Jump to content

Motoras Reglaj Faruri


SKD
 Share

Postare recomandată

da sunt 2 negre cu imbus de 6 unul pt sus jos iar cel din exterior pt. stinga dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, scuzati daca intrebarea mea o sa sune nitel a off-topic, dar am xenon din fabrica, si vreau sa schimb pozitiile, si din cate stiu, farurile trb scoase. Cand le pun la loc, trebuie sa le reglez din nou sau le pun si gata. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi doar becurile nu trebuie sa reglezi nimic, dai jos farurile si le remontezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sper sa nu fiu offtopic :-s In urma unui incident nefericit octavia lui taica-meu are nevoie de faruri noi. Am gasit pe okazii la vanzare o pereche de faruri la pret bun. Problema este ca in anunt scrie in felul urmator:

"ELEMENTELE DE FIXARE DIN INTERIOR A OGLINZILOR DE CADRU SUNT AVARIATE(RUPTE), MOTORASELE NU PUTEAU SA REGLEZE PERFECT LA INALTIME , ASA CA LE-AM SCOS. IN REST SUNT PERFECTE, FARA CRAPATURI, FARA RUPTURI,AU DOAR PUTIN PRAF INAUNTRU CARE POATE FI CURATAT."

Acum, as vrea sa va intreb cam ce inseamna asta? E vorba doar de faptul ca nu o sa-i mearga reglajul din butonul de la bord? De reglat in mod traditional cu surubelnita oare se pot, sa bata normal?

Anuntul este: http://www.okazii.ro/catalog/53971480/faruri-skoda-octavia-1-an-fabr-2002-de-vanzare.html

Astept parerile voastre >:D<. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica sunt gunoaie,oglinda nu sta fixa si o sa vibreze si sa zdrangane ca dracu in timpul mersului....iti recomand sa le cumperi noi aftermarket

pana in 300RON bucata marca TYC ,calitate decenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu celor de mai sus: nu da banii pe toate mizeriile ca o sa-ti injuri zilele...Odata ca sunt vechi si matuite lentilele si doi ca nu pot fi reglate. Mai pune 2-3 mil. si ia-ti unele noi aftermarket.

P.S. Sa-ti spun si de ce nu au motorase: farurile aftermarket vin fara si mai mult ca sigur respectivul le-a recuperat pe cele vechi, insa nu a stiut sa le scoata, a tras ca taranu' si a rupt urechile respective de fixare. Deci nu face greseala sa le iei ca o sa regreti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. NU le-as fi cumparat doar daca mi s-ar fi confirmat pe forum ca is ok. Plasticul s-ar fi putut polisha din cate am vazut la altii, dar mi-a fost frica de ce si cum ii cu reglajul oglinzii. Probabil o sa caut niste faruri AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exceptand faptul ca exemplarele prezentate sunt praf , un far OEM sh, este mult mai bun decat majoritatea celor noi, AM.

Calitatea materialelor folosite la cele OEM , depaseste cu mult ce se foloseste la produsele AM.

Despre executie nici nu mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam 800 RON unul OEM...atat timp cat el s-a orientat la ceva ieftin de pe okazii banuiesc, si de fapt sunt destul de sigur ca are bugetul limitat,deci farurile OEM cam ies din discutie

Nu e diferenta asa mare intre OEM si AM,dupa parerea mea nu merita diferenta de pret de 2.6ori

Am avut OEM pe masina ,am avut un mic accident si am inlocuit farurile cu aftermarket.Lumineaza un pic altfel,dar nu simt o scadere a calitatii luminii.Sticla este foarte buna,am fost neglijent cu ele si ma asteptam sa se zgarie dar nu s-a intamplat asta,ma asteptam sa se matuiasca in 2 ani sau sa se ciupeasca de la pietre ,dar arata ca noi.

Singura diferenta este ca se aburesc ft putin in colturi cand ploua abundent sau este umezeaza...dar dispare repede umezeaza.

Deci,dupa parerea mea nu merita 800 RON un far OEM fata de 300RON aftermarket.

2 faruri OEM sunt totusi mai scumpe decat o caseta de directie OEM totusi!

Modificat de PrasleaCV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Trebiua sau nu,mi-a venit randul sa pice motorasul de far, la revizia de zilele trecute, mi-au gasit ca nu se mai regleaza farul din stanga! Stiam eu ca bate cam jos dar l-am lasat asa, acuma trebuie sa-l rezolv cumva.

Stie cineva cum lucreaza butonul din bord? Daca este unic pentru cele doua faruri, ar trebui sa aiba 3 pozitii, una de mijloc, unde e zero deplasare, tensiune zero pe motorase, o pozitie de ridicat farurile si una de coborat. Oare lucreaza asa? Pare a fi un potentiometru si nu un comutator.

Daca la desfacut cineva poate ma lumineaza si pe mine!

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce legatura are motorasul din far cu reglajul din bord daca spui ca s-a dus motorasul din far? ai 3 pozitii la reglajul din bord si la fiecare dintre ele fie ridici farurile cu o treapta, fie le cobori."0" este cel mai jos.reglajul din bord este unic pentru ambele faruri pentru ca atunci cand schimbi treapta se misca ambele faruri, nu numai unul.

motorasul din far are o tija care impinge sau trage, si in functie de cat de"tras" sau"impins" este, asa ramane

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul este un potentiometru, el trimite semnal catre motorasul din faruri, care nu e un simplu motoras, mai are un potentiometru in el si un circuit integrat. In functie de tensiunea primita de la buton, el comanda motorasul si citeste de pe potentiometru pozitia farului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, pozitia butonului din bord, determina pozitia farurilor, montajul electronic regleaza farurile dupa cum se misca butonul. Intre timp am mai citit pe aici, si am vazut ca exista si un integrat in montajul de alimentare motoras.

Problema este ca butonul se misca cu prea multa usurinta si poti oricind din greseala sa dai peste el sa dereglezi farurile.

Razvane, presupun ca s-a la mine s-a dus motorasul din stanga pentru ca cel din dreapta functioneaza. O sa-l demontez intr-o zi cu soare, sa vad exact ce anume sa caut pentru al repune in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am xenon original pe masina si nu mai merge partea de reglare a nivelului. Am vazut ca sunt doi senzori pe partea stanga ( sofer) unul in fata si unul pe spate. din vag-com nu pot sa intru in 55-Xenon sa vada daca am o eroare ceva. Nu cred ca s-au dus ambele motorase simultan, asa ca banuiesc ca ar fi unul din senzori.

Nu am idee cum sa verific senzorii sau daca sistemul poate functiona daca doar unul e stricat. Am verificat pargiile la senzori si sunt ok ambele si fata si spate.

Cei care aveti xenon din fabrica, merge sa intrati cu vag-com-ul in 55 sau macar unde e pozitionat calculatorul ce primeste semnal de la acesti doi senzori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA adresa 29 left light. CAlc de la farul stanga e master.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
supratech_2007

Buna seara tuturor... Am xenon original pe masina, nu am buton de reglare faruri in masina si cel de pe farul stanga nu mai merge, s-a stricat rotita care impinge sau trage tija aceea. Tot pe acelasi far stanga nu mai merge senzorul de autoleveling (parca asa se numeste). Stiti cumva unde este pozitionat acest senzor?

Modificat de supratech_2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 senzori, motati pe basculele fata si spate stanga. FA o diagnoza si vezi ce e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supratech_2007

ms frumos... am sa verific si revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,am si eu o intrebare,nu stiu daca am pus-o unde trebuia ,sunt nou pe forum,am luat recent si eu un passat din 97,farurile cred ca sunt schimbate sunt prea noi si nu au motoras de reglare au o chestie de plastic gen fluture,as putea sa pun motoras pe ele?multumesc

 

Te rog sa te orientezi catre zona dedicata masinii tale, acolo o sa gasesti sigur informatii mai exacte pentru ea.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Se poate proba cumva un motoras de far Octavia 1 cu xenon(cu 4 fire) pe direct? Nu am cum sa-l probez pe masina. Sau masurat ceva sa vad daca e bun/rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea poti, este motoras pas cu pas, este comandat de un montaj electronic special.

Daca carcasa nu este desfacuta pe jumate ( boala clasica la ele ) , motorasul este bun, nu se strica nimic in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!