Jump to content

Erori La Scanare


johnbenz78
 Share

Postare recomandată

salut

in urma unui search nu am gasit eroarile acestea 3 care sper sa nu fie atat de greu de rezolvat

in urma scanarii cu VAg com (tks redmann ) am descoperit urrmatoarele :

Address 01: Engine ----------------------------------------------------------------------

Controller: 045 906 019 BF

Component: 1,4l R3 EDC 0000SG 5179

Coding: 00002

Shop #: WSC 31414

WVWZZZ9NZ4D060447 VWZ7Z0C8542031

1 Fault Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

Address 03: ABS Brakes ----------------------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001097

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Address 08: Auto HVAC ----------------------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

1 Fault Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

daca a mai intalnit cineva aceste erori si are mai multe detalii va astept cu opinii

si daca au mai fost postate si nu le-am gasit eu imi cer scuze

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!!!!

Dupa o scanare cu VAG mi-au aparut urmatoarele erori:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 03D 906 032 T

Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS2508

Coding: 00031

Shop #: WSC 32301

WVWZZZ9NZ3Y085399 VWZ7Z0B5707713

2 Faults Found:

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Acum ma bucur ca dupa ce am sters erorile nu au mai aparut desi au trecut 2 zile de atunci si am scanat-o de mai multe ori....ma intreb acum de la ce o fi aparut ??? ....sau mai bine zis ce inseamna :D ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni de erorile astea......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domu' @hazin stiu ca se discuta in alta parte....nu era necesar sa cauti erorile pentru mine... :) ...am vazut topicurile respective si nu prea m-au lamurit CONCRET, am facut ce s-a discutat acolo si problema nu s-a rezolvat.....de asta am scris si aici, poate gasesc ceva mai concludent.....si daca citeai mai bine numele topicului poate realizai ca se poate scrie si aici ERORI LA SCANARE. :Driver:

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Spu, sonda lambda e paradita. Trebuie schimbata. Apoi vei scapa si de a doua eroare daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi @kostas.... m-am gandit si eu la ea...dar pana nu sunt sigur nu vreau sa o schimb ca e destul de mult 6,5 mil.....e vorba de sonda e dupa catalizator.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

nu ma impuscati, ca am dat search dar nu am gasit ce caut: un tutorial de folosit vagcom pe polo 9n3 1.2 benzina 65cp ...

am cablu albastru kkl, e bun/nu e bun? am vag-com 409 dar mi-a fost frica sa le conectez (laptop,cablu si masina)

ma intereseaza un link spre un topic/tutorial cum pornesc, cum citesc, ce inseamna, asa ca pt un inginer in calculatoare dar complet noob in diagnoza de motoare...

ps: frica mi-a fost starnita de un prieten care face chesti asta si mi-a zis ca e ca si cum as edita partitii in mod hexa, daca nu stii ce faci... bye bye :ceuameni:

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

executivu', stai linistit ca nu-i chiar cum zice prietenul tau... dupa parerea mea, ca sa pastrez termenii de comparatie, e chiar mai safe sa faci o diagnoza decat sa faci partitii cu program dedicat de partitionare gen PartitionMagic... ;)

La o diagnoza practic doar iti citeste niste parametrii si eventualele erori stocate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bagi interfata si nu e compatibila cu softul... blochezi interfata.

Daca totusi merge... si nu te pricepi sa lucrezi cu ea... cine stie unde umbli si poti strica una alta la masina.

Asa ca lasa pe cineva care se pricepe sa faca asta cu o scula care functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, totusi sunt inginer in calculatoare, am softat firmware pe placi, telefoane, playere, receivere satelit, am habar de protocoale de comunicatie, programe, etc doar ca n-am lucrat in viata mea pe diagnoza auto cu vag-com si nu stiu de unde sa incep, de asta va rugasem de un tutorial ceva mai grupat, ca nici nu prea am timp sa citesc sute de pagini acum fiind prins in mai multe... Doar nu-s tampit sa dau write la cine stie ce si sa disper masina. Ma intereseaza momentan sa citesc daca are vreo eroare in ea, si pt cultura generala sa stiu ce mai pot face pe vag-com ca din cate am inteles asta lucreaza in mod protejat si nu poti face chiar orice din el, aviz schimbare de cai putere...

mersi inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem Off-topic dar faci asa... Apesi pe Autoscan, selectezi masina ta si dai Start. Il lasi asa asa cateva min si o sa vezi cum incepe sa scaneze singur masina. La final te uiti pe log si cu rosu iti arata erorile. Simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu reusesti da-mi un pm si poate reusim impreuna :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@executivul - Salut!!! Si eu sunt inginer in telecomnicatii si ma uit la VAG-COM ca curca'n lemne...daca nu am facut niciodata diagnoza la masini nu am de unde sa stiu cu ce se mananca....dar....incet...incet...cu perseverentza si cu un mic ajutor din partea celorlalti colegi de pe forum incep sa il inteleg...nu este un program care din 2 - 3 pagini de tutorial sa il stapanesti...e mult mai greu.... :))

....apropo.... dupa ce pornesc motorul si se sting toti martorii in bord mi se mai aprinde odata ABS-ul si se stinge in decurs de 2 sec....la scanare nu da nici o eroare dar ma gandesc ca inainte nu facea asa...ce o fi apucat-o asa deodata... :P macar e bine ca se stinge... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
@executivul - Salut!!! Si eu sunt inginer in telecomnicatii si ma uit la VAG-COM ca curca'n lemne...daca nu am facut niciodata diagnoza la masini nu am de unde sa stiu cu ce se mananca....dar....incet...incet...cu perseverentza si cu un mic ajutor din partea celorlalti colegi de pe forum incep sa il inteleg...nu este un program care din 2 - 3 pagini de tutorial sa il stapanesti...e mult mai greu.... :lol:

....apropo.... dupa ce pornesc motorul si se sting toti martorii in bord mi se mai aprinde odata ABS-ul si se stinge in decurs de 2 sec....la scanare nu da nici o eroare dar ma gandesc ca inainte nu facea asa...ce o fi apucat-o asa deodata... :( macar e bine ca se stinge... :lol:

Salutare baieti! Si eu sunt tot inginer, automatist, si lucrez la un dealer auto. In prima zi, cand i-am intrebat pe colegi de tutoriale de diagnoza, mi-au zis ca trebuie sa te apuci si sa experimentezi.

Pentru vag com, daca vreti sa invatati cat de cat, intrati pe www.ross-tech.com, producatorul oficial al vag-com. acolo gasiti un manual, care poate fi listat si care explica de la cum se instaleaza vag-com pana la unele configurari. aveti si un tutorial on-lline sa va jucati cu unele chestii, sa nu experimentati din prima pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!!

Azi am schimbat sabotii de la frana e spate (pe tambur) si dupa inlocuire mi-a aparut eroarea de mai jos...ma surprinde ca nu am facut mai nimik special...pur si simplu i-am scos pe aia uzati si i-am pus pe aiai noi....dupa resetare eroarea apare :icon_thumright:

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata conform topicului de aici care nu il gasisem mai devreme :rolleyes:

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

stie cineva ce este Senzor pentru servodirectie G250 ? mi`l da defect si am schimbat 2 senzori pana acuma si degeaba.sa mai fie un alt senzor la volan?daca da se poate repara?sau ce trebuie facut?stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!