Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

salut am un golf 3 1.9 tdi 90cp si in treapta a 4 si a 5 a peste 3000 de ture mi se taie puterea din cate am citit este electo-valva n75 cum pot sa fac ca sa aflu mai exact ca pe tester mecanicu a zis ca nu vede nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Eu am masina cam de 3 ani in care am facut cam 90.000 km, vechiul proprietar pomenind ceva de schimbatul turbinei (asa zicea el, poate doar a reconditionat-o, nu conteaza). Important e ca aveam ceva pierderi pe la intercoler pe partea pasagerului. Acum, am constatat ca am ulei si in partea stanga (sofer cum ar venii)..si cand spun ca am ulei am, masina asta nu va ruginii in vechi, e toata numai 5w40 pana dupa scut, mai are putin si ajunge la toba finala. Un mecanic a spus ca turbina, ca trebuie sa o reconditionez.

Acum astept parerile voastre daca ar putea fi altceva si eventual o recomandare, cine m-ar putea ajuta cu reconditionatul.

Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma turbina se duce cand mergi subturat dar viteza constanta fara sa accelerezi brusc ? Adica ii scurtezi viata turbinei daca mergi subturat dar cu viteza constanta fara sa accelerezi violent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergi constant, nu.dar daca mergi asa la nesfarist fara sa iesi cu ea la drum lung, o sa se blocheze geometria variabila, iar daca ai "norocul" sa se blocheze pe pozitia de max boost iti va intra in limp ceea ce e nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu un filmulet...sa il ascultati...

dupa oprirea moturului...se mai aude ceva...ca o elice care se mai invarte putin din inertie...sa fie paletele de la turbina?si am axul descentrat si freaca de peretii turbinei?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu niste intrebari,am ceva probleme cu turbina,imi intra cateodata in limp mode la turati de peste 3500 ture dar o opresc si dupa aia isi revina nu mai intra asta inafara orasului,in oras merg maxim 3000 ture rar trec de 3500 si nu am primit nici un limp mode pana acuma.

Nu scoate fum deloc si nici nu consuma ulei tare mult .

E o prioritate sa o dau jos acuma sau mai poate astepta?

Daca ma hotarasc sa o dau jos trebuie sa schimb si uleiul?As vrea sa il schimb acuma are ceva?

Oricum ma gandesc sa o dau jos pe la anu si sa o curat.

Mersi

Modificat de xanderM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat la logo`ri :)

@acuma 1-2 sap

Modificat de xanderM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pufaitul ala nu mi se pare normal, nu stiu de la ce ar putea fi, posibil sa nu inchida de tot clapeta shut off, desi se aude ca funcioneaza, cat despre turbina...la mine nu suna asa deloc, la prima auditie mi se pare alternatorul.

pun si eu un filmulet...sa il ascultati...

dupa oprirea moturului...se mai aude ceva...ca o elice care se mai invarte putin din inertie...sa fie paletele de la turbina?si am axul descentrat si freaca de peretii turbinei?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu este pufait...este o rola ceva care mai merge inca putin la oprire..si vine din zona aia...si m-am tot uitat prin zona si nu am vazut nimic altceva peacolo:-(

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a, deci ceea ce mi s-a parut mie pufait exact in momentul cand iei contactul e defapt sunetul unei role? verifica daca nu cumva coincide cu rotorul de la alternator, ala ar putea avea atata inertie...turbina e firava, si lucreaza la turatie mare, asta din clip pare ceva mare si la turatie relativ mica care are o inertie mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunetul imi pare totusi din partea stanga...

sa fiu sigur...ca nu este de la ala...ar trebui sa pornesc masina fara cureaua de alternator si sa o opresc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Eu nu am circulat cu masina o saptamana si azi am iesit cu ea in oras. Ce am observat e ca in momentul cand pornesc cu viteza 1 si apoi apas ambreajul se aude un fel de hârâit (atunci cand turatiile se micsoreaza), e ca si cum se invarte o elice pe uscat (fara vaselina), zgomotul este scurt cat tine doua rotatii a "elicei". Daca apas acceleratia la relanti e acelasi efect, atunci cand turatiile revin cam la 2000. Uneori mai aud cand schimb treapta de viteaza 2 -> 3.

Am observat ca se manifesa cand motorul este cald, la rece nu se aude nimic.

Zgomotul se aude in fata, pe unde se trage aerul din afara catre filtrul de aer.

Inainte de a scrie am incercat sa verific alte simptome, gen fum, ulei, insa totul e in regula si nu am observat sa se miscoreze puterea motorului in nici un fel. I-am dat si turatii de pana in 4000 si se comporta bine. Uleiul e la nivel.

Am incercat sa inregistrez acest sunet, insa nu am reusit, camera nu a reusit sa evidentieze acest zgomot fata de cel normal al motorului.

E pozibil ca acest zgomot sa fi aparut ceva mai devreme insa din cauza radio-ului sa-l nu fi auzit mai devreme.

Sa fie oare turbina care sa dea semnede "oboseala"? Ar fi cazul sa nu mai circul cu ea pana vad ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica nivelul uleiului, sa fie ok.

verifica-i jocul axial al turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a scris colegul ca uleiu e ok, da, intr-adevar turbina trebuie sa fie pe duca rau sa faca sunetul specific. Ar trebui sa mance ulei desul de mult, fum albastrui si da, joc la ax.

Verificarea jocul la ax e cel mai sigura cale, pt asta trebui sa dai jos furtul de la admisia de aer pe turbina(cel care vine de al filtru de aer) si misti cu mana de ax, un joc foarte foarte mic e acceptabil si normal, axul fiind uns de o "perna" de ulei.

Poti sa bagi si un aparat foto acolo jos sa vezi cum se prezinta carcasa si elicea, fara urme de pilitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu un golf 3 1.9 Tdi Afn 81kw' am facut o diagnoza si am descoperit ca am 4 erori :

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to Plus

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

si parca trage mai greu si pe a 4 si a 5 la 2900 de rotati plafoneaza

Modificat de nr529
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu Audi -ul meu 1.9 TDI motor AJM, nu se mai tureaza, nu mai creste viteza peste 100km/h. La scanarea cu vag-comul am eroarea

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

am facut si un log in mers, astept pareri si posibile solutii.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina, nu-ti face presiune deloc.

Verifica daca-ti ajunge vacuum, in actuator. Trage furtunasul subtire si pune degetul in capatul lui - daca nu iti trage degetul deloc, mergi pe circuitul de vacuum

daca iti vine vacuum, verifica actuatorul - sa nu fie spart sau blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos furtunasul acela si trage foarte slab.

Cu motorul oprit am suflat in furtunas pe urma am tras aer,are scapari in ambele sensuri.

A venit ploaia si stop joc. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand il pui in capsula actuatorului, cu motorul pornit, cam cat ridica tija actuatorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema, am mers pe furtunase si la o ramificatie in cruce! un furtunas statea liber, cu un stut rupt infipt in el, de la valva N18 e rupt, pe acolo pierdea vacuum-ul. Momentan am infundat traseul acela cu un dop si turbina mea zboara, masina trage excelent. :icon_confused: .Multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vineri 02.10.2012 as dori sa verific un Passat 1.9 TDI (D+I rosu - cel putin asa este pe usa de portbagaj) din 1999, care accelereaza ca si Golful meu de 1.4 si 75 HP. In Cluj-Napoca. Va rog sa ma indrumati spre cineva disponibil si care stie ce face.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varga Imre din Floresti

sau mai precis YMY de la O&V PROFESSIONAL

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!