Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Sensor de presiune mai repede. Si eu m-am lovit de aceeasi problema la masina tatalui meu. Si am facut greseala de a cumpara un N75. Dupa montarea lui N75 masina mergea la fel..de rau.

Am schimbat sensorul de presiune si...vrum era plina de putere ca de obicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am gandit si eu la MAP dar masina ii intra in limp mode, daca repune contactul isi revine, poate sa dea senzorul asa "simptome" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu imi intra in limp-mode, nu mai mergea turbo si pace. Culmea testul la turbo nu il facea tija nu se misca.

Eu am un N75 folosit dar bun, daca pot sa ye ajut si am timp....be my guest..nu de alta dar sa nu dai banii de pomana pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e eroare de presiune... masina fiind mai veche , ceu nu stie de positive sau negative deviation....acuma trebuie vazut ce presiune de vacum face daca e si poate sa traga o fuga pana la mine(sunt in bucuresti) si ma uit eu ce se intampla acolo

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ! am avut aceasi problema , chestia este ca adaca ai avut o sa se mai repete mai devreme sau mai tarziu. trebuie sa cureti turbina nu are rost sa cumperi una noua.eu am spalato bine si nu mai am deloc probleme. Si la service se poate desface si curata bine in jur de 2 mil una noua e 1500 euro. Daca o cureti numai ai probleme cu ea vreo 3,4 ani.

O zi buna!!!

David

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e suficient sa o cureti doar in solutie... cine a trecut pe la mine si pe la laurentiu stie de ce :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori vanele se decalibreaza si freaca direct pe platoul metalic de sub ele, atunci simpla curatare nu rezolva mare lucru, trebuie refacuta planeitatea lor.

Uite o poza care face mai mult decat 1000 de cuvinte, daca nu ma insel e chiar turbina lui cipos :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact.. e chiar turbina mea... si se poate vedea clar cum frecau vanele... si era data jos a 3 oara... de 2 ori facuta cu solutie a 3 oara am facut planeitatea si de atunci nu am mai avut probleme, iar prin metoda asta am mai facut inc cel putin 15 masini si toate au fost ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos de maine intr-o saptamna adica pe 21 August ai timp si pentru mine sa facem un test cu VAG-com, sa vadem daca are ceva? Ma deranjeaza foarte tare diferenta de putere dintre treapta a 2-a si treapta a 3-a si mai sus. Este prea mare diferenta intre ele cand ii dau a 3-a pe la 3200-3500 poate chiar mai sus se plafoneaza in sensul ca ea mai accelereaza dar foarte lent in comparatie cu trepta a 2-a , desi am pedala la fund.

Rog un posesor de 2.0TDI sa isi exprime parerea despre despre treaba asta adica la voi cum se manifesta cand schimbati in treapta a 3-a si mai sunt in forja. Pacat ca nu pot veni la intalniri deoarece lucrez schimbul 2 si joia asta si cea viitoare. Poate as fi putut vedea sau simti pe loc un alt 2.0TDI in aceleasi circustante cu al meu daca se manifesta la fel.

Modificat de MrMishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de marti(15 aug)in colo numai sunt in buvuresti.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg din cele spuse mai sus ca masina mea din semnatura atinge in 11.3 s suta la ora aproape exclusiv din treapta a 3-a in sus :D ;) ;) ? Nu inteleg, intr-adevar pana acum am fost si inca mai sunt benzinar dar sper sa nu fie atat de puturoasa in primele trepte dieselutza ;) ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca mi s-a dus turbina! ;)

La cateva saptamani dupa ce am curatat actuatorul cu Laurentiu si totul mergea bine, deodata a inceput sa piarda putere fara sa intre in limp mode. Turbina suna destul de zgomotos si cam metalic. N-am mai mers 10 Km si a inceput sa scoata fum, dar fum gros si oarecum alb. Am mers asa cu ea pana acasa, inca vreo 3-4 Km.

A doua zi am pornit-o, fara probleme, mototul suna normal dar a inceput sa scoata fum alb din nou chiar la relanti. Nici un martor aprins pe bord, nivelul uleiului normal doar fumul ...

N-am pus VAG-COM-ul pe ea dar cred ca nu poate fi altceva decat turbina.

Nu stiu ce sa fac, sa merg cu ea in service pe roti cu nori de fum in spate sau sa o tractez?

Pe de alta parte daca trebuie schimbata turbina as prefera sa o fac cu bani mai putini decat mi-ar cere Midocar sau Porche.

Poate cineva sa-mi dea un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

acum 3 zile ..s-a intamplat si la mine .. ma duceam frumos cu masina spre servici si intr-o depasitre

pe la 140 de km/h la vreo 3500 intr-a 6.. pac .. parca a murit ceva in masina ..am inceput sa pierd ..putere ..

dau a 5-a tot pierd putere .. opres motoru.. sa vad daca nu e un limp mode .. si nu e ..

dupa servici am facut o scanare .. am aflat ca e debitmetrul de aer .. l-am comandat ..

3 mil bosh l-am schimbat .. si merge masinuta .. super oki si si trage si la cald si la rece ( tragea si inainte la rece doar cand se incalzea nu mai tragea mai mult de 3500 de ture si 140 intr-a 6-a nu vroia cu acceleratia in pod ) .. acu merge 200 km/h ..

am auzit din mai multe parti .. ca s-ar putea sa fie o rezolvare temporara .. voi ce credeti ca o sa se mai strice curand debitmetrul ?

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ti-a sarit vreun furtun ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ti-a sarit vreun furtun ceva...

Bine-ar fi sa fie doar un furtun sarit.

Am aruncat un ochi de amator pe-acolo si totul pare sa fie la locul lui. De fapt in zona turbinei n-am vazut decat un furtun subtire - cel de vacuum care comanda actuatorul. In rest doar galerii si admisia de aer pe-aproape - care-mi cam obtureaza vizibilitatea. se pare ca totusi a papat putin ulei al carui nivel era usor sub minim. ciudat ca nu s-a aprins martorul. alta data s-a aprins cu toate ca nivelul era mai sus decat acum.

Cred totusi ca am nevoie de-o privire de specialist dar mi-e teama s-o mai misc din loc.

Daca cineva mai "skilled" decat mine (si eventual cu o interfata VAG-COM) are putin timp si drum prin zona Aviatiei Hotel Erbas - Crystal Palace l-as ruga sa-mi spuna, poate se uita putin.

Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emilpopescu55
Se pare ca mi s-a dus turbina! :cheers:

La cateva saptamani dupa ce am curatat actuatorul cu Laurentiu si totul mergea bine, deodata a inceput sa piarda putere fara sa intre in limp mode. Turbina suna destul de zgomotos si cam metalic. N-am mai mers 10 Km si a inceput sa scoata fum, dar fum gros si oarecum alb. Am mers asa cu ea pana acasa, inca vreo 3-4 Km.

A doua zi am pornit-o, fara probleme, mototul suna normal dar a inceput sa scoata fum alb din nou chiar la relanti. Nici un martor aprins pe bord, nivelul uleiului normal doar fumul ...

N-am pus VAG-COM-ul pe ea dar cred ca nu poate fi altceva decat turbina.

Nu stiu ce sa fac, sa merg cu ea in service pe roti cu nori de fum in spate sau sa o tractez?

Pe de alta parte daca trebuie schimbata turbina as prefera sa o fac cu bani mai putini decat mi-ar cere Midocar sau Porche.

Poate cineva sa-mi dea un sfat?

conteaza enorm daca fumul e negru sau alb. Fumul alb denota faptul ca turbina e dusa si pierde ulei si doar dupa ce se incinge un pic evacuarea apare iar daca fumul e negru furtun este spart si apare daca accelerezi putin motorul Aveam un prieten care aducea turbine Garett din DE, noi, la preturi convenabile 25mil (avand in vedere ca una noua e cam 60 mil ....)daca ai nevoie il intreb daca mai are. 0723258579 Emil

Partea proasta la o defectiune de gen fum alb este ca uleiul poate ajunge in admisie, in special in ture, si poate face autoaprindere turand motorul peste limitele lui posibile (am auzit ca poate exploda efectiv din cauza turatiilor inalte dar nu am vazut nici unul in situatia asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare referitoare la "limp mode" : am plecat cu masina la drum lung si am mers 3 sferturi din drum foarte linistit adica fara depasiri in forta schimbat pana in 2500rpm si la un moment dat am vrut sa depasesc un tir , am schimbat a-4a si am intrat in depasire de pe la 3000rpm si cand am ajuns pe la 4000rpm a intrat limp mode-ul asta care ma lasat in fundul gol in depasire si a trebuit sa intru inapoi in spatele tirului am oprit motorul am pornit masina din nou si toate bune tot restul drumului! La vreo sapt dupa asta am plecat la munte si tot drumul am mers la turatii mari am facut depasiri etc. aprox. 1000km si nu s-a mai intamplat. Masina are 163.000km si turbina a fost schimbata la 110.000km cu una SH de fostul proprietar. Cand am schimbat kit-ul de distributie mecanicul mi-a zis ca pierde ulei/presiune nu mai stiu exact si ca ar trebui inlocuita/reparata. Ar rezolva curatarea ei problema "limp mode" ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ar rezolva, numai acuma sa gasesti pe cineva care sa stie sa o curete, adica sa faca planeitatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ar rezolva, numai acuma sa gasesti pe cineva care sa stie sa o curete, adica sa faca planeitatea

ms ptr rasp... din cate am citit eu p-aici parca tu te ocupi cu asa ceva sau gresesc , dar cum tu esti din buc si eu din cta ... nu mere ? stii pe cineva prin cta care sa-mi curete turbina ?? de asemenea cand am schimbat distributia mi-a zis ca si intercooleru' pierde presiune/ulei ... pot sa-i fac ceva , sa-l repar adik ?

si inca o chestie ce e aia planeitatea ca m-ai luat cu termeni grei si m-am pierdut :P

Modificat de ThE SuN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se reface planul la vane, daca te poti repezi pana la braila te pot ajuta eu ca mai am de facut o masina acolo, dar cam peste o saptamana parca ca e omul in concediu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu faceti si voi un DIY pt. "curatarea turbinei" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....si eu as fi foarte interesat, sa nu ma mai rog de unul sau de altul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... daca are cineva rabdare sa faca poze la demontare unei turbine il invit sa asiste, dar credetima ca e mult de lucru, iar la motoarele pose transversal e si mai mult de lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am studiat acest topic de o perioada buna de timp, si am constatat cu parere de rau ca si masina mea prezinta aceleasi simptome ca cele discutate anterior. Mentionez ca masina am adus-o din Germania acum un an. Eu nu prea ma pricep la masini, dar diverse persoane mi-au spus ca inca de la inceput Golful meu nu avea demarajul pe care ar fi trebuit sa-l aiba. Din pacate, acum nu pot depasi viteza de 130 km/h (viteza maxima atinsa cu greu pe autostrada Bucuresti - Pitesti) la o turatie maxima de 2900. De cand am adus-o masina a fost limitata mecanic la 150 km/h (atunci cand puteam atinge aceasta viteza). Initial am crezut ca este debitmetrul defect, dar, de curand, o cunostinta mi-a pus-o pe calculator si nu s-a inregistrat nici o eroare, insa mi-a spus ca presiunea transmisa la motor nu este cea corecta, de unde a tras concluzia ca turbina este defecta. Va rog, daca ma poate ajuta cineva cu o investigatie sau chiar reparatia/curatarea turbinei in cazul in care este nevoie. Daca nu ma poate ajuta nimeni in Bucuresti ajung in weekend Ploiesti.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 saptamani am fost cu masina pe munte si la un moment dat cand urcam s-a auzit o bubuitura puternica la motor.M-am speriat crezand ca sa rupt cureaua de distributie.Am deschis capota nu am observt nimic si am incercat sa plec mai departe.Masina a pornit la cheie dar cand am schimbat a 2 a nu mai vedem nimic in spate, scotea un fum de il taiai cu cutitul.Masina nu mai avea deloc putere.Am continuat sa merg cu masina pentru ca nu aveam de ales dar am incercat sa o menajez cat de cat.Mai tarziu am realizat ca trebiue sa fie ceva legat de turbina. Cand m-am uitat mai atent am obesvat ca a sarit IC din furtunul scela de cauciuc.Am incercat sa il prind cumva dar nu am reusit pentru ca nu aveam un cleste scpecial ca sa stramg colierul.L-am prins cu un colier din plastic si a mers mai bine.

Pe peretii furtunului era un strat subtire de ului ars.Sa-mi fi intrat oare ulei in turbina?Ea se aude dar mai incet ca altadata.Daca a intrat ulei in turbina se poate curata sau trebuie sa imi iau alta? :)

Problema este ca parca nu mai mege ca inainte nu mai are aceiasi vana si consumul mi-l indica uneori mai mare(ex:pe bord imi indica 9-10 cand altadata imi arata max 6)

Ieri cand veneam de la bucuresti avem cam 120/h cand mi-a dat un mic rateu.Am redus viteza dar apoi cand am vrut sa accelerez nu uraca acul mai mult de 100-105 chiar daca calcam pedala pana la fund? :) Ce s-o mai fi intamplat :D

Heeellp :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!