Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Daca nu are zgomote ciudate poti incerca. O suprasolicitare in conditiile in care este plina de mizerie poate sa duca si la descentrare sau poate si mai rau. NU imi permit sa fiu optimist cu siguranta/banii tai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomote...hmm...are doar suieratul specific la accelerari, care se aude doar uneori, si asta cred ca se aude din cauza racordului flexibil de la galerie, care are o mica fisura, in rest nu are alte zgomote suspecte, maine voi face oricum un log si o sa postez rezultatul, iar cand ma voi intoarce saptamana viitoare o voi curata sau ce e de facut la ea, in urma rezultatului logului. multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge asa pana ai timp sa te ocupi de ea.

"Talpa" o curata pentru moment, dar trebuie facuta o curatare cu ea desfacuta, iar apoi talpa cat mai des, sa se incinga bine.

Eu ii aplic un "tratament" cel putin saptamanal iar cand ajung la destinatie de multe ori poti praji oua pe ea.

Dupa 60.000 de km de astfel de tratamente, fosta turbina am desfacut-o sa vad cum arata. Bijuterie.;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, azi am facut un log in mers in treapta a 3-a, de la 1500 rpm cu pedala calcata pana jos pana la 4000...abea se accelera

Atasez Logul si precizez ca primul log e cel cu limp, al 2-lea mai de jos este dupa repornirea motorului cand a mers ok.

Iar eroarea stocata este:

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

PS: logul l-am pus la interpretarea logurilor.il gasiti acolo multumesc

aici sa-mi ziceti ce e cu Positive Deviation. Multumesc

Modificat de JustinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am probleme cu turbina am un golf V clasicul motor de 1.9 105 cai...masina are 165.000 km..si intra tot mai des in limp mode..am dat-o jos am fost la reprezentata au zis ca nu are joc si trebuie doar curatata..am fost la o firma specializata cu asa ceva si ei au zis ca prima data o verifica si ei sa vada daca chiar trebuie doar curata...si ei mi-au zis la fel turbina e buna doar sa o cureti...in fine mi-au curatat-o am pus-o pe masina toate bune si frumoase vad ca au trecut 2 luni si iar a inceput sa faca si mi s-a aprins si senzorul in bord...am garantie 6 luni dar acum nici nu stiu de la ce sa fie..Oare sa trebuiasca schimbata cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

justinTM...ECU inregistreaza aceasta eroare cu positive deviation atunci cand presiunea creata de turbina este mai mare decat presiunea pe care ECU o asteapta de la aceasta...aici sunt mai multe cauze...la fel ca si la ceilalti useri sunt de parere ca e geometria blocata...asta daca ai verificat furtunasele ...mai poate si de vina si actuatorul dar in general la el apare negative deviation (dealtfel si daca vreun furtunas este rupt eu zic ca tot negative deviation apare intrucat nu va mai exista suficienta presiune pentru a inchide vanele)...practic la tine fenomenul suna cam asa...valva n75 primeste comanda de la ECU aceasta la randul ei comanda actuatorul care trage geometria in jos (inchide vanele) pentru a crea o presiune suficienta ...dar atunci cand tu o accelerezi actuatorul ar trebui sa deschida vanele geometriei pentru a nu crea o suprapresiune pe traseu lucru care nu se mai intampla intrucat ori geometria se blocheaza in partea de sus...ori valva n75 nu mai comanda actuatorul pentru a deschide vanele geometriei...O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o intrebarea poate mai ciudata.Acum o luna am luat un limp mode si cu eroarea a fost de la actuator.E a 3 oara cind mi se intimpla doar ca inainte de limp mode am schimbat ambreiaj complet cu volant ocazie cu care am scapat de trepidatiile de la relanti.Ei de cind am luat ultimul limp mode mi-au aparut niste trepidatii ciudate la relanti ca si niste intreruperi.Intrebarea mea ar fi;se poate sa fie de la actuator aceste intreruperi?Si asta doar cinde cald motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am mai postat de ceva timp pe forum, dar revin ca toata lumea cu o problema. Am limp mode dar de 4 zile, si nu isi revine nici cu motorul oprit/repornit, nici cu debimetrul scos. Din cate am mai citit poate sa fie si de la debimetru si de la torbina coclita ca de am 174000 sper eu reali. Vreau sa intreb cine face scanare cu Vag-Com prin Bucuresti si daca stiti un loc unde pot curata turbina bine si ieftin ca asa vrea tot romanul. Masina este un Golf 4 TDI 85kw AJM. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ioi ioi

daca citeai topicu aflai ca userul Cipos

Bucurestean, si bun baiat, se ocupa cu ceea ce ai tu nevoie

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeam azi cu 120 spre Arad si am auzit un fasait ciudat. Am observat apoi cum pierd putere si mult fum dupa mine. La cateva secunde dupa, s-a aprins si martorul rosu de ulei. Am tras pe dreapta imediat si am oprit. Am verificat joja si era uscata. Nici urma de ulei. Am tractat-o acasa si acum astept sa vad ce draci am patit. Sa fie turbina, dar unde a disparut tot uleiul ? Masina are 120k din care 40k sunt facuti de mine fara nicio problema pana acum. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,am un seat leon 2001 tdi AHF 110 cai+chip imi intra in limp mode la 190km 200km, acum imi intra la 140km numai cu treapta a4a sau a5a in treptele 1,2,3 masina trage foarte bine,i am schimbat capsula,turbina am curatat o,furtunasele par in regula ce poate sa mai aibe?am pus o pe tester si era ceva de genul presiune prea mare in turbina nu mai stiu exact.

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica dc actuatorul este bine reglat ca dc nu poate fi o cauza de a intra in limp mode,

Dc nu incearca sa schimbi n75, asta dc turbina a fost curatata bine si geometria lucreaza usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca la ultima scanare cu vag-com mi-a dat eroare de genul Charge Pressure Control:Positive Deviation, mi-am zis sa incerc sa vad daca am si eu simptomele legate de intrarea in limp mode...

Am fost pe autostrada(vreo 80 km) dar nu mi s-a parut sa fie probleme...eram in a 4 la 3600 (120 km/h) de ture am schimbat intr-a 5 dar nu am simtit nimic special...masina a tras...

Nu am facut eu bine ceva sau eroarea provenita din scanare poate sa nu fie legata de chestia asta?

Va intreb pentru ca nu stiu daca s-ar merita sa merg la cineva sa imi curat turbina sau e mai bine sa mai astept...banuiesc ca pe autostrada fiindca am turat-o destul de mult s-a curatat catusi de putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu sunt sigur ca as avea probleme cu turbina, doar impresia ca nu prea simt acel cuplu specific care se manifesta dupa 2000 turatii, dar din cate am auzit, aceasta caracterisitca ar fi specifica TDI-urilor cu tiptronic. In sfarsit, astazi dupa un schimb de ulei si filtre, am facut niste poze si filmari la turbina:

1 - o poza cu ulei care cred ca curge pe la semeringuri: Avand in vedere ca masina are aproape 8 ani, as putea spune ca uleiul de acolo ar fi normal...

2 - o filmare cu, cursa pe care o are actuatorul turbinei: Am citit ca 2 cm, ar fi ok pentru geometria variabila, dar sper sa incerc o filmare cu turbina in sarcina, ar fi mai relevanta.

Ce credeti ?

P.S. - Nu stiu daca am gasit pe forum, daca da, imi retrag vorbele, dar dupa fiecare schimb de ulei, motorul trebuie pornit de vreo 2-3 ori pentru a amorsa cu ulei circuitul de ungere a turbinei si apoi bagat in sarcina.

post-39736-0-32503200-1296928848_thumb.j

actuator.avi

Modificat de pamela200
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeam azi cu 120 spre Arad si am auzit un fasait ciudat. Am observat apoi cum pierd putere si mult fum dupa mine. La cateva secunde dupa, s-a aprins si martorul rosu de ulei. Am tras pe dreapta imediat si am oprit. Am verificat joja si era uscata. Nici urma de ulei. Am tractat-o acasa si acum astept sa vad ce draci am patit. Sa fie turbina, dar unde a disparut tot uleiul ? Masina are 120k din care 40k sunt facuti de mine fara nicio problema pana acum. :(

exact acelasi lucru am patit si eu cu ceva timp in urma,la demontarea turbinei s-a gasit axul rupt iar palele au lovit in carcasa turbinei lasand tot felul de urme ceea ce a dus la inlocuirea acesteia,uleiul ti l-a scos pe esapament iar acesta fiind incins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

darin, am oprit foarte repede masina pe dreapta dupa ce am vazut senzorul rosu de ulei aprins. Sper sa raman doar cu inlocuirea turbinei si sa nu am belele mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Co5ma - foarte bine ca ai oprit motorul imediat; axul fiind rupt uleiul ajunge si in admisie iar motorul incepe sa-l arda; in plus se pot rupe bucati din palele rotorului de pe admisie care ajung tot acolo si iti distrug motorul

fumul era de culoare alba?

@pamela200 - daca ai posibilitatea sa faci un log in mers corect cu VCDS pe grupurile 003, 010 si 011 te lamuresti exact daca turbina ta e in parametrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum depinde de norocul fiecaruia,eu am oprit la vreo 200 m dupa ce scotea fum ca vaporul,apoi am pornit-o si am accelerat putin sa vad daca turbina mai face presiune dupa aceea am dus-o tractata pana aproape de rampa unde am demontat-o ,acolo am pornit din nou motorul si am mers cu ea vreo 50 m (cu vit 1 )apoi urcat rampa tot pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul era alb, parca. Aveam luneta aburita si am vazut prea bine. Marti o duc la service si vad ce mi-a rezervat destinul.

Modificat de Co5ma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ce service alegi,ca te duci cu o problema si pleci cu doua,eu am preferat sa o schimb singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ciudat..astazi am observat ca atunci cand imi intra in limp mode si accelerez intre 2000 si 3000 de turatii se aude un bazait..a mai intalnit cineva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te sperii ...cind am auzit un biziit dinspre turbina mi-a crapat axul. Verifica cit mai repede daca ai joc in axul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te sperii ...cind am auzit un biziit dinspre turbina mi-a crapat axul. Verifica cit mai repede daca ai joc in axul turbinei.

mda..pai ma astpt la orice acum..ti-am zis ce imi pare rau ca acum 3 luni au fost la reprezentanta vw din gl si mi-au zis ca trebuie curatata atata ca nu am joc nu am nimic..bun data jos si dusa la firma specializata din bv..acolo au zis sa o verifice si ei..verdic:trebuie curata..ok am curatat-o am pus-o la loc si acum iar s-a aprins eroare si intra in limp mode..

Apropo a mai apelat cineva cumva la garantia celor de la turbo car serv din bv?sau stiu ceva?pentru ca mi-au dat garantie 6 luni..

Mc de sfat oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scanat masina sa vezi care e eroarea? E posibil sa fie din alta cauza si sa nu trebuiasca sa o dai iar jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...aseara am facut si eu cunostinta cu nenea limp-mode,sa va zic si cum...

deci treapta 1...2500rpm..treapta 2...3500 si la treapta 3...la 4000 gata...a dat in nas..acceleram si nimic....i-am dat treapta 4...acceleram..nimic...treapta 3 inapoi..la fel...apasam degeaba...

am tras pe dreapta...am lasato putin sasi revina...am oprit-repornit motoru...si iar am inceput cu teste...

trage impecabil...doar ca in treapta 3 am schimbat la 3500 si nu a mai luat limp...

deci ia limp la treapta 3...4000rpn...

inafara de log in mers...mai aveti vreun sfat?

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!