Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

trebuie sa faci o verificare.in principiu ti s-a dus debitmetrul si sunt sanse sa trebuiasca sa iti cureti si turbina.este boala lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sa dus debitmenmtrul, lui ia sarity un furtun de pe partea de aspiratie, deci rezolva problema cu furtunul si nu vei mai avea probleme, dar fa si un test cu vag com, deoarece furtunul ala nui sare asa usor si e posibil sa agate turbina si sa fi dat prea multa presiune, cat de schimbat turbina.. nu e necesar deci stai fara griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa curat si eu turbina :D cel putin asa cred.

Am dat jos turbina, am incercat sa o desfac, dar :) nu s-a putut. Am incercat cu tot felul de solutii, degeaba, parca era sudata, am dat si cu ciocanul, nimic.

Actuatorul avea axul putin ruginit, dar nu era blocat, dar in schimb pirghia care actioneaza vanele mergea in trepte ( adica tinea ).

Am bagat solutii de curatat si am facut vanele sa functioneze bine, dar totusi axul respectiv are putin joc si am observat ca, daca turbo este degresat bine hirscaie ( freaca ) un pic la miscarea axului.

Bagat solutii de lubrifiere merge perfect, dar ma gindesc ca in timpul functionarii, datorita temperaturii se vor usca si axul respectiv iar va ajunge la frecare, in timp ce este actionat de actuator.

Este vreo problema ? este posibil sa se gripeze si sa ajung iar la Limp Mode ?

Inainte de curatare intra in Limp Mode rar, pe la 170 Km/h in a-6-a, rareori intra in a 5-a pe la 3.300 rpm.

Am facut un test, dar n-am reusit sa sar de 170/h , aglomeratie si radare la greu astazi, si a mers perfect.

Turbina avea 186.000 Km si nu a fost data niciodata jos de pe masina. Axul principal al turbinei are un pic de joc, foarte mic, am vazut altele cu jocuri de doua ori mai mare ca al meu si merg bine.

Referitor la turatia de mers, am citit ca uni colegi merg constant cu a 6-a la 1700 rpm, nu stiu cum pot sa mearga, la mine se aude un horcait la motor, semn ca nu-i place, sub 110/h nu merg in treapta a 6-a, adica la cel putin 2.000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se putea decapsa numai ca trebuia rabdare si ciocanita, daca nu asa sd incalzea un pic sa se dilate si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stratul subtire de ulei nu e o problema iar etanseitatea circuitului de aer e ce ar trebui sa te "pasioneze". Turbina 99,99% nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogan verifica si intercoolerul sa nu fi sarit si de pe la ala vreun inel cum mi s-a intamplat mie, cu aceeasi bubuitura ca de explozie de cauciuc doar ca pe urma se auzea ca si cum as avea toba de mijloc sparta si motorul de ineca "tragea aer fals"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt- am fost la computest cu masina, unde la un moment dat a venit cineva sa-mi spuna (moment in care imi turau masina pe stand, avea ceva viteza) Domne, nu mai putem continua testul de frica sa nu-ti rupem axul la turbina.

Despre ce e vorba- turbina scapa ulei, care ulei se duce pe traseu catre intercooler apoi la motor unde se poate auto-aprinde (asa mi s-a spus). Randamentul motorului a iesit slab, respectiv 163 cai si 337 cuplu (am inteles ca se intampla asta din 2 posibile motive : turbina, sau partea electronica a motorului)

Revenind cu masina la magicienii din valcea (reprezentanta nurvil) i-am rugat sa-mi scoata uleiul din intercooler si de pe traseu, sa mai pot merge asa cu ea pana schimb turbina. Surprize-surprize, au desfacut aia un furtun de la intercooler, care cred ca face legatura intre turbina si intercooler, nu era pic de urma de ulei. S-au mai uitat si pe la turbina (asa, cam din avion) si la fel, nu erau urme de ulei. Au descoperit insa posibilitatea de a avea un intercooler infundat (pierdea pe undeva turbina presiune, si unul din furtunele de la intercoolere era mai moale decat celalalt, de la celalalt intercooler, lucreaza aia la masina chiar acum)

Deci, eu cu cine votez? Ce sanse sint sa fi avut dreptate cei de la computest , dar sa nu-mi gaseasca astia urme de ulei in furtunul ala de la intercooler? La ce anume sa-i mai pun sa se uite? (oricum, imi vor desface intercoolerul infundat si probabil daca este ulei, vor descoperii asta)

Imi cer scuze daca nu am "postat" unde trebuie, dar sint prea disperat si grabit ca sa stau sa caut amanuntit.

Astept lamuriri, cu cat mai repede, cu atat mai bine.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au gasit ulei pe intercooler, atunci sigur, turbina inca nu are uzura asa de mare incat sa ai ulei foarte mult pe intercooler. Performantele slabe pot aparea din mai multe motive (trebuie sa pui un vag-com pe masina sa vezi daca ai ceva erori stocate). In mers iara trebuie facut un test cu Vag-Vom-ul, sa vezi cum stai cu presiunea in turbo, nu prea cred ca ai presiune mare (undeva se pierdere, sau vanele raman blocate), din moment ce nu ti-au iesit cifrele la test.

Later edit: Vezi ca s-a discutat foarte mult pe tema asta, pierderi de putere sau posibile probleme legate de functioanrea turbo-lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Computest sunt renumiti pentru incompetenta lor in testarea pe dinamometru. Si la mine in loc de 125CP a iesit 106 pentru ca "mi-a fost frica sa o turez mai tare" si alte dude de genul asta.

Mai degraba da-i incolo cu ideile lor cum ca e dusa turbina si motorul poate incepe sa mearga pe vapori de ulei. Ar trebui sa iti haleasca ulei cu carul adica ceva gen 1L / 1000 km ceea ce pariez ca nu se intampla. Un pic de ulei e acceptabil pe tubulatura de la turbo spre intercooler si de la intercooler pana in motor. Adica un film subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt. ajutorul acordat in timp record, urmeaza sa ma intorc la service intr-o ora sa vad ce au mai facut aia, si apoi sa gasesc pe cineva care sa stie de vag-com, prin valcea.

Intr-un fel ciudat, chiar ma bucur sa aud asta, din punctul meu de vedere, speram sa aud ca aia de la computest sint incompetenti- alternativa ar fi fost sa merg cu morcovu ca rup axul la turbina in orice moment.

Urmeaza sa contactez pe cineva de pe forum in legatura cu o testare vag-com, sa vad cand imi fac timp sa ma duc la bucuresti pt asta si mai departe lamurim problema.

Pe drumul de intoarcere, de la bucuresti la valcea, am mers numai cu ea subturata, de frica sa nu bage turbina si mai mult ulei sa rup axul, deci am scos consum record, 6% (n-a scos masina asta consum atat de mic in viatza ei) :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

chiar ca 6% pt 180CP 4x4 este super putin :D

cum ai mers? 80km - a6a? :D

ai gasit om in buc sa te ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pe la 1300 schimbam, mergeam cam pe la 1050 cred :D

Tocmai m-am intors de la service, unde nu au descoperit nici o scurgere anormala de ulei, aia de la computest sint varza. Il mai sunasem azi o data pe inginerul (sau ce era el) care mi-a facut testarea la computest, ca sa-mi explica ca "domne, curgea ulei pe la furtunul dintre intercooler si admisie" - i-am pus pe astia de la service sa se uite, nada florilor.

Pana la urma tot raul inspre bine, se pare ca imi intrase nisip intr-un intercooler, filtrul de aer era plin de nisip si mi s-a spus ca de acolo, a intrat nisip pe traseu si s-a strans in intercooler, care era deci infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci.. probema poate sa fie in felul urmator.. un furtunas de vacum spart sau depuneri pe mecanismul vanelor, acuma ramane de vazut care e problema satto deja ma contactat dar eu pana pe 18 sep nu sunt in buc, deci....pana attunci poate gasesti pe alcineva sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu la curatat de turbo... paletele alea (vanele) erau blocate abia mai miscau... nu e de mirare ca intra in limp-mode f. usor...

ceva poze aici :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba da-i incolo cu ideile lor cum ca e dusa turbina si motorul poate incepe sa mearga pe vapori de ulei. Ar trebui sa iti haleasca ulei cu carul adica ceva gen 1L / 1000 km ceea ce pariez ca nu se intampla. Un pic de ulei e acceptabil pe tubulatura de la turbo spre intercooler si de la intercooler pana in motor. Adica un film subtire.

APUCA-TE DE TABLE MOSULE!... :hainoroc:

Sti cum functioneaza un motor? Invata si apoi da-ti cu parerea!.............. :hainoroc:

Tu esti ala cu scurgerea si calculul gauri in functie de debit de la capatul tunelului?

Warning, atac la persoana! Invata sa-ti expui parerile civilizat

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

katy- cu tine am vorbit la telefon?

Surprinzator, m-au sunat cei de la computest sa ma duc pt. o alta verificare suplimentara si amanuntita. Frumos din partea lor, abia astept, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa intelegem prin asta ca au un om care ne citeste forumul ? :hainoroc:... deci se poate face si treaba buna dupa o documentatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cat de buna dar ma lamuresc maine.

Oricum, am ramas putin masca, cum i-am spus si omului : "laudabila initiativa". Nu vezi prea des asa ceva, oricum, pentru ca... "traim in romania si asta ne ocupa tot timpul" :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Computest sunt renumiti pentru incompetenta lor in testarea pe dinamometru. Si la mine in loc de 125CP a iesit 106 pentru ca "mi-a fost frica sa o turez mai tare" si alte dude de genul asta.

Mai degraba da-i incolo cu ideile lor cum ca e dusa turbina si motorul poate incepe sa mearga pe vapori de ulei. Ar trebui sa iti haleasca ulei cu carul adica ceva gen 1L / 1000 km ceea ce pariez ca nu se intampla. Un pic de ulei e acceptabil pe tubulatura de la turbo spre intercooler si de la intercooler pana in motor. Adica un film subtire.

ERATA : M-au sunat de la computest, un inginer, care citise ce s-a scris pe aici , pe forum. M-au chemat la bucuresti pt. o serie de alte teste si lamuriri. Surprinzator, nu? Nu fac lobby pt computest acum , insa CLAR merita o rectificare "publica" a ceea ce am/s-a scris pe forum. Deci m-au sunat oamenii, m-am dus, s-au repetat testele- de data asta insa mult mai detaliate, facute temeinic- m-au lamurit CLAR ca intr-adevar, turbina baga ulei, mi-au si aratat pe unde, etc. etc. In privinta randamentului motorului, s-a testat cu vag com-ul si au depistat si problema, debitmetrul. S-au repetat testele cu un debitmetru bun si mi-au aratat oamenii clar valorile din vag com (canalul 10 -MAF-ul) cum apareau cu debitmetrul bun si cum dadeau cu al meu, defect.

O ultima chestie- toata asta au facut-o dupa program, moca- nu m-a costat absolut nimic.

"Socul" e mare pt ca nu numai ca nu mi s-a intamplat in romania ceva similar, pana acum (sa fiu chemat inapoi la un service atunci cand s-a pus sub semnul intrebarii profesionalismul lor, sa-mi mai si "rezolve" dilemele) dar asta se intampla atat de rar incat nici din auzite n-am mai auzit.

Oricum, toata stima si multumirile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off-topic:

are cineva idee cat costa o turbina de 180CP?

Modificat de CT-87-ADY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ERATA : M-au sunat de la computest, un inginer, care citise ce s-a scris pe aici , pe forum. M-au chemat la bucuresti pt. o serie de alte teste si lamuriri. Surprinzator, nu? Nu fac lobby pt computest acum , insa CLAR merita o rectificare "publica" a ceea ce am/s-a scris pe forum. Deci m-au sunat oamenii, m-am dus, s-au repetat testele- de data asta insa mult mai detaliate, facute temeinic- m-au lamurit CLAR ca intr-adevar, turbina baga ulei, mi-au si aratat pe unde, etc. etc. In privinta randamentului motorului, s-a testat cu vag com-ul si au depistat si problema, debitmetrul. S-au repetat testele cu un debitmetru bun si mi-au aratat oamenii clar valorile din vag com (canalul 10 -MAF-ul) cum apareau cu debitmetrul bun si cum dadeau cu al meu, defect.

O ultima chestie- toata asta au facut-o dupa program, moca- nu m-a costat absolut nimic.

"Socul" e mare pt ca nu numai ca nu mi s-a intamplat in romania ceva similar, pana acum (sa fiu chemat inapoi la un service atunci cand s-a pus sub semnul intrebarii profesionalismul lor, sa-mi mai si "rezolve" dilemele) dar asta se intampla atat de rar incat nici din auzite n-am mai auzit.

Oricum, toata stima si multumirile mele.

Cu placere!!!!!!!1 :hainoroc:

off-topic:

are cineva idee cat costa o turbina de 180CP?

Se poate si reconditiona turbina. Sunt variante mult mai ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

APUCA-TE DE TABLE MOSULE!... :P

Sti cum functioneaza un motor? Invata si apoi da-ti cu parerea!.............. :P

Tu esti ala cu scurgerea si calculul gauri in functie de debit de la capatul tunelului?

Acest tip de atac la persoana nu este tolerat pe vwForum oricui ar fi adresat. Remarcati insa si buna cunoastere a limbii romane ("Sti", "gauri" - in loc de "gaurii", "debit" - in loc de "debitul") a unui probabil angajat al Computest. Am in continuare factura, bonul fiscal si bataia de joc pe care ei o numesc curba de cuplu si putere. Pentru discutii civilizate il astept pe "katy" (o fi o "ea"?! :P la o dezbatere pe un topic dedicat, evident cand vine din "concediu".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!