Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Poate nu a conectat furtunul vacuumatic de wastegate,si atunci ecu nu are cum sa regleze presiune(adica sa o scada),ca asta face wastegate-ul,cand ai prea multa presiune ecu deschide wastegate-ul.,si iti intra in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea munteanu

Rezolvat. S-a pus la loc turbina originala reconditionata. Adica inlocuit miezul cu altul nou. Cealalta era sigur ceva mai mare ca prea tragea. Se ducea la 2,6 presiunea si nu mai apuca s-o scoata din functie. Pana sa intre in limp avea cel putin vreo 15 de cai in plus. Cred ca cu o resoftare ar fi mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare a LOG.

Sunday,09,December,2012,18:44:58 038 906 019 FF,,1.9l R4 EDC G400AG 1449, ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP ,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,800-1100,sensor -f96-,1900-2150,100%,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75% Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.00,1932,500.0,592.9,4.8,0.30,686.0,999.6,1387.2,69.4,0.62,2037,2244.0,1723.8,39.4 ,0.94,2121,850.0,1009.4,4.8,1.24,999.6,999.6,2417.4,100.0,1.56,2310,2254.2,2560.2,74.1 ,1.88,2415,850.0,1038.8,4.8,2.20,1078.0,999.6,2580.6,100.0,2.52,2604,2254.2,2580.6,81.7 ,2.84,2709,850.0,1078.0,4.8,3.16,1122.1,999.6,2580.6,100.0,3.48,2898,2254.2,2580.6,93.6 ,3.80,2982,850.0,1127.0,4.8,4.12,1136.8,999.6,2580.6,100.0,4.44,3192,2254.2,2580.6,94.4 ,4.76,3276,850.0,1107.4,4.8,5.08,1073.1,999.6,2580.6,100.0,5.40,3486,2254.2,2580.6,94.4 ,5.72,3570,850.0,1009.4,4.8,6.04,989.8,999.6,2570.4,96.5,6.36,3759,2254.2,2529.6,93.2 ,6.68,3843,850.0,931.0,4.8,7.00,906.5,999.6,2427.6,99.2,7.32,3969,2244.0,2376.6,92.8 ,7.64,3990,845.0,872.2,4.8,7.96,877.1,999.6,2213.4,78.8,8.28,3024,2254.2,2295.0,92.4 ,8.60,2940,845.0,1033.9,4.8,8.92,1019.2,999.6,2468.4,100.0,9.24,3003,2254.2,2458.2,94.4 ,9.56,3045,845.0,1004.5,4.8,9.88,1004.5,999.6,2437.8,100.0,10.20,3129,2254.2,2427.6,94.4 ,10.52,3171,845.0,984.9,4.8,10.84,984.9,999.6,2427.6,100.0,11.16,3255,2254.2,2427.6,94.4 ,11.48,3255,635.0,764.4,4.8,11.80,641.9,999.6,1866.6,0.0,12.12,3213,1050.6,1540.2,90.0 ,12.44,3192,545.0,465.5,4.8,12.76,441.0,999.6,1193.4,0.0,13.07,3129,1050.6,1142.4,84.9 ,13.40,3108,470.0,426.3,4.8,13.72,445.9,999.6,1142.4,0.0,14.04,3066,1040.4,1244.4,59.8 ,14.36,3045,400.0,514.5,4.8,14.68,534.1,999.6,1366.8,0.0,15.00,2982,1040.4,1397.4,59.4 ,15.32,2961,370.0,543.9,4.8,15.65,548.8,999.6,1407.6,0.0,15.99,2898,1040.4,1407.6,59.0 ,16.33,2877,355.0,548.8,4.8,16.67,543.9,999.6,1407.6,0.0,17.01,2814,1030.2,1397.4,58.6 ,17.36,2793,335.0,553.7,4.8,17.69,558.6,999.6,1397.4,31.8,18.05,2772,1417.8,1560.6,67.3 ,18.40,2772,615.0,828.1,48.2,18.77,583.1,999.6,1764.6,5.1,19.12,2751,1030.2,1366.8,76.5 ,19.48,2730,385.0,499.8,4.8,19.84,578.2,999.6,1264.8,42.4,20.18,2730,1836.0,1560.6,52.6 ,20.54,2730,760.0,749.7,33.5,20.90,774.2,999.6,2223.6,56.9,21.27,2751,1438.2,2193.0,94.4 ,21.62,2772,505.0,573.3,70.5,21.98,475.3,999.6,1550.4,35.3,22.34,2772,1326.0,1407.6,78.1 ,22.70,2772,450.0,357.7,66.1,23.06,367.5,999.6,1285.2,34.9,23.43,2772,1326.0,1285.2,74.1 ,23.78,2772,445.0,445.9,52.2,24.14,441.0,999.6,1346.4,34.5,24.50,2772,1397.4,1356.6,71.3 ,24.86,2793,820.0,774.2,4.8,25.22,1029.0,999.6,2254.2,58.0,25.59,2814,1856.4,2550.0,93.6 ,25.94,2835,570.0,671.3,74.1,26.29,965.3,999.6,2009.4,79.2,26.64,2898,2254.2,2560.2,94.4 ,26.98,2940,840.0,1161.3,4.8,27.34,1082.9,999.6,2580.6,70.2,27.70,3003,2233.8,2488.8,89.6 ,28.05,3045,825.0,975.1,4.8,28.42,872.2,999.6,2244.0,55.7,28.78,3045,1122.0,1948.2,81.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut tuturor......am si eu o mica problema,,,,am ramas brusc in treapta a 3 a fara putere....tin sa mentoinez ca am curatat electroventilul care da comanda la turbo acu vreo 2 luni , daca ma poate ajuta cineva cu vreo parere ca nu stiu ce ar putea fi........golf4 1.9 tdi 131cp cod motor ASZ ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza, sa vedem ce eroare ai stocata pe motor. Dupa aia, iti putem zice ce sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Am și eu o mica problema la turbo. Câteodată, intre 1800 și 2000 de ture se aude un sunet grav, ca și cum ar intra ceva în rezonanta. La început făcea doar când era rece motorul, acum face și când este mai cald.

Sunetul apare doar uneori și doar în sarcina în treapta a3a sau a4a, la accelerare ușoară.

Mașina trage bine, fără nici o problema nu am limp nimic.

Bănuiesc ca e de la turbo pentru ca am deconectat vacuumul de lângă n75 și nu s-a mai auzit nimic cât am făcut eu proba câteva minute.

PS. Acum mi-am dat seama ca e posibil sa fi deconectat și egr-ul și problema sa fie de la el...

Sent from Nokia 1100 using flashlight

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur de la turbo, de la egr sa fie ce? ori se sparge membrana ori nu, nu e asa destept egr pe modelul care il ai tu sau eu, ai deconectat turbina din n75 banuiesc nu si nu de la actuator.

verifica cel mai bine jocul la ax ca nu cumva la o fortare sa ai vreo surpriza neplacuta, ulei consuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei consuma ca întotdeauna. Cam 700ml la 15.000. Nimic serios. Alt zgomot pe lângă ala nu am.

Limp nu am mai luat de vrun an și atunci luam cu negative din cauza actuatorului. Am pus unul nou și nu am mai avut probleme cu limpul.

Sent from Nokia 1100 using flashlight

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am si eu o problema cu turbina u deva intre 1200-2200 se aude un uuit si cand accelerez si cand ridic piciorul de pe acceleratie. In urma cu doua saptamani am schimbat turbina originala din cauza ca sa rupt axul (cu turbina cea noua am cam 200km)dar si cu ea avea acelasi uuit dar parca o idee mai putin nu atat de lung. Tin sa precizez ca softul la masina este schimbat cu unul de 175cp (am in jur de 500km)dar si inainte de al schimba se auzea acel uuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ieri s-a intamplat...
Plecat de la semafor, vazut ca nu se duce mai sus de 2000 de ture si ceva fum alb. Turbina, zic(doar citisem aici de simptomele astea) dupa care mult, da' mult fum alb in spate(nu se vedea nimic nimic in spate ci doar masini tragand pe dreapta) si masina se accelera singura pana pe la 1600-1800 de ture. Asa am reusit s-o bag pe-o straduta de langa birou. Oprit motorul, lasata putin si incercat din nou sa porneasca. Nimic, nu mai pornea.
Acum, sarbatorile le petrece la service.
Credeti ca poate fi vorba si de altceva in afara de turbina, cum sugera mecanicul la service?

Modificat de garceaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum alb inseamna ca a luat-o pe ulei, bine ca ai reusit sa o opresti ca deobicei dupa ce o ia pe ulei nu o mai opresti nici s-o bati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor.Am nevoie de serviciile dumneavoastra.Dupa ce am consultat ceva mecanici pe la Pitesti si parerile lor au fost diferite am hotarat sa apelez la cei care am vazut ca au posturi destul de pertinente pe acest forum si chiar se pricep.Masina este un vw bora tdi 2004 motor ALH 90cp.

am 145mii km cu ea.problema este asemanatoare cu a multor colegi care au postat aici.cand am nevoie de forta pe la 3000 in viteza 3 sau 4 pierde brusc putere.iau contactul si isi revine pana la urmatoarea solicitare mai serioasa.se aprinde si martorul de motor cu inscrisul aferent"EMISSIONS WORKSHOP"

ultimul mecanic mi-a dat jos capsula vacumatica si intradevar nu arata bine deloc.curgea din ea numai praf si facea si un zgomot ciudat la actionarea tijei.

baiatul a zis ca nu se baga se schimbe acea capsula pentru ca este nevoie de reglaje destul de precise si nu-si asuma riscul.am apreciat.

Va rog sa ma indrumati la cineva din Bucuresti, eventual dintre colegi de pe acest forum care se ocupa cu asa ceva,care poate sa-mi faca o diagnoza serioasa si totodata sa-mi remedieze si defectul.prefer piese de calitate.

Va multumesc frumos si astept ajutorul vostru.Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

ia legatura cu cipos, ii gasesti pe forum si nr de telefon la profil, nu ii scrie mesaj ca nu iti va raspunde, nu mai are vreme de stat pe forum , ii dai un telefon si se rezolva 

Bafta

 

:icon_thumleft:  http://vwforum.ro/user/3905-cipos/

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristian,o sa-ti urmez sfatul si o sa iau legatura cu Ciprian.Sper sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
marcelinho23

buna ziua , de vreo jumatate de an am si eu probleme cu ''limp mode'' si nu stiu ce sa mai fac sa scap de el. cel mai des il iau atunci cand urc o panta , cum vreau sa ma infig in ea cum iau limp, nu conteaza in ce treapta sunt dar cel mai des in treptele 3 si 4.am facut un log in mers dar nu pot sa il atasez. cum pot sa il postez ?

Modificat de marcelinho23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Schimbi extensia din .csv în .xls

2. Apeşi pe More Reply Options

3. Apeşi pe Browse, dai calea către fişier

4. Apeşi pe Attach this file

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelinho23

nu merge......imi spune asa :''Error You aren't permitted to upload this kind of file''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă că nu ai schimbat extensia. Intră în Explorer la Tools - Folder options - View , acolo vezi să fie debifată opţiunea Hide extensions for known files.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelinho23

multumesc lupo , in sfarsit am gasit. ultimul e logo-ul care e facut in mers. observ ca turbo nu face nici macar presiunea minima ceruta de ECU (1800mb) si sezorul map oscileaza cam mult. astept parerile voastre . multumesc.

LOG-01-010-003-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelinho23

revin cu noi informatii.azi am scos furtunul care duce de la n75 la acutator si am tras aer cu gura sa fac vacuum. a mers tija  pana la jumatate cursa si s-a intepenit . am tras putin cu degetele sa pot trece  de acel punct dupa care restul cursei , pana la maxim am tras tot cu gura. acum intrebarea e : agata tija de la acutator sau vanele? . am mai obs. in log ca valoarea data de MAP e sub limita(55%). multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ kvalero.am rezolvat cu ciprian.a fost capsula vacumatica care actioneaza geometria variabila de la turbina.multumesc oricum pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
marcelinho23

gata. am rezolvat. dupa ce am schimbat :turbo, n75, map, maf, am gasit care era problema. ciuperca vacuumatica care inchide si deschide circuitul de racire al motorinei avea membrana sparta in el. acum merge de rupe si nu mai iau limp deloc.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!