Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

liviuplaton

Fa un log in grupele 3 10 si 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...confirm si eu faptul ca o geometrie curatata merge cateva luni si apoi agata din nou...eu am curatat-o acum aprox 2 luni si acum iar face figuri...iar agata geometria...cred ca solutia este sa punem o geometrie noua de la Domnul Cipos....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Cum ai curatato?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curatat a fost curatat bine ...a fost curatata de userii radural si masina poporului..am stat cu ei aproximativ 5 ore...s-a facut si planeitatea...acuma nush ce sa zik..oricum se simte cand apas pe tija de la actuator cum agata din nou geometria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciobi_Mihaly

i te rog mai explicit cu un log grupele 3 10 11 sint nou pe forum si nu stiu la ce te referi mersii ptr intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva care se pricepe si are VAG-COM sau VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curatat a fost curatat bine ...a fost curatata de userii radural si masina poporului..am stat cu ei aproximativ 5 ore...s-a facut si planeitatea...acuma nush ce sa zik..oricum se simte cand apas pe tija de la actuator cum agata din nou geometria...

Sa nu fie capsula. Scoate siguranta, bratul capsulei si vezi care "agata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...se pare ca agata geometria,cand apas pe tija de la actuator aceasta face cursa dar se simte cum opune rezistenta intr-un anumit punct,se poate dupa numai 4000 km sa se formeze depuneri?

cand ma resemnasem cu ideea ca trebuie neaparat curatata nu mai face figuri,eu de obicei alimentez de la mol iar acum am alimentat de la omv apoi am plecat undeva in afara orasului ,pedala de acceleratie blana de pe la 2000 pana la 4000 si chiar mai mult si in jur de 140-150 km/h,poate fi motorina de vina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema....nu stiu daca s-a mai discutat asa ceva aici, ca nu m-am uitat peste toate posturile (lipsa timp si disperare mare)...

Am un Audi B4 1.9 TDI, cod 1Z...motorul este perfect, nu consuma ulei, gaze deloc, etc...Ieri am mers la spalatorie, sa-i fac o toaleta completa (inclusiv motor)...Pana la spalatorie sunt cam 10 km drum intins, pe care am mers forjat 140-160 km/h, fara probleme (tragea perfect). Am spalat motorul cu solutie si spuma si jet puternic de apa (dupa ce masina a stat in repaus cam 90 min)...cel care a spalat-o mi-e prieten si coleg, plus ca m-am uitat si eu tot timpul si nu a dat anapoda cu jetul de apa...Dupa ce am plecat, masina nu mai trage de loc, de loc...de abia ajung la a treia la 60, a patra e degeaba....daca stau pe loc si calc acceleratia, urca greu in ture, abia ajunge la 3-4000 rot/min...dupa ce o turez putin pe loc, ajunge cu greu la max de ture, plec, dar tot nu trage ca inainte...perca nu are turbo...abia ajung la 120 maxim...daca o opresc (motorul), iar nu mai merge mai tare de 60, pana cand nu o turez din nou pe loc...

De mentionat ca nu scoate deloc fum, toate vaccumurile le-am verificat si sunt la locul lor, totul e la fel...se poate sa fi intrat apa pe undeva? vreun contact, ceva? Am incercat si sa scot mufa de la debitmetru, acelasi rezultat...

Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, ceva...poate au mai patit altii....multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur vacumul e ok? Un furtunas fisurat ? Verifica si mufa de la N75. Cand o turezi pe loc se aude turbina? Daca da atunci verifica si tubultura spre intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii. am schimbat turbina cu una reconditionata, garantie 18 luni. pretul a fost 2400 RON cu factura, TVA si manopera incluse. atasat aveti o poza cu turbina veche, care s-a spart in cateva zeci de bucati. care aveti nevoie de un mecanic meserias pe motoare VW in Oradea, dati PM si va trimit nr de tel.

post-10353-1274948508_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ce pot sa spun: Scump. :icon_thumright:

La Cipos economiseai niste bani, chiar daca o montai in Oradea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acolo e smecheria, la montat. ca asa puteam sa o cumpar mult mai ieftin de la dezmembrari, sau la 450 EUR gaseam turbina noua, dar nu-mi da nimeni garantia ca in 6 luni nu se strica iar. primesti garantie numai daca iei turbina si faci montajul in acelasi loc. oricum omul s-a chinuit juma de zi sa recupereze toate bucatile de ax si palete de pe unde ajunsesera. am intrebat si la reprezentanta: 6000 RON numai turbina + montajul si dau garantie 24 luni. :blink:

Modificat de triplex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca puteai sa o cumperi de la Cipos si era mai avantajos. Nu prea am incredere in reconditionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am niste nelamuriri referitoare la fuctionarea turbinei;azi mi-am schimbat turbina(am pus una la second dar nu are deloc joc la ax si pare in stare buna),in urma schimbarii se aude un fluerat(nu foarte tare dar sesizabil),care nu stiu daca e normal si in urma unei diagnoze am observat ca functioneaza sub parametrii normali mai exact la relanti valoarea normala e de 1000 si ea indica 800-900,iar la 2500 de turatii valoarea normala e 1200 si indica in jur de 1000.Spuneti-mi va rog daca e functionarea la parametri astia e in ordine si daca flueratul respectiv e ceva de speriat.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers in grupele 3 10 11 si acolo se vede daca turbo este in parametrii normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o alta turbina(intr-o stare foarte buna) dar nu stiu pentru ce motor e si v-as ruga daca puteti sa ma ajutati.Nu am putut sa citesc integral seria,tot ce am deslusit este(sunt fractiuni): GT 164SU

HER 036 253 014 F

751651-3 S/N LCL

si nu sunt sigur ca e exact asa.Motorul meu e ASZ PD 131cp,la turbina asta difera putin galeria si evacuarea,ma gandesc sa o desfac si sa o pun pe galeria mea,dar as vrea sa stiu de la ce motor e turbina,sa nu fie de o putere mai mica.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema: Astazi in timp ce stateam la semafor aud dintr-o data un zgomot "ca un urlet puternic dintr-o alta masina"... plec de la semafor si imi dau seama ca urletul ma urmareste si masina ramane fara putere. Trag pe dreapta si dupa ce am deschis usa aud un suierat spre urlet de se uita si lumea de pe strada la masina mea. Cum acceleram peste 1200R/m devenea asurzitor zgomotul , iar la mai mult de 2000 de ture facea inspaimantator si parca ar si atinge din cand in cand ceva in rotatie de carcasa... Am venit cu ea asa acasa mergand cu ea pana in 1500 de ture cativa km.

Masina este un VW Jetta Comfortline 1.9 TDI fab.2006, achizitionat din germania de la dealer vw in 2007, avand 20.000km la bord si unic proprietar fiind chiar acel dealer VW. Motorul este BKC, fost 105 cai, facut chiptunning TCM acum 2 ani la 48.000km, adus la 140 cai.Acum masina are 60.000km.De cand am achizitionat-o imi lua cam 1L de ulei la 6000km, in rest nu am auzit nici cel mai fin suierat la motor. De mers, merg normal.... schimb peste 2100 de ture. Mai bag piciorul in ea cate odata in depasiri sau sa scap de vre-un prost... Se poate sa ma fi lasat turbina la 60.000 de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat turbina de pe masina si cind s-a incercat scoaterea ei din galerie s-a fisurat acolo unde se face ungerea,deci as avea nevoie de o turbina, am incercat sa imi schomb doar elementul acela ,reconditionarea ma costa 1250 lei,zic ca nu merita,ce imi recomandati sa fac?sa iau una second sau sa iau una noua 450e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu colegul nostru, Cipos. Are turbine noi, reconditionate si SH la preturi bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Credeti ca un mers de 3-4 km la un drum de 400km cu masina din semnatura (114k km) intr-a 5-a la ~4000 rpm, ~180 (cat de cat lin s-a ajuns acolo) - afecteaza turbina?

Modificat de kvaleroo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Nu afecteaza nimic daca totul e in perfecta stare tehnica :( ;eu merg constant pe distante de sute de km intre 3500-4000rpm si e k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

:)) dar nu in romania nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Daca am zis pe distante de sute de km,e clar ca nu in RO;in RO sa vrei si nu ai unde :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
racingparts.ro

cred ca am si eu o problema, motor PD 1.9 116 cai galaxy-sharan

mi'au anulat EGR si observ ca am un furtun de vacum care nu e conectat nicaieri

in dispozitivul din spatele tablei de aluminiu ies cateva furtune subtirele ..vacuum ma gandesc iar 1 nu e conectat nicaieri

in plus mi se pare ca urca bine in ture pana la 2500-3000rpm apoi e ca si moarta, inutil sa o turez peste 3000rpm

viteza maxima atinsa zilele trecute 180 pe autostrada la nemti cu 4 persoane in masina si fara bagaje

galaxy.jpg

aveti idee daca lipseste un furtun de acolo si care ar fi acela?

merci de help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!