Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Nu mai trage deloc... e putin spus!!! Cred ca si o caruta cu doi cai ar trage mai bine! Am fost si la VW la reprezentanta pentru inca o parere, si mi-au zis ca e turbina dusa. Drept urmare am dat comanda de una si maine merg sa o schimb..

Buna seara,

Nu stiu cine isi mai aduce aminte de mine, am citat din propriul post pentru a va reaminti problema mea... Si stiu ca sunt off-topic acum, imi asum raspunderea, dar sunt disperata!

Ideea e ca:

- am schimbat debitmetrul de aer

- EGR

- turbina

- ulei + filtre

si concluzia? Dupa 1000 km masina... face iar figuri. Vineri nu mai tragea, azi cand m-am intors in Bucuresti nu am avut nicio problema.

Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o diagnoza ceva sa-mi descopere care e problema? Nu stiu ce sa mai fac! :D Rog pm!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vin si eu cu o problema. Turbina imi scapa ulei pe la rotorul din partea de evacuare si am dus-o la un mecanic care a schimbat axul (pt ca o pala era putin ciobita) si tot ce se mai putea schimba inauntru inafara de miezul de fonta. Cand o montez inapoi...surpriza! Tot scapa ulei. Am avut nevoie de masina si am umblat asa cu ea aprox 100 km timp in care uleiul a ajuns in toba si chiar si pe spoiler si haion ca sa nu mai spun de norii de fum ce ii lasa in spate. Mi se pare ca pierde cam mult ulei tinand cont de jocul pe care il are axul, de maaxim 1mm. Acum mecanicul imi zice ca trebuie bucsat miezul de fonta ca nu mai curga. Credeti ca merita sa fac aceasta operatie sau pun bani deoparte pt miez nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, eu iti fac o recomandare. Decat sa platesti N milioane pe manopera (da jos turbina, reconditioneaz-o, monteaza la loc turbina...si tot asa), mai bine fa un efort si cumpara una noua. Gasesti pe forum ceva oferte bune. Trebuie sa te gandesti ca poti face praf motorul, daca turbina iti face vreo surpriza neplacuta.

Daca totusi nu sunt fonduri, vorbeste cu un specialist in reconditionarea lor. Orice ar fi, nu poti merge cu masina, in conditiile astea. Cine stie, daca se rupe vreo pala si o trage in motor....te-ai "rezolvat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Florin cu ceea ce spui tu, mi s-a mai dat acest sfat dar cum nu detin bani sa iau una noua am ales varianta cu reconditionarea si acum daca tot am investit bani in asta sper sa o rezolv asa. E cineva care a facut operatiunea de buscare pe aici? E rezistenta, durabila in general?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai optat pentru varianta asta, cauta un atelier cu traditie in reconditionarea de turbine. Altfel mai bine tii banii in buzunar.

Turbina e un lucru destul de delicat, construita din materiale speciale si la cote foarte exacte. Nu merg facute bucsele la strung pur si simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema acum ceva timp am umblat la vacumaticul de la turbina la m schimbat si am reglat tija aia dupa ochi o avea ceva? a si parca de atunci la viteza nu mai imi trage si ma gandesc ca o fi de la tija nu o fi reglata cum trebuie?sau trebuie curatata turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul turbinei (vacumaticul cum spui tu) nu se regleaza dupa "ochi" ci citind valorile pe tester.Cel mai bine e sa o pui pe vag-com ,sa citesti valorile de acolo si in functie de aia sa reglezi tija. Asa cum ai reglat tu,poate sa aiba surplus de presiune sau prea putina si de aceea nu lucreaza bine turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai prea putina presiune deaia nu mai trage asa bine, fa un log in mers si decaolo se vede ce presiune scoate turbo, in functie de log poti sa cresti presinea prin reglare tijei, bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti intra in LIM MOD inseman ca ai prea mare presine in turbo, inainte sa regelezi tija, intra in LIMP MOD ??/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi intra in limp mode poate fi de la tija?

nu intra ce sa ii fac mai desfac tija sau o mai strang?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa cu strans apoi probat si apoi iar strans sau slabit..te chinui mult. Roaga pe cineva cu vag-com sa te ajute. E cel mai bine asa si e cel mai indicat, in plus de asta esti linistit ca e reglat bine apoi poti sa te orientiezi spre alta problema daca tot iti intra in limp mode (curatarea turbinei,geometria variabila,etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut domnilor! postez si eu un log...mentionez ca masina are probleme de genul: uneori are oscilatii de turatie la relanti intre 890-800rpm...cand oscileaza turatia, motorul balbaie foarte urat, se zguduie toata masina...valorile la injectoare sunt ok, de genul 0,2 -0,4 cand NU balbaie motorul, iar cand balbaie undeva pe la 1, 1,5...nu stiu ce sa-i mai fac, ma dispera maxim, dupa mai multe ore de stationare porneste la a doua cheie, sau la prima dar mai insistent..logul l-am postat pentru ca cineva mi-a zis ca poate fi de la turbina, desi eu ma indoiesc...

log1.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu turbina la reconditionat, au schimbat axul si acum nu mai scapa ulei si nici fum nu mai scoate. Deci nu trebuia buscata. Problema pe care o am acum este ca pana la turatia de 2000 nu mai trage asa cum tragea inainte si la viteza de peste 160 urca foarte greu. Furtunele de vacuum par ok dar ma gandeam sa le schimb si pe alea. Are cineva idee unde pot gasi? Actuatorul l-am schimbat si a fost reglat de cei care au reconditionat-o. Pe vag com nu apare nici o eroare. Ma gadeam ca poate e de la valva N75. Alte idei? Atasez si un log

post-16637-1287599365_thumb.jpg

Modificat de Danyelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unui amic de al meu i-a dat eroare la scanare ca valva n75 ar fi defecta. Este vreo diferenta intre valva n75 de pe un motor 1,9 tdi cu una de pe 2,5 tdi V6. Se potriveste ca as vrea sa o pun pe a mea de pe motorul meu pe al lui sa vad daca merge? Astept o parere daca se poate mai repede ca suntem cu ele date de pe motor. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat in Etka, dar varianta online, ca nu o am aici pe aia instalata. Pare ca nu seamana....dar nu imi da codul de piesa la motorul de 2,5. Pt. 1,9, codul este 1J0 906 627. Daca ai demontat N75-ul de pe motorul de 2,5, verifica ce cod are pe el.

Poti identifica usor, un N75 defect. Scoate furtunasul care INTRA in N75 si baga-l direct in actuatorul turbinei. Daca masina merge bine (sa nu ii dai tapla puternica ca iti va intra in limp mode, deoarece nu mai are cine sa iti limiteze fluxul de vacum) atunci N75-ul are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-i mai poti da talpa, ma intreb cum poti vedea schimbarea, in caz ca intr-adevar exista? De aceea se fac si logurile in blana, ca de acolo poti intelege ceva si se vede (cat se vede) problema. Nu te supara, dar personal nu cred ca-i buna metoda asta pt. a verifica N75. Daca mai sunt si alte pareri pro, cu argumente, va rog postati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer sa nu ii de-a 4000 rpm, ca va intra in limp mode.

Asa poti detecta un N75 decedat, daca nu ai alte variante. Daca N75 nu mai merge si nu mai da voie vacumului sa ajunga la actuatorul turbinei, sigur simti diferenta cand vei sarii peste el.

Nu vorbesc teorie ci practica.

Nu e vorba de loguri, si nici nu cred ca rolul nostru e sa nastem polemici, ci sa ne ajutam colegii.

Cine are sculele adecvate poate verifica folosind vacumetrul. Se comanda N75 total inchis - total deschis si se masoara vacumul pe circuitul de comanda al actuatorului.

P.S. offtopic - luni ma duc sa imi comand furtunele de vacum (pt tot circuitul)...nu am probleme, dar abia astept sa le schimb.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am postat ca sa nasc polemici. Nu de aia ma aflu pe forumul asta, ci ca sa-mi intretin masina, ca majoritatea userilor. Si am postat pt. ca mie tot nu-mi iese logul intre 3000 si 4000 rpm si inca nu am eliminat posibilitatea ca N75 sa fie cauza. Dar cu metoda ta sigur n-o sa aflu. Cum ziceai, e buna doar pt. cazurile extreme, cand N75 e mort complet. Asta trebuia sa fie specificat.

Dar colegul Danyelu spune asa:

Problema pe care o am acum este ca pana la turatia de 2000 nu mai trage asa cum tragea inainte si la viteza de peste 160 urca foarte greu.

Deci la fel spun, nu cred ca-l ajuta metoda ta. Cred ca lui i-ai raspuns in postul #2642, nu?

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da, de aia am si scris - cand suspectezi ca N75 e mort.

La tine trebuie verificat cu vacuumetrul.

Nu raspunsul era colateral postului #2641, ca metoda de verificare a unui N75 mort. Oricum, la ei e o problema partea electrica a lui N75 sau circuitul acestuia, daca le-a dat eroare pe N75, la scanare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca inainte sa dea jos turbina sa verifice toate furtunasele de vacuum,valva solenoid(n75),si daca actuatorul actioneaza tija.Aceste lucruri le poti face si fara vag-com-ul(partial).Furtunasele sunt simplu de verificat,la dai jos si te uiti dupa crapaturi,gaurele (o gaurica cat un ac iti poate produce o pierdere de 10% din puterea motorului),valva solenoid o poti verifica daca cele 2 furtunase care intra in ea(n75) le dai jos le conectezi intre ele printr-o teava micuta de plastic sau ceva,ideea e sa nu scape vacuum pe acolo iar daca merge mai bine masina schimbi valva,iar tija o poti verifica daca rogi un prieten sa accelereze masina pe loc pana pe la 3000 rpm si te uiti daca se misca sus-jos aprox 1 cm,(ori de cate ori accelereaza la 3000 tija trebuie sa se miste)si cand porneste masina trebuie sa se miste tija,dar nu in continuu,doar o singura cursa,sau manual cu masina oprita impingi de tija si vezi daca merge usor(daca agata undeva atunci trebuie curata turbina) Sper ca am fost de ajutor si am incercat sa scriu sa intelegi cat mai bine.Daca nu,atunci am nr de tel la profil si ma poti suna si te ajut cu ce pot)

face careva o pomana sa puna o foto valva asta n75 si cu tija magica a turbinei?la masina din semnatura am tot gadilit si bajbait turbina pe sub treaba aia in care intra un furtul de vacuum si nu am gasit nimic care sa se miste:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite un bot de Passat desfacut. Ti-am incercuit si N75-ul si tija actuatorului, asa cum este ea, pe pozitie. Poza 1 e pentru localizare, poza 2 e mai detailata.

th_DSC03660.jpgth_DSC03674.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu un g4 si cand il tin constant pe la 80 imi da in nas,si mai imi moare motorul din cand in cand:(ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O multime de probleme, da si tu un search scurt si pune-te pe citit. Oricum cel mai sigur e sa te prezinti la un mecanic sa nu te trezesti ca mai tarziu ai de schimbat turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am turbina!

nu stiu unde sa mai caut ca nu am gasit mai nimic,uni si-au curatat clapeta si a mers uni nu,eu am curatat si clapeta am schimbat si filtru de benzina si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!