Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Multumesc joky!

Am reușit sa vorbesc cu YMY, dar mă poate programa doar pe săptămâna viitoare.

Dacă ma poate ajuta cineva mâine, ar fi Grozav.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea , am si eu o curiozitate , la masinile mai noi gen golf 6 sunt mai fiabile turbinele ? Poate sunt useri care au citit forumuri straine cu masini cu multi km , poate ma poate lumina cineva :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scriu si eu o problema pe care o intalnesc la cineva si nu am un raspuns sa ii dau si anume, voi posta si un log sa se vada exact

Problema acum un an era ca turbina lua limp mode, am cumparat de la cipos o geometrie noua si un actuator nou, le-am montat , le-am reglat si merge totul perfect pe log cat si verificat cu mana , totul pana de recent ce a dat frigul , masina nu ia limp , pe log totul e ok, dar omul ma intreaba de ce dimineata cand verifica geometria la prima apasare cu mana pe tija de la geometrie apare un mic hop ca o mica agatare si un scartait mic, dupa la alta apasare nu mai apare agatarea, la cald nu apare deloc merge foarte usor, am facut mai multe loguri si din log nu se vede ca ar fi probleme, ce nu ii pot explica si raspunde e de ce apare aceea agatre mica numai la rece si la prima apasare, ma intreaba dc asta e iarasi un inceput ca turbina se va colmata si va ajunge la limp

2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca da, si a mea scartaie cand cicrul mult cu ea prin oras..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca ceva se contracta la frig iar la cald se dilata. Trebuie vazut ce anume. Geometria o apasa cu actuatorul montat? Poate scartaie arcul din interiorul actuatorului. Sau chiar geometria....

Sa incercati actuatorul separat la rece si geometria separat.

Ori vreuna dintre spirele arcului e rupta...si de aici hopul acela .

In orice caz, ceva nu e in regula, trebuie desfacut si verificat. De presupus se pot presupune multe....Spor la treaba

Sent from my  iPhone 4S using Tapatalk HD!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu e nimic de presupus, o spun din proprie experienta: e de la calamina depusa intre inelul de centrare a geometriei si carcasa lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da geometria se apasa cu actuatorul montat, atat geometria cat si actuatorul au 1 an si 6 luni , ambele au fost noi cand au fost montate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica amanuntit cum lucreaza actuatorul poate merge mai greu si nu-si face cursa complet,sau pierde vacum pe undeva,mai regleaza tija,cred ca toata problema tine de reglajul tijei daca toate componentele sunt noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cald merge foate usor, fara scartaituri sau agatari, la rece dupa ce se raceste apare un hop mic ca si o mica agatare sus exact cand apesi si un mic scartait, mentionez ca actuatorul cat si geometria fac cursa completa, se vede din log si il simti si la mana.

Cred ca pana la urma dau jos actuatorul sa vad exact care face figuri la rece, tind sa cred ca geometria , la fel facea si la mine iarna trecuta dar cu trecerea iernii sia dat si ea drumul si mergea usor atat la cald cat si la rece, o sa verific sa vad exact dc a reaparut si la mine ca si eu am schimbat atat geometria cat si actuatorul de apx 2 ani.

P.S. pentru a raspunde la anumite intrebari care au fost puse am fost si am dat jos actuatorul, am fost dezamagit sa vad ca deja tija de la actuator era deja ruginita acolo unde intra in ciuperca, l-am curatat si am pus vaselina sa previn putin cat se poate rugina

Geometria la rece agata si ea are un hop mai mare de trecut, dar cert e ca agata, cu actuatorul montat nu se simte asa de bine dat fiind ca arcul impinge inapoi geometria

Am fost am facut o tura mica defel si deja geometria si actuatorul merg ca si cum nimic nu sar intampla si nu ar fi probleme , e interesanta treaba, oricum cand incpe sa agate astfel incat sa afecteze demarajul sau mersul masinii si pe vag vor iesi valori aiurea o dam jos si vedem dc o mai curatam sau cumparam alt turbina noua, inainte de a schimba geometria cea veche a fost curatata de 2 ori intr-un an, acum cu geometria noua a mers si poate ajunge la 2 ani e ceva avans nu?

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ti-a schimbat geometria, ti-a refacut si planeitatea discului pe care aluneca vanele? De obicei de acolo agata ca vanele isi sapa un locas acolo.

Dupa ce e cald motorul mergi cat iti permite buzunarul de turat ca sa previi problemele cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hiro excat acelasi lucru ma intrebat si cipos azi cand l-am sunat, da planeitatea am facuto, bine? nu stiu, pana acum era ok, dar de cand a dat frigul a luatorazna, masina merge, valorile sunt bune dar am eu pe creier acum aceasta problema si pana nu o rezolv nu ma las, sper ca luna asta sau cealalta sa o dau jos, o pun pe fan si la bucuresti cu ea la cipos, geometria a zis ca nu trebuie schimbata dc nu a ajuns la 100k de km, asta are cam 20k deci ar trebui o curatare sablare sau ce sa mai face sa fie ok de acum incolo in plu o mai si verifica sa vada cum sta cu axul ca joc nu are dar de fluierat fluiera binisor.

Hiro nu am cum sa il tin numai in ture ca il termin ca motor, dupa ce masina a inceput sa mearga poti opri ca geometria va merge usor, eu vreau sa o rezolv ca sunt constient ca incet incet se va colmta tot mai tare, de dat in gura ii dau zilnic, in fiecare dimineata are portiunea lui d edrum unde ajunge si la 4500 de ture, asta pe o portiune de 2 km, dar e zilnic

Vom vedea cum o rezolvam mai depinde de buzunar acum si dupa cum se stie e cam subtire :(, poate se inventeaza la reparatii turbine credit cu buletinul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie de la ce ruginesc tijele astea de la actuator,ca este problema generala,si cum se poate preveni?Am vazut ca al tau este nou si tot a ruginit.Este vreo problema daca mai dam din cand in cand pe ea cu W-40? Ataca ceva uleiul?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu atace membrana din cauciuc din interiorul actuatorului....

Sent from my  iPhone 4S using Tapatalk HD!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca e fix de la turbina insa la mine a aparut un tziuit intre 1700rpm si 2000rpm. Asta doar cand accelerez mai puternic. La mers normal nu se aude. Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ca un fluierat? Cu geamul deschis se aude ca un fluierat? Exact în această plajă de turații, poate chiar până la 2100-2200 am și eu un fluierat la accelerări mai puternice. La accelerare bătrânească, nu se aude. Îl am cam de o lună și a început să se amplifice, trebuie să ajung la mecanic să văd ce are. Dacă afli înaintea mea de la ce este, postează și aici te rog ca să știu și eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ceva mai mult decat un fluierat... apare doar cand este apasata peste jumatate pedala de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa și la mine, chiar la jumătate dacă o apăs, aud acest fluierat între 1700-2100 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un ALH in viteza 4 sau 5 pe la 3000 ture imi scade turatia la 2700-2800 si apoi incepe sa traga din nou,cand scade turatia se aude si un zgomot ciudat la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scade turatia fara ca tu sa lasi pedala de acceleratie? Putere mai are motorul dupa aceasta manifestare? adica mai trage ca inainte sa e plafonat la 130km/h?

daca iti face tot timpul , cel mai bine sa iei vag-comul la ea, erori si log in mers pe plaja aia de turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scade turatia cu pedala apasata,motorul nu are putere tine cateva secunde in depasiri mai ales, si nu face tot timpul.Cu vag nu are erori,o sa incerc sai ii fac un log in mers sper sa imi reuseasca.Nu e ca un limp acolo trebuia sa iau contactul ca sa isi revina.

Modificat de hanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea munteanu

Salve

Am nevoie urgenta de un sfat pentru a nu face o prostie si nu am timp sa studiez daca problema a mai fost discutata.

I-a venit timpul si turbinei mele... (motor 1,9 tdi 105 cp, BKC).A inceput sa fluiere ca un boing si am decis inlocuirea. La demontare s-a constatat ca era intr-adevar rupta o pala din elicea de evacuare. Am fost la un atelier specializat in turbine (reconditionari, resoftari etc) si am decis inlocurea cu o turbina SH in stare f buna zice el cu garantie 1 an.

Totul bine si frumos, dar in teste masina intra in limp mode pe motive de overboost. Dupa vreo 4 reglaje si log in mers, limp-modul reintra cam pe a 4-a la 3000 rpm pe acelasi motiv. Masina a mers intotdeauna impecabil si n-a intrat niciodata in limp pana acum. Problema vine clar dupa parerea mea de la noua turbina montata.

Maine merg din nou in service si nu stiu ce decizie sa iau:

- sa-i zic s-o dea jos sa puna altceva,

- sa-l mai las sa mai incerce cu reglajele,

- s-o pun la loc pe a mea asa stricata, sa-mi iau banii si sa ma duc in alta parte.

Tind sa cred ca a pus o turbina mai mare....sau una defecta....Nu am rezultatele testelor de la el dar mesajul e clar de suprapresiune. Sa mai incerc continuarea colaborarii ?

Orice parere e bine venita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu agate geometria,sau reglajul la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea munteanu

Eu nu mai vreau sa verific nimik, eu am platit pentru o alta turbina care trebuia sa functioneze bine de la bun inceput fara alte verificari. Mai nou s-a aprins si becul galben de motor. Masina trage bine pana intra in limp.....mai departe doar nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate turbina este buna dar nu au reglat-o bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!