Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Salut baieti! Nu stiu daca ati mai intalnit, dar de cand a venit gerul, la prima pornire a motorului, tija de la VNT e blocata aproximativ 1-2 min dupa pornirea motorului...dupa functioneaza perfect pana las iar masina peste noapte in ger sau mai multe ore nepornita.... am incercat sa trag si cu gura la rece pe la ciuperca vacuumatica cu un furtunel dar nicio sansa. Ati mai intalnit acest simptom ? Ma gandesc ca daca era geometria imbascsita facea si la rece si la cald.

 

Mentionez ca am facut un log...dar motoru era cald si totul este in parametrii... duty cicle  era la 4.8 % constanta la orice turatie

Modificat de Revo W L L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si la mine se manifesta asa,nu intotdeauna ciuperca trage tija la max.

din pacate eu pana la servici fac prea putin ca sa se incalzeasca motorul si asat nu e bine deloc pt ea, stiu. Asta duce la depuneri pe geometria variabila a turbinei. Se rezolva cu o iesire pe autostrada cu un mers in forta 150-160km/h vreo jumate de ora, cu perioade de WOT repetate sa se arda tot coxul depus si pe catalizator.

Eu stiu f bine cand se intampla asta pt ca nu fluiera asa cum trebuie si nici nu musca din asfalt lafel :), dar dupa 2-300m banuiesca ca se incalzeste cat de cat carcasa turbinei si se dilata indeajuns incat sa revina tija la normal si o aud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.De vreo cateva luni am schimbat masina si am achizitionat golful din semnatura.De cateva zile au aparut si problemele la el.Eroarea este :17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation si se manifesta in jur de 3000 de ture cu limp mode.Mentionez ca daca pornesc si opresc masina isi revine.Nu se manifesta tot timpul uneori masina merge.Nu am avut posibilitatea sa fac un log de tip vag com,in consecinta am folosit optiunea de "screenshot" de la un tester multimarca.

Pana acum am :-curatat debimetrul.

                         -verificat valva regulatoare si furtunul aditional

                         -nu stiu cam ce cursa ar trebui sa faca actuatorul de pe valva de incarcare(mi se pare relativ scurta)post-50901-0-29503700-1387037794_thumb.jpost-50901-0-47603700-1387037811_thumb.jpost-50901-0-58408400-1387037822_thumb.jTempChangeStr.bmppost-50901-0-98037200-1387037862_thumb.j

                        Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai overboost curata geometria variabila sau inlocuieste-o.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o operatiune care dureaza cateva ore as vrea sa am o oarecare certitudine ca e vorba de geometrie.As zice ca in prealabil agata ...pe toata perioada diagnozei sfarsitul cursei valvei de incarcare corespundea cu o valoare de 100% a masuratorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers cu vcds-ul sa vedem exact ce valori ai. Eu ti-am raspuns strict la ce ai intrebat vis a vis de overboost.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca agata o poti remedia scotand-o la o tura de forje scurte, apoi o misti manual in sus-jos dupa ce opresti motorul, ca sa-si mai dea drumul. Dupa asta ar fi indicat sa mergi cu ea la un drum lung, unde sa o tii in ture si accelerari cu pedala la podea, daca tot insista sa-ti dea limp, nu o mai forta ca risti sa rupi axul turbinei, o ia pe ulei si treburi nasoale. Urmatoarea varianta e curatarea si ultima: schimbarea ei cu una noua.

Am atasat cateva poze cum trebuie sa fie pozitionata tija actuatorului in functie de regim, motor oprit sau pornit. cursa e cam 1,5-2cm pana in surubul opritor

post-34985-1228929762_thumb.jpg
post-34985-1228929731_thumb.jpg
Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult.Pana acum am reusit sa citesc cam jumatate din topic.In principiu am scos mufa de la maf si merge mult mai rau fara el ,dar am inteles ca la 3000 de ture la cat am facut eu testele trebuia sa am 850mg valoarea ori la mine e in jur de 600.O sa incerc sa fac un fel de log...cu aparatul care il am eu deoarece in componenta softului este vagcomul doar ca intr-o versiune mai prietenoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

daca zici ca agata o poti remedia scotand-o la o tura de forje scurte, apoi o misti manual in sus-jos dupa ce opresti motorul, ca sa-si mai dea drumul. Dupa asta ar fi indicat sa mergi cu ea la un drum lung, unde sa o tii in ture si accelerari cu pedala la podea...

 

Asta e sfat din popor. Practic e doar frectie cu apa rece la picior de lemn.

Trebuie scoasa si curatata. Chiar daca dureaza, e o solutie sigura si definitiva.


E o operatiune care dureaza cateva ore as vrea sa am o oarecare certitudine ca e vorba de geometrie.

Iti confirm eu ca nu vei lucra degeaba, daca o faci calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula haideti  ca o dau jos si o curat .La masina care am avut-o inainte un 407 1.6 hdi am facut operatiunea dar accesul la turbina era considerabil mai usor.Am nevoie de ceva garnituri sau le folosesc pe cele vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, Are doar garnituri de tabla care se refolosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmine, la mine s-a curatat in concediu o data, o data cand am mers cu ea cu peste 200 si o data cand am scos-o  pe curcuit. fiecare cu experientele lui, eu am expus-o pe a mea.

de-obicei ies foarte rar la drum lung cu ea si pana sa ies se imbacseste si dupa drum are cursa lina(exact ca si cand o curat) initial fiind aproape total blocata.

am si curatat-o de 2 ori, insa daca tot prin oras o forjezi,mai ales iarna bine nu-i face. Suma sumarrum, aceasta procedura m-a scutit de 3 ori sa o desfac sa o curat.

 

LE: dupa un drum de 500-1000km de iesit pe afara cu forje pe ici colo altfel e raspunsul la pedala, e instantaneu, nici nu se mai simte deloc turbo lag-ul, e o placere ce sa mai zic :wub: .

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-a ajuns la limp, o ajuta. Face parte din tratamentul preventiv.

Daca deja te-a obisnuit cu limp, degeaba.

 

PS: prima data cand am curatat turbina la Passatul meu, m-a tinut o zi. Am montat-o la loc abia a 2-a zi. Dar n-am mai avut probleme niciodata.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un momentdat m-am gandit sa incerc o anulare a limpului din soft,imi place la nebunie cum trage masina acum pana ia limp".Dar m-am linistit cand m-am gandit la consecinte.Sa nu ma condamna-ti dar am vazut cateva masini cu mapa modificata si diferenta era incredibila.Spre exemplu la Bmw din95-96 Ecu motor difera printr-o singura memorie tip integrat de la 1.6 la 1.8.Cea de la 1.6 a scapat pe jos si a facut "poc", ironia sortii exista un calculator identic de 1.8 am pus memoria de la el si masina era cu totul alta(in prealabil s-a anulat immo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat era vinovat doar actuatorul,geometria era murdara dar nu atat cat sa agate.Acum masina merge in parametrii normali dar nu mai trage la fel de tare in treptele primare de viteza.

Modificat de Eduard-Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal cred ca turbina mea vrea sa ma paraseasca si vreau sa i fac o remanufacturare dar nu stiu un service in zona VASLUI IASI  de care sa fiu sigur ca o sa faca treaba buna si sa aibe cunostinte despre ceea ce inseamna turbine ,daca ma poate ajuta cineva cu niste informatii e bn si va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia combi, alh, 320.000km, mers lejer, apoi depasire dupa care s-a dus de nebuna la 185kmh!! si nu glumesc cand spun de nebuna.....noroc ca eram pe 2 benzi pe sens...fum dupa mine ca la balamuc, am avut un moment necugetat zic in care am schimbat a 4a, in clipa aia turometrul sa dus la maxim dupa care am oprito in viteza a 4 a cu frana.......Faza e ca nu mai porneste si nici nu se aude vreun zgomot ciudat. Momentan este la service ,astept maine deznodamantul.A consumat ~2 l de ulei in 15....20secunde.Nu suiera, nu avea nici un simptom, nimic. doar a murit si gata. Eroic as putea spune!


Acum stau in dubii, daca a tras ceva pale pe admisie se mai merita reparatia? sau alt motor de la dezmembrari (am gasit cu garantie si montaj la 500eur)


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: oare de ce nu mai porneste? sa fie de la uleiul ramas in camera de ardere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe motive pentru care nu mai porneste, unul dintre ele e avansul dereglat sau distributia sarita de la punct. Ideal e sa desfaci motorul sa vezi ce si cum.

 

Nu mai incerca sa-l pornesti, ca-i dai mai mult damage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti, sunt posesorul unui golf 4, 1.9 tdi ,116 hp,tip motor AJM,an 2000 si am urmatoarele probleme: am luat limp mode la 120km/h am fost la service au dat cu wd40 au impins in tija la turbina si s-a deblocat,a mers bine pana cand am iesit la drum intins si am luat din nou limpmode (geometrie blocata din cate am inteles). Am luat la verificat furtunasele de vacum(aveau panza roasa pe unele),cum le-am scos asa le-am montat,am verificat imbinarea mufelor la n75,etc si am pornit masina pentru un test de drum insa surpriza acum nu mai avea putere deloc daca pana acum nu aveam probleme decat la drum intins si viteza mai mare acum este moarta".Am fost la diagnoza si mi-au gasit presiune prea mare,mentionez ca turbina se aude dar suiera mai ales la decelerare.,acum merg cu maf-ul scos pt un plus de putere  dar nu stiu exact ce sa fac ..ceva idei ? curatare turbina?,reconditionare turbina?,cand am luat limp mode am verificat n75 si nu facea vacum (atunci pe moment),tija actuator turbo se misca de miscat (toata cursa) nu stiu ce sa schimb,ce sa repar,orice ajutor este binevenit multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost atent si la montarea valvei unisens? Daca o montezi invers nu mai trage neam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa verific maine, dupa ce ca luam limp cand mergeam la drum intins..deh..m-a pus naiba sa-mi bag nasul asa ca m-am uitat p la furtunase ce am scos am bagat la loc(99%)cum a fost...ma tot gandesc sa nu fi inversat vreun furtunas ceva.merci frumos am sa verific maine valva unisens sa nu oi fi pus invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat valva unisens si este pusa bine ( capatul alb spre n75 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!