Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Va rog, ma puteti sprijini cu niste informatii ?? Ma intereseaza ce senzori exista inainte si dupa turbina, la masina din semnatura, ptr a-i verifica/curata ?? Multumesc anticipat !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de turbina e debimetrul care mai bine il schimbi daca e  trecut de 10 ani,decat sa il cureti ca e f sensibil ....iar dupa turbina e senzorul de presiune..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Ionut10a. Unde este localizat acest senzor de presiune ?? Il pot curata ?? Eu am probl la turbina dar vreau sa fiu sigur ca turbina e vinovata de limp de aceea vreau sa verific tot ce se poate ptr a avea siguranta ca turbina e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rata.

Fa un log in mers si un BS numai asa te poti lamuri despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log in mers, acum 2 ani, si a rezultat: turbina baga aer prea mult si da limp. Ce ma pune pe ganduri este ca nu iau limp mereu, adica o turbina daca e defecta, ar trebui sa dea limp mereu, la mine nu se-ntampla asta, are momente cand merge struna......de aceea vreau sa verific tot ce se poate verifica manual, eu tot banui furtunele, le-am verificat la rece (palpat, vizualizat) dar la presiune nu am cum sa le verific, adica in mers cand furtunele se umfla. Drq sa o ia ca mi-a mancat zilele. Cand nu te astepti, hop limp-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar fa o scanare sa vezi ce erori ai pe calculator,cele mai multe limp uri vin din cauza geometriei,adica presiune prea mare ....asta nu inseamna o turbina defecta ci trebuie curatata ...ce sa ti mai zic fara log si fara scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doi ani...si eu eram mai tanar dar trebuie sa faci acum unul(cu un log/BS te lamuresti usor), asa nu prea ai ce inspecta.

Nu e obligatoriu sa fie turbina defecta, poate fi acctuatorul/N75/EGR/turbina murdara/etc ca sa iei limp(de obicei e suprapresiune/turbina murdara).

Logul/Bs e sfant, decat sa pierzi timpul cauta pe cineva sa ti faca/sa te ajute(e mult mai usor/ieftin asa).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ptr sfaturile date. Sunt constient ca treb sa refac scanarea, o sa vb cu colegul nostru de forum care m-a ajutat pana acum si sa vad ce erori s-au adunat, cert este ca turbina nu da limp mereu de aceea nu dau toata vina pe turbina...asa a reiesit la scanarea din data respectiva, ca baga aer prea mult. La momentul respectiv, am dat turbina jos, am bagat vreo 2 spray-uri prin ea fara a o desface, am curatat galeria, egr-ul si dupa cca. o luna a revenit limp-ul. Si daca o reconditionez si face la fel ?? Actuatorul cum poate fi verificat (in afara de metoda cu limba pe furtun) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rata,

 

poti sa il curati fara demontare cu ce vrei!! daca dureaza mai mult de 6 luni pana la urmatorul  Limp Mode iti fac cadou un turbo nou!!

 

Acestahttps://www.youtube.com/watch?v=JGMixEo0J-Y  este cel mai mega benga sistem de curatre fara demontare, rezultatul este identic ca atunci cand il curati cu WD-40, sgrassatore, ori ce alt leac babesc...adica  cateva luni si apoi o iei de la capat... mai mult orice leac babesc de la care v a trebui sa accelerezi motorul ori sa se arda resturile ori sa faci loguri  pe banda automata vor duce sigur mai devreme sau mai tarziu la distrugerea turboului.

 

La tine sunt depunerile din capetele vanelor care atunci cand turbo se incalzeste vanele se dilata si franeaza datorita depunerilor in cele doua inele/platouri.

 

Deci daca vrei sa faci ceva care sa tina, da turbo jos curata geometria cum trebuie, schimba garniturile, monteaza turbo si vei uita de acesti ani amari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rata - din curiozitate - cati km are masina ta (daca stii) si a fost vreodata umblat la turbina? Obisnuiesti sa mergi "la consum" sau oleaca subturat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ptr sfaturile date. Sunt constient ca treb sa refac scanarea, o sa vb cu colegul nostru de forum care m-a ajutat pana acum si sa vad ce erori s-au adunat,

 

? Actuatorul cum poate fi verificat (in afara de metoda cu limba pe furtun) ??

 

da, poti sa verifici cum lucreaza, cu VCDS-ul, in setarile de baza. Cand mergi la tester, sa iti verifice atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RUNE: oricum mi-am prospus sa-l dau jos si ....am 2 variante: 1. o curat eu cu simt de raspundere (deja am adunat informatii si documente despre dezmembrarea turbinei si curatare, cu kit de reparatie, bineinteles, care costa in jur de 400 lei); sau 2. o trimit la o firma de reconditionat cu o suma de cca. 1000 lei dar nu am siguranta ca au curatat-o cu simt de raspundere. 

 

mad_kat: masina are pana-n 200.000...........pe bord indica cu vreo 45.000 mai putin, asa a considerat sa procedeze cel care mi-a vandut-o iar bulangii de la reprezentanta Focsani NU mi-au spus cati km reali are masina, pe motiv ca nu pot vedea, balarii, vrajeli, etc.... Iar tu o sa spui: "ar fi cazul sa te ocupi de turbina la km astia" ... nu ??? Stiu ca ai dreptate  ;)

 

@Florin: O sa vb cu Irinel (@nervoss) sa-mi verifice si vaccumul dar cred ca a fost verificat si atunci (zic eu) ............. o sa iau legatura cu el sa vad ce "surprize" se mai ascund prin calc. masinii !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... nu mai spun nimic :)

 

Doar - avand in vedere ca esti la Ploiesti, deci destul de aproape de Buc - fa-i o vizita lui cipos de exemplu (nu am facut research extins, insa el ar parea solutia cea mai buna in zona). Uneori merita un drum si un pic de motorina decat sa o lasi pe mana vreunui carpaci.

 

Despre curatat singurel - nu stiu ce sa spun, am desfacut turbina de 150k km, pentru curatare de geometrie doar, si nu am intampinat probleme majore, insa nu am umblat cu inlocuire de kit de reparatie etc - nu era nevoie la km aia (era un jtd, nu era un tdi). Insa la 250k km sigur ai ceva joc in ax si ar trebui sa se ocupe de ea cineva care se pricepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mad_kat:  tinand cont ca nu am depasit 250k km, cred ca nu a aparut joc in ax dar ....... cine stie. L-am sunat acum 2 ani pe Cipos, cand eram hotarat sa atac turbina dar nu mi-a raspuns la telefon si am abandonat, anul trecut, curios, mi-a facut de vreo 2-3 ori la drum extern, si iar am abandonat ideea si uite asa au trecut anii, cand in toamna trecuta m-a "ars" turbina, in mod repetat, de cateva ori, chiar in oras m-a luat capul si anul asta sunt hotarat sa o "atac"........ sfatul tau ar fi sa ma apuc de ea, personal ?? Ptr reconditionat profesional, tot la BUC este solutia, am vb cu firma AVD- Buc. cu firma reconditionariturbine tot din Buc, unde am observat ca au si utilaje de reglat axul.........deci, tot in BUC. o sa ajung cu turbina. 

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma apropii de cei 250k km ai tai - din fericire, inca nu am probleme pe partea asta - doar actuatorul s-a sinucis si l-am schimbat, dar geometria se misca extrem de usor. Daca insa ar fi nevoie de reparatie pe acolo nu m-as baga eu - pentru ca, e normal la varsta asta, sa fie nevoie de mai mult de o curatare si deblocare a voletilor.

Ai putea sa dai jos furtunele si sa vezi la mana ce joc are axul - si daca nu e prea mare te-ai putea baga doar la o curatare pe masa din bucatarie. Insa kit de reparatie eu personal nu as monta in regie proprie...

 

De cipos am zis ca si exemplu - aparent ar fi unul din cei mai priceputi si seriosi - dar nu stiu 100% - cel mai bine iti faci un research serios inainte, sa nu patesti ca mine cu caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RUNE: oricum mi-am prospus sa-l dau jos si ....am 2 variante: 1. o curat eu cu simt de raspundere (deja am adunat informatii si documente despre dezmembrarea turbinei si curatare, cu kit de reparatie, bineinteles, care costa in jur de 400 lei); sau 2. o trimit la o firma de reconditionat cu o suma de cca. 1000 lei dar nu am siguranta ca au curatat-o cu simt de raspundere. 

 

 

De dat jos nu vei scapa sub nici o forma!! demontarea turbinei numai ptr curatare nu este atat de dificila, clar anumite secrete are dar cu ceva informatii o poti face singur fara frica, daca ai nevoie de imput ma poti cauta pe PM.

 

Kit de reparatie nu iti trebuie, deoarece cu mare siguranta nu vei reusi sa schimbi componentele din interiorul miezului, si chiar de vei reusi te vei impotmoli la echilibrarea axei, daca vei incerca sa schimbi componentele din interior vei fi obligat sa desfaci axa ceea ce cere apoi o reechilibrare multi cred ca daca faci ceva semne vei reusi sa remontezi axa identic si v-a fi corect exhilibrata....acestea sunt visuri sau teorii ale mecanicilor de 2 lei.

 

Deci in cazul tau cel mult ce poti face este sa desfaci miezul de pe partea galeriei , sa cureti geometria corect!!!  sa nu planezi vanele, apoi sa remotezi  si basta, daca te vei hazarda la mai mult de atat vei regreta.

 

Cel mai inportant lucru este sa stii daca ai pierderi de ulei la axa, daca da, atunci ai 2 posibilitati de a rezolva problema 1, turbo nou.  2, miez nou cu certificat.  Dar daca te decizi ptr varianta 2  trebuie sa stii ca v a trebui sa treci prin moara reglajelor turbo care sunt simple dar cer multa rabdare.

 

Daca te vei decide sa reconditionezi turbina inainte de a face acest pas discuta cu userul " tacanel"  asculta povestea lui si incerca sa ii urmezi sfaturile!!

 

Eu ce iti sugerez este,1000 ron sunt  cca 200 euro, deci ptr  acesti bani ai un turbo  reconditionat  daca te uiti pe forum cam care sunt problemele cu aceste turbouri reconditionate vei ajunge la concluzi ca mai bine mai pui inca pe atat si nu vei mai avea probleme, de aceea opteaza ptr unul nou, in Germania gasesti la preturi destul de bune ( transportul pana in RO nu este enorm de scump) mai mult ca sunt  magazine care il vand su setul de garnituri,  deci dai turbo vegi jos, schimbi garniturile, montezi turbo nou  si mergi la plimbare.

Apoi turbo  ce l-ai demontat il desfaci il curati, ori il vinzi pe vreo suta de euro ori il tii ca amintire

 

Este greu de aproximat viata unui turbo, la unii tine 30000km  la altii 500000km  deci depinde de multi factori

 

O singura rugaminte am la tine cand vei gasi o firma in Ro ce reconditioneaza turbouri corect ( exclus reprezentantele recunoscute de Garrett!!) sa postezi aici pe forum ..poate ajuta pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,parerea mea este ca 200 de euro sau 1000 de ron sunt cam putini pt a recondiona un turbo....eu stiu ca la reconditionarea turbinei in afara tarii imi schimba miezul,geometria si actuatorul,adica toate piesele de uzura plus ca tre sa dau turbina veche la schimb......asadar in romania mecanicii doar schimba piesele defecte la turbina,.....eu am luat doar un  miez care ma costat 285 de euro de pe un site recunoscut garett si cu certificat de echilibrare...


in concluzie multe chinezarii pe piata...de asta e ieftina reconditionarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune: tu esti cel care m-a incurajat si m-ai documentat referitor la curatarea turbinei, personal. Tin sa-ti mai multumesc odata ptr sfaturi si documente.......o sa-l contactez si pe @tacanel sa vad ce sfaturi imi da.  Am cautat pe site-urile germane, am intrebat pe forum de provenienta turbinei de pe siteul recomandat de tine (parca), din germania si am inteles ca sunt chinezesti..........nici neamtul nu mi-a spus ce provenienta este turbina.

Vreau sa o curat, ca sa mai trag de ea vreo 2 ani pana imi revin din "gaurile" financiare si dupa, poate ma bag direct la una noua. 

Daca as avea pierderi de ulei la ax, nu o rezolv cu kitul de reparatie ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din germania si am inteles ca sunt chinezesti..........nici neamtul nu mi-a spus ce provenienta este turbina.

 

Daca as avea pierderi de ulei la ax, nu o rezolv cu kitul de reparatie ?? 

 

Nu numai chinezii fac turbine....tine cont ca jumatete din VW e fabricat in Romania....

 

Clar ca prin schimbarea  segmentilor , care sunt inclusi in kitul de reparatie, vei rezolva, poate, pierderile de ulei  dar ptr a ajunge la segmenti trebuie sa desfaci axa..imtrebarea este cu ce echilibrezi axa apoi?? cu semne facute cu carioca!?!?  eu nu asi face astel de reparatie nici celul mai mare dusma al meu...

 

Eu daca nu asi avea alta varianta la indemana asi pune o turbina chinezeasca  decat una reconditionata in Romania, dar montata corespunzator si inlocuind tot ce este necesar.

 

Multi trantesc turbinele deoarece nu inlocuiesc si conductele de ulei, daca vei intreba la diferiti  furnizori vei ajunge la concluzia ca nimeni nu iti inlocuieste turbina  distrusa in garantie daca nu demonstrezi ca ai inlocuit si conductele de ulei, de aceea sunt  furnizori ce vand KIt complet in care ai turbine, garnituri, conducte de ulei, primul ulei ptr turbo etc, stiu la noi e diferit, din punct de vedere piese, manopera , garantie, reconditionari etc,  si de aceea numarul mare de probleme cu turbina.....

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar exista un buton de like cred ca l-as apasa la fiecare post al tau aproape - @Rune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as mege pe curatat/verificat ax manual in prima faza, daca e blocata geometria. Verifica asta prima oara.

Daca nu are joc la ax, nu ai de ce o schimbi.

Ca idee, eu am curatat turbina in 2007 cand luasem limp prima oara, nici nu stiam ce se intamplase. Si acum am aceeasi turbina(221km), mai mult, are si remapare de cand o am eu.

Daca e prima data cand iti da limp nu trebuie sa te hazardezi sa schimbi direct cea mai scumpa piesa. Uite, la un coleg de servici pur si simplu s-a dezintegrat ciuperca de la actuator de la rugina, n-am pomenit asa ceva in viata mea, dar e posibil, uite.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa sfaturile voastre, e clar ca o sa merg doar pe curatare geometrie si atat, nu o sa-mi bag nasul prin ax, o sa o fac personal cand va da caldura dar dupa o testare cu VAG-ul. Daca masina se comporta la fel dupa curatare..............ce solutie sa folosesc ptr a da foc masinii    :(  :eek:  :banghead: ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina se comporta la fel dupa curatare - vezi care-i starea actuatorului. Oricum verifica-l daca tot dai jos toata turbina

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mad_kat: Cum sa-l verific cand il dau jos ?? Ca este capsulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul se poate verifica si pe masina,si anume iti cauti un capat de furtun ca ala de vacuum si tragi cu gura de vreo trei ori si daca ti se lipeste limba e bun actuatorul...sau cu pompa de vacuum.....citeste pe forum si gasesti ce informatie vrei ,la fel am facut si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!