Jump to content

Trepidatii


Tinu
 Share

Postare recomandată

Inca nu am ce posta ca m-a lasat bateria, cat de curand o pun putin la incarcat si apoi la testat :) Se pare ca frigul dauneaza grav bateriei...mai ales cand e pe moarte....:))

Probabil maine o sa vad ce se intampla.

Cand am dat una din rotile de pe fat jos era o gramada de gheta pe acolo, ar fi bine sa fie doar lucrul asta.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Deci pana la urma care ar fi cauza trapidatiilor in sarcina?

Repet fenomenul aparut la Golful meu: de la 100-120 km/h, in vit IV sau V, in sarcina, apare aceasta trepidatie, adica volanul are un mic joc stanga-dreapta si masina trepideaza ciudat. Daca scot din viteza sau calc ambreiajul, trepidatiile dispar. Daca trec de 140 km/h, parca nu le mai simt.

volant?!?!?

Ambreiajul tine cam sus si e cam tare pedala, la plecarea de pe loc am un mic zgaltzait si cupleaza cam brusc, trebuie sa lucrez destul de mult din pedala pentru o plecare usoara. La relanti, am o mica vibratie in volan, schimbator si pedala de ambreiaj, dar o puneam pe seama motorului diesel. Volanul si schimbatorul nu vibreaza vizual, doar simt trepidatiile cand le ating. Rotile sunt echilibrate si indreptate.

Va rog sa-mi spuneti daca e bine sa schimb tot kitul de ambreiaj cu tot cu volant sau trebuie sa verific altceva. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dudu

Cum ai rezolvat problema tremuratului? Ca am si eu aceleasi simptome la masina mea, si din ceea ce am citit aici multi spun ca ar fi volant...

Cine stie cat ar costa inlocuirea acesteia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine dute la un mecanic sa iti dea cutia jos si abia apoi vezi daca trebuie numai volant sau tot kitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme asta cu trepidatiile la motor care se simt cam din 5 in 5 secunde la relanti , foarte putin dar se simt si la cald si la rece

Dimineata cand pornesc masina merge in 3 pistoane cam 2 , 3 sec oare sa aiba asta legatura cu trepidatiile de la relanti?

LE :

Am mai observat o chestie , dupa ce motorul e cald si sta o vreme cand il pornesc se simt mai tare acele trepidatii care dispar dar nu de tot dupa ce parcurg cam 3 - 4 km Oare de unde poate sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am urmarit cu interes topicul acesta si sincer sa fiu am trecut si eu prin multe din probeleme descrise aici.

Legat de tremuratul la plecarea de pe loc acest lucru e din volant cu masa dubla probelema care se pare ca a reaparut la mine dupa ce am schimbat acum 1 an tot kitul de ambreiaj .Nu am idee cred ca e o boala generala cu ambreiaju asta la Vw.Cost volant 22 milioane + 10 mil placa,disc si rulment ,manopera 4 mil :icon_thumright: deci costa ceva.

Legat de trepiodatia la 120-130 Km/H la mine e din jante care se pare ca nu iesit perfect nici dupa 7 echilibrari facute la firme diferite intr-un final abandonand probelema.Schimbat si cauciucurile fara mare rezultate.Am avut probeleme si cu depunerile de noroi de pe jante.Deci recapituland trepidatiile la vitezele astea pot fi datorate de mai multe cauze :jante,cauciucuri si depuneri de noroi ; chestii gen discuri de frana sau volant cred ca exclus ...e doar o parare poate pot si cazuri particulare.

Legat de trepidatiile de la relanti se poate mari sau miscora relantiul volorile fiind cuprinse intre 800 si 920 rotatii.Apasati usor pedala de acceratie si vedeti cum vibreaza.La mine la 800 de rotatii intra in rezonanta toba de esapament si dadea vibratii in toata masina.Solutia miraculoasa a fost marirea la 920 rotatii si problema a disparut.Alte probeleme mai pot fi din injectoare care se pot verifica cu vagcomul si ar trebui sa fie cuprinse intre anumite valori, filtre, flex pipe (racord flexibil care se poate observa daca este rupt) ,tampoane motor care se pot verifica si astea destul de usor. Nu procedati ca mine schimband tot pe acolo inutil :D Am schimbat inutil tampoanele de la motor ,cutie si pe cele de la toba....Sa nu mai comparam dieselu cu benzina totusi :P A si legat de vibratii cand masina este rece este normal asa ceva pana se ajunge la o incalzire optima a motorului.Se poate verifica si cu vagcomul corectia pe injectoare observandu-se o diminuare a corectiilor pe masura ce temperatura motorului creste.

Acum ma confrunt cu alte probleeme ,am o rezonanta cam aiurea cand accelerez si trec pe la 1800 1900 rotatii si o accelerare cam in hopuri cand apas mai usor pedala de acceleratie si maneta scimbatorului care se misca un pic cand plec de pe loc si chiar in mers cand accelez usor. Ceva opinii ar fi bine venite.

Modificat de SILVIU2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu poti sa imi spui mai exact unde vine acel ' Flex pipe" ( racord flexibil) oare e undeva pe langa galeria de evacuare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

p emine ma deranjeaza anumite trepidatii ale volanului atunci cand pornesc clima sau cand stau bara la bara in trafic si ,dupa un timp, pornesc ventilatoarele pentru racire..deci, cu clima pornita se resimte in masina, mai ales volan, o trepidatie a acestuia, deranjanta pentru mine. cand opresc clima, trepidatiile dispar. Nu sunt foarte mari, dar ma deranjeaza , mai ales ca simt o vibratie neregulata, nu merge rotund, volanul trepind usor, usor, apoi atinge un varf si tremura mai mult, apoi scade in intensitate.

cam asa face si cand porneste racirea in mersul asta aglomerat din oras

la voi cum e? atunci cand se cupleaza clima se resimte o anumita vibratie in masina?

ce sa ii fac?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa simtim toti, dar totusi se poate spune mai bine daca "se vede". Daca ai climatronic compresorul iti este pornit tot timpul cat functioneaza clima (rece sau cald), daca ai clima manuala atunci compresorul iti porneste doar odata cu AC-ul si e normal sa iti trepideze, are nevoie de putere sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu poti sa imi spui mai exact unde vine acel ' Flex pipe" ( racord flexibil) oare e undeva pe langa galeria de evacuare ?

Parca se prelungea cu catalizatorul si elimina vibratiile produse de toba.La mine il vad destul de bine si chiar pot sa il ating.Se poate vedea destul de usor daca e rupt.Am vazut unul rupt la un Bmw la service ...arata destul de rau mai avea un pic si se rupea de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alxrro

Salut.

Poti sa-mi spui te rog unde ai echilibrat rotile? Eu am fost la spalatorie si cred ca mi s-au dezlipit plumbii de la presiune.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost volant. Se pare ca cele care au volant dubla, se decentreaza si provoaca trepidatii cel mai vizibile la relanti.

Eu am schimabt-o azi si parca am benzinar, nu mai tremura DELOC.

Din pacate ... o gramada de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a costat volant? si ce marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, pt ALH, e volant dubla si tot kitul (riulment, placa, volant) de la Sachs e 2200 in TM. Am gasit la volksman cu 1600. Mai e si Luk dar e 2300ron in TM plus rulmentul.

Eu nu mai am volant dubla, e un kit de la Valeo cu volant simpla si cu arcurile in disc si nu in volant si am dat pe el 1300 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu trepidatiile la relanti am si eu. Cand pornesc si motorul e rece, relantiul e pe la 1000 rpm, totul e ok si toarce linistit fara urma de vibratie. Ieri can am ajuns acasa am parcat, am ramas in relanti si m-am jucat cu turatia. Si e cam asa: relantiul sta la 700 rpm. Aici vibreaza. Vibratia e rotunda, nu cat sa fie suparatoare pentru pasager sau sa zgaltaie dintii dar destul cat sa imi faca un mic masaj (se simte in schimbator, volan, scaun). Ridicand turatia (in gol) vibratia dispare de pe la 800-850 rpm si toarce frumos iar.

O vibratie, oarecum altfel, pentru ca nu se mai simte decat in schimbator apare si dupa 3000 rpm. Ceea ce ma ducea cu gandul la tampoane de la motor sau de la toba.

Dar citind ce a scris Silviu ma gandeam ca prima problema se poate rezolva cu ridicatul relantiului.

Si apar doua intrebari. Tinand cont de motor, benzina 1.6, 105cp, e normal ca imi stea la relanti, cu motorul cald, in 700rpm? La voi la cat sta? Si daca ridic relantiul la 900, sa zicem, ce semnificatie va avea? Banuiesc ca se mareste consumul la relanti. Dar altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

riderontornadoes

sal. problema la mine e urmatoarea: imi tacanea de mult timp rulmentul de la placa de presiune de la ambreiaj. am mers cu el pe principiul "merge si-asa". zgomotele se auzeau dun ce in ce mai tare. acum la plecarea de pe loc cateodata cand dau drumul prea repde la amreiaj sau dupa ce l-am folosit de mai multe orin in traficul aglomerat, trepideaza la plecarea de pe loc. nu tot timpul. La relanti sau in mers nu am observat alte vibratii. stiu sigur ca ambreiaju tb schimbat. oare a patit ceva si volant, sau sa fie numai amreiajul? Ma costa 17 miliaoen volant si chit complet de ambreiaj la volksparts in militari, langa bulevardul uverturii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Eu nu mai am volant dubla, e un kit de la Valeo cu volant simpla si cu arcurile in disc si nu in volant"

CRISTIP - Interesanta varianta, m-am gandit si eu sa schimb ambreiajul cu kit complet Valeo, dar mai multi mecanici m-au sfatuit sa nu schimb DMF cu SMF pt ca pot apare vibratii urate dupa ceva timp. Cum se simte masina cu noul ambreiaj de la valeo?

Simti vreo diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, diferenta e enorma, am impresia ca am benzinar!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur sa aud ca volant simpla se comporta foarte bine. O sa caut si eu in Constanta kitul Valeo si o sa-l montez cat de curand!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INFORMATIE DE ULTIMA ORA: pe site-ul www.autokarma.ro, in urma inregistrarii on-line, constat cu placere ca kitul complet de ambreiaj SACHS (volant, disc, placa si rulment) costa 1498 lei. Cred totusi ca o sa merg pe varianta DMF.

Voi ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!Am un Golf 4 din 2001,1.4 benzina,motor AXP.Problema e ca atunci cand pornesc motorul la rece si il las la relanti,turometrul fluctueaza incontinuu intre 800 si 600 si se simt vibratii foarte puternice in toata masina.M-am uitat mai atent si am vazut ca defapt vibratiile se simt cand scade turometru aproape de 600 iar cand creste la 800 nu mai trepideaza.Pe masura ce motorul se incalzeste aceste fluctuatii dispar si o data cu ele si vibratiile.In rest masina trage bine,nu are pierderi de putere sau altceva.Este normal sa faca asa,si daca nu,aveti idee care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Daca ai oscilatii la turometru, du-te la cineva sa-ti regleze din VAG-COM, clapeta de acceleratie. Meniul 098 parca... :P

Cel mai bine e sa o dai jos si sa o cureti, apoi o reglezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blue_slid3r

Eu de cand am cumparat masina are o trepidatie destul de mare la relanti,nu conteaza daca motorul este rece sau cald,dar daca o accelerez undeva peste 1000-1100 RPM trepidatiile dispar de tot.Cineva mi-a zis ca poate sa fie de la sistemul de injectie.Am mai observat ca atunci cand o "alerg" ceva mai tare, trepidatiile scad mult in intensitate dar nu dispar de tot.As vrea sa fac o diagnoza dar nu cunosc pe nimeni pe aici care ar face asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu cred ca problema este la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!