Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Astazi am verificat din nou furtunasele de vacum dupa o schema specifica tipului de motor si toate erau la locul lor,turbina se auzea,supapa vacumatica lucra(se misca toata cursa),acelasi suierat la decelerare si lipsa de putere. Daca turbina se aude,supapa vacum se misca...parerea mea 9de neavizat ) este ca nu-i de la turbina asa cum s-au aruncat mai toti mecanicii,nu sunt sigur , ceert este ca,mergand cu maf-ul scos  are putere nu 100% dar clar  se simte o diferenta. totusi de ce am luat limp nu-mi pot da seama..orice sugestie este bine venita .


Se poate lua limpmode din cauza debitmetrului de aer defect (MAF-ul ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Limp e legat de senzorul MAP, nu MAF.

Un log in mers ai?

ce zici tu, daca scoti mufa de maf si merge mai bine, inseamna ca e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Ma confrunt zilele astea cu o dilema enorma: la masina din semnatura i-am facut in luna noiembrie a anului 2013 o resoftare Stage 1; pe la inceputul lunii martie, mi-a cazut turbina, care e cea originala cu 190000 km la bord. Inainte sa pice, cam vreo 3 saptamani a inceput sa fluiere. Bun, am zis ca asta e, si am reconditionat-o la noi in Tg Mures. Dupa aproximativ o luna jumate (cam 2000 km facuti) a picat din nou, cu acelasi disgnostic ca prima oara, ax rupt. Acum vine dilema mea: e softul de vina, piesele din turbina reconditionata, reglajul prost al turbinei??? Cel care mi-a reconditionato prima oara a zis ca a gasit un fragment metalic in ea, care ar fi ciupit din pale pana la dezechilibrarea axului si in final ruperea lui, acum, a doua oara, da vina exclusiv pe chip. Inca un detaliu, dupa prima reconditionare, turbina fluiera din start. Mi-am facut griji si dupa vreo doua saptamani l-am invitat pe cel care mi-a facuto sa vina cu mine cu masina sa isi de-a cu parerea, a zis ca e normal, dar dupa o luna a picat!!! Chiar nu mai stiu ce sa cred si nici cum sa procedez in continuare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu chip-ul.Reconditionarea a fost cu piese slabe,sau nu a stiut sa o regleze dupa reconditionare.Cum prima a tinut 190.000 ,sigur trebuia sa tina si dupa interventie cel putin 100k.Totusi verifica  daca ai ungere buna pe teava care vine la ea sa nu fie de acolo problema sa ai presiune de ulei insuficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate verifica asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da poate avea legatura cu chipul, dc softul facut e unul agresiv poate afecta negativ axul turbinei, depinde la cat sa marit presiunea pe turbina.

Cu cea veche a mers 190k cu softul ei, din noiembrie pana acum nu cred ca a facut mai mult de 15-20k cu ea. Dupa reconditionare normal nu avea cum sa cada asa repede, posibil sa se fi folosit piese proaste sau axul nu a fost echilibrat sau cel care a lucrat la ea nu se pricepe, dc nu era reglata bine lua limp,facea suprapresiune, dc era in plafon nu cred ca avea treaba. Ai verificat dc nu cumva la demontare sa strangulat din greseala pe undeva conducta de ulei care raceste si unge turbina? astfel incat cu putin ulei si la rotatiile mari a uzat prematur axul ei.Sunt multe nereguli care ar fi de constatat, incepand de la tur ulei, piese proaste si pana la soft, dc ai garantia ca softul e facut de cineva care cu asa ceva se ocupa si nu in spatele blocului poate ai putea sari peste , altfel....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul a fost pus de baietii de la AMC Motorsport din Brasov, si e facut de DNA Tuning (Anglia), deci cred ca pot elimina ipoteza asta, cu softul prost. Tind sa cred ca problema mea e legata mai mult de modul in care a fost reconditionata/reglata turbina, mai ales dupa lamuririle venite de la voi. Acum marea intrebare ar fi legata de locul unde as putea sa fac noua reconditionare, eu sunt din Tg Mures si din cate am inteles, aproape de mine ar fi cei din Cluj, Turbo Technics. Daca aveti si alte sugestii VA ROG sa ma ajutati!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

niste loguri in mers dupa tuning ai? mi se pare ciudat sa pice 2 turbine dupa chip.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baietii de la Brasov mi-au facut un log dupa ce mi-au pus noul soft, si nu mi-ar fi spus ca e ceva in neregula. Acum chiar nu stiu ce sa mai fac, am zis ca deocamdata im repun softul original urmand ca in viitor sa mai aprofundez solutii, oricum as vrea sa am chip, acum stiu cum trage masina cu soft si nu as ramane prea mult cu cel standard

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Am si eu un VW Crafter 2010 2.5tdi 136cp si am o eroare la senzorul de presiune la turbo(cod eroare p2563). Am fost la mecanic si o zis ca turbina nu are nimic si ca poate ii de la senzor.Cum se poate regla sau testa acel senzor? Mentionez ca masina trage bine dar as vrea totusi sa nu am erori. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici. Poate te ajuta.

009571/P2563 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit

Possible Symptoms

  • MIL on

Possible Causes

  • G581 Faulty

Wiring and/or connections faulty

ECM faulty

Possible Solutions

  • Check fuses

Check wiring and connections

Ohm test G581, see factory repair manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am vazut asta dar as vrea sa stiu unde ii pozitionat si care sunt acele valori sa pot testa G581.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca ai avea cum sa il testezi. Trebuie sa il localizezi apoi sa ii cureti mufa si sa vezi daca este cablajul in regula. Verifici dupa daca iti mai apare eroare. Daca tot apare e clar ca e senzorul dus. Senzorul ar trebui sa fie pe traseul dintre intercooler si EGR. 

Sau mai simplu verifici cu alt senzor functional si vezi cum se comporta.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru P

Eu stiu ca actuatorul turbinei are senzor de pozitie, eroarea cred ca la el se refera nu la map, poate ma insel

Ps:cu siguranta nu ma insel...am verificat

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu confirmarea. Este o problema la actuatorul turbinei care este si electric. Din cate mi-a zis mecanicul este sparta o membrana. Va multumesc pentru sfaturi. O zi buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Am curatat turbina si cred ca am pus discul acela ce comanda vanele, invers. Are cineva o poza cu pozitia corecta.Am cautat pe net dar nu gasesc ceva concret, de ex in cele doua poze discul e pus in pozitii diferite.luand ca referinta locasul unde trebuie sa vina tija de comanda , intr-o poza avem o portiune mai mare, pana la urmatoarea tija, in dreapta si mica in stanga si la cealalta invers .

 

   Si alta problema , daca supapa de sens unic din circuitul de vacuum nu functioneaza , influenteaza functionarea motorului.Am scos-o si se comporta ca un furtun , in orice sens suflu nu opune rezistenta ??

post-25908-0-42133400-1399654505_thumb.j

post-25908-0-81057100-1399654510_thumb.j

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
kosmyn_aurel89

astazi am demontat tubina, am curatat variabila . . . dar din pacate nicio schimbare sau altfel spus " nu intra turbina cum trebuie". cum se manifesta? de exemplu sunt in viteza a intaia daca o calc brusc(kick down) nu se intampla nimic pana la 2000rpm dupa care intra turbina pana la 2800rpm cand face niste valuri, adica trebuie sa furnizeze 2340mbr si ea scade 2100- 2150mbr dupa care creste iarasi 2350 si ramane asa pana aproape de 3800 rpm. acest fenomen se intampla la toate treptele de viteza. si atunci cand intra mai exact genereaza o presiune de 2600mbr semn ca " cineva" o elibereaza dupa care isi face treaba n75 care este nou. am dat-o jos in speranta ca este geometria ancrasata/ murdara si agata . . .dar nu este asa. se poate sa fie vinovata capsula vacumatica ptr aceste simptome? acea eliberare brusca si oscilatia presiuni 2800pana 3000rpm? mentionez ca variabila functioneaza foarte usor, de sus pana jos se misc lin fara sa agate sau sa se opreasca undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Posibil ca capsula vacuumatica. Verific-o cu un manometru sau daca nu ai asa ceva atunci probeaz-o cu gura. Dar recomand manometru.

Cu egr-ul cum stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

ce ar trebui sa arate manometru? daca trag aer cu gura nu reusesc sa trag geometria pana sus la opritor. asta e un semn ca nu e sparta. egr-ul e bun. aceleasi simptome are si cu el anulat(surub pe vaccum sau tabla obturare gaze pe evacuare) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Daca nu reusesti sa tragi pana sus atunci e sparta, undeva scapa vacuumul facut cu gura.

Cu manometrul e exact la fel. Ii faci vacuum vreo 1 bar si il lasi vreo 10 minute sa vezi daca a scazut . Daca a scazut atunci inseamna ca membrana din capsula e sparta sau are vreo gaurica si trebuie inlocuita. Daca nu scapa atunci problema e in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, vacuumetru.

 

daca ai capsula sparta, nu ai ce sa faci cu cele 10 minute de verificare.... nu tine vacuum-ul deloc.... instant. Oricum, aceasta nu este o boala la Passat b5 si B5,5....destul de rar sa le gasesti cu actuator spart.

 

cosmin - faptul ca ai dat jos turbina, ai curatat geometria si face tot asa... inseamna ca nu ai facut bine verificarile inainte...sau geometria nu a fost curatata corespunzator - eu recomand inlocuirea ei, nu curatarea.

 

Senzorul de presiune, l-ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

atasez 4 loguri referitoare la problema legata de turbina. acum nu inteleg de ce imi afiseaza la maf spec 840, ca normal trebuie sa fie 850. sa fie debitmetru stricat?

Book1 egr avf clma 22 auto.xls

Book1 turbo avf clma 22 auto.xls

Book1 treapta 3 avf clima 22 auto.xls

Book2 tr 4 avf clima 22 auto.xls

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, daca ai maf si turbo ok, valoarea in sarcina max, depaseste 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ai MAF-ul putin obosit, am impresia. Presiunea pe turbo e mentinuta excelent, dar ca sa ai injectia maxima ar trebui ca MAF sa ajunga pe la 1050, cel putin. pt PD131.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!