Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Salut,

Din pacate si eu am experimentat acum cateva zile nenorocitul de "limp mode". Era prima iesire afara cu masina si cand sa ma dau la ea, s-a ofilit brusc. Am tras pe dreapta, am oprit-o si apoi a mers ok, insa am fost destul de temperat cu acceleratia, desi cred ca s-a comportat ok (150 - 160 fara probleme si 180 pentru putin timp la fel destul de usor). Cand m-am intors chiar am calcat-o peste 4000 de ture sa vad daca mai face si nimic.

Insa azi, mi s-a oprit la 100 intr-a patra fara nici o actiune violenta a pedalei de acceleratie si pe deasupra mi s-a aprins si martorul galben de "Engine electronics" - Motorelektronik gest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot fi mai multe nereguli,decat sa le insire cineva acuma,asteptam noi sa faci scanarea si le vei insira tu de sunt...nu e sigur ca e limp mode,pana nu vezi ce arata vag-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

interesant topic, mi-a luat 3 ore sa-l citesc; aveam aceeasi problema-nu tragea. dupa ce am citit topicul am schimbat debitmetrul si surpriza surpriza, vorba lui cipos racheta. problema e ca nu m-a tinut mult, mi s-a dus pompa de vacuum, nu mai face vacuum aproape de loc. intrebarea mea este urmatoarea "cat de imporatnta pentru functionarea motorului este aceasta pompa?". mentionez ca sunt afon :D :D .m-ar interesa daca in automatica turbinei vacuumul (pompa de vacuum) are vreun rol si cat de important este.

multumesc anticipat, si scuzati daca am fost off topic!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@transsoniku la tine nu e neaparat sa fie dusa pompa, ci n75-ul electrovalva care comanda turbina

@mihneatdi pana nu pui vag comul pe ea ne cam dam cu presupusul, dar 90% a fost un limp mode de la prea multa presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihneatdi pana nu pui vag comul pe ea ne cam dam cu presupusul, dar 90% a fost un limp mode de la prea multa presiune

Revin,

Prin bunavointa dl-ului Voinea, eroarea stocata dupa limp mod-ul meu este "Charge Pressure Control: Positive Deviation". Deci, tija actuator si/sau turbina murdara. Corect?

Mihnea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate ... cum actioneaza acest "limp mode" adica opreste turbina elelctronic, mecanic sau ce se intampla de fapt ? ptr ca la mine cand a intrat ultima oara in limp mode am tras pe dreapta si am turat-o pe loc si turbina nu se mai auzea deloc asta inseamna ca e oprita ??? imi cer scuze daca intrebare e stupida dar chiar vreau sa stiu ce se intampla ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum v-am zis, frana tare + nu trage, merg la mecanic, comand pompa de vacuum (pierrburg ), debitmetru unu iatalian meteor sau ceva de genu asta (am factura si cutia acasa); masina isi revine-racheta.

doua zile dupa ma depaseste o doamna (aveam cam 70 km/h), nu se asigura cand reintra pe banda si ma agata. rezultatul aripa infundata bara zgariata.

partea frumoasa urmeaza: duc masina in service mi-o fac super (aripa schimbata, bara vopsita), plec cu ea din service dar nu mai trage. ma duc la mecanic pune testeru pe ea si apare concluzia debitmetru defect??? il da jos si surpriza surpriza pe el scria bosch !!!!

ma sa mor eu!!! cum am rezolvat cu debitmetru nu mai conteaza :lol: oricum nu in service (prinde hotzu scoate-i ochii).

asa ca fratilor atentie la CARDINALS CONSTANTA ca se mai ocupa si cu de astea.

scuzati off topicu da nu mai puteam, chiar azi mi s-a intamplat si simteam nevoia refulez :lol: :lol:

ps: cam cum ar trebui sa procedez??? fac sau nu plangere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ceea ce spui transsoniku.O experienta neplacuta am avut si eu asta vara tot la acelasi service din Constanta(aceeasi problema, avusesem limp mode pe A2), dar cum ma grabeam deoarece eram cu serviciul pe acolo...Nu are legatura cu topicul, de aceea cred ca am putea continua sa discutam la "discutii generale".S-ar putea sa rezolvi ceva, cine stie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa gresesc,dar cred ca deja in fiecare oras e cate un meserias forumist care poate reconditiona sau /si verifica turbo,nu numai in satu mare sau nu numai firmele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-ti o curatare de turbina , o sa simti imediat diferenta , vb cu cipos mi-a facut si mie si sunt f multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a rezolvato demult, este daca nu ma insel primul client al lui8 laurentiu :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos, te rog, aceasta favoare imi revine mie (de prim client) :screwy:

Daca te referi la prim client platitor e posibil... :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia tre' sa schimbam in jur de 3000 rpm...hm ! mi se pare cam mult da' o sa o facem si pe asta :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrele au obiceiul sa nu lucreze la parametrii normali din cauza neschimbarii la timp a filtrului de aer care se imbacseste foarte repede, nu uitati ca traim intr-o tara cu foarte mult praf, iar simptomul cand debitmetrul se duce este acela ca autoturismul la o viteza de peste 120 Km/h nu mai are putere si nici nu mai trage cum a tras candva.Apropo de piesa vedeti ca se poate cumpara doar miezul, nu e necesar sa luati intreaga piesa si e la jumatate de pret cca.220 RON.

ATENTIE verificati tot la 2 saptamani filtru de aer , pe timp de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bluf: crezi ca se poate curata senzorul cumva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am facut azi un test , din care mi-a iesit ca EGR nu functioneaza si presiunea pe turbo 2950 :) si bineinteles, Limp Mode.

Ce a ce stiu: actuatorul este bun, furtunele bune, dar vanele agata.

Cum se repara vanele ? am inteles ca trebuie facuta planeitatea, dar cum ? In Craiova nu am gasit pe nimeni sa faca planeitatea. Eu pot sa fac planeitatea ? imi trebuie ceva aparatura ?

Daca nu am ce-mi trebuie , inseamna ca singura solutie este Bucurestiul, la Laurentiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la concluzia ca actuatorul este bun? Dar ca nu merge EGR ? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bluf: crezi ca se poate curata senzorul cumva ?

Sunt mecanici care se pricep si sa curete senzorul dar nu stiu cat e de sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATENTIE verificati tot la 2 saptamani filtru de aer , pe timp de vara.

Pai eu stiam ca daca scoti capacul de la filtru de aer trebuie schimbat chiar daca e curat, ca acesta nu mai etanseaza perfect. Sau ma insel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un passat din 98 si am aceeasi problema, se plafoneaza la 120 km/h iar daca tin pedala in podea mai creste cam pana la 140. la service au pus testereul pe ea si : (citez mecanicul)" imi da eroare la debitmetru adica imi cere 800 800 si ceva iar asta este o defectiune din ECU deoarece nu are cum sa ceara atata debitmetrul". Am cautat alt ECU pt motorul meu (90 cp) sa vedem daca problema ramane dar nu am gasit pe nicaieri...am lasat masina la service iar astazi am fost sa o ridic...mi s-a spus ca au desfacut ECU si ca 98% din problema vine de acolo si ca trebuie scimbat ECU. Problema e ca un ECU nou costa 48 mil iar daca nu se rezolva problema o sa raman cu el...asa ca acum caut pe cineva cu acelasi tip de masina si sa inlocuiesc ECU-ul sa vadem daca problema ramane.

Modificat de Crista_Silviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mestere cauta pe cineva care are vag com si fa un log in mers sa vedem si noi ce e pe acoilo nu te lua dupa aia ca de obicei nu stiu ce vorbesc

p.s. nu schimba ecu-urile intre ele ca posibil sa nu-ti mai porneasca masina si sa si "adoarma" ecu adica te mai costa ceva pt trezirea lui

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pe nimeni in Brasov cu asa ceva...dar cred ca o sa fac un drum in Buc si cred ca acolo o sa gasesc pe cineva care se pricepe... sper

ECU il schimbam cu altul tot in service ca eu nu ma pricep la aceste "chestii"

Modificat de Crista_Silviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca nr este cel din profil...o sa te sun si sper sa reusim ceva macar sa stiu sigur ce tre' sa schimb la ea...multumesc pentru ajutor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!