Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Cand am cumparat masina anul trecut in Mai mergea cam prost, fuma tacanea mai tarziu a inceput si cu limp mode etc, in august am ajuns cu ea in Romania si bineinteles am inceput sa o pun nitel la punct, mecanicii care au vazuto ( si renumiti mecanici in Bc) au diagnosticat scurt turbo e mort, daca vrei il pot curata. Lucru de care nu l-am facut, apoi am venit cu ea acasa si am inceput sa citesc atent un forum nemtesc SGAF de unde am gasit lucruri destul de interesante. Astazi dupa mai bine de un an si 35000 km masina merge brici. Destul de dificil a fost etansarea tubulaturei de la admisie, astazi pot sa spun ca daca pun dopurile si bag presiune cu pompa de aer tine o presiune de 3 4 atmosfere ore intregi fara a pierde nimic, poate e exagerat ce sa faci fiecare are fixul lui, apoi VTG asta a fost treaba cu dichis fostul propietar vanduse sigur masina deoarece garajistul ia spus dau ca turbo e mort, de unde furtunul de vacum fusese muscat de un nenorocit de dihor sau stiu eu ce animal, VTG sa incarcat cu funingine si asa a inceput procesul de distrugere. Lungimea cursei care o face pargia VTG ului este cam de 1 cm. Anumite chestii sunt foarte rapid depistate sau interpretate cu VCDS eu pana acum m-am descurcat fara, dar saptamana trecuta mi-am comandat unul si tre sa ma duc maine sa il iau de la posta.Succes la surubarit si nu uita de senzorul de presiune!

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

nu te supara dar nu am inteles mai nimic din ce ai scris mai sus. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,toate bune si frumoase pana intr o dimineata cand am pornit masina in spate fum alb albastru cu miros de ulei ars la greu,m am gandit ca a picat turbinadesi se auzea,am dat o jos si am pus una second fara joc la prima vedere,rezultatul ,nu se aude deloc si fumul acelasi...la fel de mult,cand e motorul rece mai putin cand se incalzeste la greu, sa fie defecte ambele,sau altceva,inainte de aceste evenimente motorul nu consuma ulei deloc ,nu mai stiu ce sa ii fac... am vorbit cu beshcu si m a sfatuit sa dau o gaura in filtrul epurator ca poate este infundat dar acelasi rezultat,am vorbit si cu C o s m i n care se gandeste la simeringuri supape dar asa dintr o data

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cam avut ghinion,si turbina second era defecta ,am dat o jos si am constatat ca axul era blocat iar in 10 km se acumulase in ic cam 1,5- 2 l ulei, maine vine noua de la cipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

ma poti ajuta cu numarul de telefon al lui CIPOS? i-am trimis doua e-mailuri dar din pacate nu am primit nici un raspuns

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0740983295 / 0766339046 Tofan Petru Ciprian

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o intrebare : 17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation - presiune prea mare in turbo ? trebuie curatata turbina ?sau e de la debitmetru de aer / filtru aer ? . am patit si eu ca m-a lasat audi intr-o depasire , dar spre norocul meu, a fost ok. se zice ca am avut un limp mode .... recunosc ca nu ma prea pricep la mecanica. un sfat, idei ...

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am si eu o problema la un Passat 131 CP, motor AVF. Cu putin timp in urma masina mi-a intrat in limp mode. La scurt timp s-a spart furtunul gros de la turbo(care scoate aer sub presiune). L-am schimbat si cu acest prilej am observat ca axul turbinei nu are joc, dar se invarte extrem de greu.

Am facut o tura cu masina si ...iarasi limp mode.Pe VAG COM totul pare in regula(cel putin asa spun cei de la service).Ce zice-ti sa agate turbina? Merita o curatire sau un kit nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebui curatata turbosuflanta, ca sa fi sigur fa un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da merita o geometrie noua

Am observat la mine cel putin ca dupa curatare o perioada a fost bine, dar acum agata din nou si mai mult de 75% din cursa nu face, asa ca am optat sa achizitionez o geometrie noua care urmeaza a fi montata, dar dupa ce reusesc sa curat catalizatorul

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ca se invarte greu? Nu e titirez sa-i dai un impuls si sa se invarte doua minute. Daca nu are joc si nu freaca paletele carcasa turbinei, axul ar trebui sa fie ok. Probabil la geometrie e problema, cum au zis si colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu aiba multi km turbosuflanta, a mea la 60,000 km cand am datto jos m-am speriat cad de greu se invartea axul turbosuflantei, eu zic ca e un lucru bun ca se invarte greu , inseamna ca nu are uzura axul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am schimbat si eu turbina (geometrie blocata) si am observat si eu ca la noua turbina axul se invarte cam greu, turbina avea doar 30 mii reali dar sta de foarte mult timp. Cam odata pe luna mai bagam eu ulei in ea cu o seringa si o mai invarteam. Dar tot greu a mers.

Turbina veche am curatat-o ca noua si o tin de rezerva. Foarte imbacsita a fost geometria si daca eu nu o forjez nu stiu ce sa mai zic. Pt. mine faza cu subturatul pica, eu am forjat-o la greu si de aia tot sa blocat.

As fi curios sa o pun din nou pe asta de am curatat-o si sa o verific peste cateva luni cum arata in interior

post-22869-0-65125600-1312047558_thumb.j

post-22869-0-18792700-1312047577_thumb.j

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va arata la fel de negru doar ca nu ar trebui sa fie blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu aiba multi km turbosuflanta, a mea la 60,000 km cand am datto jos m-am speriat cad de greu se invartea axul turbosuflantei, eu zic ca e un lucru bun ca se invarte greu , inseamna ca nu are uzura axul.

La turbinele astea mici axul se invarte pe o pelicula de ulei sub presiune, de aia se invarte greu. La camioane se pun turbine mai mari cu rulmenti, la alea se invarte putin axul si dupa ce opresti motorul, din inertie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Tocmai ce am primit un limp mode constant.

Atasat este log-ul pe grupurile 10-11. Mentionez ca furtunul care duce intra in actuator nu trage absolut deloc. Iar bila aceea neagra de langa N75 nu mai este fixata de nici un suport ( doar furtunele o mai tin legata).

Actuatorul nu misca deloc cand se porneste motorul si nici cand se accelereaza. Cu mana se misca foarte usor.

Va rog cine are amabilitatea de a ma sfatui ce este de facut. Turbina a fost desfacuta de catre Cipos acum 1 an, si s-au inlocuit vanele.

Eu ma aflu in Anglia si de aceea nu pot vizita niciunul dintre cei care se ocupa de turbine.

Va multumesc foarte mult.

Control Module Part Number: 028 906 021 GL

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G30SG 1446

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05314

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Passat TDI, 1.9, motor AFN, 1998.

LOG-01-010-011-012.pdf

LOG-01-003-025-xxx.pdf

Modificat de AlKpone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlKpone din logurile tale nu se intelege nimic pentru ca nu sunt facute cum trebuie, tu din ce am vazut ai facut la relanti care nu e relevant

In legatura ca nu misca actuatorul cand porneste motorul semnifica lipsa de vacum la el, deci cauta sa vezi furtunul care vine de la n75 dc face vacum si nu e fisurat atunci problema e la n75, il poti schimba cu cel de la egr N18 sa vezi dc e defect sau nu ca sa nu il cumperi degeaba, cu pompa de vacum nu cred ca ai probleme ca altfel sar simti si la pedala de frana si vad ca de ea nu ai spus nimic

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc Cristian pentru sfaturi.

O sa fac logurile in sarcina. In momentul actual actuatorul nu se misca deloc nici in sarcina nici la ralanti, apoi furtunul care vine de la N75 nu produce vacuum deloc, datorita sfaturilor tale o sa schimb N75 cu N18 si o sa vad rezultatul. Intradevar pedala de frana nu are nici o problema. M-am speriat referitor la pompa de vacuum pentru ca sta libera langa motor sustinuta doar de furtunele de vacuum.

Multumesc foarte mult pentru sprijin.

Revin cu rezultate noi.

Numai bine.

Am rezolvat.

Cauza era furtunul care intra in actuator - la o verificare foarte amanuntita sub materialul care acopera furtunul la intrarea in actuator - am gasit o fisura, iar la 1 cm mai departe furtunul era intreg doar foarte putin.

Acum masina trage foarte bine, am facut logul cu viteza a 3-a de la 1400 rpm, pana la 4300 rpm, fara nici un fel de probleme.

Erorile au fost sterse din vag-com, si nu au mai aparut.

Intrebarea mea este daca totul merge asa cum ar trebui conform log-ului ?

Iar pompa de vacuum cum ar trebui sa fie fixata ? pentru a este sustinuta doar de furtune si se sprijina de motor ?

Inca odata multumesc foarte frumos pentrul ajutorl oferit pe forum.

Cristian - multumesc foarte frumos.

1.xls

Modificat de AlKpone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din log eu zic ca esti ok, ai ca si la majoritatea un tubo lag micut dar e ok

pompa de vacum e prinsa pe motor, tulumba ceea mare si neagra e prinsa pe caroserie, eu cred ca te referi la rezervorul acela de vacum, rotund nu?

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este vorba de bila neagra in care intra furtunele. La mine acum bila nu mai este prinsa de caroserie, si nu stiam cum trebuia sa stea initial.

Multumesc Cristian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am o mica problema (sper eu). Se aude un tiuit , de la turbina cred, in jurul a 2000 rpm atunci cand accelerez. Daca accelerez foarte incet, nu se aude. Am pus un videoclip pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=v5wWQdoxmuM, sper sa auziti tiuitul in special pe la secundele 8, 13 si 24.

Am facut si un log (multumesc lui aryes13), il pun aici. Spuneti-mi va rog cam ce probleme as avea si cum le pot remedia. Multumesc

GolfV Variant LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , am schimat turbina cu una sh, cu fosta intra limp mode, acum dupa o perioada intra si asta in limp mode(doar de 2 ori de cand o am) dar curios este ca nu imi arata nici o eroare pe vag com de ce? stie cineva sa ma lamureasca care ar fi` problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log ca sa vedem exact ce are

Cand ai montat turbina sh ai curatat geometria ? ai inlocuit tot ansamblul sau numai turbina propriuzisa cea cu axul, actuatorul a fost inlocuit si el?

cand intra in limp mode nu turbina e problema ci anumite subansambluri de la ea, geometrie , actuator , n75.........

Fa logul si vedem pe urma ,ok

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie un furtunas de vacum crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!