Jump to content

Combinatie delco-motor-carburator


Komissar
 Share

Postare recomandată

Edit ulterior:

momentan nu mai cumpar nimic, deoarece se pare ca motorul si anumite componente din el sunt neidentificate :)

post-8329-1176226888_thumb.jpg

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

delco-ul ala nu e din 1964, e delco cu dublu avans, centrifugal si vacuumatic, mai tanar de 1970

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

delco-ul ala nu e din 1964, e delco cu dublu avans, centrifugal si vacuumatic, mai tanar de 1970

Achtung! .............................

m-ai lasat in ceatza :) ...

Deci: 1. Motorul nu e din 64 ci e mai tanar sau ...

2. Delcoul ala se potriveste si la mot. din 64 ( asta daca motul meu este din 64... )

:)

Later edit: am atasat o poza cu seria motorului ( cu contrastul marit in mod exagerat ca sa se citeasca ) : - din ce an e motorul asta ?

parca scrie: 07013216 ????

post-8329-1176228113_thumb.jpg

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Achtung! .............................

m-ai lasat in ceatza :) ...

Deci: 1. Motorul nu e din 64 ci e mai tanar sau ...

2. Delcoul ala se potriveste si la mot. din 64 ( asta daca motul meu este din 64... )

:)

bai, fratilor, ma disperati!

bateti atata forumul asta dar nu il cititi!

orice delco din orice an, merge pe orice motor, din orice an, FIZIC, DAAAAR... semnalul vacuumului, curba de avans difera

pana in 1970 avem delcoaie cu avans vacuumatic si atat, capsula e mai mare decat cea din poza si se pupa cu carburatoarele 28 pict pana la 30 pict 1

dupa, avem delcoaie cu avans atat centrifugal cat si vacuumatic, se pupa cu 30 pict2/3 si 34 pict 3, capsula e aia din poza, delco-ul e ala din poza

nu inteleg de ce iti trebuie doar carcasa, capsula ca atare nu e servisabila - noua te costa 100 ron

nu bunghesc ce serie ai pe motor, da o poza de detaliu, teoretic ne putem da seama in linii mari daca motorul e al masinii sau nu

0 7 0 1 3 2 6 e seria scrisa acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze Mike, ...

Uite imediat ce am vazut postul tau am cautat si am pus si o poza cu seria motorului in detaliu.

Deci... din ce an este motorul ?

Daca delcourie merg FIZIC... cum ramane cu functionarea corecta a avansului - altfel spus: ceea ce se afla ACUM pe masina merge ? ( facand abstractie de furtunul "decuplat" ) .

nu stiam ca acea carcasa nu se poate repara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa serie, daca are si un D in fata, pare a fi un 1200 din 1971

1971 (1 Aug 70 to 31 July 71)

Chassis 111,2000,001 - 111,3200,000

Engine D 0,675,000 - D 0,835,006 34bhp(DIN) 1200

Engine AC 0,000,001 - AC 0,003,239 40bhp(DIN)1300

Engine AB 0,000,001 - AB 0,141,591 44bhp(DIN)1300

Engine AF 0,000,001 - AF 0,000,444 46bhp(DIN)1600

Engine AD 0,000,001 - AD 0,360,022 50bhpDIN 65bhpSAE 1600

Engine AE 0,000,001 - AE 0,558,000 47bhpDIN 60bhpSAE 1600(USA)

carburatorul pare ceva mai vechi de 30 pict 1/2/3 - are camera de nivel constant din spate rotunda sau patratoasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 7 0 1 3 2 6 e seria scrisa acolo?

Cred ca da. :) - masina e la tara, asta e singura poza unde se poate vedea ce serie are motorul. Oricum motorul a fost schimbat - nu mai coincide cu ce e in acte.

dupa serie, daca are si un D in fata, pare a fi un 1200 din 1971

Nu mai vad nici un "D" , dar e foarte posibil sa fie din 1971. ( dupa numarul seriei )

Acum , reiau o intrebare ( doar ca sa fiu sigur ) :

Daca delcourie merg FIZIC... cum ramane cu functionarea corecta a avansului - altfel spus: ceea ce se afla ACUM pe masina merge ? ( facand abstractie de furtunul "decuplat" ) .

Sau "altfel spus din nou" : cum se numeste ceea ce imi trebuie mie acolo ? ( scuze de exprimarea dubioasa )

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da. :) - masina e la tara, asta e singura poza unde se poate vedea ce serie are motorul. Oricum motorul a fost schimbat - nu mai coincide cu ce e in acte.

Nu mai vad nici un "D" , dar e foarte posibil sa fie din 1971. ( dupa numarul seriei )

Acum , reiau o intrebare ( doar ca sa fiu sigur ) :

Daca delcourie merg FIZIC... cum ramane cu functionarea corecta a avansului - altfel spus: ceea ce se afla ACUM pe masina merge ? ( facand abstractie de furtunul "decuplat" ) .

Sau "altfel spus din nou" : cum se numeste ceea ce imi trebuie mie acolo ? ( scuze de exprimarea dubioasa )

citeste articolul de mai jos

http://www.aircooled.ro/fol543077/fol799671/doc986387

ceea ce ai acum pe motor MERGE, dar numai ca un delco centrifugal, direct proportional cu turatia motorului dar fara a mai tine cont de depresiunea din galerie/carburator - totul sau nimic, relanti sau blana, fara tranzitii line intre diverse turatii si viteze - ar cam trebui sa te zgaltie sa ai senzatia sutului in c..., la apasarea pedalei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburatorul pare ceva mai vechi de 30 pict 1/2/3 - are camera de nivel constant din spate rotunda sau patratoasa?

Nu mai tin minte din pacate.

later edit: am adaugat un "zoom in " cu carburatorul... in caz ca ajuta la identificarea lui.

post-8329-1176229052_thumb.jpg

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi un 30 pict 2, cu electroventil in dreapta, fara electrovalva in stanga - merge teoretic in combinatie cu delco-ul din imagine, dar numai daca le cuplezi

de ce nu incerci sa cositoresti/alamesti etc. o bucata de rezerva metalica de pix, poate ca membrana e intacta si poti salva canistra de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult.

O sa incerc sa fac asta, sa cositoresc canistra de vacuum - cand ajung la tara - si o sa pun si in aplicare indicatiile din articolul de pe aircooled.ro privind reglajele .

]

Pana atunci, tinand cont ca ceea ce incepuse ca un banal topic de cumparari s-a transformat intr-o dicutie de cu totul alta natura decat ce anticipam, rog un moderator sa mute acest topic la "Tehnic" , cu un titlul de genul "Ce motor e asta" .

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 PICT2 e sigur . de-asta am si eu :rolleyes:

pardon ... UV sunt dar nu mi-am dat seama ca-s pe userul Fikat :P

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope... se pare ca este un Solex 28 PICT 2 - am dat azi o fuga pe la tara si m-am uitat.

:P :P :rolleyes:

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope... se pare ca este un Solex 28 PICT 2 - am dat azi o fuga pe la tara si m-am uitat.

:P :P :rolleyes:

daca are camera de nivel constanta rotunda, atunci sigur e un 28 pict 2 - evident si daca scrie pe el, la fel de adevarat :P

ar merge mai bine cu un delco cu avans vacuumatic, portul de semnal de pe carburator e, din cate stiu, "acordat" cu capsula vacuumatica, mai mare a acestui tip de delco

sau

cauti un carb mai nou si il imperechezi cu delco-ul de acum (evident daca e in firea lui si ii va merge si capsula)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult.

O sa incerc sa fac asta, sa cositoresc canistra de vacuum - cand ajung la tara - si o sa pun si in aplicare indicatiile din articolul de pe aircooled.ro privind reglajele .

]

Pana atunci, tinand cont ca ceea ce incepuse ca un banal topic de cumparari s-a transformat intr-o dicutie de cu totul alta natura decat ce anticipam, rog un moderator sa mute acest topic la "Tehnic" , cu un titlul de genul "Ce motor e asta" .

Multumesc mult.

Poti sa incerci, daca membrana e buna, sa o lipesti cu Poxipol sau ceva de genul asta. Mi se pare mai putin riscant decat sa o cositoresti. Canistra de vaccum se poate lua si din targ sau dezmembrari la un pret mult mai decent decat 100 RON sau cat se vehicula pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra de vaccum se poate lua si din targ sau dezmembrari la un pret mult mai decent decat 100 RON sau cat se vehicula pe aici.

daca gasesti s/h ia-mi si mie si te cinstesc - dar pretul de 100 de ron e modic pentru piesa NOUA care e... NOUA.

plus ca era vorba de cositorirea stutului care iese din canistra si nu de peticirea membranei, chestie care am vazut ca se mai practica ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La stut ma refeream ;) dar nu mi-a iesit exprimarea. Cat despre canistra eu am luat de la dezmembrarile de linga fabrica Pionierul la un pret infim, am luat atunci mai multe rahatele care nu au depasit 50 RON (canistra, turometru golf, etc ), ma rog treaba de vreo 2-3 ani. La vremea respectiva aveau si cateva motoare boxer de VW (racite cu apa cred) in jur la 100-150 Euro (complete).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire membrana e buna... ;) Am cositorit stutul - si sper sa mearga ( un timp... deoarece tot va trebui sa cumpar piesa noua ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La stut ma refeream :D dar nu mi-a iesit exprimarea. Cat despre canistra eu am luat de la dezmembrarile de linga fabrica Pionierul la un pret infim, am luat atunci mai multe rahatele care nu au depasit 50 RON (canistra, turometru golf, etc ), ma rog treaba de vreo 2-3 ani. La vremea respectiva aveau si cateva motoare boxer de VW (racite cu apa cred) in jur la 100-150 Euro (complete).

acu vreo 4-5 ani cereau 1400 RON pe un motor complet de Tip 4 racit cu aer :P

hai ca ma duc sa vad si eu minunea, daca mai au cacatisuri din astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si minunea s-a adeverit; am avut duminica "bulan", cum se zice in termeni academici

delco cu dublu avans, pe platina, de duba, impecabil, fara jocuri, complet complet (inclusiv capacul de praf de sub lulea) - 50 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sa dea cite una sa s-ajunga la toata lumea!

Ca sa evitam formarea de stocuri la populatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sa dea cite una sa s-ajunga la toata lumea!

Ca sa evitam formarea de stocuri la populatie.

ai dreaq invidiosii... maine- poimaine, peste 20 de ani scot la vanzare stocul la preturi de colectionar, numai pentru cunoscatori, evident...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!