Jump to content

Trepidatii


Tinu
 Share

Postare recomandată

blue_slid3r

Nu stiu daca m-am facut inteles.Trepidatiile nu le simt decat atunci cand masina sta pe loc,scosa din viteza,in mers nu se simt nici un fel de trepidatii,trage foarte bine,nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt diagnoza poti consulta lista din acest topic: Cereri Pentru Diagnoza Vagcom.

In legatura cu poblema ta, o posibila cauza a trepidatiilor ar putea fi si suportii motorului care in mod normal mai atenueaza din vibratiile pe care motorul le transnsmite caroseriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Salut!Am un Golf 4 din 2001,1.4 benzina,motor AXP.Problema e ca atunci cand pornesc motorul la rece si il las la relanti,turometrul fluctueaza incontinuu intre 800 si 600 si se simt vibratii foarte puternice in toata masina.M-am uitat mai atent si am vazut ca defapt vibratiile se simt cand scade turometru aproape de 600 iar cand creste la 800 nu mai trepideaza.Pe masura ce motorul se incalzeste aceste fluctuatii dispar si o data cu ele si vibratiile.In rest masina trage bine,nu are pierderi de putere sau altceva.Este normal sa faca asa,si daca nu,aveti idee care ar putea fi problema?

Si la masina mea se intampla ceva asemanator dar a mea e pe motorina si din cate stiu eu dieselurile sunt mai zgomotoase si vibreaza mai tare decat benzinarele. La rece, cand pornesc motorul, trepideaza putin pret de cca 20 secunde dupa care isi revine. Precizez ca eu i-am schimbat motorul de curand insa cand era cel vechi(180.000 km) aveam si eu uneori problema cu variatia de turatie: uneori cand stateam la semafor, oscilam de la 800 rpm la 1000 rpm, fara sa accelerez. Ulterior problema a disparut dar inainte un amic m-a avertizat imediat dupa cumpararea masinii k Golfurile au mai multe hibe(probleme) printre care si oscilatia asta de turatie, indiferent de motorizare, care apare dupa parcurgerea unui nr. relativ mare de km(150.000km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vezi sa nu ai probleme cu trepidatiile datorita suportilor de motor (tampoanelor-2 pe fata si unul pe spate). Am descoperit problema in urma unei verificari la un service, deoarece nu stiam de ce vibreaza mai puternic decat deobicei la liber iar zgomotul motorului era mai intens. Acum trebuie sa schimb (cu o durere de 250 ron in suflet) tamponul din spate al motorului, cel care, daca nu ma insel, sustine si cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La plecarea de pe loc (cu a I-a) trepideaza putin masina. La mersul in marsarier trepidatia este mai accentuata. Care sa fie problema?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil disc de ambreiaj ,trepidatul e mai accentuant cand e cald afara adica se incalzeste ambreajul Stai linistit ambreajul mai merge mult si bine , doar ca ai acel disconfort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

La mine a fost volant ( schimbat tot kit-ul Sachs ) si simptomele erau cam la fel. Sper sa nu ai problema asta ca-i destul de costisitoare - 2000 ron cu tot cu manopera. Bafta !

Modificat de alin s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai aparut o problema pe langa trepidatii: agatza la schimbarea dintr-a 2a intr-a 3a, nu tot timpul, cam 20%. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.....resimt trepidatii in schimbatorul de viteze in momentul in care accelerez....chiar si in momentele in care tin constant piciorul pe acceleratie si dintr-o data apas mai tare pe ea aceste trepidatii se resimt (doar VIZUAL).Precizez ca se aude un scartait in mom in care apas ambreiajul(dupa ce se parcurg ceva km) dar numai la relanti...probabil si in timpul mersului dar poate ca zgomotul motorului il acapareaza......ce ar putea fi nu stiu...mi-a zis cineva de volant....dar in mom in care am vrut sa ma interesez de pretul uneia la volksparts mi-au zis ca masina mea(1.6 16v 2001) nu are volant!!!!!............PLSSSSS HELP!MULTAM!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand simti acele trpidatii la rece sa incerci sa apesi pedala de ambreiaj sa vezi daca mai face. Daca nu mai face s-ar putea sa ai volant pe duca, daca continua sa faca este posibil sa fie vreun injector. Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
La plecarea de pe loc (cu a I-a) trepideaza putin masina. La mersul in marsarier trepidatia este mai accentuata. Care sa fie problema?

Multumesc.

Am rezolvat problema. Am schimbat volant+kitu de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ajuta.aveam trepidatii la relanti pe un motor 1,6 benzina.cauza a fost un furtun iesit de la locul lui aflat langa clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine incepe sa trepideze din ce in ce mai des in relanti,ce am obs.pana acum este,cand pornesc climatronicul pe auto dispare total,sa fie oare de la volant ?

Modificat de powerhorse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura climatronicul, ideea este ca atunci cand il activezi (si porneste compresorul) masina se tureaza singura putin mai mult la relanti, si deasta dispar vibratiile...

Si eu sunt in aceeasi situatie. Ciudat este ca masina nu facea asa cand am adus-o din Germania. Uneori face, alteori nu, indiferent daca e motorul cald, rece, ambreiajul apasat sau nu... ideea e ca simti in scaun cu vibreaza, si NU este regulat.. deasta tind sa cred ca nu e nici de la tampon..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum spui asa e si la mine,cand am adus-o nu facea dar acum din ce in ce mai des face,faza cu climatronicul cred ca aplica doar o sarcina asupra motorului si nu creste turatia(turometrul nu creste).

Cand ma satur de trepidatii si voi avea ceva bani ma voi apuca sa schimb volant si tot kit-ul,atunci sper ca voi nimerii problema,ca de nu... :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
@ mario

Pai de la "face de parca as avea rotile ovale" spune totul. Schimba cauciucurile si vei vedea ca ai alta masina.

Am avut pe "mana" un set de cauciucuri care chiar si echilibrate simteam ceva vibratii nasoale, ba chiar am crezut ca am probleme cu un rulment ceva. Dupa ce le-am schimbat cu altele (si echilibrat) nici vorba de vibratii sau alte chestii asemanatoare.

salut,eu am aceeasi problema ca cel de mai sus,intre 2000 si 2200 de ture parca ar avea rotile patrate,dar dupa 2200 de ture nu se mai simte nimic,am cauciucuri d 5 luni goodyear

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am rezolvat problema. Am schimbat volant+kitul de ambreiaj /rulment..acum merge ca noua..de fapt merge atit de usor..ca nici nu simti cind apezi pedala..

O zi buna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

am si eu aceeiasi problema cu un golf 4 1.6 105cp motor aus. imi variaza turatia la relanti cu motorul cald, cu 50-100 de rotatii si simt smuncituri ale motorului. Bujiile sunt noi, toate filtrele sunt noi, am curatat clapeta de acceleratie si egr ul si apoi am testat o pe vag com de doua ori si am corectat si clapeta si am verificat si injectoarele si motorul nu are nici cea mai mica problema. In rest masina merge super bine, doar cand stau pe loc la renati cu masina scoasa din viteza.Face la fel si cu piciorul apasat pe ambreiaj si fara.

Ce poate fi stie cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna! Am citit cu atentie acest topic si problema mea pare ca este putin deosebita. Am un FSI de 1.6, pe benzina.La relanti, dupa ce se incalzeste motorul, masina tremura dintr-o data fara nici o explicatie(la inceput credeam ca m-a lovit cineva in spate).Totodata simt ca motorul intra intr-un alt regim fara a vedea o marire a turatiei sensibila pe turometru. Apoi acest regim inceteaza tot brusc(tot printr-o mica smuncitura) masina parca se relaxeaza, si are efect si asupra pedalei de frina in sensul ca se inmoaie. Am crezut ca de vina poat fi ventilatoarele( am clima) care pornesc si se opresc cum le comanda computerul. Am ridicat capota acum cind temperatura este mult mai joasa si am constatat ca nu porneste nici un ventilator atunci cind motorul intra in asemenea regim. In plus ca o completare cind vreau sa plec in forta masina nu o face, cu pedala de acceleratie apasata la podea, trece un mic interval pina cind isi ia viteza. Daca ati putea sa-mi dati ceva sugestii asi ramine recunascator. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut,am un golf 4 1,6 16 valve,pe benzina,motor azd, 175000 km .de o saptamana imi trepideaza motorul la relanti si pana pe la viteza de 40 km/h,apoi merge bine,doar ca parca nu prea mai are forta sa traga cand o urc la 90-100 km/h .masina am cumparat-o acum 2 ani.martorul check imi sta aprins.cand am bagat-o pe tester mi-au spus ca e sonda lambda,dar se poate circula cu ea si fara sa o schimb,doar ca am consum mai mare.la un consum de 9,5 l / 100 km in oras,nu imi faceam probleme.dar de o saptamana imi trepideaza si ma ingrijoreaza.daca cineva ma poate ajuta cu un sfat.cunoaste cineva in timisoara cine scaneaza?dar sa fie bun,ca deja m-am saturat sa mi se spuna ca e tot sonda lambda.mentionez ca i-am facut distributia,am schimbat si uleiul (folosesc castrol 10w-40),dar bujiile si injectoarele niciodata.va rog sa ma ajutati cu un sfat sau o adresa de contact sa fac o scanare.multumesc foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall

cu privire la trepidatii, pot spune ca am si eu aceeasi problema, pe liber, indiferent daca e ambreiata sau debreiata, la ralanti. Numai ca la mine e din cauza unei fise, cea de la cilindrul 2.

cu intermitenta imi da eroarea cu "missfire detected". urmeaza sa schimb toate fisele si o sa vad rezultatul.

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima vreme am observat ca masinutza mea cam vibreaza,trepideaza pana cand motorul ajunge la temperatura optima..

Ideea e ca aceste trepidatii se simt cu intreruperi sa zic cam la 15 sec atunci cand motorul este scos din viteza..

Eu ma gandeam sa schimb suportii de cauciuc pe care sta motorul dar ce ma ingrijoreaza e faptul ca trepidatiile nu sunt continue..

Cineva mai imi zice sa schimb filtrul de motorina dar acesta abia daca are 2000km..

Orice sfat e binevenit..!!!

Mersi mult,

Tinu,Arad

Cand apar astfel de simtome in 90% din cazuri este cam gata ambreiajul, mai exact volant.

Cand stai pe loc la ralanti nu trebuie sa vibreze deloc (sau cand pleci de pe loc). Acum sunt mai ieftine chiturile de ambreiaj, iar volant nu mai este 1700 de lei ci a ajuns undeva pe la 800 de lei, iar chitul este vreo 500 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema.am un golf 4 tdi ,cand pornesc masina imi zguduie urat motoru si la relantii am trepidati utrate ,mai ales pe partea stanga, se simte chiar si pe scaunul din dreapta,e chiar deranjant.ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

am si eu aceeiasi problema cu un golf 4 1.6 105cp motor aus. imi variaza turatia la relanti cu motorul cald, cu 50-100 de rotatii si simt smuncituri ale motorului. Bujiile sunt noi, toate filtrele sunt noi, am curatat clapeta de acceleratie si egr ul si apoi am testat o pe vag com de doua ori si am corectat si clapeta si am verificat si injectoarele si motorul nu are nici cea mai mica problema. In rest masina merge super bine, doar cand stau pe loc la renati cu masina scoasa din viteza.Face la fel si cu piciorul apasat pe ambreiaj si fara.

Ce poate fi stie cineva ?

Sunt curios daca ai rezolvat problema...pentru ca si eu am aceesi problema aproximativ ca si tine : la relanti imi vibreaza motorul de parca as fi pe tractor.

Am citit topicul asta si multe altele dar se pare ca nimeni nu are un raspuns pentru trepidatiile de la relanti...cel putin unul multumitor!

Mentionez ca am si eu trepidatii la relanti si intre timp :

- am verificat bujiile

- am schimbat fisele cu unele noi

- am schimbat bobina de aprindere cu tot cu partea electronica(radiator etc.)

- am verificat garnitura de la supapa de admisie(sa nu traga aer fals :blink: ), nu prea am auzit pe aici asta

- am verificat compresia : este foarte buna(15,15,16,16MPa)

- teste cu vag-comu' la greu : "MISFIRE CILINDRUL 2"

- verificat injectoare, inlocuit injector pe cilindrul 2

Rezultatul : merge tot la fel, adica cu trepidatii la relanti, doar ca am ceva mai multe putere in sarcina(la depasiri).

Uitasem, azi am schimbat inclusiv uleiul la motor si filtrul, bineinteles...

Daca cineva are ceva idei sunt binevenite........ASTEPT CU INTERES

RECTIFIC..................am verificat garnitura de la galeria de admisie NU DE LA SUPAPA DE ADIMISIE...greseala de scriere....... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Angel Tudorache

repean, sa schimbi si filtrul de benzina.. poate ajuta..

cum ai verificat bujiile? poate ar fi mai bine sa incerci si alte bujii, poate o sa ai surprize placute..

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!