Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

am presupus ca poate fi EGR, drept urmare l-am demontat, am cumparat un spray de curatare EGR, si m-am pus pe el. Tzeava e ok, garniturile iara, EGR ok, curatzat tot...,dar spre dezamagirea mea.. problema ramane, si nu-mi dau seama de uned vine zgomotul. :o Am scos furtunul de vid de la turbina, si l-am pus pe cel de la EGR la turbina (doar pentru test) si scartzaitul meu a disparut. Deja sunt in ceatza rau de tot :o. turbina nu face pt ca am desfacut furtunul de admisie aer (de la filtru) si nu se aude zgomotul dinspre turbina... La mine s-a cam terminat stiintza :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pop cristian

Ai rezolvat problema cu turbina? Si eu patesc la fel de mai bine de un an si inca nu i-am dat de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partial rezolvata, adica momentan geometria sia revenit si merge foarte usor,

Mers apx 30-40 de km constant la 3500 de ture ( eu am mers in treapta a 3-a) sa se curete si catalizatorul, dupa aceasta operatiune in apx 3-4 zile nu imi venea sa cred ca geometria nu mai agata deloc, geometria era noua luata de la cipos si montat de apx 2 luni , luni in care numai subturat nu am mers

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit eroarea asta :

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl

Part No SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0

Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553

Revision: 12345678 Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 78646 150 53336

1 Fault Found:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2793 /min

Torque: 208.0 Nm

Speed: 111.0 km/h

Load: 55.3 %

Voltage: 13.38 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 2080.8 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

acum ceva timp in urma am ami avut aceiasi problema si o trebuit sa schimb EGR si un boster ( o supapa, ceva in genul asta ) . simptomele de atunci sunt la fel cu cele de acum . motorul e anemic . ce naiba se intampla . e o problema la motoarele astea ? eu am un BLB . momentan motorul si-a revenit dar sa nu il apuce iar ca asa am patit si data trecuta . ar trebui sa curat si turbina ? la cat timp se curata ? vreau si eu un sfat . multumesc .

:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina se curata cand incepi sa ai probleme cu ea, nu la un interval prestabilit, respectiv incepi sa pierzi din puterea motorului (simptomul cel mai evident). Fa un log in mers si posteaza-l in topicul cu loguri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o nelamurire referitor la turbina. Am rectificat-o anul trecut cand aveam 144.000 km iar acum am 152.000 km. De ceva timp tot gaseam in parcare pete de ulei pe partea dreapta. M-am gandit ca poate este intercoolerul fisurat si il arunca afara. Astazi am fost la mecanic (altul, nu cel ce mi-a rectificat-o) si mi-a zis ca turbina are lagarele stricate si acesta ar fi motivul. Am sunat la cel cu rectificatul dar el mi-a zis ca nu are cum sa fie de la ea. Acum vine intrebarea? Cum ii dovedesc ca acolo este problema ? In decursul anului scurs de la rectificare am tot fost la ei pentru ca m-i se bloca mereu geometria variabila de la turbina, problema rezovata in cele din urma tot de ei, gasind nu stiu ce surub strans aiurea (nu ma pricep si nu stiu daca este adevarat acest lucru). Le-am zis ca ma duc sa dea din nou jos turbina si ca vom merge la cel care a rectificat-o ca sa vedem care-i problema. Treaba este ca ei ma pot pacali avand in vedere ca nu le am deloc cu mecanica. Orice sfat sau idee sunt binevenite. Multumesc !

Modificat de DanSDP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice sfat sau idee sunt binevenite''

Esti din Bucuresti de ce nu iei legatura cu tatal turbinelor si te rezolva cu turbina.Cauta-l pe Cipos pe forum,eu numai lucruri bune am auzit despre el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu off topic dar sint foarte incintat de noua mea turbina

Astazi am schimbat turbina la Cipos (Ciprian) si sint SUPER MULTUMIT. Il recomand ca pe un ADEVARAT PROFESIONIST. Ciprian iti multumesc foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu il recomand pe Ciprian, vorbisem acu ceva vreme sa merg la el sa vada ce e cu turbina, in final sa o schimbam daca e cazul, dar pina sa ajung am cheltuit din bani... asa ca o las pe dupa sarbatori... oricum, din contactele anterioare cu el mi s-a parut foarte de treaba .

Si cel mai important lucru ar fi o a treia parere, impartiala, ca sa vezi care din cei doi a avut dreptate.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasti problema - Limp mode. Dupa ce am resoftat motorul a aparut problema. Eraorea care apare:"17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 1 0 0 0"

Ma paote ajuta cineva sa rezolv problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai lipsa de vacum sau problema pe linie de vacum, verifica furtunasul care merge de la n75 la actuatorul turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau actuatorul dus.....sau N75-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa verific astea doar ridicand capota? sau trebuie sa ma duc cu ea la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un log in mers si il postezi aici.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasti problema - Limp mode. Dupa ce am resoftat motorul a aparut problema. Eraorea care apare:"17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Salut

In sarcina scoate fum negru?

Sau poate cel care a resoftat a gresit valorile la "Turbo map" ...daca a facut el modificarile. :scratch:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ma confrunt cu o problema ciudata si am nevoie de sfaturile voastre . Am tot cautat pe forumuri pretutindeni dar nu am gasit pe nimeni sa aiba o problema identica cu a mea.

Am un Audi A4 B6 1.9 TDI AVB 2004 . Masina este resoftata ( nu are doar 101 cai stock ) , are undeva intre 130 si 150 nu stiu exact . In urma cu aproximativ 2 luni cand am fost sa-i fac revizia mecanicii au observat ca turbina are un anumit suierat la relanti si in sarcina si m-au avertizat ca este pe duca .

Avand in vedere faptul ca aveam acasa o turbina ( VNT 17 ) de 131 cai de pe un AVF luata special pentru upgrade ( eu o aveam pe cea stock - VNT 15 pe masina ) am considerat ca este momentul oportun sa o schimb.

M-am dus acasa , am luat turbina , am revenit la service si mi-au schimbat-o . Precizez ca turbina este SH dar nu are pic de joc in ax , nu are palete rupte , s-au uitat si mecanicii la ea si au zis ca este ok .

Cand m-am urcat in masina sa plec de la service am constatat ca nu se mai auzea acel sunet la relanti ( masina era mai silentioasa ). In drum spre casa am constatat ca incepand de la 1500 rot\min si pana la 2600-2700 se aude un sunet discret : un anumit fasait ... suierat ... fluierat ... nici nu stiu cum sa-i zic ( mi se pare ca seamana cu un sunet metalic ) , este greu de descris .

M-am intors la service , a mers mecanicul cu ea si a zis ca nu e nimic in neregula si ca masina e ok . Avand in vedere ca patronul este prieten de familie am zis ca ok ... daca ei zic ca e ok e ok . Masina merge foarte bine , trage foarte bine , nu i-a crescut consumul , nu mananca ulei ( am facut 1100 km de cand am schimbat turbina ) dar ma scoate din sarite acel sunet care nu se aude decat daca e liniste completa in masina ( fara muzica , climatronic pornite ) si fara sa se vorbeasca .

Am pus-o si pe tester = zero erori totul e ok ( nici cu turbina veche nu dadea erori , doar ca avea ceva joc in ax si suiera altfel inclusiv la relanti ) .

Am cautat pretutindeni pe toate forumurile pareri si unii zic ca este normal sa se auda cand turbina e in sarcina ( cand intra ) , altii zic ca nu e bine ca e stricata ... eu nu stiu ce sa mai inteleg . Imi este teama sa nu crape pentru ca din cate stiu o ia pe ulei si risc sa stric motorul. Dar ma gandesc ca daca nu are joc in ax deloc ... n-ar avea de ce sa crape nu ?

Am uitat sa precizez ca daca turez masina pe loc nu se aude nimic ciudat . Subturat nu merg cu masina , nici prea turat nu merg , cand e rece motorul il las intre 2 si 5 minute sa se incalzeasca , cand vin de la un drum lung nu opresc imediat motorul il las sa mearga la relanti 1 minut deci stiu sa exploatez un diesel corect ( zic eu ... daca gresesc corectati-ma ) .

Traseul turbo ( furtune , tubulatura , intercooler , etc ) sunt ok nu sunt scurgeri de ulei pe nicaieri nu sunt furtune crapate , etc . Sunetul este identic si cu motorul rece , si cu motorul cald nu difera in intensitate .

Atasez si o filmare ( ma repet sunetul este foarte discret ... trebuie sa dati sonorul destul de tare ca sa observati respectivul fluierat :

http://www.youtube.com/watch?v=Ek8M0VJEJt0&list=UURB9XIQhJ2GmivU44e9-9Ew&index=1&feature=plcp

Modificat de Audifan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca aud bine zgomotul, dar mie imi pare cu un tiuit (e greu cu inregistrarea asta,....)...ca si cand iti ating palele de carcasa.... nu cumva turbina e reconditionata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala care se aude cu intermitente? daca da, nu stiu de la ce poate fi, sigur de la turbina vine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si La multi ani!. Un an nou mai bun si plin de realizari!

Am postat ceva mai sus o reclamatie la sunet extrem de ciudat care credeam ca vine de la turbina. Aceeasi banuiala mi-a fost spusa de multi: ca ar freca paletele de la tubina in carcasa. Nu a fost asa spre fericirea mea

Nu mi-a venit sa cred ce a fost...: articulatia flexibila de la esapament. S-a perforat putin doar, si in momentul accelerari cand motorul se "infoaie", automat si pe evacuare apare presiune mai mare, atunci aceasta articulatie se intinde si scapa gaze(foarte putine pt ca nu simti fumul) si şuieră/scârţăie/chiţăie :))

so.. myth busted! :D

Urmariti cu foarte mare atentie ca nu cumva sa dati banii aiurea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine de ceva vreme se aude un vuit. La relanti seamana cu o sirena de politie dar nu cu intensitatea aia,mult mai discret, iar in sarcina suiera... Am desfacut furtunul de la turbo si joc nu are ,decat f putin sus-jos si deloc inainte-inapoi. Mi-a explicat un mecanic ca s-a rupt o bucatica dintr-o pala pe partea cu fumul... Masina trage normal...ce-i de facut?

Sa mai merg asa cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti 100% sigur ca e rupta o bucatica incepe sa pui bani deoparte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miezul s-a dezechilibrat. Gandeste-te ca axul se invarte si cu 150.000 rotatii pe minut. N-o sa tina prea mult lagarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt sigur ca s-a rupt o bucatica dintr-un palet pe partea cu fumul,pentru ca nu am dat-o jos,insa daca matzaie ,cam asa e zgomotul,e pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietii am si eu o intrebare ce face acea supapa mica sau ce este ...care este acolo sus de la electrovalva de la turbina...este un fel de supapa mica si rotunda ii din plastic...aveti idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!