Jump to content

Trepidatii


Tinu
 Share

Postare recomandată

Pe mine m-a costat vreo 80 de lei si-am salvat si filtrul mann care il montasem cu vreo 3 mii de km in urma. Dupa mine nu merita sa strici filtrul punand solutia in el. Parerea mea :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o problema ,acum aproximativ o luna de zile ,mi-a sarit ambriajul de la compresrul AC si cu ea odata si cureaua

de la altrnator! ,de reparat ,nu am avut cum sa o repar ...am pus doar cureaua la loc ,fara sa mai achizitionez un alt ambreiaj

pt AC.

problema este ca acum imi vibreza masina in ultimul hal ,asta doar cand o ponesc ,la relanti...daca o turez pana 'n 2000 de ture

isi revine

intrebarea e :pot sa mai stau cu ea asa o perioada , sa zicem inca o luna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai s-ar putea probabil sa se "termine" de tot ambreiaju' ala .. daca nu cumva e terminat. Singura problema e ca, costa ceva banunti . Am auzit ca 900 RoN :-s :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

este posibil ca vibratia de care spuneam, sa fie de la volant ? asa mi-a spus un mecanic, am mai citit despre volant, si am inteles ca daca se simt batai cand apesi pe ambreiaj, problema vine de la volant, asa se comporta o volant defecta ? vibratii la o anumita turatie si mers in suturi uneori ? iar cand trec de aceaa valoare a rotatiei, masina parca se elibereaza , si se infige mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cand masina e in viteza si accelerez la viteza de peste 120 tremura volanul!!daca scot la liber nu mai are nici un tremurat!!dc?TNX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rotile tale nu sunt echilibrate, sau geometrie roti incorecta, etc.

Vezi aici sau aici.

LE: pe viitor, cand deschizi un topic, pune titlu mai explicit pt. a nu se crea confuzii.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan nu cred ca datorita neechilibrarii rotilor se intampla sa ii tremure volanul, omul a spus ca efectul apare numai cand masina este cuplata intr-o treapta de viteza, iar cand este pe liber nu mai apare.

Daca rotile ar fi neechilibrate volanul ar trebui sa tremure si cand masina merge din inertie (scoasa din viteza).

Cred ca este vorba de vreun tampon la cutia de viteze sau motor, dar nu pot spune sigur, e doar o banuiala.

Poate cineva mai priceput ne "lumineaza".

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: :lol: Join the club ! Pana la urma cred ca sunt discurile de frana ! DragonBallz , tu ai mai schimbat ceva pana la urma ?

Modificat de MSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum este maisna mea in service si schimb telescoapele cu tot ce e pe langa ele..pun originale, nu pun pe producator ca sa nu traiesc mereu cu gandul ca poate sunt altele mai bune.

Plus ca ala de la service "mi-a dat vrajeala" ca pe producator, Sachs, cica au garantie doar 6 luni si cedeaza intr-un an de zile. Astea originale mi-au spus ca au garantie 1 an si tin sigur mult mai mult....

Sa vedem ce rezolva si asta...altfel urmatorul pas e kit ambreiaj+ volant, dar daca ajung la volant o sa iau in calcul si alte solutii...

Iti dau feedback saptamana viitoare cand iau masina din service.

App de discuri...ti-am povestit in seara aia ca eu am schimbat si discurile...fara sa simt vreo schimbare..

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat ! Ambreiajul si volant nu cred ca au legatura cu trepidatiile de genul astora pe care le avem noi ! Si care-i marca de fabrica pt telescoape ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit pe ele cand le monteaza. Nu stiu daca face vreo diferenta dar comada pentru ele a fost deschisa in Austria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sper sa nu fiu off-topic, si va punem irmatoarea intrebarea : am fost zilele trecute la un service auto unde se face geometria rotilor, dar persoana de acolo mi-a spus ca nu imi poate face geometria la masina mea(cea din semnatura) pentru ca nu are valorile pentru VW; intrebarea este se pot gasi undeva aceste valori?.

Mersi,

Boby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine te duci in alta parte, unde au mai facut gemoetrie la masini vw... just a tip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine te duci in alta parte, unde au mai facut gemoetrie la masini vw... just a tip.

La varianta asta ma gandeam si eu, dar am vrut sa stiu daca exista sau nu asa ceva.

Boby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o mica trepidatie in volan, precum si in schimbatorul de viteze ( se simte cand tin mana pe el, adica nu e o trepidatie vizibila). Trepidatia apare numai in mers...indiferent daca sunt pe liber sau accelerez. Problema mai deranjanta este ca de ceva timp pe dreapta fata se aude un zgomot ciudat..ca si cum as avea pana, dar mult mai slab si este un zgomot surd adica nemetalic. Mai exact, ca si cum toate drumurile pe care merg sunt denivelate pe partea dreapta. Directia e buna, geometria e buna...ca am fost la o vulcanizare pentru echilibrare roti si n-au avut ce sa-mi echilibreze. :) . Maine am intalnire cu mecanicul sa vada ce si cum. Poate voi v-ati intalnit cu probleme asemanatoare si stiti ce sa imi spuneti..eu am sa-l pun pe om sa verifice tot ce poate p-akolo. Ideea cu mers in mari service-uri nu imi mai place, pentru ca ultima data cand am avut o problema cu masina oamenii s-au apucat sa schimbe diverse care nu aveau nicio treaba cu problema reala, in conditiile in care testeru zicea ca masina merge brici. Cand am avut o problema cu o bobina si am fost la un mecanic oarecare doar mi-a ridicat capota si a stiut despre ce e vorba chiar inainte de a pune masina pe tester. Promit ca va tin la curent cu rezolvarea problemei, rezolvare pe care mi-o doresc.

In alta ordine de idei, Craciun fericit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatiile in levierul schimbatorului de viteza sunt normale mai ales daca sustii ca doar se simt, fara a fi vizibile cu ochiul liber. si la a mea e exact la fel si am mai condus si altele si la fel fac.

legat de trepidatii in volan si roti perfect echilibrate, inseamna ca problema e in alta parte, de exemplu la rulmenti. incearca sa-i verifici, macar vizual sa nu fi crapat vreounul sau sa fie pe duca. evident, e doar o presupunere, dar daca anvelopa e ok, rotile echilibrate, unghiurile facute, nu vad ce mai ramane in afara de discuri, rulmenti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam vibratii uneori la relati... destul de puternice... s-a rezolvat cu schimbarea volantei. Ma rog, nu pentru asta am schimbat-o, dar ... a ajutat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pedro : exact asta a zis si mecanicu' ..rulmentul stanga fata "bate intr-o faza atat de incipienta incat nu trebuie bagat in seama..revino cand incepe sa faca intr-adevar urat", am incheiat citatul. Si tot mecanicul mi-a zis ca problema ar fi putut aparea de la racirea vremii care a dus la solidificarea vaselinei si uite asa rulmentul trage mai greu...dar cica nu e panica :)). In fine, azi am venit de la Targoviste la Bucuresti si n-am mai simtit nicio trepidatie suspecta...sper sa mai tina momentul ca-mi place ideea :lol:. Discurile sunt papate, dar mai tin cateva luni - tot mecanicul zice asta si il cred pe cuvant ca e nene priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat aceleasi trepidatii la viteze mai mari, respectiv 120-140 km/h.Trepidatiile apar doar cand accelerez. Daca iau piciorul de pe acceleratie sau scot din viteza, nu se mai simt trepidatii. Toate rotile sunt indreptate si echilibrate recent. Pentru ca are legatura cu cuplul, atunci suspectez volant. Voi ce altceva ati schimbat ca sa scapati de aceste trepidatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta incercam si noi sa aflam ca sa nu schimbam toata masina :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatiile masinii la relanti de obicei provin de la dereglarea in timp a clapetelor de la pedala de acceleratie . Cand porneam masina si era motorul rece , la relanti cam o data la 10 secunde scadea putin de tot turatia si masina intra in vibratii ( timp de vreo 1-2 secunde ) dupa care isi revenea . Ca sa va dati seama despre ce vorbesc incercati la relanti sa invartiti de volan sa vedeti cum scade turatia motorului si vibreaza masina. Se rezolva usor clapetele astea , se face diagnoza , se regleaza putin pe laptop apoi merge ca si unsa , diagnoza costa cam 90 lei in Timisoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme : Masina trepideaza de la 80 KM/h in sus. In special in accelerare si decelerare. Pe la viteze mari de 120-140km imi pare a fi barca, adik paca joaca putin stanga, dreapta pe drum. de parca as merge pe galme, piatra cubica.

Problema a aparut aseara. Niciodata nu am patit asa ceva si a aparut ca din senin (dupa zapada excesiva din Buc).

Cu o zi inainte a fost rulata pe DN1 in conditii de zapada si viscol si apoi vreo ora juma prin Bucuresti, unde drumurile nu au fost deloc curatate. am luat la denivelari din cauza zapezii de mi-a venit rau, "burti" de zapada (OFFTOPIC de nervi : cel mai jalnic drum posibil, niciodata nu am vazut asemenea conditii de mers : multumim primarilor Bucuresti. sa va fie tarana usoara, ca sa pot sa trec usor cu masina prin ea...).

Acolo unde am gasit un loc, am tras masina pe dreapta, facut loc in zapada , urcata pe trotuar si lasata pana aseara. Mentionez ca pe tot drumul in bucuresti am cam neglijat masina si esp tot intra intr=o veselie.

Nu prea am cum sa o scot la relanti in timpul mersului ca am Tiptronic. E vorba de un Bora 1,9 TDI 100Cp. Nu stiu cum sa verific daca ar fi o problema de la volant. La cutie automata cum sta treaba cu volant si ambreiaj. In ce fel poti distruge volant?

So need help cu un sfat.

Azi nu pot face decat sa imi iau roata de rezerva sa incep sa le inlocuiesc pe cele de pe fata pe rand sa vad rezultate. Oricum neconcludente odata ce roata de rezerva e diferita ca marca si tip fata de tot ce am pe masina...dar merita incercarea.

Postez ceva impresii dupa teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ace 2 am patit si eu o chestie asemanatoare cu a ta la un audi 80 butoias si problema a fost ca sa depus gheata pe acolo pe la bucse

Oare sa fie si la tine aceiasi problema?

Am si eu probleme asta cu trepidatiile la motor care se simt cam din 3 in 3 secunde la relanti , foarte putin dar se simt Interesant e ca nu se simt intodeauna numai cateodata Oare de la ce poate sa fie ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!