti abroad si 20000 in ro

am folosit in general omv/euro5 iar de vreo 2 luni am trecut pe euro4

exista alt service inafara de avia si poro unde pot sa pot face teste cu vagcom-ul sa aflu o second opinion?

multumesc in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata!

Warning

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ce se intampla cu turbinele de pe motorul BKD? sunt mai proaste decat cele de pe 1.9?

stiu de la serv VW din romania ca pica pe capete, nu conteaza daca au chip sau nu(dupa parerea mea chiar nu are legatura)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca la turbina de pe motorul BKD s-au facut mai multe upgrade-uri

masina mea e model 2007 si as vrea sa stiu ce sa schimbat la turbina fata de celelalte modele

exista un site, sau stie cineva de aceste modificari ale turbinei?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa cauti un topic: cat rezista un motor?

am 2 x TDI de 1.9 de la VAG. masina din semnatura si o Octavia. Golful are 198 000 si Octi 207.000. alexrosiu poate confirma pt Golf, iar pt Octi daca vrei ma crezi pe cuvant. in urcare spre Cheia, turata catre zona rosie nu scoate nici pic de fum. Skoda la fel. trag de rup amandoua. ba, Golful are si CIP de pe la vreo 190 000.

nu numai ca nu au prob la turbo, dar mai si alerg Golful destul de rau.

ce ziceai de turbina? :)

sa iti mai spun de Golf II 1.6 TD si Passat trecute amandoua de 300 000 la fele fara prob la turbo? dar hai ca alea nu sunt 1.9.

eu nu contest ca cel cu care ai vb nu se pricepe la turbine, dar poate e si o chestie de marketing, sau poate nu mai e la curent cu noutatile. dar tot ce stiu e ca eu nu sunt caz unicat.

long live TDI !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa motoru eu vorbeam strict de turbina ...

Conteaza si exploatarea si intretzinerea dar eu am auzit de mai multe cazuri in care au murit turbine dupa 150 000 km decat cazuri in care sa reziste peste ...

P.S. - si mosu are un passat 2001 1.9 de 130 avx parca are 200 000 cu el si cica nu are probleme cu turbina ... probabil alea mai vechi erau mai bune ...

Modificat de DraKu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi spun "masina mea are 150.000km fara probleme!". Dar ei l-au cumparat la "120.000" pe BC din olanda sau belgia. De unde stie cineva daca a fost sau nu schimbata turbina originala? Cred ca mai corect ar fi sa faca asemenea afirmatii doar cei care au mers ei cu ele 150.000-200.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... mentionez ca moshu al luat passatu la 140 000km si zice el ca nu a fost schimbata turbina originala dar ... cine stie in cartea de service nu sicrie dar .... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal,sau mai bine spus in 90% din cazuri o astfel de interventie(plecind de la la ideea ca este importanta si costisitoare) SE POATE VERIFICA EXTREM DE USOR SOLICITIND DE LA ORICE reprezentanta VAG "istoricul masinii".

Orice intreventie asupra masinii de la banalul service la fiecare 15000 km este trecut in istoric cu o conditie:masina sa fi fost in service autorizat!!!

Pe multi ii va apuca risul dar la o masina ,mi-a aparut la 152.000km schimbat bec pozitie far dreapta!!!

Hm?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar eu am auzit de mai multe cazuri in care au murit turbine dupa 150 000 km decat cazuri in care sa reziste peste ...

Esti un caz foarte izolat atunci :offtopic:

Aaa...si sa nu uit, am si cip facut "stage II" adica ceva mai agresiv decat cel normal. Iar la mapa de turbo nici nu s-a umblat cand s-a facut cip-ul pentru ca nu era nevoie (asta inseamna ca merge la fel ca inainte si asigura totusi presiunea superioara necesara dupa cip).

:) ;) Cum adica nu s-a umblat la mapa de turbo pentru ca nu era nevoie??? Ce legatura are una cu alta? Oricum, ma indoiesc ca poti obtine o crestere semnificativa fara sa schimbi nimic la turbo... ceva lipseste din ecuatie :)

P.S. "Stage II" implica modificari "hardware", nu doar resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAK acum dupa curatare auzi turbina bine cum intra cand accelerezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate singura samantza de adevar ar fi cea cu schimbatul/curatzatul geometriei variabile ... ca in ceea ce priveste axul ... daca ai modificat ceva ... salut ... nu se mai echilibreaza la turatiile alea ... decat in fabrica poate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul soft al lui Rapiere avea in toate mapele modificate si mapa de turbo (cresteri intre 0.05 si 0.15 bar in plus) . La "stage 2" cand a mai castigat CP (stage 1 a dat pe dyno 164CP , iar stage 2 il cataloghez cam pe la 175-178CP) am modificat mape dar nu m-am atins de ce era facut in turbo de prima data.

Pai zi asa, din ce-a zis el s-a inteles (cel putin EU asta am inteles) ca mapa de turbo a ramas cea stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!