Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

mecanicu care a montat turbo pe masina a zis ca de-la apa care a fost in ulei ia cauzat moartea,voi ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Acum, daca a fost in cantitate apreciabila si avand in vedere ca axul turbinei, are nevoie de ungere - poate sa fie de acolo. Acum, doar un specialist in turbine, poate sa garanteze daca a fost de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema cu masina.nu stiu cum sa atashez un fisier si pun cum pot.astept un raspuns .multumesc

Wednesday,13,June,2012,18:06:51:10074,VCDS Version: Release 10.6.4,Data version: 20110418

038 906 012 FB,,1.9l R4 EDC G200SG 3350,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011

,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,Mass Air / Rev.,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Load,,RPM,Absolute Pres.,

,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %

,0.01,882,275.0,275.0,79.7,0.36,275.0,999.6,999.6,0.0,0.72,882,999.6,999.6,19.9

,1.08,861,275.0,275.0,78.5,1.44,265.0,999.6,999.6,0.0,1.80,861,999.6,999.6,19.9

,2.16,882,275.0,285.0,78.1,2.52,270.0,999.6,999.6,0.0,2.88,882,999.6,989.4,19.9

,3.24,861,275.0,275.0,78.9,3.62,275.0,999.6,999.6,0.0,3.98,882,999.6,999.6,19.9

,4.34,1155,305.0,400.0,73.7,4.70,265.0,999.6,999.6,11.0,5.06,1533,999.6,989.4,32.3

,5.46,1785,490.0,410.0,44.2,5.87,440.0,999.6,989.4,0.0,6.27,1890,999.6,1020.0,32.7

,6.67,2016,320.0,415.0,57.4,7.07,495.0,999.6,1040.4,0.0,7.47,1323,999.6,1040.4,29.1

,7.87,987,275.0,510.0,61.8,8.27,405.0,999.6,1030.2,0.0,8.67,882,999.6,1020.0,19.9

,9.07,882,270.0,325.0,79.7,9.49,320.0,999.6,999.6,0.0,9.89,882,999.6,999.6,19.9

,10.26,861,275.0,290.0,79.7,10.62,285.0,999.6,999.6,0.0,10.98,861,999.6,999.6,19.9

,11.34,882,275.0,285.0,79.7,11.67,275.0,999.6,999.6,0.0,12.01,882,999.6,999.6,19.9

1,12.35,882,275.0,280.0,79.3,12.69,280.0,999.6,999.6,0.0,13.01,882,999.6,999.6,19.9

,13.38,882,275.0,285.0,79.3,13.74,280.0,999.6,999.6,0.0,14.10,882,999.6,999.6,19.9

,14.46,882,275.0,280.0,79.7,14.84,275.0,999.6,999.6,0.0,15.21,882,999.6,999.6,19.9

,18.90,882,270.0,285.0,79.7,19.25,275.0,999.6,999.6,0.0,18.56,882,999.6,999.6,19.9

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa testezi masina sau vrei sa stii cum se face un fisier cu log?

Logul pe care l-ai facut nu arata nimic

log 3,10,11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebui sal aranjez in xcel fisieru ?ca nu mi-ai spus de ce nu se intelege.sau trebui alt log facut?

intra in" limp mode"cand sunt in a treia pe la 3500 de ture .actuatorul de pe turbina a fost schimbat ca tot asa imi facea .dupa ce am schimbat actuatorul nu a mai facut 3-4 luni.erori am doar p17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation.

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca VCDS salveaza logul in format .csv (asemanator cu excel)

Logul pe care l-ai facut nu e bun. Logul se face in mers. Era un .pdf pe forum in care era explicat cum se face un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.o sa ies acum sa fac un log.am vazut cum se face din acel fisier care explica.revin .problema este ca cand o calc pedala nu ajunge la 100%.ajunge undeva pe la 94 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum atashez fisieru ca nu ma descurc??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca nu reusesc sa atashez fisier

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e citeste bine vad.incerc sa vad care este problema

cred ca am reusit pana la urma.daca puteti sa-mi spuneti si mie ce probleme sunt si daca este bine facut testul.multumesc

test 4.csv.xls

test 5.xls

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai suprapresiune destul de mare.

Geometrie...actuator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatoru a fost schimnbat la cipos.are resoftare facuta la mugur tcm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost la cipos cred ca ies din calcul geometria si actuatorul. Ramane probabil N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la turbina nu a unblat nimeni de cand o am adica 14 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si n75 si tot asa face pe la 3800 apare "limp mode"astept sa fac un drum pe autostrada si sai dau in gusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca ar trebui sa reglezi lungimea tijei (fa-o mai lunga)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna. Am un Golf IV 1.9 TDI 116 CP. De ceva timp am un suierat la motor atat la accelerare cat si la decelerare. Am dus turbosuflanta la rectificat acum 1 saptamana pentru ca o cedat. Adica mi-o aruncat uleiul afara. Problema este ca dupa ce am montat turbina rectificata suieratul nu o disparut si nici nu mai trage masina cum trebuie. Se plafoneaza la 4000 RPM in treapta a 5-a si mai mult de 140 nu mai vrea sa urce si in treapta a 6-a urca pana la 180 dupa care parca se plafoneaza acolo. Am facut 2 loguri pe care o sa le atasez aici in speranta ca ma poate ajuta cineva cu o sugestie. Multumesc anticipat.

LOG-01-03F-10F-11F.xls

LOG-01-03F-10F-11F-2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu debitmetrul e bun,turbina face presiune si geometria e buna.Verifica furtune de vaccum,aer,compresia,injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. O sa verific toate furtunele sa vad daca gasesc vreo problema. Suieratul il scoate si la ture mici (1200 RPM), si nu il scoate continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa un log, in treapta a 3 a, cu acceleratia la podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am accelerat pana in 4500 RPM in logurile postate. Sau te referi sa tin pedala in podea de la inceput?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand incepi log-ul, dupa 2000 pana la 4000 rpm, pedala de acceleratie trebuie sa fie apasata 100% ... nu te duci intins,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok o sa fac un log astazi si asa cum ai spus. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log cum ai spus Florin. L-am atasat in post-ul asta. Sper sa ajute mai mult. Am schimbat si EGR-ul sa vad daca ii din cauza lui dar tot asa face.

LOG-04.07.2012.xls

Modificat de T.D.I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAd ca agata un pic geometri variabila. Si ;lasa logul asa cum il face testerul, nu mai intercala tu coloane in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!