Jump to content

Zgomote ciudate in O2...


bogdanc
 Share

Postare recomandată

...s-a mai discutat! scartaie si se rezolva prin curatarea chederului de praf!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cotiera s-a rezolvat, ori i-am "aplicat o corectie" cu cotul si si-a bagat mintile in cap, ori s-a facut mai rece acum si s-a "intarit" materialul, dar de scartait nu mai scartaie. Practic nu mai am nici un greier :)

poti te rog sa-mi spui si mie cum se poate rezolva problema asta cu scartaitul cand misc de ea lateral?dar numai daca e prelungita face, daca e trasa la maxim in spate nu se aude nimic. e singurul greier care a mai ramas "alive" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rvacaru

Desi initial te plangeai de tacanitul asta, cateva pagini mai incolo ai postat ca singurul lucru care te mai deranjeaza e din cotiera cand misti de ea lateral. Ce s-a intamplat cu tac-tac-tac-tac-tac? A disparut sau ai gasit de la ce era? Faza e ca si eu am acelasi tacanit sacaitor cand motorul e cald, dar numai in tarfic de Bucuresti. La drum intins nu apare. In aglomeratie insa, dupa cateva ture de a I-a si a II-a incepe sa se auda. Si se aude (sau il aud eu acum) si peste muzica. Cateodata am senzatia ca in panta se aude mai tare. A aparut pe la 7000km si acum am aproape 10000 deci urmeaza revizia. Poate acolo scap de el.

Tacanitul vine de la sistemul de ventilatie care are niste clapete care directioneaza aerul dupa cum vrem (parbriz, la picioare etc). Periodic acele clapete isi verifica pozitia miscandu-se de cateva ori dintr-o pozitie in alta. In timp acele clapete se decalibreaza si ajung sa bata intr-o margine. Totul se rezolva la service foarte usor.

Toate vesele! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti te rog sa-mi spui si mie cum se poate rezolva problema asta cu scartaitul cand misc de ea lateral?dar numai daca e prelungita face, daca e trasa la maxim in spate nu se aude nimic. e singurul greier care a mai ramas "alive" :)

Sincer, n-am idee. De cand cu anotimpul rece (culmea!) mie nu imi mai face. Nici inainte nu facea in mers, doar cand eram sprijinit de ea si miscam lateral. Chiar in dimineata asta am incercat si nu mai face :) O fi un material care "lucreaza" la temperatura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si mie imi scartaie doar daca ma sprijin de ea, altfel nu face, numai ca la mine vad ca nu tine cont de temperatura.

nu se poate strange cumva, sau nu stiu, nu vad cum e prins plasticul ala, parca are si un mic joc stanga-dreapta si as vrea daca se poate sa o strang cumva, sau nu stiu, dati-mi niste sugestii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu greierele din bord la service (bine nu pt asta in principal). Au scos toata zona aceea cu capacul si grilele iese cu totul e bloc. I-am dat 140 si peste era desigur de acolo. Au remontat-o. Inca nu am retestat. Banuiesc ca e la noroc. Eu zic ca face capacul. Poate au prins alta pozitie si nu mai intra in rezonanta.

In schimb desigur dupa ce nu au facut altceva decat sa scoata si sa remonteze bucata respectiva a inceput sa scartatie ceva in stanga suparator chiar la viteze mici (a 2-a, a 3-a). Pare ca vine din zona cadranelor nu sunt sigur. Asadar am scapat (eventual) de unul sporadic si am capatat unul permanent. Il recunoaste cineva ? :) Nu e cel care tace daca apesi sub volan.....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aviz pentru cei care o sa mai aveti acest "greieroi" l-am neutralziat pe moment, sper sa taca cat mai mult :)Am descoperit care era treaba cu zgomotul in bord. Am facut teste dupa vizita in service. Facea la fel. Dar m-am elucidat nu e treaba de viteza (eu descoperisem asta doar cand treceam de 140km/h)Face de fiecare data in orice treaba exact cand trec de 3000 rpm (incepea intre 3000 si 3100) si facea permanent in orice treapta nu doar in a 5-a. Am descoperit la schimbare cad o turam putin mai mult (de obiceo schimb pe la 2700-2800 acum am inceput sa schimb mai des pe la 3000). Zgomotul era produs se pare de grilele de ventilatie din centru si nu de capacul acela al spatiului. Cu ele inchise nu mai face. Le-am gasit o pozitie in care moment nu mai fac. Probabil cand vor "zbarnai" puternic si in aceasta pozitie o sa le-o schimb si in final o sa merg cu ele inchise :DLegat de zgomotul din stanga bordului. E un "scartait". Scartaie bordul in stanga pe drum care nu e perfect (pe asfalt care nu e din acela foarte neted ). Am constat ca daca am masina oprita si incerc sa misc bordul (bineinteles usor, nu m-am opintit in el) cu mainile desupra zonei cadranelor face exact acelasi scartait. Deci e clar e un zgomot de plastic ceva are "joc" pe undeva probabil. Mai are cineva acest "scartrait" in stanga permanent. Ar trebui sa fie destul de raspandit. E vreo rezolvare in afara de data bordul jos . Adevarul ca se poate trai cu el, mai ales cu muzica :) Pareri de la patiti ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu greierele din bord la service (bine nu pt asta in principal). Au scos toata zona aceea cu capacul si grilele iese cu totul e bloc. I-am dat 140 si peste era desigur de acolo. Au remontat-o. Inca nu am retestat. Banuiesc ca e la noroc. Eu zic ca face capacul. Poate au prins alta pozitie si nu mai intra in rezonanta.

In schimb desigur dupa ce nu au facut altceva decat sa scoata si sa remonteze bucata respectiva a inceput sa scartatie ceva in stanga suparator chiar la viteze mici (a 2-a, a 3-a). Pare ca vine din zona cadranelor nu sunt sigur. Asadar am scapat (eventual) de unul sporadic si am capatat unul permanent. Il recunoaste cineva ? :offtopic: Nu e cel care tace daca apesi sub volan.....:P

Cred ca la zgomotul acesta nu esti singur, de ceva vreme am observat si la mine ca face tot mai des undeva in zona de jos a turometrului si e ceva dinauntru pt ca daca ti cu mana la fel face pe drumuri mai denivelate. Eu am constatat ca dimineata cand e mai rece face mai tare. Acum mai astept pt ca la service au spus ca trebuie sa dea bordul jos si nu se stie daca isi pot da seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa faca capacul sua poate sa nu fie pozitionat bine condensatorul sau ce dracu' e chestia aia cilindrica legata la niste futrune sau fire, aflata in stanga, cum te uiti la masina din fata. Io' le-am experimentat pe ambele ...

In mod cert e ceva care nu e bine fixat. daca face mai tare dimineata, e pentru ca materialele reci fac un zgomot mai puternic atunci cand se lovesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Greiere descoperit recent in plimbarile din concediu. Sa-mi spuneti va rog daca il mai are cineva si daca i se poate veni de hac cumva :huh:

Cum ating cu masina 135-140 km/h (asfalt impecabil) in bord central incepe sa vibreze la comanda ceva foarte tare si enervant. Am apasat in bord in central intre capacul spatiului de depozitare (acela cu fund cauciucat) si parbriz mai aproape de zona capacului si se opreste. Ciudat e ca daca ajung la 160-170 la ora incepe sa vibreze din nou la fel chiar daca am mana acolo apasata usor!!! Suspectez capacul de la spatiu ca imi intra intr-o rezonanta ciudata sau chiar rama de plastic care inconjoara zona respectiva formata din spatiul de depozitare si gurile de ventilatie centrale. Eu am senzatia ca e totusi capacul. Suna cunoscut pentru cineva. E foarte enervant cum ating viteza respectiva cum incepe ca la comanda sa cante....Astept sugestii , inclusiv ca intra asa in vibratii ca am PDG si ca la cele cu PDG nu vibreaza nimic la viteza....m-am gandit ca poate e si de la suspensie ceva....fiind mai rigida a mea cine stie

Salut!

Vezi la oglinda din interior intre oglinda si plafon pe parbriz ai o bagheta prin care trec cablurile pentru senzorii de ploaie si lumini.Acolo este problema.Vibreaza acea bucata de teava sau bageta prin care trec firele de care ti-am spus mai devreme.Parerea mea!

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Tacanitul vine de la sistemul de ventilatie care are niste clapete care directioneaza aerul dupa cum vrem (parbriz, la picioare etc). Periodic acele clapete isi verifica pozitia miscandu-se de cateva ori dintr-o pozitie in alta. In timp acele clapete se decalibreaza si ajung sa bata intr-o margine. Totul se rezolva la service foarte usor.

Toate vesele! :blink:

Si eu se pare ca am aceeasi problema cu clapetele .Spune-mi te rog daca ai cunostinte concrete despre rezolvare problemei referitor la decalibrarea clapetelor pt ca daca ma duc la service sa stiu ce trebuie facut sa nu ma prosteasca ca au facut si ....sa iau plasa...concret ce trebuie urmarit si ce trebuie schimbat la servicie pt rezolvarea acestei probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema cica au rezolvat-o dar tot asa face si ma enerveaza. de fapt doua chestii ma enerveaza la Skoda si la serviceurile Skoda.1. Clapetele de mai sus despre care un tip de la Brady mi-a zis ca mai bine nu face nimic ca oricum revine si tot asa o sa faca....intrebarea mea; Si asta ar trebui sa fie problema mea sau a lor?2. Cu traficul asta tampit din Bucuresti mergand bara la bara se incinge motoru si se simt trepidatiile alea de care ziceam, da sa fiu eu cel mai mare mincinos sau cel mai mare carcotas daca a fost vreu service care mi-a rezolvat problema. Spre exemplu la Avia mi-au zis ca asa fac toate si ca asa sunt ele.Oricum in martie merg in Germania sau austri ala un service si nu plec de acolo pana nu le rezolva. :blink: P.S.: Scuze da in seara asta m-a apucat din nou, asa se intampla o data la cateva saptamani cand ma ia cu nervi din cauza romanilor indolenti. Scuze din nou. :lol:

Si inca ceva......pe cuvantul meu daca am vreo problema din asta la Mini.

Modificat de Clydeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aiurea la mine e clar cum ating 3000-3050 rpom INDIFERTENT de treapta 2,3,4,5 incepe sa zbarnaie bordul.E de la gurile centrale de ventilatie. Cu chiu cu vai le-am gasit o pozitie in care nu fac. Oricum asta inseama ca nu trebuie sa le mai misti de acolo chestie care inseamna ca nu mai poti directiona aerul cum vrei. Oricum e inevitabil sa le schimbi pozitia din greseala. Oricum dupa un timp incep sa vibreze si in noua pozitie. Cel mai bine dupa parerea mea e sa le tii inchise pe cele centrale. De altfel am observat ca iarna oricum nu baga aer clad pe acolo ci RECE! Nu stiu daca incep sa faca si lateralele dupa un timp. Sper ca nu . Dupa parerea mea nu au ce sa le faca. Cred ca e un viciu de proiectare de la Skoda. Curios ca nu se vaita toti. Poate doar la cei cu PDG intra in vibratie . La mine turatia critica este cea mentionata. La service ma indoiesc ca au ce sa le faca. Constructiv e un viciu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti cei care ati semnalat zgomote de pana acum vorbiti de gropi, condus, viteza. Mie mi se intampla o kestie cel putin ciudata: apar zgomote pe loc, la statul la semafor, vorba bancului, parca ar fi un pitic mic in bord care bate cu ceva in el. Sa apara din cazua diferentelor de temperatura (atunci cand de exemplu cand se incalzeste interiorul)?

Modificat de SeverusP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De piticul asta nu stiu eu aveam unul care paraia ceva prin bord in mers dar acum ascult muzica. Asa e cand ai masina noua asta nu e deloc o masina "silentioasa" dar in primul rand NU avem drumuri pt asa masina....si in general pt orice masina

La mine a revenit iar chestia cu "zbarnaitul" grilelelor centrale cum trec de 3000 rpm. Probabil le-am atins eu sau vreun pasager usor si si-au schimbat un pic pozitia. Culmea nesimtirii ca zabarnaie chiar cu ele inchise de tot!

Daca stie cineva o solutie DEFINITIVA anti zbarnaiala la grila va rog sa postati! Eu cred ca toate ar trebui sa faca cel putin 1.9 tdi ca a mea. Exista o singura explicatie. Ori e ceva mai slabit care transmite vibratiii de la motor la acea turatie critica de declansare, ori face la toate cu PDG. Chestia ca nu s-au plans totusi toti de asa ceva...Bine daca schimbi pana in 3000 rpm si nu depasesti 140 la ora ca sa ajungi la 3000 rpm in a 5-a poti sa mergi o viata fara sa-ti zabarnaie nimic...Va rog cei care aveti acel zbarnait aveti PDG-ul, tot la 3000-3050 rpm e turatia de "declansare" ? :lol: Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca e de la PDG. Dupa cum spui si tu, e in legatura cu turatia motorului, care in jur de 3000 intra in rezonanta. Chiar tu spui ca nu depinde de treapta de viteza - deci nici de viteza. Cred ca niste palme i-ar trebui :icon_thumright:

Ai incercat sa bagi pe acolo si aer cald si aer rece sa vezi in ce situatie face mai tare? La service ce spune? "Asa face toate"?

Clapetele alea nu pot fi fixate in vreun fel rigid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai "rigid" decat cele centrale in pozitia incis nu vad ce....stau una pe alta si totusi se ating, poate din contra trebuie sa fie cat mai departate ca sa nu se atinga cand intra in vibrati (la mine in pozitia in care nu fac deloc sunt ambele deshise aproape maxim dar una orientata in jos cealalta in sus :))

Apropo de cine spune cineva mai sus ca isi schimba pozitia SINGURE din cand in cand (Sibianul) NU este asa. Pentru ca eu am vazut bucata centrala cu gurile desfacuta la masina mea (inainte sa ma prind de la ce face) si nu exista decat un singur fir care vine butonul de avarii restul e pur mecanic totul deci nu are cum sa le miste automat vreun computer gen ac de casa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin faptul ca in masina mea nu exista astfel de zgomote, indiferent ca este frig, ca este motorul la relanti, ca este rece sau ca merg pe drum pavat cu piatra cubica, putem trage concluzia ca totusi aceasta masina poate fi si asamblata foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pdg si schimb peste 3000 si nu se aude nici un sunet acolo probabil ti sa slabit vreo clema de fixare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinara mea nu se aude nici un zbarnait in bord, chiar si la turatii mari... probabil numai la diesel se intampla datorita vibratiilor mult mai mari... cred ca pe undeva e "normal" sa apara greierasi mai multi la diesel tinand cont de vibratiile caracteristice + drumurile proste pe care circulam in ro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aud mai nou niste scartaituri in partea dreapta spate, in zona lunetei.cunoaste cineva greierul asta?cum rezolv plasticele alea?ca banuiesc ca de la plasticele de la luneta se aud scartaiturile respective...ce sa fac?exista vreo modalitate sa le strang cumva,sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu este de la bancheta (sistemul de rabatare)? S-a mai discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sunt sigur, ala l-am rezolvat mai demult, la clema aia de fixare de la bancheta, acum e un scartait de plastic,nu e acelasi cu cel de la bancheta,mai studiez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inceput sa aud un scartait din zona portbagajului sau a banchetei spate cand pun frana la viteza mica si masina isi face balans de unde sa fie sa mai discutat ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca un "clonc" cand franezi debraiat la viteze mici doar ? La mine se aude undeva sub masina...cred ca normal pe undeva ...face doar cand franez cand ma apropii de semafor si scot la din viteze putin inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!