Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

turatii cat mai ridicate , poate ai o sansa sa isi revina vanele si verifica actuatorul sa nu agate, da cu WD40 ( cred ca asa se numeste )pe tija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inafara de log in mers...mai aveti vreun sfat?

o zi buna

Da, posteaza eroarea care iti va aparea la scanare, alaturi de log, ca sa iti zicem care e problema.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad k sia revenit...aseara iar am inceput sa o alerg putin...nu a mai luat lag..si a urcat mai sus de treapta 3 si 4200rpm...

m-am oprit k deja nu era viteza de mers prin bucuresti...o sa ii mai dau teste dastea..daca o sa mai faca...o sa inspectez problema...

o zi buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sper ca mi-am rezv problema..ciudata chestie..era un furtun de vacuum ros si de aia ...interesant e ca desi era varza furtunul turbina baga binisor:-?? .m-a ajutat cineva si am facut furtunul...deci pentru cei care sunt mai novice ca si mine uitati-va cu atentie si la furtunele de comanda pe vacuum ca poate nu e cazul sa schimbati toata turbina..mc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand furtunul de vacuum e intepat/ros se poate ca doar in anumite pozitii ale furtunului (care se mai schimba din cauza trepidatiilor) sa apara eroarea. Ceea ce mi se pare fantastic, e ca cei de la reprezentanta nu au verificat si furtunul de vacuum odata cu turbina.

Danke ca ai postat si rezolvarea somoso

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales ca trebuie sa fie printre primele lucruri care se verifica....

Recomand, inlocuirea furtunaselor de vacuum, cand sunt imbatranite. Se tot ating de diverse componente, se subtiaza si, daca nu se sparg, se "gatuie" in anumite conditii.

Eu, mi-am cumparat si am inlocuit toate furtunasele de vacuum cu unele OEM, de la reprezentanta (se cumpara la metru - 1,5 m subtire plus 1,5 m din cel mai gros e suficient pt Passat B5) - nu se compara cu cele AM. Materiale bune si perfect lucrate. De obicei, cele care nu sunt OEM, se intaresc/crapa in 1-2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand furtunul de vacuum e intepat/ros se poate ca doar in anumite pozitii ale furtunului (care se mai schimba din cauza trepidatiilor) sa apara eroarea. Ceea ce mi se pare fantastic, e ca cei de la reprezentanta nu au verificat si furtunul de vacuum odata cu turbina.

Danke ca ai postat si rezolvarea somoso

da asa e nu a verificat nimeni de la reprezentanta furtunul de vacuum...S-a "prins" un mecanic deoarece cand opream motorul se auzea un bazait daca pot sa ii zic asa cam inca 5 secunde dupa ce opream motorul..Si da doar in anumite pozitii apare eroare ai dreptate..Spre sa aiba rabdare si cei care mai au problema cu turbina pentru ca eu v-am zis sunt patit o si curatasem acum na o curatare e buna tot timpul da si atunci cand mi s-a zis ca trebuie curatata era furtunul rost..Si acum eram cat pe ce sa cumpar turbina noua:|

apropo am auzit numai de bine despre cei de la autonik din cluj referitor la turbine si preturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari,

Am si eu o problema. Daca trec de 50 km/h in treapta a 2-a (turatii nu stiu ca nu functioneaza turometrul)motorul pierde toata puterea timp de vreo 10 secunde in care suna, bate, vibreaza ca si cum ar merge intrun singur piston.

In alte trepe de viteza nu am incercat sa vad daca se intampla acelasi lucru dar banuiesc ca da. Eu cred ca e din turbo. nu stiu. voi ce parere/sugestii aveti?

Imi cer scuze pentru faptul ca am postat la TDi dar numai aici am mai gasit aceeasi problema. :blink:

Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am luat limp la 120 km/h de cateva ori... Am facut log si am avut urmatoarele erori, pe care le-am sters: P1557, P1549, P1570

am inteles ceva despre o eroare legata de N75,fapt pt care am inversat N18 cu N75. dupa asta nu mai iau limp ,insa turbina intra mult mai sus,pe la 2200 de turatii,nu mai are zvacul acela la plecare. Ce poate fi? Ceva pareri,va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu ce sa cred sa aiba..... tremura usor in orce treapta de viteza de la turatia 2000 la 2200 , dupa ce trece de 2200 merge normal AM ACEASTA PROBLEMA DE CEVA TIMP SI NUI DAU DE CAP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica jocul axului la un AWX fara demontat turbina? (Passat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,se poate verifica... dai furtunul ala gros care se mufeaza la carcasa filtrului de aer si ajungi la axul turbinei. misti cu mana sus -jos( e acceptat un mic ,dar mic joc,ptr ungere si dilatare) si apoi misti inainte-inapoi(adica din fata spre spatele masinii)aici nu trebuie sa ai joc! bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.O problema am si eu imi curge un pic de ulei pe langa un furtunas care se imbina cu furtunul gros care merge la filtrul de aer,undeva in zona turbinei.este o problema grava sau mai pot mana putin?poate fi de la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin furtunul gros care vine de la filtrul de aer turbina trage aer nu impinge. Nu are cum sa ajunga ulei in furtunul ala. Dar daca nu pui o poza eu nu stiu despre ce furtunas vorbesti.

LE: de fapt are (de la gazele de carter), dar nu de la turbina

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asap,despre asta ar fi vorba,ii problema mare cu el?

post-72448-0-13647900-1304604233_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la turbina. E furtunul cu gazele de carter de care ziceam mai sus. Daca il scot afara la Golful meu si eu am putin ulei in zona aia si e normal, dar uleiul nu iese deloc in timpul mersului. Ma gandesc ca la tine poate s-or fi slabit putin marginile furtunului si de aceea scapa.

Daca scoti afara furtunul ala mic cam cat ulei gasesti acolo? Daca e mult, atunci cred ca e o problema, dar daca e putin, e normal si nu ai de ce sa-ti faci griji, nu e nimic urgent, doar ca iti murdareste motorul...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cerd sa fie mult ulei acolo,doar furtunul e cu ulei si dedesubtul lui putin,in rest nivelul uleiului pe joja e ok,mersi pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor si va multumesc anticipat daca aveti vreo idee despre problema mea si ma ajutati.

In caz ca zic ceva gresit sa nu fie cu suparare, nu sunt foarte bun cunoscator.

Detin o sckoda octavia 1, 2002, 1.9 TDI, tip motor ALH, 250 000 de km

Problema e urmatoarea:

mergeam cu 100 la ora pe directia Constanta -Cernavoda (mers neturat, acesta e stilul meu de mers si cam asa a mers masina in ultimii 3 ani - 50 000 de km. Cu cativa kilometri inainte de Cernavoda am accelerat sa depasesc o alta masina, la cateva secunde dupa ce a intrat turbina in functiune (dupa 2500 de rot) de la motor a inceput sa se auda un huruit, nu foarte puternic si sa iasa foarte mult fum alb in spate.

am tras pe dreapta, am oprit motorul, am deschis capota, am dat iar cheie,a pornit dar motorul trepida violent si scotea foarte mult fum alb pe teava de esapament, huruitul slab inca se auzea.

dupa 2 zile dupa ce a stat pe marginea drumului, am ajuns cu ea la constanta, la un service de cartier(greseala mea).

cand au incercat sa o porneasca la cheie la service, invartea dar nu pornea deloc si au inceput sa verifice urmatoarele lucruri: au verificat distributia sa nu fie sarita de la punct, era ok, au gasit pompa de apa care curgea. au dat capacul la motor jos sa verifice supapele, garnitura chiulasa, au zis ca e ok. dupa care a venit un anume domn Boancata din constanta, care se ocupa cu popmpe de injectie, turbine, cu testerul. La tester au zis ca nu au gasit nimic si au sters toate erorile. La sfarsit au concluzionat impreuna ca trebuie motorul desfacut ca ar putea fi un cap de piston topit sau sa schimb motoru cu totul ca ies mai ieftin si mai bine insa eu nu cred ca este asa si am oprit orice lucrare, i-am rugat sa monteze totul la loc pana ma mai informez si o mai vede cineva sa pot lua o hotarare. Nu au verificat turbina, nici pompa de injectie, nici injectoare. Se poate as fie de la turbina? mai ales ca atunci cand au demontat am vazut ca gura de aer care duce la turbina era manjita de ulei curs acolo, am intrebat daca trebuia sa fie asa, au zis ca nu, dar nu au verificat mai departe.

Mi-au mai scos si uleiul din motor.

Daca aveti vreo idee ce este defect,ce este de facut sau stiti pe cineva din Constanta sau apropierea Constantei care ma poate ajuta as aprecia enorm.

Sper sa reusesc sa va ajut cu orice nelamurire in limita priceperii mele.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult mult fum alb in spatele masini inseamna turbina dusa,in loc de aer turbina iti baga si ulei la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@psorin rezolvarea la problema ta se numeste CIPOS cauta acest membru al forumului si cred ca el este cel mai indicat sa iti dea o ideea ce sa faci si cum sa faci sa ai din nou o masina buna.

eu nu stiu ce sa cred sa aiba..... tremura usor in orce treapta de viteza de la turatia 2000 la 2200 , dupa ce trece de 2200 merge normal AM ACEASTA PROBLEMA DE CEVA TIMP SI NUI DAU DE CAP

Salut generale ai reusit sa rezolvi acea trepidatie ? Ai EGR ul functional( adica sa nu fie suspendat mecanic) ? VTG e ok ? Furtunul de admisie sub presiune este etans?

Daca indeplinesti aceste lucruri eu cred ,adica la mine cel putin a functionat, ca daca pui o tabla( se face dupa forma garniturii) inainte de EGR cu o gaura de 6-8 mm( deci nu suspenzi EGR total)poate poti rezolva problema cu trepidatia. Aceasta garnitura falsa din tabla se gaseste si la VW pentru ca si ei recurg la acesta masura. Suspendarea EGR ului este ilegala, dar reducerea diametrului interior al tubului care alimentaza EGR nu este ilegal. Pentru acesta foloseste o bucata de tabla de calitate ptr ca daca se se rupe o bucata din ea iti poate distruge o valva sau chiar lamelele de la turbo, si etanseaza cu 2 garnituri sa nu ai scapari de gaze. Succes

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat,

Azi am facut un log in mers in treapta a 3 a de la 1700 turatii pana la 4000 si pe la 3800 a picat turbo

si am repetat de 3 ori procedura acelasi lucru si eroare

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 GQ

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1582

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E323608 VWZ7Z0C6891792

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si logul unde este

Posteaza logul la aria aferenta sa aruncam o geana pe el sa vedem problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cat de usor e de dat jos actuatorul turbinei de pe passat b5.5? Se poate da jos fara demontarea turbinei? As vrea sa ma uit la el in ce stare e si nu vreau sa ma apuc degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca daca vrei sa ii faci un test de functionaliatate cel mai indicat ar fi sa pui o seringa de 50 ml pe furtun si sa tragi sa vezi daca misca VTG ul ptr ca o seringa de 50 face indeajuns vacum pentru a misca vtg-ul de la max la min, daca acest test functioneaza nu vad de ce sa il demontezi, poate ceva vaselina la imbinarea dintre actuator si vtg nu ar strica, dar atentie pune numai vaselina cu cupru ptr ca temperatura e mare si o vaselina normala poate arde si bloca! Un actuator functional si un vtg neblocat se poate trage si cu gura ptr a verifica functionalitatea si o recomandare nu te juca cu lumgimea tijei este destul de delicat reglajul. Daca tot vrei sa il desfaci ( nu cunosc exact cum e pe Passat dar banuiesc ca nu poate fi o diferenta enorma)nu desfa actuatorul cu tot cu suport, ci desfa actuatorul de pe suport, suportul se prinde pe turbo cu 3 suruburi de 6 in general periculoase la desfacere pentru ca sunt supuse mereu la temp ridicata si daca ai rupt unu ai de treaba. Intre actuator si suport sunt 2 piulite de 6, prezoanele sunt sudate pe actuator,apoi ai o siguranta la boltul unde se cupleaza cu VTG ul si atentia la tija cand o scoti nu forta ca se poate stramba stramba usor. Piulita de pe tija este este pentru blocarea reglajului de lungine al tijei. daca tot desfaci actuatorul misca pargia VTG de cate sute de ori de la maxim la minim pentru a debloca VTG cat mai bine eventual poti misca pargia VTG si cu motorul pornit asa se duce pe teava la vale funinginea, atentie ca frige. Nu stiu daca motorul tau e transversal sau longitudinal ceea ce am scris mai sus merge la un transversal la motorul longitudinal banuiesc ca e spatil mai mic. Succes

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

de miscat se misca actuatorul. pe output test in Engine functioneaza bine. Insa eu vroiam sa dau jos actuatorul ca sa pot misca tija aia cu mana sa vad daca agata pe undeva geometria,caci iau limp pe la 4000 rpm.Daca vad ca nu agata atunci as schimba doar n75-ul si m-ar scuti de demontarea completa a turbinei de pe motor. Poate scap asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!