Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Salut, am o intrebare vis-a-vis de turo. Daca schimb turbina originala (motor130cp) cu alta turbina 200cp afecteaza motorul? Mai trebuie facute si alte upgradari la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de faptul ca l-am salvat ca .xls nu am facut nici o modificare log-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o intrebare vis-a-vis de turo. Daca schimb turbina originala (motor130cp) cu alta turbina 200cp afecteaza motorul? Mai trebuie facute si alte upgradari la motor?

Avand in vedere ca vei avea un plus de putere, stilul de condus afecteaza motorul, nu turbina.

Dar pentru a beneficia de toata puterea, iti trebuie si alt soft, eventual si un alt intercooler. Mai ales pe caldurile astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAd ca agata un pic geometri variabila. Si ;lasa logul asa cum il face testerul, nu mai intercala tu coloane in plus.

Sa inteleg ca cei care au rectificat turbina nu au facut treaba buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de raspuns! Dar daca nu fac resoftare nu se intimpla nimic nu? De caldura nu mi-e frica ca eu stau in tara unde daca nu ploua temperaturile nu depasesc 24 grade:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e turbina ci reglajul ei. Obligatoriu trebuie facute cateva teste si apoi reglat actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e turbina ci reglajul ei. Obligatoriu trebuie facute cateva teste si apoi reglat actuatorul.

Ce fel de teste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci teste in mers si in functie de rezultate reglezi tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

turbina mea de pe un passat avb a inceput sa suruie de parca trage aer imediat dupa ce iau piciorul dupa acceleratie

am observat ca mananca si ulei deoarece a scazut nivelul drastic intr-o luna

ce sa fac, ca am nevoie de masina

e grav daca merg asa cu ea?poate face nebuna autoaprindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi dilema si posibila problema am si eu ca tine Mihai.

La mine nu suiera, dar cu motorul cald, cand decelerez se aude un barait (nu e cel provocat de conductele de admisie aer, pe ala l-am rezolvat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 tdi 130 cp nu trage masina si se aude la decelerare urat in filtru de aer.am facut un log in mers si am urmatorile valori.imi poate spune cineva daca este de vina turbina sau cum sunt valorile?

log a4.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi,

turbina mea de pe un passat avb a inceput sa suruie de parca trage aer imediat dupa ce iau piciorul dupa acceleratie

am observat ca mananca si ulei deoarece a scazut nivelul drastic intr-o luna

ce sa fac, ca am nevoie de masina

e grav daca merg asa cu ea?poate face nebuna autoaprindere

Exact aceeasi dilema si posibila problema am si eu ca tine Mihai.

La mine nu suiera, dar cu motorul cald, cand decelerez se aude un barait (nu e cel provocat de conductele de admisie aer, pe ala l-am rezolvat).

Cel putin in cazul tau Mihai Robert, ai un joc foarte mare in ax. Turbina iti scuipa foarte mult ulei(de aceea ti-l "consuma"). O sa te convingi cand vei da jos intercoolerul. Astepta-te sa pice any time soon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

E posibil a actuatorul sa functioneze cat de cat cand motorul e rece, iar la cald sa nu mai functioneze deloc?

Am eroare cu negative deviation si am incercat sa verific daca actuatoru tine vacuumu, motorul era cald.

Am tras aer cu gura si nu a facut deloc vid, tija nu s-a miscat deloc, aerul putand sa il aspir

Daca am apasat tija, de mai multe ori s-a simtit ca ar face putina compresie pe furtun

Dimineata la rece motorul trage cat de cat, dar nu cum trebuie, dupa ce se incalzeste ca si in Limp Mode

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e rece, mai are ceva randament si fara turbina. Cand se incalzeste, fara turbina nu mai face mare treaba.

In concluzie, ai actuatorul cu membrana sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am dat si eu jos turbina si am gasit pe evacuare la paleta avea o aripioara pe jumate rupta si cred ca de aici si fluieratul,geometria agata bine si se bloca la jumate de cursa,ce sa zic maine pleaca la reconditionat si sper sa o faca bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Levy

unde o trimiti si la ce pret?

mersi

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@joky

La Turbotechnics pe calea baciului 109 am dus-o azi sper sa o desfaca ca pana acuma a zis ca axul si lagarele trebuie schimbate si sa vada de geometrie cum arata!!Axul a zis ca e 130 euro pana acuma numa atata stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LevyP

cand o scoti anunta-ma si pe mine despre ce au schimbat si la ce scoruri

am dat-o si eu jos si am joc in ax

a mea a fost reconditionata in 2010 la auto profesional in curte la terapia si se pare ca nu a tinut mai mult de 1 an jumate

acuma as duce-o la ei sa o refaca, fiindca e treaba lor, dar sondez si alternative

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni au promis ca e gata si ai schimbat cam tot la ea adica lagare si ax si geometria,270 euro plus TVA ma coasta afacerea.

1 an jumate???????????asa putin a tinut,totusi poate ai facut multi kilometrii dar totusi e putin

Modificat de LevyP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am ridicat turbina,e ca noua din fabrica,270 euro am platit pana la urma ,6 luni garantie fara limita de km sau 12 cu carte service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus azi turbina sus la service si am schimbat uleiu si toate filtrele,merge masina de rupe dar parca cu noul turbo are un pic de turbo lag mai mare decat cu cel vechi!!Oare sa nu fie facut bine reglajul la tija actuatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log si o sa vedem

Dc vechea geometrie era colmatata presiunea sau mai bine zis suprapresiunea se aduna mult mai rapid si se si simtea mult mai bine in demaraj

acum cu o geometrie perfect functionala masina parca nu mai e asa turbata dar trage liniar de la 1800 , se simte bine de tot dar parca nu mai rupe scaunul cu tine

aceste chestii le-am simtit pe pielea mea dupa inlocuirea geometriei colmatate cu alta noua

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa este cum zici pop cristian,masina de la 1800 trage linear de rupe,asta e important si mie imi place cum merge,azi am facut cateva depasiri si se simte diferenta in bine asa ca eu sunt multumit de lucrare desi am ramas fara bani de concediu :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun

am scos si eu turbina ieri de la mesteru care a reconditionat-o in 2010

actuatoru spart si nu a avut altu sa il schimbe pe moment trebuind sa dea comanda de altu

acuma eu grabit am luat turbina si fac rost azi de actuator

ca si remediere a spus ca nu are joc in ax ci a fost doar gripata geometria si plina de calamina intru-cat nefunctionand vacuumu nu a lucrat nici turbina

legat de uleiu care aparuse pe admisie a spus ca trebuie sa schimb minunea aia de evaporator sau "supapa de presiune" sau nu stiu cum io spune ca nu gasesc pe nici un site de vanzare care e pe capacul de la chiulasa

totusi nelamurirea mea este urmatoarea

cu turbina pe banc daca prinzi axul doar de un capat si verifici jocul nu are joc deloc, adica nu se simte nimic in nici o directie

dar daca pui degetele la ambele capete si misti excentric adica de un capat in sus si celalalt in jos se misca

mecanicul a zis ca aceea e toleranta, ca fara ea s-ar rupe axul.

voi ce ziceti asa e?s-au m-a aburit.

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate legat de toleranta axului, dar nu are dreptate legat de uleul din admisie, acum depinde ce cantitatea ai tu acolo, intotdeauna vor exista vapori si urme de ulei, poti schimba epuratorul de cate ori vrei, este gol inauntru nu are nici o sita nimic, datorita gazelor de carter in momentul functionarii trec pe la epurator vapori de ulei care ajung in turbina de acolo in intercooler si pe urka in admisie, eu in locul tau nu mias face probleme, in schimb as zice ca sunt probleme dc in intercoler as gasi mai mult decat 100 de grame de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!