Jump to content

Trepidatii


Tinu
 Share

Postare recomandată

In ultima vreme am observat ca masinutza mea cam vibreaza,trepideaza pana cand motorul ajunge la temperatura optima..

Ideea e ca aceste trepidatii se simt cu intreruperi sa zic cam la 15 sec atunci cand motorul este scos din viteza..

Eu ma gandeam sa schimb suportii de cauciuc pe care sta motorul dar ce ma ingrijoreaza e faptul ca trepidatiile nu sunt continue..

Cineva mai imi zice sa schimb filtrul de motorina dar acesta abia daca are 2000km..

Orice sfat e binevenit..!!!

Mersi mult,

Tinu,Arad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Incearca cu search in vechile discutii in prima faza !

Cred ca injectoarele sunt vinovate ! Test VagCOm si mai vorbim !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Descrie mai exact problema! Trepidatiile sunt doar la ralanti sau in sarcina? Si daca in sarcina in ce conditii (turatii, % acceleratie etc. etc).

Am avut si eu (si acum mi-a revenit problema :) ) si mai am o idee, doua.

Schimba tampoanele de la motor pentru ca nu ai ce pierde. Macar elimini un suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andREI : am inteles ca tampoanele astea de la motor sunt cam scumpe si ca e cam nasol (greu) de umblat la ele. E adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Eu vreau sa le schimb la urmatorul salariu. La mine costa cam 500 - 550 RON setul de 3 tampoane si manopera cred ca ma mai costa vreo 60-80 RON (la mecanicul meu). Am avut dat jos 2 tampoane (pentru usurarea altor operatiuni) si nu mi s-a parut ca a fost greu de scos. Trebuie suspendat motorul (fie cu o macara fie cu un cric sub cutia de viteze) si apoi se scot tampoanele. Asta daca banuiesti ca de acolo ti-ar veni trepidatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asta mi-a spus multa lume... ca de acolo ar veni. Nu neaparat de schimbat, ci doar de verificat, slabit, pornit motor, stranse iar. Cred ca, daca se poate, o sa apelez si eu la mecanicul tau. Se pare ca e mai priceput decat asta al meu (vreau sa-l schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

SI EU

Daca e mergem impreuna sa-i dam de lucru. Cand e urmatorul tau salariu? Sa stiu cand sa am banu pregatit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
premiumfaraplumb

OK, Bomba noua. Topicul se refera la trepidatiile din caroserie.

Am fost azi la revizie, si am descoperit urmatoarele:

Un flex pipe, adica... acel racord impletit metalic din cate am inteles eu... era taiat cred ca cu intentie de catre fostul proprietar, se vedea trecand prin el o teava, care pleaca din "saxofon" nu stiu daca asa ii zice la passat lol, dar... sa intelegeti.

Iar pe sub masina, partea care pleca din evacuare de la motor, cu catalizator cu tot pana la jumatatea masinii (1000 euro la porsche) e facuta cam praf dar ma tine iarna asta daca merg foarte frumos cu masina si nu schimb super brusc vitezele.

Credeti ca e destul ca sa produca acele vibratii in masina? Adaugam un tampon de la motor foarte uzat si EGR care se deschide aiurea (asta e din alt topic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, Bomba noua. Topicul se refera la trepidatiile din caroserie.

Am fost azi la revizie, si am descoperit urmatoarele:

Un flex pipe, adica... acel racord impletit metalic din cate am inteles eu... era taiat cred ca cu intentie de catre fostul proprietar, se vedea trecand prin el o teava, care pleaca din "saxofon" nu stiu daca asa ii zice la passat lol, dar... sa intelegeti.

Iar pe sub masina, partea care pleca din evacuare de la motor, cu catalizator cu tot pana la jumatatea masinii (1000 euro la porsche) e facuta cam praf dar ma tine iarna asta daca merg foarte frumos cu masina si nu schimb super brusc vitezele.

Credeti ca e destul ca sa produca acele vibratii in masina? Adaugam un tampon de la motor foarte uzat si EGR care se deschide aiurea (asta e din alt topic)

<{POST_SNAPBACK}>

mai mult ca sigur ca lipsa racordului flexibil e cauza trepidatiilor. nemtii aia nu au fost timpiti daca nu au pus teava cap-coada, tocmai ca sa nu se transmita mai departe vibratiile de la motor.

stiu ca la pravalie au schimbat la niste dacii diesel tevile astea pt ca se retezau de la vibratiile motorului la pornire/oprire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Alta bomba, pe langa cea de mai sus. Azi am fost din nou in service. Se pare ca masina mea a fost lovita in fata, iar in momentul de fata, teava de turbo care trece prin fata motorului (jos) si intra in evacuare, atinge motorul fix in tampon, (tamponul este din acelasi material ca motorul, nu e ceva cauciucat). Ehh, si uite asa masina mea trepideaza ca un tractor. La sfarsitul saptamanii, ma duc, leg teava de turbo de un copac si dau cu spatele pana o indrept la loc sa nu mai atinga motorul. Cu 2 experti normal :) Sper sa scap de vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

M-am gandit ca poate va intereseaza.

Teava aia rosie este teava de turbo. Motorul este cel cu albastru. Acolo unde este galben, tamponul frontal al motorului se atinge cu teava de turbo in asa hal incat s-a ros din el. Ma mir din cauza ca teava de turbo este mai rezistenta decat materialul din care este facut motorul, pentru ca ea a inaintat in tampon si nu invers. Vibratii din belsug in caroserie. Cred ca dupa ce o indrept, o sa fie super marfa senzatia. Pasat care sa nu vibreze absolut deloc :D Viata mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Operatie de succes. Am legat cu lantu teava de turbo si am tras. Acum nu mai atinge motorul, e ca unsa. :) o sa va fac o poza maine pe lumina sa vedeti in ce hal a putut sa manance din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am aceeasi problema. La relanti, si mai ales dupa ce se incalzeste motorul, se simt niste trepidatii. Nu foarte puternice, dar se simt. Ideea este ca pe turometru nu se observa. Tampoanele de la motor nu au nimic. Au fost verificate. Am pus-o pe tester si aia mi-au zis ca s-ar putea sa fie o pompa duse. Nu sunt insa prea convins de capacitatile mecanicilor de la service-ul respectiv... asa ca, sunt din Pitesti, iar daca cineva ma poate trimite la un service mai "destept", merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema. La relanti, si mai ales dupa ce se incalzeste motorul, se simt niste trepidatii. Nu foarte puternice, dar se simt. Ideea este ca pe turometru nu se observa. Tampoanele de la motor nu au nimic. Au fost verificate. Am pus-o pe tester si aia mi-au zis ca s-ar putea sa fie o pompa duse. Nu sunt insa prea convins de capacitatile mecanicilor de la service-ul respectiv... asa ca, sunt din Pitesti, iar daca cineva ma poate trimite la un service mai "destept", merci

Incearca prima data pe vag com un log pe gr.13, si diferente de valori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...

Am si eu o problema si sper ca veti reusii sa ma ajutati.Pe la 2500 de turatii apare o trepidatie ciudata si un zgomot mai mare si dupa 2500 de ture trece.Aveti idee ce poate fi?Eu ma gandeam ca e vreo toba fisurata sau poate chiar catalizatorul dar nu sunt sigur....Poate ma ajutati voi pana luni,ca atunci o duc la "doctor" sa vad ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista deja un topic pe tema asta. Topics merged. Te rog sa faci search inainte sa deschizi un topic nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
mario zaccaria

Care poate fi problema daca la viteze de peste 120km/h simt trepidatii in volan si la rotile din spate.

Cand merg cu viteze de 20-30km/h spatele face de oarca as avea rotile ovale?

Am jante originale de 15" vw si cauciucuri pirelli de iarna de 1 an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat daca sunt echilibrate ? 99% de-acolo provin trepidatiile tale. Verifica-le pe toate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mario

Pai de la "face de parca as avea rotile ovale" spune totul. Schimba cauciucurile si vei vedea ca ai alta masina.

Am avut pe "mana" un set de cauciucuri care chiar si echilibrate simteam ceva vibratii nasoale, ba chiar am crezut ca am probleme cu un rulment ceva. Dupa ce le-am schimbat cu altele (si echilibrat) nici vorba de vibratii sau alte chestii asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu search in vechile discutii in prima faza !

Cred ca injectoarele sunt vinovate ! Test VagCOm si mai vorbim !

Imi puteti da ceva detalii de implementare cu vagCom? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Administrator

intampin o mica problema la una din masinile din familie... este vorba despre o Bora 2003 (parca), 1.9 tdi, 101 cp, motor AXR... la ralanti, masina are un tremurat destul de enervant.

Chestia asta se intampla doar la ralanti, in rest masina prezentandu-se impecabil (din auzite)

Astazi am mers vreo 300 km cu respectiva si am constatat acelasi lucru... la mers normal sau chiar un pic turata (din acceleratie) tremuratul dispare

astept o parere :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am mai cititi pe forum am gasit ca acest tremurat la relanti poate fi de la un injector care nu fct. bine, sau EGR. care nu merge bine sau poate fi chiar filtrul de motorina sau in cel mai "fericit"caz volant. Da' si tu un search si o sa gasesti 1000 de raspunsuri. Pentru inceput baga VAG-ul pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am echilibrat si apoi reechilibrat cauciucurile de curand si am observat ceva forte ciudat , cand acelerez intre 120 si 140 simt ca trepideaza masina , daca iau piciorul de pe aceleratie totu e ok

Rotile repet ca leam echilibrat de 2 ori pt ca am crezut ca e de la asta dar aceasi reaba, o fi ceva de la suspensie ?(bucsele de la bara stabilizatoare sunt duse tre sa le schimb sapt asta) :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sunt si sunt ok nu sunt stambe, cand iau piciorul d p acceleratie nu mai trepideaza .

problema se manifesta duar in intervalul 120 140

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!