Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

a specificat ca turbina e reconditionata. Pana nu pui un log si un scan e greu sa venim cu o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,am specificat ca e reconditionata,carcasa noua kit nou in ea,ramane un log ,ma poate ajuta cineva din craiova ,acea lista nu stiu daca mai este de actualitate,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am luat si eu un limp ,in depasire viteza a 4-a ,in jur de 3000 rpm,ce nedumerire am este faptul ca turbina am schimbat-o acum 4000 km cu una reconditionata,masina nu a dat in nas in acel moment dar s-a simtit un gol de putere si turbina nu s-a mai auzit,ca si simptome de cateva saptamani cand accelerez puternic sa schimb in treapta superioara dupa ce eliberam acceleratia se auzea ca un horcait in filtrul de aer,iar de cateva zile am turat-o in depasiri si pana la 4000 rpm dar se auzea in zona bordului ca un bazait,ceva de genul uitat lumini aprinse dar de o intensitate putin mai mica,dupa acel moment nu am oprit motorul si am continuat sa merg inca 10 km pana acasa ,ce am sesizat a fost un consum mai mic ,de la cca 5.8 la 4.8 si o mica diferenta de putere fata de atunci cand functioneaza turbina.momentan nu pot sa fac un log,are cineva idee ce se intampla,posibile cauze? multumesc si scuze pt postul cam lung.

revin cu o precizare ,diferenta de putere a fost foarte mica cu si fara turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum scotea? intreb, pt ca diferenta de putere e considerabila, adica trage cam lafel pana dupa un anumint moment cand apesi mai tare pedala si nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum scotea? intreb, pt ca diferenta de putere e considerabila, adica trage cam lafel pana dupa un anumint moment cand apesi mai tare pedala si nimic

nu scotea pic de fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Deci e limp, ti-a taiat motorina si turbina. Vezi cum stai cu actuatorul, se misca liber?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija de la actuator am incercat sa o misc si deplasarea ei era foarte greoaie,acum nu stiu daca are vreun arc ceva,am scos furtunul de vacum,am dat cu wd 40 si am inceput sa apas,cred ca la inceput nu prea facea toata cursa si parca sa zic ,acum s ar misca mai usor , problema este ca eu am facut acest lucru inainte de acel limp deoarece suspectam ceva,intre timp am mai trecut de 3000 rpm in viteza a 4 a si a fost bine,aceasta tije ar trebui sa se miste usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Ionut

Salut! Am si eu o problema cu Golful meu 4, motor 1.9TDI - ALH si sper sa ma ajutati si pe mine macar cu o parere. O sa descriu ce am patit cu ea in ultimele 6 luni si daca stie cine cat de cat mai clar ce are sau daca are o solutie il rog sa imi raspunda.

Totul a inceput cu faptul ca imi scotea fum negru pe espament. Dupa multe verificari s-a ajuns la concluzia ca imi trebuie debitmertru nou. Am cumparat unul "Pierburg" original, Made in Germany, cu 300 RON. L-am pus pe masina si nu mai scotea fum negru si mergea ok.

Dupa 10 minute de mers cu ea pe autostrada am realizat ca la 140 km/h imi oprea turbina. Am fost cu ea inapoi la laptop si acolo era o eroare cu "positive deviation". Opream si porneam motorul si mergea, dar la 140 km/h imi facea la fel.

Am desfacut aproape tot motorul, am toaletat la ea tot ce se putea, am curatat-o de funingine peste tot. Incusiv turbina am curatat-o [avea funingine in ea dar mergeau paletii]... in timpul acestei operatii mecanicul a sesizat ca acea capsula vacumatica de pe turbina nu mai face vacuum. Am schimbat-o cu una de pe o turbina sparta la 10.000km. Piesa arata aproape noua, mult mai noua decat a mea. Mecanicul a schimbat si tija care sta in capul acestei capsule vacumatice, punand-o pe a mea. Schimbarea a fost facuta cu sublerul, eu as spune foarte profesionist.

Dupa acesta operatie masina a mers impecabil timp de 3 sapt. A mers superb, n-am alt cuvant, sa descriu, nici noua nu cred ca a mers asa bine. Avea "viata" in ea in orice treapta.

Dupa 3 sapt a inceput sa imi faca la fel, adica la 110 - 120 km/h imi opreste turbo. Am obervat ca daca accelerez violent o opreste la 110 km/h, daca accelerez finutz, progresiv o opreste pe la 160 km/h. Mecanicul a verificat capsula vacumatica si a zis ca merge bine, face vacuum [a tras aer in piept si a tinut acolo si capsula s-a actionat si a ramas blocata, pe cand cea veche revenea].

Acum parerile sunt impartie in 1000. Unii zic ca imi trebuie turbina noua ca e dereglata, altii zic ca e o alta piesa gen electrovalva, altii nu mai zic nimic si se uita la mine cand povestesc si zic ca nu stiu ce are. Turbina se aude, merge, fluiera, e curatata de funingine si mecanicul a zis ca e ok.

Va rog daca aveti o solutie, gen e debitmetrul prost, e EGR-ul [care a fost si el la randul lui toaletat, adica curatat de funingine], e turbina... Va rog sa imi raspundeti.

Va Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce intra in limp mode, ar trebui sa fie stocata in ECU eroare care duce la asta. Fa inca o scanare cu Vag Com-ul (laptop-ul cum ii zici tu) si posteaza aici ce eraore ai, pentru ca pot fi 1000 de cauze, care duc la limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Ionut

Din pacate nu stiu codul numeric al erorii, dar in cuvinte este "Charge Pressure Control: Positive Deviation"...

Ce imi aduc aminte din noiembrie 2009. De atunci e tot asa si nimeni nu stie ce are...

Piesele au fost verificate de cel putin 7 ori fiecare, toate sunt in regula, dar puse impreuna nu merg.

[ma refer la senzor de presiune, EGR, debitmetru, furtune, electrovalva]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand i-ai curatat turbina, i-ai facut si planeitatea vanelor? Si eu am avut aceiasi problema, luam limp pana in 140 km h si eroarea era aceiasi ca la tine. Geometria mergea, dar agata. Am schimbat geometria la colegul nostru Cipos, si de atunci adio limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Ionut

Nu i-am facut planeitatea vanelor. Am citit pe forum ca ar fi trebuit smirgheluit ceva pe acolo, dar nu s-a folosit smirghelul. Doar a fost "imbaiata" in diluant si inlaturata funinginea. Apoi m-am uitat impreuna cu mecanicul la palete si lucrau toate simetic [niciuna nu ramanea in urma sau o lua inainte].

Daca agata nu pot sa bag mana in foc ca nu, dar atunci parea ca merg lejer.

Multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca golful meu citeste forumul si s-a hotarat sa ia la rand toate problemele specifice golf 5 si sa ma stoarca de bani.

avem asa: una bucata G5, 2006, 138000 km, cumparat in 2008 la 115000 km

in ultimele doua luni am avut urmatoarele probleme:

- blocare capota motor inchisa 300 RON reparatia

- probleme cu stropitul lunetei, din cate am inteles ceva furtun era gaurit si era si duza infundata - 150 RON

- atentionare "airbag fault" in computerul de bord - inca nereparata

- stricat turbina cand mergeam cu 140km/h - inca nereparata

Mai trebuie sa pice volant si tacamul e complet.

Daca stiti ceva service in Oradea care sa le repare pe ultimele doua, sariti cu pontu.

O sa revin cu un post dupa reparatii sa va spun cat a fost scorul la turbina.

Ah, apropo, nu stiu ce naiba a crapat in turbina aia da peste 1700 de ture se aude un tacanit metalic de nu mai aud casetofonu in masina si se uita lumea pe strada dupa mine.

Modificat de triplex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceasi problema cu turbo intra In LimpMode, opresc motorul si pornesc din nou si merge, actuatorul de la turbo functioneaza, cand intra in Limp Mode ramane blocata intr-o anumita pozitie. Sa fie ceva calamina in turbo??????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,am citit parca pe vw club ca daca schimbi turbina cu alta care nu este identica cu prima trebuie sa rescrii softul,va intreb deoarece eu la motorul meu atd de 101 cp am avut vnt 17 si am inlocuit-o cu vnt 15... si nici habar nu aveam pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de masina din semnatura? Eu stiu ca motoarele de 101 cai sunt echipate din fabrica cu turbine vnt 15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut sigur vnt 17, stiu si eu ca sunt echipate cu vnt 15 ,cred ca a mai fost schimbata pt ca eu am demontat-o si am facut schimbarea si din aia am gasit

Modificat de liviui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija de la actuator am incercat sa o misc si deplasarea ei era foarte greoaie,acum nu stiu daca are vreun arc ceva,am scos furtunul de vacum,am dat cu wd 40 si am inceput sa apas,cred ca la inceput nu prea facea toata cursa si parca sa zic ,acum s ar misca mai usor , problema este ca eu am facut acest lucru inainte de acel limp deoarece suspectam ceva,intre timp am mai trecut de 3000 rpm in viteza a 4 a si a fost bine,aceasta tije ar trebui sa se miste usor?

am mai analizat putin problema , daca scot furtunul de vacuum de la actuator ,dau cu wd 40 si apas de multe ori pe aceasta tija cu un prelungitor ceva exista sanse sa o fac sa se miste usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Daca e intepenit numai actuatorul da, dar posibil sa agate si geometria, incercarea moarte nare, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum deblochez un actuator ruginit care nu face cursa completa ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai analizat putin problema , daca scot furtunul de vacuum de la actuator ,dau cu wd 40 si apas de multe ori pe aceasta tija cu un prelungitor ceva exista sanse sa o fac sa se miste usor?

da...se pare ca agata geometria,cand apas pe tija de la actuator aceasta face cursa dar se simte cum opune rezistenta intr-un anumit punct,se poate dupa numai 4000 km sa se formeze depuneri?

Modificat de liviui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu am curatat-o vara trecuta, a mers super, pana iarna cand faceam doar drumuri scurte la servici. Asta nu i-a facut bine deloc, si chiar imi daduse limp de cateva ori.

Am mers cu ea vreo 600km pe afara si nu mai agata deloc deloc... ca si cand am curatat-o.

Am si fost hotarat sa o curat inainte de a merge pe circuit cu ea :D, dar isi revenise 100%.

Deci teoria se confirma, la diesel nu face bine drumurile scurte.

post-34985-1274007457_thumb.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...se pare ca agata geometria,cand apas pe tija de la actuator aceasta face cursa dar se simte cum opune rezistenta intr-un anumit punct,se poate dupa numai 4000 km sa se formeze depuneri?

DA, se poate! Este si cazul meu si nu-i dau de cap nici cum. Nici macar cu inlocuirea turbinei n-am rezolvat nimic, ca am fost nevoit sa o curat si pe cea noua iar acum da semne ca agata iar geometria variabila. Dumnezeu cu mila..... :cool: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum deblochez un actuator ruginit care nu face cursa completa ? :D

Prin inlocuire...

DA, se poate! Este si cazul meu si nu-i dau de cap nici cum. Nici macar cu inlocuirea turbinei n-am rezolvat nimic, ca am fost nevoit sa o curat si pe cea noua iar acum da semne ca agata iar geometria variabila. Dumnezeu cu mila..... :( .

Daca e tunata, e de revazut alimentarea, daca e normala (se aplica si pt tunate) si ai cca 80-100K Km, da jos injectoarele si mergi la un banc de test diesel. Cel mai probabil sunt decalibrate/duze uzate/murdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciobi_Mihaly

am un golf 4 tdi ALH 90 CP si sint un novice in tdi turbine etc.. de curind acum 3 sapt urcind o panta la schimbul de treapta de viteza din 4 in 5 m ia scazut puterea groaznic de mult incit abia faceam depasirea .motorul se tura dar nu avea putere.in principiu conduc sportiv,doar in oras o las mai usor.am aUZIT SI EU CA ASA S AR CURETA TURBINA de depuneri.interesant ca i am dat in goarna prin oras pina la 2500 3000 rtm si nu mi sa intimplat nimic si niciodata in oras doar la drum intins.inca nu iam facut nici un test.va multumesc si astept sfatul vostru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!