Jump to content

Motorul se incinge


principessa
 Share

Postare recomandată

Sau mizerie intrata pe la supapele pompei de benzina si atunci nu mai pompeaza....am avut asa ceva cu ani in urma.

SFAT : mai lasa dracului service-ul, ca s-o mai gasi vre-un tovaras sa te rezolve, ca si data trecuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • principessa

    22

  • alexserb2000

    19

  • RaduI

    13

  • MikeRG

    7

nu stiu ce sa zic, cert e ca face probleme doar cand e motorul incalzit. Daca ar fi vorba de gunoiaie pe undeva ar face probleme si cand e motorul rece. Daca stau cu ea pe loc pana se raceste motoru si pornesc e ok si mai merge inca vreo 20 minutzele si apou puf! moare. ;)

Azi am mai patit cu ea o chestie ciudata. A murit, desigur si am dat eu cateva chei si surpriza doua chei mergea 2 nu apoi iara doua chei mergea apoi iara 2 era moarta ca si cum n-as fi avut baterie. Asta ce mai poate fi?

;)

Bateria e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreun clantzanit, niste clickuri? Sa nu fie solenoidul de la electromotor sau chiar bendixul... :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io nu-s priceput la masini, da' din ce am perceput io dela diversi... nu e posibil ca nenorocirea aia de condensator de la delcou sa se incinga sau sa isi piarda propietatile? un amic al meu aluat aprindere electronica la 260klei ;) si acum nu mai re probleme..cu aprinderea, dar are cu motorul ;)))))) (avea mai de mult cu motorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mers, vazut facut broscuta. Iata si istoria:

Am ajuns in 3 ore cu ea in service, mi-a schimbat omu condensator, rezistenta bobina, mi-a pis toate in ordinea lor fireasca, a curatat carburatoru si a pus tot la loc frumos. A dat o tura mica cu ea, asa de test si cand s-a intors si-a dat seama ca are intreruperi si intreruperile astea de la motor au fost din ce in ce mai accentuate si a murit (se incalzise motorul ;) ). Dam la cheie sa pornim si nimic. Curent pauza. Schimba de data asta rotorul distibuitor de delcou si porneste. Deci in cele din urma rotorul era problema. Deci unde pot gasi si eu piesa asta? are idee cineva? Pana una alta mi-a schimbat-o domnu Gica dar a zis ca pana gasesc piesa mi-o lasa pe a lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi codul de pe ea, ar trebui sa fie cod bosch. daca este ne uitam deseara si vedem ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai o sa bat la usa ta deseara cand ajung acasa ca am piesa in masina, n-am adus-o in birou ca sa n-o uit pe aici. eu ajung pe la 8 cel mai devreme. Daca ajung inaintea ta si broasca e acolo la bloc treci tu pe la mine? please?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Paneuro gasiti piese de aprindere Facet, la preturi sub BERU; la Belot, pe Vasile Lascar, BERU (recomand acest magazin pentru amabilitatea si competenta baietilor de acolo - de acolo mi-am luat eu tot ce imi trebuie pentru aprindere). Rotorul pentru ultima generatie de delcouri bosch (cu capac inalt) asa cum am eu, il gasiti la orice centru bosch, impreuna cu capacul (merg numai in pereche). Cel mai bine e sa luati codurile de pe delco si sa il ziceti vanzatorului, impreuna cu anul de fabricatie al masinii (cu conditia sa fie delcoul original - asta vedeti pe r-si-r doctori-in-broaste.go.ro la sectiunea cu date utile care si pentru ce an de masina). ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci baieti de ajutor. O sa merg si la magazinul de pe Lascar sa vad ce si cum.

ma intreb acum urmatorul lucru:

ultima piesa pe care am schimbat-o este rotor distributorul de delco , probabil ca va urma intreg delcoul. este cumva posibil ca toata nebunia asta sa fie provocata de axul cu came? pot verifca cumva axu cu came , fara sa dau motoru jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cu raze x, ecografie si infrarosu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea de a schimba delcoul este una neeconomica si chiar riscanta (chiar noi fiind - si scumpe, peste 100 de euro!, delcourile nu se potrivesc chiar pe orice motor, putand avea curbe de distributie si plaje de avans incompatibile) atat timp ca demontarea si reconditionarea lui (seibi, gresare) permite o operare in bune conditii. Este ceea ce am facut impreuna cu RaduI sambata trecuta si am obtinut un delco practic nou (platina, rotor, condensator, capac, fise). Sigura conditie ca sa poti reconditiona un delco este ca axul sa nu aiba jocuri. Nu cunosc cazuri in care sa poti inlocui doar axul, dar daca studiem problema vom gasi si solutia...

Verificarea uzurii axei cu came se poate realiza numai prin demontarea motorului...sorry dar nu cred ca e inca momentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nu se confunda axul delcoului cu AXA CU CAME (atentie, nu axul cu came)!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul mai greu se uzeaza, la fel si cama de pe el, se pot schimba bucsele in care intra, dar nu prea am vazut pe nicaieri ca piese de schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti fratii Broscari

Am avut si eu in doua randuri probleme de genul asta - prima data acum un an, incepea asa, din senin, in mers, sa se "scuture" cumplit toata masina, de parca motorul incerca sa aspire benzina si n-avea de unde, plus ca dadea rateuri ca mitraliera, dupa care-si revenea, si incepea iar dupa cateva minute.. am constatat ca la pompa de acceleratie(de "sprit") din carburator era membrana perforata si degeaba calcam eu pe pedala, ca nu injecta pic de benzina :-( noroc ca am avut o membrana de rezerva, ca nu stiu cine vinde componente atat de mici pe la noi....

....a doua oara a fost si mai rau - motorul nu pornea nicicum in zilele reci, nici dupa 20min de dat la automat, desi benzina avea, scanteie la fisa centrala avea... pana la urma incepea sa mearga, daca aveam noroc.. dupa 2 luni de chin, in care am scos si bujiile ca sa constat ca sunt curate :-( pana la urma am scos si rotorul distribuitor - care era tarcat ca o zebra, de urme de topire :? dupa ce l-am inlocuit cu unul nou, au disparut si problemele :lol:

Concluzia: nu stii de unde sare iepurele......

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit!

felicitari pentru broscuta ta frumoasa :lol:

daca apareai si tu acum o luna si imi ziceai de faza asta ma scutei si pe mine de schimbat bobina, rezistenta bobina, condensator si altele. :colors:

acum intr-adevar merge broscuta mea si nu mi-a mai facut probleme sa moara - la mine reactiona altfel (murea cand se incalzea motorul). de pornit pornea la cheie cu conditia sa fie motorul rece.

mai nou vad ca am altfel de probleme cu broscuta:

1. la franare am o bataie in fata pe undeva si tremura motorul

2. in mers vibraza ambreiajul - din cate am constatt eu la turatie mica se intampla asta. Nu-i exclus sa ma insel. De cateva zile tot urmaresc aceste aspecte ca sa-mi dau seama exact cand se intampla.

Nu-mi fac mari probleme cu ambreiajul insa devine suparator zgomotul pe care il face.

pt. victori: mie nu imi tremura masina la pornire cum ziceai tu :)

ce poate fi in cazul asta? poate imi ziceti la ambele probleme ce pote fi.

merci frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bataia din fata pe ce parte este?.....cumva pe partea soferului?

tramuratul la ambraiaj e ciudat....cam ar trebui vazut...tremura deci in mers dupa ce schimbi viteza si apoi se lasa ?....sau cum :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa am sesizat ca ar fi pe partea soferului... si mai tremura si volanul.

ambeiajul vibreaza si la schimbarea vitezei si la staul pe loc (dar nu totdeauna) cert este ca la turatie mare nu mai tremura. In viteza a 4-a de ex. nu tremura :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petru tremuratul din roata este vb re dulmentul tau fata care dupa cite tin e7u minte cam trebuie schimbat...

cred ca ai rpobleme cu carbunele de la ambreiaj....s-ar putea sa fie uzat :geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce e vorba? ca n-am inteles... :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cablul de ambreiaj e prin de o furca care are un carbune rotund ce apasa pe placa de presiune si decupleaza ambreiajul....daca e tocit nu decupleaza bine si ciriie un pic cind bagi in viteza....sau poate trebuie cablul reglat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambeiajul vibreaza si la schimbarea vitezei si la staul pe loc (dar nu totdeauna) cert este ca la turatie mare nu mai tremura. In viteza a 4-a de ex. nu tremura :lol:.

Alteta Voastra Princiara ar face bine sa examineze placa de presiune, cat nu e prea tarziu :)

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cind apesi ambreiajul revine complet inapoi pedala sau e mai moale un pic....in cazul asta poate fi si arcul care e prins pe furca rupt si atunci dupa decuplare nu revine bine la loc si mai tremura....daca ai asa ceva e chiar periculos ca iti face praf placa de presiune :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul cu submarinul a pus un pic degetul pe rana....eu sper sa nu fie deja placa de presiune...poate e doar o chestie de reglaj....daca incepe sa nu-ti mai intre in viteza e naspa....placa....acu trebuie vazut si cablul de ambreiaj....e greu sa bte pronunti....oricum e o defectiune care de abia apare si ar trebui luata din fasa :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de carait nu caraie si intra in viteza relativ... mai putin marsarierul care uneori ma chinui dar asta pentru ca la forta care o am eu in maini nu pot apasa suficient de bine maneta. Cel putia asta sper eu sa fie motivul.

de schimbat prin fata ar fi doar amortizorul de directie. de reglat pare a fi bine reglat ca am fost de curand cu ea in service si a fost verificata in sensul asta.

o sa verific si placa de presiune...

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!