Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Dupa cele spuse mai sus, cred ca masina nu trage mai deloc...

Nu mai trage deloc... e putin spus!!! Cred ca si o caruta cu doi cai ar trage mai bine! Am fost si la VW la reprezentanta pentru inca o parere, si mi-au zis ca e turbina dusa. Drept urmare am dat comanda de una si maine merg sa o schimb...

Ne vedem in trafic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Swat_Cat - tot nu inteleg :) poate fi in admisie o presiune peste cea atmosferica si in furtun sub ea?

@Catiusca - vezi ca puteai schimba doar axul turbinei (sau miezul ei intreg), sau poate chiar numai rotorul compresor, daca numai ala are paletii busiti si ieseai la un procent muuuuuult sub pretul unei turbine complete; la urma urmei corpul turbinei nu are nimic

Daca vrei o turbina noua ok, dar daca vroiai sa iesi mai ieftin puteai vorbi cu cipos in loc de reprezentanta VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream la o turbina buna... chit ca nu are comanda ea tot baga putin presiune.... daca e muci mai mai baga deloc si motorul trage aer si face vacum pe tot traseul pana in fitru de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drept urmare am dat comanda de una si maine merg sa o schimb...

Parerea mea e ca te-ai cam grabit. :beer:

Pe viitor sa stii ca exista colegi de forum mult mai documentati decat cei de la reprezentanta. Ii puteai cauta pe Cipos sau pe Swat Cat si nu numai ca aveai un diagnostic pus corect ci ieseai si MULT mai ieftin.

Acum... pregateste cardul. :vaidecapulmeu:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catiusca - vezi ca puteai schimba doar axul turbinei (sau miezul ei intreg), sau poate chiar numai rotorul compresor, daca numai ala are paletii busiti si ieseai la un procent muuuuuult sub pretul unei turbine complete; la urma urmei corpul turbinei nu are nimic

Daca vrei o turbina noua ok, dar daca vroiai sa iesi mai ieftin puteai vorbi cu cipos in loc de reprezentanta VW

Asap, ce spui tu aici, din cate am citit pe forum se cheama "reconditionare". Intrebarea mea in schimb este: ce garantie am ca daca as fi reconditionat turbina, dupa alte 3 luni sa zic nu s-ar fi dus iar?

Mi-am dat comanda de turbina noua pentru a avea macar o garantie (pentru linistea personala) ca e NOUA! Si iar mai am o intrebare, daca comand piese noi la un service (oricare ar fi el), mi le inlocuiesc tot ei, nu ar trebui sa primesc si un certificat de garantie (ceva scris cum se primeste sa zic atunci cand cumperi un laptop) care sa stipuleze ca ai garantie 2 ani sau nust cate mii de km? Sau garantia se da pe lucrare si revin la problema anterioara: nu ar trebui sa se dea ceva scris si in acest caz?

Nu de alta, dar de exemplu cand am schimbat distributia intr-un service oarecare prin Bucuresti, mi-a zis omuletul: ai garantie la distributie 3 ani sau 99.000 km dar nimic scris, mi-a zis sa pastrez doar factura si chitantele si daca se intampla ceva sa merg la ei ca se rezolva. N-am nimic scris la mana care sa ateste acest lucru!

In acest moment daca-mi zice cineva "ai garantie la turbina 200.000km" nu ma incalzeste cu nimic! Daca, Doamne fereste, mi se strica dupa 5.000 km, ma duc in service la cei care imi dau "garantia verbala" doar pe baza facturii si chitante si le zic: "stiti mi-ati dat garantie la turbina 200.000 km", si ei imi zic: "pleaca fato de aici ca n-am zis noi asa ceva", eu ce fac???? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu garantia e mai delicat. Garantia la piese se acorda doar daca sunt montate de service-ul respectiv sau un alt service autorizat RAR, care emite documentele corespunzatoare inlocuirii piesei sau completeaza certificatul de garantie primit odata cu ele.

Dar in binecunoscutul stil romanesc, sunt foarte mari sansele sa nu "ajunga" nici documentele.

Factura si chitantele atesta faptul ca ei ti-au vandut si/sau montat piesa, dar daca nu se specifica undeva perioada de garantie, poti avea si o garantie reala de 3 luni. :vaidecapulmeu:

Ca idee, in Romania nu stiu ca vreun service sa dea garantie mai mult de 60.000 de km la distributie (inclusiv reprezentanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca turbina e noua nu garanteaza in sine nimic pana ce nu afli cu exactitate de ce a cedat cea originala (pt. ca poti fi sigura ca nu a cedat de florile marului). Poti pati exact la fel cu cea noua ca si cu prima, daca nu esti sigura ca ai identificat si este eliminata cauza.

Altfel si eu mi-am pus un kit de reparatie nou de vreo doua saptamani si nu am nici o problema pana acum. Sper sa mai mearga mult timp :icon_thumleft:

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Sunt o persoana mai fericita dar si cu buzunarele goale :)

Am schimbat si turbina si EGR-ul... concluzia pt care s-au dus amandoua e prima din pdf-ul pus de asap03... si anume bolovanul care mi-a adus masina din jermanica a zis ca mi-a facut schimbul de ulei si mi-a schimbat si filtrele... le-a schimbat pe ma...ntelegeti. :D

In filtrul de polen am gasit namol la propriu! Nu stiu cum o fi ajuns namolul ala, n-are importanta doar ca nu avea cum sa ajunga acolo in 9000km cat am eu cu masina.

Concluzia a fost ca filtrele nu au fost schimbate si nici uleiul (care nu cred ca a fost de calitate) pentru ca era negru ca draq! EGR-ul... nu mai vorbesc cum era! PRAF! Avea de toate in el si ala, ajunsese ulei si in intercooler, si prin nust ce furtune care spre rusinea mea am uitat ce fac, dar ideea e ca nu trebuia sa fie ulei acolo.

Ideea e ca... acum e in regula, testata la greu pe Dealul Negru, Bibiutza se infige ca in zilele ei bune. :D

Ne vedem in trafic! :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e sudata, poate doar intepenita.

Ai avut dreptate F_l_o_r_i_n, era doar o pasta alba dura pe post de sigiliu pe care am dat-o jos cu o surubelnita.

Va rog sa-mi spuneti daca pot lungi tija actuatorului turbinei fara sa scot saiba de siguranta din varf, doar slabinind piulita de sub tija. Nu am groapa, incerc s-o lungesc pe sus si mi-e frica sa n-o pierd...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate...cel putin la mine au putut baietii care au umblat acolo cu o cheie de 10 parca si un patent cu varf indoit ,reglau putin iar verificau pe tester,iar reglau iar verificau pe tester..pana a ajuns la valorile care trebuia sa aiba.Deci e posibil si nu au trebuit sa ridice masina sau se bage sub ea

Modificat de LAURENTIU UTIU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Laurentiu. Am sa incerc sa lungesc tija doar slabind piulita de 10. (si verificand apoi cu vag-com daca s-a modificat N75 duty cycle la relantiu, iar la final log in mers)

Totusi, la tine cred ca e mai accesibila turbina, ai motor longitudinal, nu? Eu am motor transversal si trebuie sa scot furtunul de admisie ca sa ajung in spatele motorului cu mana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Asa e.Motorul la mine e longitudinal.Dar ideea lungirii tijei e aceeasi.Slabesti piulita si tija are si ea la randul ei niste striatii de care poti sa invarti in sus si in jos,in functie de necesitate(lungire sau scurtare.Uite si o fotografie sa iti faci o idee cam cum arata,unde e pata albastra sunt striatiile de pe tija iar unde e galben e piulita.Sper sa te ajute.Succes

post-55955-1285153245_thumb.jpg

Modificat de LAURENTIU UTIU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de colier imi recomandati pentru a strange furtunul pe gatul de la turbo la iesirea spre intercooler? Am schimbat 2 tipuri de coliere si 2 bucati din fiecare tip si tot ma aleg cu vapori de ulei pe furtun si pe corpul de la turbo. Curatz turbo si furtunul ,pun colier clasic cu filet pe colier si surub de strangere ( am cautat in mai multe magazine si nu au decat acest model marca oetiker) il montez il strang si dupa 200-300km observ ca masina scoate fum, turbo cu urme de vapori de ulei si colierul DESTRANS. pe restul traseului de admisie am coliere cu autostrangere modelul care se destrange cu cleste dar asa ceva nu am gasit nicaieri.

Orice informatie.. eventual un magazin din cluj mi-ar fi de mare folos. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare pentru cunoscatori despre valvele n75 si n18.Am gasit niste imagini pe net cu cele 2 iar la descrieri scrie ca valva n75 are capacul alb iar n18 are capacul negru.La mine pe masina e exact invers,cel negru e la actuatorul turbinei iar cel alb e la actuatorul supapei Egr.E ceva gresit?Atasez si imaginile cu cele 2 valve.La prima scrie (aia alba) "Pressure Converter N75 for Turbo" iar la a doua (aia neagra ) scrie "Pressure Converter N18 for Egr"

post-55955-1285526714_thumb.jpg

post-55955-1285526839_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt invers la tine, dar n-ar trebui sa fie probleme din cauza asta. Uite si aici un topic convingator

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva diferenta e intre ele, ca altfel nu le faceau de culori diferite si denumiri diferite.Ma intreb care sunt acele diferente si daca afecteaza in vreun fel performanta motorului.Din postul oferit de tine reiese doar ca s-a facut proba intre cele 2 si functioneaza la fel,insa eu nu sunt convins 100 % de acest lucru.Ceva detalii tehnice tot trebuie sa fie care sa faca diferenta intre n75 si n18

Modificat de LAURENTIU UTIU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci un log in mers si dapa aceia le schimbi intre ele si repeti logul si compari datele , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din postul oferit de tine reiese doar ca s-a facut proba intre cele 2 si functioneaza la fel...
Asta am si spus.

Iar daca ai limp din cauza valvei, nu e din cauza inversarii intre ele, ci din cauza nefunctionarii celei de la turbina.

Citeam mai sus ca la un moment dat ai bagat WD40 in supapa, dupa care s-a schimbat comportamentul turbinei. Supapele de acest gen se mai intampla sa rugineasca, astfel comanda e mult intarziata, chiar nefunctionala.

Iar daca pistonasul din ea circula greu, e posibil si sa agate, ceea ce duce automat in limp.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea N75 si N18 s-au contopit intr-o singura piesa :) Cred ca asta inseamna ca daca mi se strica electrovalva, nu-mi mai merge nici turbina nici egr. Cosmin, poti confirma treaba asta?

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Chiar daca au contopit ambele valve intr-un singur corp, au ramas tot 2 valve distincte ca si functionalitati, cu comenzi si functii independente.

Ia exemplul senzorilor care impart aceeasi "celula" (G2/G62, G71/G72). In 98% din cazuri se defecteaza doar unul din cei doi fara a se influenta reciproc, dar fiind in aceeasi capsula, trebuie schimbat cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am si spus.

Iar daca ai limp din cauza valvei, nu e din cauza inversarii intre ele, ci din cauza nefunctionarii celei de la turbina.

Citeam mai sus ca la un moment dat ai bagat WD40 in supapa, dupa care s-a schimbat comportamentul turbinei. Supapele de acest gen se mai intampla sa rugineasca, astfel comanda e mult intarziata, chiar nefunctionala.

Iar daca pistonasul din ea circula greu, e posibil si sa agate, ceea ce duce automat in limp.

Nu am limp deloc din cauza valvei,merge bine masina doar ca ma gandeam ca daca le pun cum ar trebui (adica cea alba la turbina si cea neagra la egr) atunci as castiga o performanta mai buna a masinii (inclusiv a turbinei si egr-ului) dar daca nu se schimba nimic atunci le las asa inversate. Omul cand nu are treaba isi cauta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija de la actuator am incercat sa o misc si deplasarea ei era foarte greoaie,acum nu stiu daca are vreun arc ceva,am scos furtunul de vacum,am dat cu wd 40 si am inceput sa apas,cred ca la inceput nu prea facea toata cursa si parca sa zic ,acum s ar misca mai usor , problema este ca eu am facut acest lucru inainte de acel limp deoarece suspectam ceva,intre timp am mai trecut de 3000 rpm in viteza a 4 a si a fost bine,aceasta tije ar trebui sa se miste usor?

revin acum cu rezolvarea,dupa vreo 2 saptamani in care am tot dat pe tija cu wd 40 si apasat pe ea si-a dat drumul ,are o cursa foarte lina si turbina merge super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!