Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

blocarii vanelor intr-o pozitie.

Eu nu cred ca ti s-au blocat vanele. Doar iti agata pe undeva, moment in care iei limp... Suieratul ala cred ca este EGR. Si la mine este prezent.

Cred ca am mai scris pe cateva topic-uri, (inclusiv pe asta) am fost la Cipos, a ascultat suieratul, si verdictul lui a fost "EGR, si e normal."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR in sensul ca sunt conducte cu probleme? sau valva EGR in sine sa aiba defect?

Nu stiu daca sau nu sa indraznesc sa-l contactez pe Cipos ca se pare ca e unul din cei mai buni. Oare cat o fi o consultatie?

Ideea e ca eu cred ca totusi am si vanele blocate, ca nu mai lucreaza corect pe toata plaja de turatii turbina si ca va trebui sa o curat. Nu pot nici sa ajung cu mana la turbina la cat e de inghesuit sa incerc sa misc tija actuatorului sa vad daca e blocata. Am sa fac excursia asta de Paste cu ea asa cum e. Nu stiu daca sa ma dau sau nu la o autocuratare pe autostrada, ca am sa fac totusi un ocol pe A2, la chestia asta sunt in mare dubiu. Ar fi foarte bune cateva sugestii daca sa procedez la forja sau nu acum. Maine dimineata plec, asa ca va rog cateva sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cauta-l ca te intelegi cu el :) Mai bine intreaba-l inainte sa faci vreo prostie cu forja pe autostrada... Te mai trezesti si cu turbina bubuita.

Valva egr in sensul ca asa functioneaza ea.

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consultat Cipos......

A bagat mana la tija actuatorului.... geometrie blocata.

Cauza..... la km cati are masina, a sarit ceva span si mi-a atins paletele turbinei, acestea ar fi ciupite, de aici si fluieratul.

Rezolvare, ori ajustat - stie el cum - sa nu mai intre in limp mode, dar nu scap de fluierat si o sa mai tina 20 kkm; ori turbina noua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Daca schimbi turbina cu actuator cu tot , si valva EGR si tot da Limp mode , ce mai trebuie facut si verificat ? Motorul este 2.0 TDI de 140cp si masina este a unui prieten ( este motor de VAG , dar masina e Mitsubishi ) si deja este exasperat ca nu reuseste sa gaseasca buba ei . Simptomele sunt aceeleasi ca cele descrise de Forbs ...si dupa ce s-au pus piesele noi...

Un sfat , o indrumare , va rog .

Multumesc anticipat

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica comanda actuatorului N75 si furtunele de vacum, firele electrice care comnda N75, la scanare ce erori apar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boost presure not reached

o sa verific si ce mi-ai spus , si vedem ce mai spune dupa . Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic in primul rand sa vezi toate furtunele in ce stare sunt si daca sunt stranse bine colierele..dupa care N75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, despre masina mea era vorba, dar eu nu puteam posta ieri.

Intr-adevar, se aude un fluierat destul de puternic, dar cand se incalzeste masina, fluieratul ala dispare.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica zici ca ai schimbat turbina si EGR si tot asa fluiera......

M-as bucura tare sa fie vorba doar de furtune si la mine, eu n-am schimbat inca nimic, abia satamana viitoare o sa ajung sa ma bag sub ea si sa verific ce se poate veifica. O sa incep cu furtune/conducte si apoi probabil o sa trec la desfacut turbina si curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina/debitmetru/senzor presiune au fos schimbate. Egr-ul a fost curatat. Nu sunt sigur daca este din furtune, dar saptamana viitoare este iar progamata la service. Sa vdm cum nu o sa reuseasca iar sa o repare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an si cati km ai cu ea?

Ziceai ca s-a manifestat asa cum am descris eu? Adica ai avut prima cadere a turbinei si apoi a aparut si fluieratul? In ce regim mergi cu ea? Eu am zis ca pe timpul iernii am mers ceva mai subturat in oras, dar i-am mai dat si pedala cand am prins pentru curatare. Dupa ce am fost la Cipos si mi-a aratat desfacuta o turbina cu paletele ciupite, am zis ca asta ar fi cauza. Ce ar fi putut sa prinda...... poate doar vreo bucatica mica de metal desprins de pe galerie. Dar daca tu zici ca ai schimbat-o si nu s-a rezolvat..... m-ai pus rau pe ganduri. Ai schimbat-o cu una noua sau cu o turbina reconditionata ca stiu ca pretul e piperat rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate Cipos a avut dreptate. Tot respectul, si-a dat seama din prima de buba.

Am curatat-o, i-am facut sa mai mearga cat de cat geometria si o sa mai merg cu ea asa pana fac rost de bani pentru a o schimba.

Exemplu de tubina ce a prins span: (Cipos mi-a aratat una ca exemplu cand am fost la el si care era mult mai putin atinsa)

post-45441-1271328161_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar de unde span?doar nu din motor? nu sunt topite palele alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca si eu m-am intrebat......

Singurul loc pe care-l banui ca fiind sursa de span ar fi galeria, ca piesa turnata, poate avea defecte, o bavura ce a rezistat in timp pana acum 2 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa va dati cu parerea si asupra logului meu... din cate mi s-a spus el nu este aranjat cand se descarca. credeti-ma ca l-am aranjat si ca la mine e pus pe coloane. simptomele la mine sunt mai ales in treapta 4 dupa 3000 de ture trage in suturi, dar nu intotdeauna. in treapta a3a aproape mereu iese bine logul. in tr a4a dupa 3000 e jale. si azi am auzit ca fluiera cand ii dau talpa. ce poate fi?

bun.csv.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu tot 1.9 tdi 1z 90 CP am si eu pe masina.

Se manifesta la fel ca la tine in treapta a 4 a dupa 3000 si in a 5 a dupa 2800.

La mine nu fluiera turbina si la fel ca la tine nu face mereu asa.

Sper sa rezolvi problema si daca reusesti sa postezi pe forum sa stim si noi cei care mai au aceasta problema de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut probleme si eu cu turbina (am avut :D ), imi intra in limp mode pe la 3200 ture!

cu ajutorul colegilor radural, masinapoporului si cipos (tin sa le multumesc inca o data pentru promptitudine si profesionalism) am reusit sa scap....si sa ma :Driver: bucur din nou de masina!

am avut geometria blocata si actuatorul intepenit de tot! dupa curatarea turbinei si deblocarea (cat de cat) a actuatorului, tot imi intra in limp mode, fapt care a dus si la schimbarea actuatorului, pe care l-am comandat de la colegul nostru cipos!

de aseara am scapat de LIMP MODE!.:) si sper sa ma bucur ceva timp!

cei din IASI pot apela cu incredere la serviciile oferite de colegii nostri radural, masinapoporului si nu in ultimul rand la cipos!

multumesc inca o data!

PS. daca comandati de la cipos actuatorul, sa nu incercati sa-l reglati (el fiind deja reglat de cipos pentru masina voastra)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate Cipos a avut dreptate. Tot respectul, si-a dat seama din prima de buba.

Am curatat-o, i-am facut sa mai mearga cat de cat geometria si o sa mai merg cu ea asa pana fac rost de bani pentru a o schimba.

Exemplu de tubina ce a prins span: (Cipos mi-a aratat una ca exemplu cand am fost la el si care era mult mai putin atinsa)

se vede ca e descentrata

deci lagarul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Nu e descentrata deloc. Nu mananca ulei si nici joc nu am deloc la ax. E singurul lucru bun in urma avariei. Din pacate cred ca din cauza ca si paletele geometriei sunt ciupite imi intra si mie in limp mode peste 3200. Din cauza crizei nu pot decat sa mai merg asa pana ma redresez sa-mi iau alta turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare in poza ca este deplasata spre dreapta

exista kit de reparatie la 120 euro

gasesti si aici pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am luat si eu un limp ,in depasire viteza a 4-a ,in jur de 3000 rpm,ce nedumerire am este faptul ca turbina am schimbat-o acum 4000 km cu una reconditionata,masina nu a dat in nas in acel moment dar s-a simtit un gol de putere si turbina nu s-a mai auzit,ca si simptome de cateva saptamani cand accelerez puternic sa schimb in treapta superioara dupa ce eliberam acceleratia se auzea ca un horcait in filtrul de aer,iar de cateva zile am turat-o in depasiri si pana la 4000 rpm dar se auzea in zona bordului ca un bazait,ceva de genul uitat lumini aprinse dar de o intensitate putin mai mica,dupa acel moment nu am oprit motorul si am continuat sa merg inca 10 km pana acasa ,ce am sesizat a fost un consum mai mic ,de la cca 5.8 la 4.8 si o mica diferenta de putere fata de atunci cand functioneaza turbina.momentan nu pot sa fac un log,are cineva idee ce se intampla,posibile cauze? multumesc si scuze pt postul cam lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibila cauza...turbina care ai cumparat-o era reconditionata,si nu noua!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!