Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Salut cipos. Am revenit cu un mesaj sa te intreb daca ne mai putem intalni astazi pentru investigarea de care-mi vorbeai untr-un mesaj mai sus.

va rog sa stabiliti detaliile intalnirilor pe PM, Messenger sau telefon pt a nu aglomera topicul inutil

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine dintr-o data nu mai trage,adica trage dar parca trage greu ,o sa-i schimb saptamana asta filtrele si sa-i curat turbina si sa vad :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hello Guys,

Citesc de mai bine de 2 ore mesajele voastre cu privire la acest topic, am si eu o problema similara dar care se manifesta total diferit fata de ce s-a mai descris aici..

Am un Audi 1.9 TDI AJM 2000, 116 cai. Acum ~1 saptamana am patit in timp ce ma intorceam de la lucru, ca masina sa nu mai accelereze peste 120-130 Km/h chiar si cu acceleratia pana la podea..Dupa ce am oprit motorul (am facut niste cumparaturi in drum spre casa) masina mergea fara probleme, puteam sa ajung pana la 150-160 chiar destul de repede..

Am apelat la mecanicul meu, la care imi fac reviziile si toate celelalte reparatii, am fost la reprezentanta VW/Audi, unde masina a fost testata in mers, mi s-a spus ca trebuie curatata turbina, in rest nu sunt probleme..Zis si facut, demontat, desfacut, curatat, remontat, etc.

Scuze pt. toata introducerea stufoasa..si-acum partea interesanta..

In primele doua viteze, in 80% din cazuri masina nu trage, turatia nu urca peste 2500rpm si turbina parca nu cupleaza de fel. Dar, daca iau piciorul de pe acceleratie si apas din nou, ceva mai brutal, masina sare imediat si din momentul ala nu mai am treaba in a 3a, 4a, 5a absolut deloc..Dar cand ajung la un semafor, scot din viteza, 1a, a 2a, problema se repeta..

Din pacate se pare ca nici mecanicul nu are nici o idee, turbina a fost curatata, am mai fost de atunci inca o data la VW unde am mai facut un test, nici o eroare, tubulatura s-a verificat, etc. Una din pareri a fost ca in urma curatarii e posibil sa fi ajuns ceva impuritati pe undeva si asta sa fie cauza..dar nu cred ca asta ar fi problema din moment ce la a 2a "talpa", in aceeasi treapta de viteza masina merge impecabil..

Poate merita amintit ca ~20k km am avut un chip tuning, zic eu "artizanal", mufe la ambele capete cu sigla VW/Audi, capsula neagra..:-). Chipul l-am dat jos in urma peripetiilor astora dar nici o schimbare..

Mersi mult pentru ajutor in avans,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant sa mai faci un log in mers in grp 003/010/011 pentru a vedea ce se intampla defapt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mondius:

1. Cip-ul "artizanal" pe care l-ai avut se numeste box (power box, tuning box, rahat box - sunt diverse denumiri comerciale) si este nasol pentru ca nu face decat sa pacaleasca ecu sa dea mai multa motorina fara sa modifice efectiv fluxul instant, presiunea generata de turbina samd. E o varianta depasita tehnologic

2. Ce ai tu pare a fi limp mode care poate fi generat si de alte lucruri decat de ancrasarea turbinei cum ar fi :

a. Furtunase neetanse la ELECTRO-valva de comanda a turbinei (N75)

b. Electrovalva neetansa

c. Actuatorul turbinei cu probleme (agata, capsula crapata / sparta etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andREI,

mersi mult pentru informatii...

1. am sa merg atunci la mecanic sa-mi verifice posibilitatile enumerate de tine, tare sper sa nu fie nimic grav..acum o saptamana am schimbat toata distributia si ma doare de atunci la buzunar (500E..:vaidecapulmeu:. Cele descrise de tine se pot verifica "ochiometric" sau necesita tester/aparatura speciala, etc.?

2. crezi ca CHIP-ul a contribuit la aparitia problemei?..l-am avut aprox. 15-20mii de km..tare nu am tras de masina, am mers relativ "normal". Ulei schimbat la 10mii, Castrol Softec TXT, motorina EVO5, etc..vreau sa spun doar ca fac tot posibilul sa am grija de ea..CHIP-ul l-am luat de la un mecanic care era si un bun "marketer" , asa ca m-a convins ca nu-i face nici un rau si va merge mult mai ok, bla bla..

Multumesc inca o data pt ajutor,

Toate cele bune,,

p.s. sper sa-i dau de capat..fara mari eforturi financiare..

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa deschid inca un topic,oricum ceea ce vreau sa intreb e legat de turbo asa ca ma bag aici.

Am o nedumerire.Am citit mult pe net pe diferite situri,cum e cu turbo,adica e bine sa mergi un pic turat,sa schimbi vitezele doar peste 2500 etc etc,asta ptr a asigura turbosuflantei o viata lunga si sanatoasa.Ceea ce vreau sa intreb eu este ca intotdeauna e bine sa mergi asa turat,sa schimbi doar peste 2500?adica daca in oras merg in regim economic,si cand ies ii dau talpa e de ajuns sa se curete un pic?Stiu ca in regim economic se tot depune pe turbo,si cand il fortez un pic atunci se curata,dar sa tot merg asa e naspa.Cum e cel mai bine sa merg?asta e intrebarea mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna intrebare ... si eu as vrea sa stiu raspunsul la intrebarea asta ... ca si tine si eu merg destul de economic in oras adica imi mai scapa piciorul pe aceleratie dar nu prea am unde asa ca o las moarta si cand ies la drum lung o calc sa-i sara turbina prin capota poate poate se curata singura ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea cu "imp mod" persista. Am citit topicurile pe tema pierderii bruste de putere a motorului si am facut umatoarele: 1.test motor (eroare-Boost presure);2. am curatat turbina +valva EGR;3.verificat furtune vacum ; 3.debitmetru de aer nou Boche (de proba am incercat si cu Pierburg) 4. inlocuit senzor intercooler; 5. schimbat senzor temp. lichid de racire;6. schimbat (tot de proba) inca un senzor - nu stiu cum se numeste dar stiu ca din el pleaca furtunul de vacum spre turbo. Cu toate acestea poblema persista cu intrare in limp mode la 3500 turatii in vit. 4-a si la 3000 turatii in vit. 5-a. Nu stiu ce sa mai fac, sau unde sa mai merg. Poate ma poate cineva ajuta cu o ideie sa imi recomande pe cineva in Timisoara.

Contact 0723209927 sau rur01@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul cum este?

turbina cum s-a curatat? s-a refacut planeitatea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual vorbeste cu danubius (0728988279), are si topic la publicitate, va intalniti si vede el cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns! Nu stiu cum s-a curatat turbina, din pacate nu am fost de fata. Pot sa spun ca a durat in total aprox. 4 ore. Tot atunci s-au curatat galeriile de admisie si evacuare. Sincer sa fiu, se simta diferenta de putere pina la intrarea in limp mode. Scuze, dar care este actuatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cineva din Deva care stie sa curete o turbina/este foarte complicat eu am prieten mecanic lucreaza la volvo nu amai facut asa ceva niciodata ,oare ar reusi sa o curete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa intreb si eu in stanga si dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De ceea ce mi-a fost teama, nu am scapat... Intr-o depasire am simtit cum mi-a taiat puterea ECU, dupa o cheie si-a revenit. Am fost sigur ca e limp mode. Dupa ce am facut rost de interfata pentru vag-com, iata eroarea:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Am facut si loguri, din pacate era trafic si nu am apucat sa merg la WOT mai mult decat doua reprize de 3-4 secunde si nu am prins limp mode.

Pe baza celor citite pana acum stiu ca raspunsul standard e, "treci la curatat actuator si/sau vane" dar totusi v-as ruga sa dati un ochi pe loguri daca mai e si altceva suspect in afara de presiunea prea mare (2200 maxim la motorul meu AHF si peste 2400 masurat cu vag-com. )

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai baga mult turbina, acuma trebuie vazut care e cauza, dar vad ca deja le-ai scris tu mai sus cauzele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cautand pe net dupa eroarea mea cu "positive deviation" am dat peste un forum unde cineva povestea ca a rezolvat problema cu ajutorul unui spray cu spuma ce se pulverizeaza dupa MAF cu motorul mergand, intra in tot sistemul de evacuare si il curata de depuneri.

Iata link-ul catre spray PowerBoost

Nu stiu daca se gaseste in Romania asa ceva,.

Ce parere aveti, daca nu e blocat actuatorul un astfel de spray ar putea curata cat de cat depunerile din mecanismul vanelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp masina nu mai trage deloc ,vreau sa precizez ca am facut revizia si am schimbat (filtru motorina ,ulei,aer, si tot uleiul) ,azi am iesit putin din Bucuresti si cand am ajuns la 80 la ora eram in treapta 4 (2500 ture) masina nu mai urca ,dar am simtit si un soc usor parca s-a gatuit,parca nu mai primea motorina cu pedala la fund am ajuns la 100 km/h in 5 minute ,in treapta 1,2,3 trage, dar greu, inainte tragea mult mai bine.Nustiu ce are ??? Am auzit ca debitmetrul cand se strica masina urca normal pana la 120km/h si pe urma e moarta ,asta de la care a cumparat masina a zis ca a schimbat debitmetrul acum 2 ani.Vreau sa spun ca acum 1 luna masina mergea normal ,dar intr-o zi cand am plecat cu ea nu mai tragea deloc ,apoi in 3 zile si-a revenit, dar de ceva timp nu mai trage.

Azi de dimineata cand am venit la munca am dat talpa in a 2-a si la peste 3500 ture incepe sa dea un fum negru des ,zici ca bufneste godinul(soba ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am spus si in celalalt topic... vino sa ne uitam la ea sa verificam toate traseele si sa vedem care e treaba cu log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am spus si in celalalt topic... vino sa ne uitam la ea sa verificam toate traseele si sa vedem care e treaba cu log

ok :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Cipos si am rezolvat-o era actuatorul varza ruginit crapat si cu ulei in el ,nu-si mai facea cursa si era blocat,am schimbat si gata fuge de rupe .Multumesc mult Cipos :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!