Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

sal all,de cateva zile nu mai trage masina,dupa ce se incalzeste,se opreste turbina si cu greu ajunge la 100km.am pus masina pe tester si mi-au aparut urmatoarele erori:


 


00534 - Engine Oil Temperature Sensor


17958 - Charge Pressure: Control Deviation


maine am sa fac si un test in mers.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi,

Azi am intampinat o problema la masina ... pe autostrada la 100 km/h masina "m-a pus in nas" si brusc nu a mai tras, nu puteam depasii viteza de 110.

nici in trepte inferioare nu mai tragea ...pedala blana si degeaba ! nu auzeam nici fluieratul specific masinii ( golf 5 1.9 tdi 105 cp ) am impresia ca nu mai intra turbo.

Am oprit motorul am asteptat un timp si apoi si-a revenit ...

Ce pareri aveti ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator a avut un coleg de serviciu(aceeasi masna), in urma verificarilor a fost EGR-ul. L-a cumparat nou + piesa veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Azi am intampinat o problema la masina ... pe autostrada la 100 km/h masina "m-a pus in nas" si brusc nu a mai tras, nu puteam depasii viteza de 110.

nici in trepte inferioare nu mai tragea ...pedala blana si degeaba ! nu auzeam nici fluieratul specific masinii ( golf 5 1.9 tdi 105 cp ) am impresia ca nu mai intra turbo.

Am oprit motorul am asteptat un timp si apoi si-a revenit ...

Ce pareri aveti ? Multumesc!

Salut. Tie mai mult ca sigur ti-a intrat in limp mode, probabil geometria variabila se blocheaza, in astfel de cazuri cu o curatare turbo o sa rezolvi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus furtunul la loc cu O-ring,am mers cu masina si trage nu am probleme am pus-o si pe tester su nu apare nici o eroare la engine,a dat stergere eroiri,masina e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor.Vin si eu cu o problema.AM un leon de 110 cai motor asv.De aproximativ 2 ani am curatat EGR si am astupat-o...zilele trecute am decis sa curat si admisia ajutat fiind de un prieten.Dupa curatare si remontare m-a dat in nas in viteza a treia.Opresc motorul ,pornesc si merge brici.Sterg erorile,pornesc ,iar intr-a treia la vreo 3000 de ture aprox ma da in nas.opresc,pornesc apoi merge brici.Care credeti sa fie cauza?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

limp mode, fa un log in mers si o scanare de erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca e limp mode...

 

dupa scanare mi-a dat 

17563 - Manifold Pressure Sensor (G71)

 P1155 - 35-10 Short to plus- Intermittent

 

 

o sa fac un log imediat ce o sa gasesc pe cineva sa ma ajute

 

 

multumesc ptr raspunsul prompt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.limp mode ai trebui sa ai eroare cu deviatie negativa/pozitiva.

La tine vad ca e vorba de senzorul de presiune atmosferica.

Verifica conectica lui/furtunase de vacuum/pozitionarea lor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr raspuns...

 

 

Care mai exact e senzorul de presiune atmosferica la care faci referire?

 

 

cum am scris si dincolo dupa ce am sters eroarea a facut din nou si tot in treapta 3 .dupa oprire,pornire merge bine ,nu mai face figuri....am repetat de vreo trei ori.rezultatul acelasi

Modificat de capryro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il gasesti pe tubulatura groasa undeva(nu stiu cu exacitate fiecare senzor unde e amplasat pe dif.masini). Ajuta te de google.

Pai daca senzorul nu citeste presiunea cum trebuie(din dif.motive)..normal ca trece motorul in regim safe.

Aoleu/scuze abia acum cand ti am rasp.am vazut ca am scris de presiune "atmosferica". E de presiune pe tubulatura si e amplasat undeva precum am scris.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu sunt eu mare inginer dar cu  senzorul de presiune "atmosferica" m-ai bagat complet in ceata  :D  :D

 

iarta-ma dar trebuie sa te sacai din nou:te referi la cel de pe intercooler(map) sau debitmetru?

 

si nu inteleg legatura cu curatatul admisiei...pana atunci mergea perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai deranjat ceva, nu mai e etans circuitul, da de ala zic nu de MAF(ti am scris bine unde sa l cauti dar..am gresit denumirea). Stai linistit ca ai si de presiune atmosferica.

Verifica tot ce ti am spus, de la galerie la pozitionarea furtunaselor pe care le ai scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e senzor de presiune atmosferica. Este senzorul de presiune in admisie - la G4 din ce imi aduc aminte este pe tubulatura rigida dintre IC si shutoff (asta la cele cu intercoolerul mic in dreapta - la cele cu intercoolerul in fata radiatorului nu stiu unde e)

 

edit: pozitia 12 in poza.

post-50507-0-49370400-1434554201_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rectificat si eu dupa ce i am dat explicatia mi am dat seama ca am scris "atmosferica".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu ar trebui verificat cablajul, pare o eroare de conectica. Daca ai alt senzor de proba, poti sa faci prima data proba, sa elimini o cauza.

Daca senzorul nu este pozitionat ca in poza de mai sus, trebuie sa cauti mai jos, sub far, pe intercooler

 

post-17228-0-72072100-1434579005_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ASV este pozitionat pe intercooler.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

La cele mai noi e pe intercooler, sub far iar la cele mai vechi pe tubulatura, fix langa pompa de servo.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta am specificat ca poate fi si in alt loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr raspunsuri.l-am curatat intre timp acel senzor,momentan nu am unul de schimb,imediat ce reusesc  sa-l schimb,o sa vad daca mai da eroare.deocamdata merge bine atat timp cat nu ma duc in treapta a 3-a peste 3000 de ture..o sa schimb si toate furtunasele imediat ce le gasesc.... 

 

am verificat tot si e ok,tot nu inteleg ce s-o fi intamplat.ce legatura are cu spalarea admisiei.....sa nu fie senzorul "obisnuit " cu fluxul mai mare de aer?

 

p.s. stie cineva unde gasesc pe net furtunasele sau furtun la metru? stau in Italia si la reprezentanta e vreo 15 euro metrul...am gasit ceva pe ebay.de de silicon.merge???

 

 

ceva de genul:   http://www.ebay.it/itm/Tubo-Flessibile-Di-Silicone-Depressione-Nero-3mm-VW-Audi-Skoda-Seat-Nissan-Opel-/221773866773?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item33a2c0a715

Modificat de capryro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! O Skoda cu motor BPZ, 116 cp, 1,9tdi. De ceva vreme, la rece, pe accelerare intre 1700-2300rpm se aude un fluierat/scartiait. La inceput se auzea mai infundat, dar in timp s-a amplificat. Pe tester masina e perfecta. Turbina lucreaza, debitmetrul la fel. Nu intra in limp mode. Am fost pe la cativa mecanici, fiecare e cu parerea lui... Unul zice ca prinde aer fals, altul ca e dusa garnitura de la turbina. Aveti idee cum rezolv beleaua? Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza logurile/BS in topicul dedicat sa vedem daca chiar e totul in regula cu turbina /maf/egr.

Dupa ce spui tu..posibil ca paletii turbinei sa agate in carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am citit multe lucruri interesante pe aici,foarte interesante si am invatat multe lucruri,am o intrebare la voi,eu as vrea sa desfac turbina sap viitoare pt ca am desfacut intercooler-ul sap trecuta si avea ulei in el,cam multisor,mi-am dat seama ca am ulei in el deoarece imi curgea din intercooler ulei pe scut si atunci l-am desfacut,au curs cam 50-70 grame dupa parerea mea,am curatat scutul si toate bune pana cand ieri am vazut iar ulei pe el (PE SCUT)si cred ca este iar imbacsit de ulei,intrebarile mele ar fi,

1.este posibil sa imi curga ulei din intercooler pe scut odata ce intercoolerul trebuie sa fie etans pt ca pe acolo trece aerul in presiune?eu aud un suflu foare puternic atunci cand accelerez mai tare si am un dubiu ca intercooler-ul ar fi spart,crapat,este posibil?Cand am scos uleiul din el am desfacut doar furtunul de sub intercooler si asa a curs uleiul,pt ca nu am putut sa il scot afara sa ma uit la el,nu am reusit.

2.vreau sa desac turbo sa il curat,sunt pasionat de mecanica si cred ca o sa ma descurc,acum vreau sa va intreb daca in 2-3 saptamani intercoolerul meu sa umplut iar cu ulei din turbina am vreo sansa sa mai fac ceva cu ia?adica pot schimba o garnitura sau ceva sa nu mai piarda ulei sau trebuie rectificata si schimbat acel ax al turbinei???Am mai scris acest post in alta parte dar l-am pus si aici pt ca acolo nu sa discutat din 2014 si vazand ca aici sunt discutii recente va intreb si pe voi!!

MULTUMESC ANTICIPAT!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din intercooler nu trebuie sa curga ulei (daca este inauntru) decat daca desfaci furtunul de jos. Probabil e fisurat.

Nu stiu cum e la a6 - dar la g4, daca se merge corect cu masina, si turbina e ok-ish nu curge ulei nici macar daca desfaci furtunul de jos - abia daca bagi o carpa inauntru pprin gaura unde se cupleaza furtunul sa gasesti ceva ulei...

ai mult ulei acolo daca doar desfacand furtunul a curs.

probabil o combinatie intre mers subturat si uzura la turbina.

 

ca idee la 230k km la mine era "uscat" intercoolerul

 

ca mecanic amator nu ti-as recomanda decat sa dai jos turbina sa ii cureti geometria. Si sa vezi cat de mult joc are in ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!