Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Unde mai exact se da gaura in actuator, ca si a meu se aude rugina in el si cam face figuri in ultimele zile a inceput sa imi dea iar limpuri am abservat asta ca mai des la rece si tija de la actuator se misca cam greu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu nu am turbina!

nu stiu unde sa mai caut ca nu am gasit mai nimic,uni si-au curatat clapeta si a mers uni nu,eu am curatat si clapeta am schimbat si filtru de benzina si nimic.

daca ai curatat clapeta si tot la fel , poate fi de la benzina si gunoaiele din rezervor , da jos rezervoru si spalal bine tot cu benzina . sau de la pompa de la rezervor !

Modificat de SERBANNN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot legat de turbina si la mine, cand accelerez mai in forta se aude ca un zumzait,ca si cand ai canta din frunza(altceva nu-mi trece prin cap) ,ceva pareri?

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joc in ax si palele turbinei polizeaza pe carcasa. Grija mare, nu forta turbina. Zgomotul se aude si cand e cald motorul sau numai cand e rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori racordul flexibil care intra in egr ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai pronuntat se aude cand este motorul rece si parca in perioada asta cand s a racit,ce racord,cel metalic ?,turbina este reconditionata,are aprox 8000-10000 km.

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua tuturor! Am citit cele o suta treizeci si ceva de pagini si nu m-am lamurit asupra rezolvarii problemei masinii mele: in urma cu aproximativ doi ani a inceput sa intre in limp mod foarte rar, in vitezele 3 si 4 dupa 3000 rotatii pe minut.De vreo sase luni a inceput sa intre mai des iar de o luna zilnic in treptele 2,3 incepand si de la 2500 r/min.Am fost la cineva si mi-a facut un test pe loc, in urma caruia a reiesit urmatoarea eroare:

Monday,20,December,2010,13:14:07:46862

VCDS Version: Beta 912.0

rdu

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Control Module Part Number: 038 906 012 M

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Masina este o bora din 2001 are 200000km, motor 1,9 TDI, tip motor ALH - 90cai.

Dorinta mea este: poate sa imi recomande cineva de pe forum pe cineva care are experienta si ustensilele necesare pentru rezolvarea problemei mele? Si cat mai aproape de Suceava.Daca nu se poate mai aproape de Suceava atunci unde se poate! Va rog! un nr. de tel. ceva...

Multumiri anticipate!

Valentin, 0720739966 - sv25max@gmail.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia legatura cu Cipos il gasesti pe forum el e maistu in turbosuflante, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valmax la tine problema este ori de la valva N75...care trage tija actuatorului la pornire...dar nu o mai elibereaza pentru a crea presiunea ceruta de ECU...ori este geometria blocata...actuatorul in sine nu cred sa aiba nimic deoarece daca era membrana fisurata iti aparea eroare cu Charge pressure negative deviation...deci ori geometria ori actuatorul dar eu merg mai mult pe o blocare a geometriei...

Modificat de daniel8811
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

Am si eu o problema care se manifesta in felul urmator.

Imi intra in limp mode in treata a3a pe la 130 km/h. Deci a1a maxim,a2a maxim a3a la 120-130 la ora limp mode.

Mi sa intampalt de 2 ori la un interval de 2 saptamani.

Eroarea aparuta in urma scanarii a fost urmatoarea: 17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to plus P1155 - 35-00- -

Mentionez ca nu mereu imi intra in limp,dar nu as vrea sa ma trezesc in vreo depasire cu un astfel de necaz :)

PS: Masina are 138.000 km reali, 1.9 tdi ASV + cip ~ 140 cai

La efecturea cipului mi sa recomandat o curatare a turbinei( parea putin imabcsita conform log-ului in mers)de atunci am mai efectuat circa 15-20.000 km.

Cu ce sa incep? Astept rasp voastre.

O seara buna va doresc.

Brgds,

golfix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai incepe cu un log. sa speram ca putem observa destul de multe pana apare limp.

Pentru eroare uita-te pe aici.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un seat toledo fab 2001 1,9 tdi 90 cp ALH,iar la 3300 de rotatii in viteza 3-4-5 motorul isi pierde puterea.

Am facut o diagnoza si mia inregistrat urmatoarea eroare. 17965-CHARGE PRESSURE CONTROL POZITIVE DEVIATION P1557-35-00.

Precizez faptul ca am curatat turbosuflanta de mai multe ori iar dupa cateva sute de km se inbacseste iar.Care ar fi cauza?

Rog daca poate sa imi explice cineva cauzele respective.

Intentionez sa maresc puterea motorului prin schimbarea tubosuflantei si reampare de soft,stie cineva cum se procedeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si tu aici si fa un log.

Eroarea te duce aici.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valmax la tine problema este ori de la valva N75...care trage tija actuatorului la pornire...dar nu o mai elibereaza pentru a crea presiunea ceruta de ECU...ori este geometria blocata...actuatorul in sine nu cred sa aiba nimic deoarece daca era membrana fisurata iti aparea eroare cu Charge pressure negative deviation...deci ori geometria ori actuatorul dar eu merg mai mult pe o blocare a geometriei...

BA tocmai actuatorul este cel vinovat, in cazul acestor motoare el este montat in spatele motorului, jos, si se aduna mizerie in el si se blocheaza.

Eroarea aparuta in urma scanarii a fost urmatoarea: 17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to plus P1155 - 35-00- -

Schimba senzorul sau verifica firele de al el la ecu.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Al si daniel8811, aveti dreptate amandoi. Parerea mea. N75 are aceeasi constructie si principiu cu N18. Poate sa fie mizerie pe exteriorul ei cu carul, fenomenul asta, al neinchiderii valvei apare cand se acumuleaza mizerie in interior. Si ca sa se acumuleze mizerie pe interior, tinand cont de "sensul" vacumuului, probabil ca o trage ori pe la actuatorul turbinei, ori pe la vreo fisura in furtunasul care face legatura intre valva si actuator. Si atunci, valva lucreaza, da' nu mai inchide bine. Daca gresesc, nu dati cu parul, io am demontat jumate de motor pana sa gasesc minunile astea, la care fac referire, in interiorul N18.

La multi ani tuturor!

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand La multi ani 2011 !!! si salutari la toti.

Am o problema la un G4 (ALH) cu turbina.La 3000 Rpm inm intra in Lipm Mode. La scanare am eroarea asta:17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -.

Am apucat sa fac si un log.

Ma poate ajuta careva?

Tnk

log-01-003-010-011 ioooo.XLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este pozitionat acest senzor G71? si care este rolul lui?

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci motorul este ASV de 110 cai...

post-48099-0-15931500-1294483967_thumb.j

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o problema, dupa ce un prieten care are tot un g4 variant tot de 90 CP ALH, a facut o tura cu masina mea, si mi-a zis ca e lenesa fata de a lui, eu n-am sesizat nici o schimbare, m-am gandit ca eu am jante de aliaj pe 16 cu cauciucuri de 205/55/ iar el are table pe 15 si de aceea simte el aceasta diferenta, dar el mi-a zis ca este lenesa rau fata de a lui.

Ieri am prins un drum afara din oras si am observat ca, cu pedala de acceleratie apasata la maxim abea prinde viteza...parca era sugrumata,si se oprea la 130 km/h ....stiam ca e limp mode

dar apoi am oprit masina, si cand am repornito a mers cum o stiam eu, urca viteza constant, si doar putin apasata pedala , daca o calcam la maxim te cam baga in scaun.

Asta tot limp mode este? de ce dupa oprirea motorului isi revine?

Masina are acum 176000 de km, fara interventii la turbina (cel putin de cand o am eu de 40.000) cred ca este cea originala.

Ce se poate face sa remediez problema?

Sa merg mai turat cu ea prin oras? la un alh de 90 cp la cate rpm ar trebui sa schimb vitezele?

Sau sa curat turbina?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e limp, dupa ce repornesti motorul masina iese din limp (modul protectie).

Cauta pe cineva din Timisoara cu Vag-Com si vezi ce eroare ai stocata pe motor.

P.S. gasesti aici pe cineva cu vag-com aproape de tine

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, limp mode este. Cand ECU primeste date care nu se incadreaza in plansa normala de lucru, decupleaza turbina, ca sa nu o busesti. Cand o repornesti, ECU da voie turbinei sa lucreze in plaja normala, pana primeste o alta eroare.

Ca sa vedem ce te sfatuim mai departe sa faci, cel mai bine e sa faci o diagnoza cu log in mers, sa vedem ce eroare iti apare. In functie de asta, vedem daca e turbina murdara, actuator cu probleme, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. maine voi face o scanare la un user de pe forum. si voi reveni cu logul

PS: am de facut vineri un drum de bacau si ma intorc luni inapoi, adica 1300 de km dus-intors tm-bc. pot afecta cumva turbina sau alte componente daca circul asa cu ea?

Multumesc pt lamuriri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul sa il faci asa. Sa ne spui si erorile care apar. Poti eventual sa verifici tubulatura de la turbina poate este un furtun spart. Mai verifici cursa actiuatorului si furtunasele sa nu fie sariete etc.

In principiu daca ai pb la turbina si mergi cu ea asa aceste pb se pot accentua sau nu functie de noroc. Orice pb la masina trebuie remediata odata cu aparitia ei. Este vorba chiar si de siguranta ta si a altora pentru ca daca ramai fara turbina intr-o depasire nu se stie ce se poate intampla.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt constient ca orice problema neremediata poate duce la alte probleme, am intrebat fiindca nu am timp sa ma ocup de problema asta doar dupa ce ma intorc adica saptamana viitoare, si am vrut sa stiu daca mai circul asa pana saptamana viitoare se poate intampla ceva grav.

acum mi-am adus aminte ca si in 2008 mi-a dat limp, si tot dupa un drum de bc, pe serpentine pe la oituz ( cine stie locul ) am mers mai tare cu ea, si de atunci cred ca s-a desfundat si nu am mai avut probleme, iar acum iar a aparut, cred ca din cauza ierni cum am mers mai subturat s-a cam imbaxit turbina. in principiu daca nu e infundata tare si merg mai turat ar putea sa se curete singura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!