Jump to content

Trepidatii


Tinu
 Share

Postare recomandată

Si eu am avut trepidatii in volan si le simteam in toata masina inclusiv in schimbator cand acceleram. In momentul in care franam incet de la 100km/h volanul imi vibra foarte rau. Mai avem si un tremurat cand plecam de pe loc (vedeam capota cum se misca). Toate aceste lucruri s-au rezolvat cu schimbarea bucsilor inferioare din brat si bucse bara stabilizatoare. Tremuatul motoului insa a ramas deoarece mecanicii au descoperit ca suportul de sub motor era foarte moale si mi-a afectat si racordul de la evacuare. L-am schimbat si e ok, motorul nu mai vibreaza insa observ ca masina e mult mai rigida la gropi. Ca punct de reper am luat detectorul care sta fixat pe parbriz si se misca mult mai repede pe acelesi drum si pozitia la volan e cam ciudata, ma cam omoara la spate. Am facut 300 km dus cu bucsele vechi si la intors dupa schimbare parca se zguduia altfel. Cert e ca se cunoaste ca bucsele sunt schimbate, nu mai sunt vibratii este doar mai rigida. Mi-e frica sa nu fi montat bucsele bine. Aveau niste sageti pe ele carora nu le-au facut semne.

Trebuie sa-i mai fac directia deoarece volanul sta putin stramb dupa schimbarea bucsilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin86cos

@Bogdan G tre sa scimb si eu jantele ce-i drep probabil pe la mijlocul luni viitoare dupa sesiune :icon_thumright:

mersi de tip

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

Eu am mers la PBN si am intrebat ce simptome da volant cand e dusa si mi-au raspuns ca "Se simte un tremurat la relanti sau cand e mai grav, tot la relanti se aude un ...clanc clanc clanc...iar in mers nu se simte nimic" asta ca sa ma conving ca jucatul masinii mele pe strada nu e de la volant (cum mai este scris pe aici)

oricum rezolvarea pare sa fie schimbarea Suspensiei (telescoape), toate bucsele de la masina fata/spate, rulmenti cu tot cu butuc, fuzete si port fuzete si rotile cu cauciucuri, suporti motor/cutie...sau cel putin asta mi-a fost sugerat.

E greu cand intri intr-un cerc dintrasta de schimbat piese cand nici la reprezentanta nu mai esti sigur de calitatea lor si mai grav de atat nimeni nu este responsabil pt ce lucreaza si pentru ce vinde.

Eu nu am reusit sa gasesc nici o rezolvare la problema asta...asa ca singura metoda e sa astept sa se rupa ceva..cine stie la ce fel de drum sau viteza...si abia atunci sa vina un mecanic sa spuna.."Dumne' eu cred ca de la asta e problema..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis ca e posibil sa fie ambreiajul de vina, nu neaparat volant. avand in vedere ca trepidatiile apar numai in sarcina mi se pare posibil sa fie o problema legata de cutia de viteze/ambreiaj sau de suportii de la motor.

de multe ori nu-si dau seama nici macar mecanicii de la reprezentanta care e problema si te pun sa schimbi diverse. cat despre comportamenul in mers dupa ce am schimbat volant l-am descris mai sus.

deci, revenind la problema din enunt, eu am scapat de trepidatiile in accelerare si in cazul meu cred ca a fost de la ambreiaj. daca nu se rezolva cu schimbat cauciucuri, bucsa, suporti motor, etc. ramane si asta o posibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema.. nus daca aici trebuia sa intreb.. am si un passat de 131cp si imi trepideaza toba la relanti.. si dupa ce ajunge apa la 90grade se accentueaza destul de mult.. cineva mia zis ca poate sa fie de la volant? se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema , numai ca intre 40 -85 km/h iar cand merg in afara orasului ,dupa vreo 20 km , se accentueaza bataile. Se misca toata masina ...parca as zice ca este de la cauciucuri , dar dupa ce le-am schimbat , face la fel :) Cred ca ar trebui sa stabilim o intalnire ( macar cei care suntem din bucuresti ) si poate gasim o solutie la aceasta problema FOARTE ENERVANTA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o problema cu trepidatiile!am un golf 4 din 2003 1.9 tdi 131cp variant(cumparat recent)!!in momentul in care pornesc masina si o las la relanti la un interval de 10 secunde da un ,,foc'' de trepidatii. de la ce poate fii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

So ... ne intalnim pe undeva ( cei din Bucuresti ) ? Poate ii dam de cap , dupa proverbul unde's multi , puterea creste ":D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se baga nimeni la intalnirea asta? eu din pacate termin numai pe la 23:30 munca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema.. nus daca aici trebuia sa intreb.. am si un passat de 131cp si imi trepideaza toba la relanti.. si dupa ce ajunge apa la 90grade se accentueaza destul de mult.. cineva mia zis ca poate sa fie de la volant? se poate?

Eu zic ca e de la volant! Verifica volant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag eu la intalnire aia ! Vezi ca am numarul completat in profil , suna-ma cand vrei sa ne intalnim !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin, problema ta e de la jante, la fel pateam si eu: la cea mai mica acceleratie (peste 100kmh-pina la 140kmh) volanul incepea sa tremure usor si toata masina se zguduia, cum luam piciorul de pe acceleratie nu mai facea. Am schimbat rotile fata/spate si am rezolvat problema :)

Am schimbat jantele saptamana as ta siam scapat de problema :)

ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Dragos MOINESCU

Scuze ca postez in thread-ul asta. Problema mea s-ar putea sa nu aiba legatura cu probleme enuntate anterior in thread, insa am si eu probleme cu niscaiva trepidatii.

Cand stau pe loc si turez putin motorul simt vibratii in dreapta jos (langa acceleratie), vibratii pe care acum cateva zile nu le simteam. Aceste vibratii apar doar atunci cand turez motorul pana la 2000rpm si ridic piciorul de pe acceleratie. Am incercat si cu ambreiajul apasat si fara si cam acelasi rezultat. In plus (nush daca doar m-am obisnuit cu masina) mi se pare ca motorul scoate un sunet destul de puternic pentru o turatie de 2500 rpm.

De asemeni, imi puteti spune ce reprezinta piesa din imaginea atasata, cea care are un capacel galben-verziu? Tot aud cum pacane.

Va multumesc

post-14543-1184584580_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemeni, imi puteti spune ce reprezinta piesa din imaginea atasata, cea care are un capacel galben-verziu? Tot aud cum pacane.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=31108 .... cred ca este aceasi chestie, numai ca nu este cea cu capac galben

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
musteataflorin

Am un G4 din 2002 , 1,4 , 16V, benzina - la rece motorul urca normal din cauza socului pina la anumite turatii apoi cind scadea la normal incepea trepidatii undeva intre 600-800 rot. La cald mai facea si aici ceva probleme tot de genul asta, plus acel "git de aer". Rezolvare cel putin pina acum (am 2 ore de cind am incheiat lucrarea- am sa va mai tin la curent in timp ) in urma documentarii de pe forum plus munca :

Am schimbat filtru aer (al meu era imbicsit) curatat cu cirpa pe acolo de mizerie, clapeta nu am curatato pt ca nu stiu inca cum sa desfac pe acolo, am pus totul inaapoi, am scos minusul la baterie (1 minut), am pus la loc minusul la baterie, am bagat cheia in contact pina la pozitia contact(sau aprins toate in bord), am asteptat un minut, am pornit motorul , lasat sa mearga fara sa ating din momentul in care am pus minusul la loc nici acceleratie, nici frina nimic, un minut apoi se pare ca e ok

Intrebare: cum fac cu curatirea clapetei ca e cam "curata" cine imi poate explica clar pas cu pas, pt ca nu cred ca acea calibrare facuta va tine la nemurire. Intrebare: cum cu ce curat un filtru de aer din ala long life (cica ar tine cam 100 000 KM doar cu curatari la revizie).

Va multumesc anticipat. mail to: musteataflorin@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa vibreze motorul TDI-urile in general daca motorul e sub 90 GRADE si e turata peste 2000 la relanti ;) asa face si la mine si la cel putin inca 2 masini la care am testat un passat 2004 1.9 tdi 131 cp respectiv passat 2000 1.9 tdi 116 cai ;)

de la 90 de grade in sus daca e turata la relanti nu mai vibreaza din observatie personala !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori este la ralanti, ori o turezi (in gol) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu vroiam sa zic ca daca motoru e rece , masina e scosa din viteza si turez motoru peste 2000 ! scuze de exprimarea mea gresita asa-s eu invatat sa vb. mult si prost :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu acceasi problema. cateodata cand o alerg simt niste trepidatii urate care sunt si la relanti si in sarcine ( nu la o anumita turatie), dupa cam 10-15 minute se potolesc. va rog sa ma ajutati.sorry, am uitat. atunci cand are trepidatii si o turez se aude si un zgomot ciudat la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am si eu o problema cu aceste vibratii, dar diferita fata de voi, in sensul ca la mine vibreaza numai la anumite rotatii, de regula pe la 2000, asta in viteze superioare, si am observat ca si daca stau pe loc, cu masina scoasa din viteza, si daca accelerez, pe la 1200-1400 se simte o usoara vibratie, si un plus de zgomot la fiecare vibratie bineinteles.

sunt cu atat mai ofticat, cu cat, am dat 2600 ron, sa fac directia, schimbat planetara stanga cu tot ce se poate, bucse,capete de bara, fuzeta, amortizoare fata, si ce o mai fi fost, si acuma m-am ales cu vibratia asta.

inainte sa efectuez reparatiile astea, nu vibra deloc.

aveti vreo idee ?

mersi in avans de sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mehigh cred ca e ceva din injectie. Si eu am avut la 1700 rpm trepidatii am curatat injectoarele la bosch apoi am pus si eu solutie in filtru si au disparut, mai sunt putine trepidatii uneori pe la 1300. Cand e in viteza si mergi cu ea la turatia respectiva in care iti face figuri zici ca iti merge in suturi ??? ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primult rand mersi de raspunsul promt, uitasem sa amintesc si de mersul in suturi, care se manifesta nu neaparat in turatia la care vibreaza, am observat ca daca o las la relanti, aproape de limita schimbarii in treapta inferioara, fara sa accelerez, merge ok, daca incep sa o accelerez un pic galopeaza , merge in suturi urat de tot, daca accelerez mai tare, pare ca depaseste momentul critic si merge iar ok, asta pana ajung la o turatie anume la care vibreaza, dupa ce trec si de turatia aia merge ok, schimb viteza in sens superior, iar ajung la 2000rpm, iar vibreaza....si tot asa.....credeti ca poate fi ceva de la uktimile reparatii? ca inainte nu facea asa? dar nu are sens totusi, cum spuneam si daca stau pe loc si o accelerez un pic simt un pic vibratia aia.....ma dispera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauze sunt : din injectoare sau pompa duza(asa am auzit) debitmetru. trebuie verificat tot ce tine de alimentare , aprindere si admisie . Fa un log la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa fac log al injectoarelor ca nu am VAG com, si nici computer de bord.....se poate face si altfel ? ca idee, inainte sa merg pe la vreun service sa ma faca de bani, am inteles ca exista tot felul de solutii pentru curatat injectoare, ce ar trebuii sa folosesc si cum? trebuie pusa in motorina respectiva solutie?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca totusi nu ai Vag com eu iti recomand o curatare la un service te costaa cam 200 lei. Daca nu golesti filtrul si pui o solutie speciala numita Wyn`s. Am inteles ca si Ecotec o solutie de rezervor e foarte buna .

solutia pentru filtru poti sa o iei si de la volksman

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!