Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

salut ! am si eu o probelma la turbina cred . de ceva timp are momente in care trage numai cand vrea , adica uneori in talpa raspunde foarte greu si se aude motorul mai tare decat de obicei . am depasit intr-o zi cu a 2-a si a inceput sa smuceasca pe la 2500 , am mentinut si a smucit iar pe la 3000 si ceva .plus de asta mai face si limp pe la 150 km/h . ce as putea sa fac ? la service a zis ca imi ramane turbina blocata sau ceva de genul (adica alta noua) insa mi-a facut o scanare un prieten si nu ma nici o eroare de acest gen.stie cineva ce as putea sa fac ?

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

sa faci un log in mers, mai ales cand ai smuciturile de care spui.

Ambreiajul nu patineaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

eu revin vineri cu alte loguri dupa ce schimb debitmetru. am dat astazi comanda de debitmetru nou pe pierburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volantul/a are probleme ,poate fi de la asta ?

Modificat de most wanted
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa scriu si eu o recomandare pentru cei care se lovesc de probleme turbo ce necesita mai mult decat o curatare de geometrie sau o inlocuire de actuator. Dupa aproape o luna de zile de stres zilnic si ceva bani cheltuiti, plus munca mea le care nu o cuantific in bani, insa cei care bat calea atelierelor auto cred ca stiu ce inseamna, VA RECOMAND sa nu va ganditi nici macar o secunda la varianta reconditionarii turbinei. Daca sunteti stramtorati cu banii si nu puteti face efortul financiar necesar unui turbo nou si a carui provenienta sa va poata fi demonstrata cu acte

alegeti varianta second. Daca nu sunteti intr-atat de priceputi sa evaluati un turbo second, luati cu voi un mecanic in care aveti incredere si bateti drumul parcurilor cu piese din dezmembrari.

Poate ca unii vor spune ca inclusiv cele "noi" din magazine sunt reconnditionate, DA este adevarat in unele cazuri insa cel putin in cazul turbinelor garrett ele sunt reconditionate chiar de catre garrett, puteti cauta pe google " reman by garrett" si va veti convinge. Niciodata micile ateliere, oricat de priceputi si de bine intentionati sunt oamenii care lucreaza acolo, nu vor avea acces la piesele originale cu specificatiile necesare exacte celor existente in turbinele originale si niciatat la masinariile necesare verificarii acestor ansamble. Un turbo second hand fara mari probleme tottimpul va avea performante net superioare unuia reconditionat de unknown.

Scriu aceste randuri in speranta ca macar unuia dintre voi ii vor fi de folos. Personal inainte de a incepe aventura turbo am incercat sa ma documentez foarte mult insa se pare ca nu a fost suficient si pana nu am dat cu caput de prag nu mi-am invat lectia.

Nu o sa intru in polemici, acest mesaj se adreseaza celor care au probleme si nu stiu ce sa aleaga si tin la masina lor, urmarind sa functioneze cat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema  in urma cu doua saptamani am observat ca motorul la oprire are un sunet ciudat m-am gandit ca iarasi sa crapat futunasul de la N 75 si asa fost erau crapate amandoua le-am pus la loc dar invers din pacate si grabindu-ma nu am tinut cont cum le-am demontat asa ca am crezut ca nu de acolo este problema am mers asa vreo doua saptamani si am si mi-am dat seama cu gru ca ar trebui inversate cele doua furunase asa ca le-am schimbat dar masina mea nu mai are putere se accelereaza cam pana in 3000 turatii relativ greu. Va rog un sfat ceva !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegii care doriti reconditionare sau curatare turbo va recomand pe cei de la TurboTehnics Cluj. Am fost cu turbina la ei si eu personal sunt multumit. Cand am fost la ei am vazut ca aveai primite colete cu turbine din toata tara. La numerele de telefon raspund mai greu pentru ca au destul de mult de lucru si nu ii tot timpu secretara acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se poate ca axul turbinei sa capete joc, sau sa se strambe, de la o groapa luata la viteza?

In urma cu 4000 de km am schimbat miezul turbinei iar de cateva zile, dupa un eveniment nefericit cu o groapa, aud un suierat mai pronuntat la 1600 si 1800 rpm, cu pedala apasata constant, si la decelerare, de la 1800 pana la 1600. 

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Controleaza axul turbinei sa nu cumva sa aiba joc. Dar de la groapa in nici un caz nu capata joc.

Probabil a fost ceva montat aiurea...sau cine stie. Trebuie verificat.

Un fluierat al turbinei e normal, nu trebuie sa iti faci griji, dar depinde cum se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal deloc sa fluiere o turbina care este in mintile ei.La mine nu se aude nimic.Fluieratul este datorat uzurii sau descentrarea usoara a axului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa scriu si eu o recomandare pentru cei care se lovesc de probleme turbo ce necesita mai mult decat o curatare de geometrie sau o inlocuire de actuator. Dupa aproape o luna de zile de stres zilnic si ceva bani cheltuiti, plus munca mea le care nu o cuantific in bani, insa cei care bat calea atelierelor auto cred ca stiu ce inseamna, VA RECOMAND sa nu va ganditi nici macar o secunda la varianta reconditionarii turbinei. Daca sunteti stramtorati cu banii si nu puteti face efortul financiar necesar unui turbo nou si a carui provenienta sa va poata fi demonstrata cu acte

alegeti varianta second. Daca nu sunteti intr-atat de priceputi sa evaluati un turbo second, luati cu voi un mecanic in care aveti incredere si bateti drumul parcurilor cu piese din dezmembrari.

Poate ca unii vor spune ca inclusiv cele "noi" din magazine sunt reconnditionate, DA este adevarat in unele cazuri insa cel putin in cazul turbinelor garrett ele sunt reconditionate chiar de catre garrett, puteti cauta pe google " reman by garrett" si va veti convinge. Niciodata micile ateliere, oricat de priceputi si de bine intentionati sunt oamenii care lucreaza acolo, nu vor avea acces la piesele originale cu specificatiile necesare exacte celor existente in turbinele originale si niciatat la masinariile necesare verificarii acestor ansamble. Un turbo second hand fara mari probleme tottimpul va avea performante net superioare unuia reconditionat de unknown.

Scriu aceste randuri in speranta ca macar unuia dintre voi ii vor fi de folos. Personal inainte de a incepe aventura turbo am incercat sa ma documentez foarte mult insa se pare ca nu a fost suficient si pana nu am dat cu caput de prag nu mi-am invat lectia.

Nu o sa intru in polemici, acest mesaj se adreseaza celor care au probleme si nu stiu ce sa aleaga si tin la masina lor, urmarind sa functioneze cat mai bine.

Cum putem lua legatura,am cateva intrebari pe care vreau sa ti le adresez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa reconditionez turbina, avea un suierat la turatii joase si un tiuit la turatii inalte. La service mi s-a spus ca axul era inalbastrit si descentrat, lucru care cauza suieratul, iar palele erau mancate, lucru care cauza tiuitul, drept urmare s-a schimbat miezul turbinei.

Dupa 4000 de km a aparut iar un suierat la 1600-1800, inainte de reconditionare facea de la relanti.

Ce poate cauza probleme de ungere la turbina? In cazul in care o sa se agraveze, merg pe o turbina noua, dar sper sa nu fie alta cauza problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema,am un golf 4 1.9 alh iar cand am inceput sa simt nevoie de viteza am observat ca imi intra in limp mode.Prima data imi intra la 110 mereu,am dat jos turbo,l-am curatat,am schimbat egr pentru ca nu mai avea clapeta deloc.Primul test dupa aceea a fost un succes pot spune,deoarece masina tragea pana la 150 si parea ca mai poate.La intoarcere am observat ca la 140 a intrat din nou in limp mode iar de atunci la fel.Ce poate sa aiba?De remarcat este faptul ca inainte sa curat turbina dupa ce intra in limp mode nu tragea mai deloc,dar acum cand intra se simte putina vointa din partea ei dar nu destula.Mersi

 

Edit:Inainte de curatarea turbinei imi dadea pe tester deviatie pozitiva sau negativa(nu mai imi aduc aminte bine)

Acum imi da doar deviatie(nici pozitiva,nici negatica)

Modificat de 12seven12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara tuturor,am o problema la un passat de 105 cai din 2007,masina scoate fum in accelerare si o lipsa de putere in treapta 1 si 2.am pus o pe tester aici in franta si imi arata presiune mare in turbo si debitmetru de aer semnal slab,debitmetru fiind nou.turbina am curatat o manual ca mai dadea limp,si nu avea joc deloc la ax.egr ul si map ul sunt noi.imi poate spune cineva daca e de la turbina?avand in vedere ca nu am joc in ax?n75 imi face vaccum si furtunele sunt etanse,nu am pierderi de ulei spre intercooler.ce ar trebui sa mai schimb sau o parere macar.....merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,imi raspundeti si mie la postul 3040 va rog?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca esti in franta, nu stiu dc e posibil dar incearca sa faci un log, fara el nu prea vei primi raspuns,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum ceva timp am scris despre dilema mea vis-a-vis de recondiționarea turbinei. Am rezolvat pana la urma, apelând la un coleg care mi-a făcut rost de un miez nou . Toată afacerea m-a costat 1500 lei, asta incluzând și schimbul de ulei și filtre. Momentan sunt mulțumit de cum se comportă noua turbina. Montajul și curățarea tuturor componentelor au fost făcute de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

La motorul AXR,e normal ca furtunul care iese din turbo sa aiba joc cand se impinge/trage de el (aflandu-ma sub motor) ?

Cam pe la 1800 rpm apare un zornait,asemanator cu traseul de evacuare care ar atinge in caroserie (verificat traseu,ok).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Au capatat uzura cele 2 urechiuse de pe el iar siguranta (clema) care ar trebui sa-l blocheze sa iasa afara , are joc. De aici si zornaitul.

Pe acolo poti pierde presiune. O solutie ieftina e infasori niste banda de teflon ( care se foloseste la gaz) pe racordul furtunului, sa stea mai strans acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau taie 1 cm din furtun daca se poate si pune un colier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

    De cateva zile am schimbat turbina la masina mea,golf 1.9 tdi,110 cai,2002.Turbina noua(reconditionata) e cumparata de la o firma(reparatiiturbine.aaz.ro) din Bucuresti,respectivul zicea ca ei baga doar piese originale garett inauntru.Problema e ca fluiera destul de tare turbina cand e in turatii mici,atunci cand incep sa o calc nu se mai aude.Am mai avut inca 2 passaturi si un golf tdi, de 110-131 cai dar nici una din masini nu facea asa mult zgomot.Ce ziceti e normal sa fluiere asa tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ,dar cred ca miezul nou nu este bine echilibrat .O turbina echilibrata nu trebuie sa se auda decat f.putin sa-si faca prezenta,nu sa fluiere ca o sirena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

karlosss

Mare atentie, Garrett nu prea face piese de schimb.  :idea: Cele care le gasesti de vanzare sunt India si China. 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Am reusit sa vb cu seful acestui atelier si ma asigurat ca asa e normal sa sune turbina, ca el garanteaza ca e bine echilibrata.Zicea ca o sa mai dispara din sunet dupa ce o sa fie rodata putin.Garantia e un an de zile.Vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!