Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

ionut10a: ms de sfat, stiam ceva dspr metoda asta dar nu stiam exact cum se face.......... se poate verifica si pe masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai simplu e cu vdcs in BS sau cu un log in mers.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata tuturor! Am si eu un golfulet 4 1.9 tdi 110 cp. Nemai avand un turbo nu stiam cum trebuie sa se simta, sa mearga. In treptelr 2-3 se simtea acel zvac acum un an, de ceva vreme doar in treapta a 2-a se simtea la 2500 rotatii. Am incrput prin curatarea valvei egr, efect 0. Am demontat turbina variabila, vanele erau intepenite, am curatato, dupa curatare actuatorul mergea foarte usor. Am verificat furtunele si electrovalvele de vacuum, totul ok dar masina tot nu avea putere iar cand duceam acceleratia la capat nu se simtea nimic. Am facut diagnoza si dadea maf-ul ca e static (mi se parea logic cu motorul oprit la scanare sa dea static) intr-un final l-am schimbat iar acuma ma bucur de intreaga herghelie de 110 cai. Nu incepeti cu schimbare de turbina, debitmetru, electrovalve, furtune vacuum, pana nu verificati si curatati toate cele de mai sus. La tija actuatorului nu am umblat si am incercat sa nu o dereglez (fiind turbina originala). Daca tineti la bani faceti singuri, ducand masina la mecanici "specialisti" va indruma a schimba turbina (eu asa am patit si alti cunoscuti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul pas in cazuri similare - se face log in mers cu VCDS-ul si se vede destul de clar cine este de vina - MAF, MAP, geometrie, s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,stie cineva daca actuatorul de pe turbina gt 1749 se potriveste pe gt 1646v?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor colegilor, vin si eu cu o problema legata de turbina, precizez ca masina in cauza e un golf V 1.9 bxf 90 cp, initial problema a plecat de la faptul ca turbina facea overboost, am fost la service si s-au facut urmatoarele: s-a schimbat senzorul map, s-a schimbat blocul de electrovalve (toate astea luate de pe un golf asemanator care mergea fara probleme) s-a verificat valva n75, s-a verificat daca este joc la ax si nu avea deloc, s-a verificat si geometria si nu agata deloc, in schimb s-a schimbat actuatorul pe motiv ca cel vechi e obosit si nu se stie cat mai tine. Dupa ce s-au facut toate acestea turbina face in continuare overboost, ba chiar cu noul actuator, pe loc daca o accelerez la revenire face ca si cum ar avea blow off valve. Acu vin si va intreb si pe voi, de la ce poate sa fie? Sa fie problema de la actuator? Sa nu fi fost reglat bine nici cel vechi si nici cel nou? Intreb toate astea pentru ca sambata trebuie sa ma duc din nou cu ea la service si vreau sa vad/citesc si alte pareri in afara de cele ale mecanicilor.

Vreau sa mentionez ca totul a pornit de la faptul ca am vrut sa o resoftez si in momentul in care masina a fost pusa pe dyno, stock nu scotea mai mult de 82 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a inlocui piese ai facut un Log in mers ? In 2007 masina iesea pe poarta fabricii cu 90 cp . Dupa 8 ani a pierdut 8 cp . Cred ca e acceptabil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut log peste log, de fiecare data cand se schimba o piesa se facea log si de fiecare data arata ca turbina facea overboost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca nu mi-a trecut prin cap sa le zic sa imi dea si mie o copie la un log, deci din pacate nu am, dar din ce am inteles eu normal ar fi sa faca boost pana la 1 bar si mie imi facea undeva la 1.4 sau 1.6 , nu mai retin exact

Modificat de nenea2u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nenea2u,

 

pe loc daca o accelerez la revenire face ca si cum ar avea blow off valve. Acu vin si va intreb si pe voi, de la ce poate sa fie?

 

 

Tija actuatorului este reglata prea scurt !  deci lungeste tija pana acel zgomot dispare in decelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, deci problema asta o rezolv prin lungirea tijei, dar problema overboost-ului nu poate fi tot de la actuator, avand in vedere ca dupa schimbarea acelor piese nu s-a rezolvat nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nenea2U,

 

Cele 2 reglaje ale turbo-ului nu se fac hocus pocus, este nevoie de multe rabdare  deoarece reglajele se fac treptat si intre se controleaza cu VCDS ul, deci e destul de greu  sa gasesti un garajist care pierde o zi doua ptr a face acest reglaj si apoi iti cere bani ca ptr jumatate de ora de munca, deci cu alte cuvinte ptr un garaj acesta munca nu este platita si  nu iti poate da garantia necesara...de aceea multi  nu ofera acest tip de reparatie.

 

Intre actuatoare sunt mici diferente  deci inlocuirea actuatorului si reglarea tijei dupa actuatorul vechi nu aduce  un rezultat satisfacator, deci actuatorul trebuie reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari din nou, problema la mine s-a rezolvat prin schimbarea turbinei, s-a constat la cea veche dupa ce a fost demontata mai multe probleme, cum ar fi: un surub din cele 3 care fixeaza geometria era rupt, paletii de pe admisie erau loviti si atingeau foarte putin carcasa si mai era ceva dar nu mai retin. Dupa ce s-a montat cea noua, masina si-a revenit, sper sa ma tina cat mai mult fara alte probleme legate de turbina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa eviti turatiile mari, accelerarile bruste cat e motorul rece, ulei bun si la timp si te va tine mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna turatii mari?

 

pentru a verifica cu mana daca geometria agata, la AXR, la ce trebuie sa fiu atent sa nu deranjez ceva?

Multumesc!

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am un passat 1.9 tdi 2003 avf cu urmatoarea eroare 17965 positive deviation,precizez ca am curatat egr,schimbat furtunase vacuum si o electrovalva ,actuatorul se misca fara nici o problema,ce am inteles ca ar trebui sa curat turbina dar la 300000 km nu ar fi mai indicat sa o schimb cu una reconditionata ca am vazut ca sunt cu 800 lei cu turbina veche la schimb, ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800 lei cu turbina veche??adica ?si iti dau ei alta noua sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi asa normal ca s-ar merita sa ti iei alta noua,decat reconditionata....300 de mii de km iau ajuns si ei  :bom:


poate este nou pe forum si nustie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, scuze, am vazut pe net la AUT..IK(nu fac reclama) 800 lei reconditionata cu turbina veche la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.Am un vw lt si as vrea sa stiu daca are turbina cu geometrie variabila sau wastegate?Mentionez ca accelerez motorul si actuatorul nu se misca deloc.De unde sa incep?Cum imi dau seama daca are turbina cu geometrie variabila sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumitrescu George

Am gasit problema, am mers pe furtunase si la o ramificatie in cruce! un furtunas statea liber, cu un stut rupt infipt in el, de la valva N18 e rupt, pe acolo pierdea vacuum-ul. Momentan am infundat traseul acela cu un dop si turbina mea zboara, masina trage excelent. icon_confused.gif .Multumesc pentru ajutor

Cua ai rezolvat mai exact problema cu fluieratul de la turbina, am și eu un vw bora asz 130 cp și-mi fluiera de vreo câteva zile, las și un nr de tel 0723299422. Mulțumesc mult pentru înțelegere. George

Poate turbina este buna dar nu au reglat-o bine.

Salut, am și eu un vw bora asz 130 cp și am un fluierat, cică ar fi de la turbina, mă poți ajuta îndruma către cineva care a mai întâlnit problema asta. Mulțumesc pentru înțelegere. George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi si Hristos a înviat!Rog sa mă lamuriti di pe mine ieri vin la serviciu si dintr-o dată aud o pocnitura in partea dreapta Am crezut că am călcat peste ceva,aveam cam 80 km drum drept.Când dau sa urc o panta masina nu mai are putere și parca merge în socuri.Ma dau jos las motorul sa meargă si ma uit la ritu,masina ok.Dupa ce plec tot asa,dar daca ii demaraj si nu schimb viteza nu mai face acele socuri.Am ajuns la serviciu si ma dyc la masina ridic vapita si mai mauot si observ furtunul de turbo care vine spre motor sarit din intercoiler.De ce credeti ca s-a întâmplat?O să-l pun la loc(desi nu stiu daca mai am garnitura)sa vedem daca o sa meargă.Am si ckeck engine cand pun contactul,dupa ce pornesc se stinge.Mulțumesc.Sărbători fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat a inviat !

prinderea deficitara a furtunului ... asta s.a intamplat. nu imi dau seama exact care conducta si de unde a sarit... de regula se tocesc niste dinti de le insertia metalica sertizata le capatul firtunului si de aceea sare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!