Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

CosminClaudiu

multumesc.dar este posibil sa se fi blocat turbina?actuatorul merge la mana sa il misc.daca scot furtunasul de merge la actuator pot sa imi dau seama daca trage,adica se simte daca pun degetul?o sa incerc sa schimb tot furtunul si revin in 30 minute sa va spun .

Modificat de CosminClaudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

post-34985-1235065822_thumb.jpg

da, cu motorul oprit poti apasa cu mana pe tija care misca geometria variabila, ar trebui sa aiba o cursa de ~1.5-2cm fara sa agate sau sa scartaie. daca e asa, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminClaudiu

am schimbat furtunul de la turbo si parca se simte o diferenta.nu am mers mult cu masina dar este clar o diferenta fata de cum mergea pana acum.tija se misca la mana si nu agata deloc din cate am observat ,in schimb parca are un scartait,dar merge destul de usor.o a revin maine dupa ce o sa merg mai mult in oras si o sa imi dau seama mai bine.multumesc pentru pareri :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.Ma poate ajuta si pe mine cineva daca a mai patit ceva in genul meu.Am o Octavia 1.9 TDI 110 cp (ASV) si turbina in termeni mecanici descarca prea repede adica la 2000 si cica ea ar trebui sa descarce undeva la 2500.Tin sa precize N75 functioneaza tija la turbo se misca,debitmetru e ok doar ca nu trage la parametrii ei.In treapta 1,2 merge impecabil dar pe parcurs incepe sa-si "reduca" din cai.A mai patit cineva asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu posta in mai multe posturi pentru ca sar putea sa nu primesti nici un raspuns si sigur nu vei primi raspunsul mai repede :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bamseflorin

am incercat sa misc si eu tija de turbo si abia se misca

are ceva daca incerc sa o fortez un pic sa ung pe acolo

motor 1.9 tdi alh

mentionez ca nu iau limp doar ca trage ceva mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mana e normal sa se miste mai greu. Incearca un Basic Settings pe grup 011 si umaresti atunci axul .

Fa si un log in mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La o1 e posibil sa ai probleme cu actuatorul.... asa cum ti-a zis si cuiuda, fa un log in mers cu VCDS ul, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bamseflorin

asta e un log facut in a 4-a

nu am reusit sa fac in a 3-a

o sa incerc saptamana asta sa fac sau in weekend

tija de la actuator merge f greu abia reusesc sa o misc cativa milimetri

are ceva daca incerc sa o misc fortat?

post-41114-0-44945700-1336382741_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Vezi daca se misca greu actuatorul.... sau geometria.

debitmetrul - e bun, numai ca nu poate baga cat trebuie, intrucat turbina face presiune foarte greu. Daca era stricat, nu iti ajungea la valorile la care ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bamseflorin

momentan nu iau limp si sper sa fie doar actuatorul gripat

ca sa verific geometria trebuie sa dau jos turbina banuiesc

daca dau jos turbina are vreo garnitura care se schimba?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

daca reusesti sa dai jos furtunul care intra direct in turbo poti sa verifici jocul axului, garnituri nu are, sunt kituri de reparatie dar mai bine margi la cineva care se pricepe si se ocupa de reconditionat, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

dar de ce sa verifice jocul la ax ca nu pricep ce ai vrut liviu sa spui, lui nu ii merge geometria si in plus trebuie sa stii cat e jocul admis ca sa iti faci o idee despre starea turbinei

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bamseflorin

masina a mai avut probleme cu actuatorul iar cei din reprezentanta au schimbat turbina (in garantie la 60000 km )

acu masina are 120 000 km reali

joc in ax nu prea are cum sa aiba in doar 60000 km si condusa de mine

acu nu stiu

poate o fii geometria blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf V 1.9 TDI din 2007 cu aproximativ 100 000 de KM. Problema indentificata este fluieratul turbinei la turatii mici in decelerare si accelerare. O sa merg la mecanic zilele astea sa se uite putin la ea sa imi spuna daca ii poate face ceva sau cam cat ar putea sa ma mai tina pana la decesul final. Am luat in calcul si reconditionarea care ar putea sa ma ajunga cam in 400 E, insa mi se pare ceva cam mult. Ma gandeam sa caut ceva aftermarket, eventual sa dezvolte si o putere ceva mai mare ca sa depaseasca cei 105 CP din fabrica.

Rugamintea ar fi sa ma ajutati cu sugestii utile referitoare la problema mea pentru ca nu prea stiu cu ce se mananca treaba asta cu turbina. Nici despre turbine aftermarket nu prea stiu si nu as vrea sa cumpar ceva nasol. Daca puteti sa imi dati niste puncte de referinta in acest domeniu aftermarket ar fi minunat, eventual firme care produc turbine sau magazile online care vand asemenea piese.

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine ti-a zis 400 euro reconditionarea,dar la banii aia pui 50 euro si iei nou din cate stiu eu.Ia legatura cu userul Cipos de pe forum si el e din bucuresti se se ocupa de asa ceva si e foarte foarte priceput si serios in turbine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe principiul "un sut in fund un pas inainte" ma gandeam ca daca e sa pice e inevitabil iar reconditionarea asta reprezinta o curarare mai amanuntita doar in cazul in care paletii nu au atins nimic din turbina. daca greses corectati-ma.

as opta pentru o turbina care sa imi dea cai mai multi fara cip tuning sau alte chestii in conditii optime de siguranta a motorului fara sa pun in pericol nimic din el, dar nu ma pricep la asa ceva si nici nu cunosc date tehnice in domeniu.

dacaurmariti http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/performancekit o sa vedeti ca aceasta turbina dezvolta 175 HP/CP. Nu este acelasi produs de pe golful v 1.9 TDI 105 CP? Oare producatorul a omorat ceva caluti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce sa umbli la ceva care probabil functioneaza corect? Cu un log in mers se lamuresc multe probleme la turbina,cum a fost si cazul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o skoda o 2 motor bkd si astazi a fost a doua oara cind a intrat in limp mode cred(zic asta deoarece cu pedala la fund in orice treapta de viteza abia urca pe la 3000 ture)am stat ceva timp apoi am plecat iar ma lasat sa o turez peste 3000 sa simtit si ca are vlaga dar ma apropiam de semafor asa ca am lasat-o pe liber,iar cind am ajuns la semafor am observat ca moturul se oprise.am dat la automat si nu a vrut sa o ia abia la a treia incercare a pornit.mentionez ca nu mi-a aparut nimic in bord nici prima data si nici acum,motorul merge rotunt...care ar putea fi cauza.

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

injectoare , pompa din rezervor? ceea ce spui tu nu a fost de la limp zic eu, ai facut o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. maine sa vad unde fac.sunt din focsani si nu prea am gasit pe cineva priceput pe aici.

Modificat de darvin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,VW Passat 1.9 TDI 110 CP tip motor AFN an '97 : revin cu aceeasi problema care am patit-o pe 18 februarie (an curent),atunci m-i s-a rupt axul turbinei,nu am mai avut ce face cu ea si am luat alta (la mana a-2a)acelasi cod VNT15 110 CP.am montat-o pe masina (luna trecuta pe la jumate) turbo nu avea joc in ax,in schimb se auzea cand ridicam de tija actuatorului un scartait sau un tzac-tzac.am mers cu ea aprox.250km cu intrerupere adik nu constant.imi dadea ulei pe toba (2L ulei),intre timp am schibat si chiulasa (acum o saptamana) pt ca aveam urme de apa in ulei si ulei in apa si presiune mare pe furtune.ieri am dat prima cheie si am facut o plimbare scurta si am mers cu ea in 3000-3500 ture,la un moment dat trepida motorul,plafona si nu mai accelera,o opream o porneam mergea iar si tragea,la un moment dat s-a oprit singura din ture si apoi s-a accelerat singura in 4000 de ture si se auzea un vuiet.am plecat azi dimineata cu ea la drum si mi-a aruncat tot uleiul pe toba,axul turbinei are joc mare,s-o fii rupt la fel ca la cealalta?? acum va intreb : care este cauza de a avut si asta aceeasi soarta???sa fiu eu prea ghinionist? m-am saturat,imi vine sa ma pun cu barosul pe ea...astept sfaturile si parerile voastre,va multumesc ca ati avut rabdare sa-mi cititi romanul vietii,ma inclin si voie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, s-a intamplat aceelasi lucru. Nu mai merge cu masina.... ca iti trage tot uleiul si mai strici si altceva - motorul adica.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai mers cu masina cand a dat fum alb,si a inceput sa dea mult ulei afara.am venit cu ea tractat acasa.dar poti sa-mi spui cauza pt care si turbina asta s-a dus? e de vina k a fost apa in ulei?afecteaza atat de mult?pt ca eu am mai avut odata probleme cu apa in ulei si mult mai multa apa decat acum si nu s-a dus asa repede turbo :banghead: :banghead: :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

eu ma gandesc sa nu fie turbina unsa cum trebuie cu ulei, adica sa fie infundat sau obturat turul cu ulei la turbina, mers cu ulei putin turbina sia facut joc mare pana cand ce ajungea in ea dadea pe toba sau se poate sa fi fost o simpla coincidenta din nou :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!