Jump to content

Amortizoare


Florin M.
 Share

Postare recomandată

Du-te cosmin la un itp si fa un test de amortizoare, stai in masina cand se face testul cu geamurile inchise sa asculti de unde vine sunetul. Cam de amortizor ar mai ramane sa fie la cate ai schimbat...doar nu or fi bucsele alea mari de pe spate ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar face si pe fata atunci...

Si inainte de schimbarea amortizoarelor nu se auzea nimic. Sa fie SACHS o marca de kkt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa aratau bucsele mele din capul amortizoarelor...trageti si voi concluzia daca trancaneau sau nu.

post-29377-1256141528_thumb.jpg

post-29377-1256141543_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cat timp sau cati km aveai de aratau bucsele asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma dernjeaza amortizoarele ;) mai ales in doua curbe succesive pentru ca atunci se "bandeaza"ca o barca.Este adevarat ca aceasta masina este facuta pentru comfort in detrimentul comportamentului soprtiv.

Din ce am am invatat eu la scoala parca toate amortizoarele au ulei , si cele moderne au in" cap "gaz. Gazul mareste comfortul acesta preluand vibratiile mici de ordinul milimetrilor iar ulei celelalte vibratii si le transforma in caldura, iar vibratiile le preia de la arcuri . De aceea daca avem amortizoarele uzate pot aparea si probleme cauzate de vibratii si la caroserie. Nu mai zic ca se mareste spatiul de franare si iar masina are un comportament gresit peste drumuri denivelate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa aratau bucsele mele din capul amortizoarelor...trageti si voi concluzia daca trancaneau sau nu.

Nu ala este motivul.Toate cele de acolo sunt prinse in suruburi, deci fixe nu se misca nimic acolo, sunt ca un fel de protectia. Eu zic ca nu bat din cauza aia ci din cauza amortizorului.

Uite ale mele cum arata si am si eu 240 000km.

picture019a.th.jpg picture020r.th.jpg

Cine stie la tine de ce arata asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat amortizoarele fata-spate, si bucsele acelea erau intacte, fara nicio urma de uzura, ele nu se misca absolut deloc, fiind fixe.

Cea mai mare influenta mi sa parut a avea la drum, amortizoarele de pe spate, care inainte de schimbare lansau in stiluri :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

stie cineva ce suspensie reglabila se potriveste (sau se recomnda) pe un passat 4motion din 2000.

ma intereseaza sa se poata regla pe inaltime (electric sau manual). ~ adica in orash o lasam cat mai joasa, ca asa se poarta si cand mergem la munte iarna o ridicam cat mai sus ca sa nu o fac sanie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bilstein B14 , asta este o suspensie foarte buna, dar si pretul pe masura. Mai sunt si altele mai ieftine, nu cu mult si de aceea iti recomand B14.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thnx my friend! :wub:

pune-mi te rog daca cunosti si alte variante (eu sincer habar n-am)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un PM la colegul Alex (Volksman) si iti da el mai multe indicatii despre calitate si pret, dar tot cam pe acolo sunt si iti recomand B14-le ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borisake, diferenta de pret intre B14 si B16 e mica, chiar asta discutam ieri la intalnire. Chiar as recomanda B16 pentru ca din cate stu B14 nu e reglabila.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este mica diferenta de pret, dar nu confunda reglajul garzii cu reglajul tariei pe care il are B16 in plus fata de B14. La B16 reglajul tariei se face din capul amortizorului un fel de robinet. :rolleyes:

Uite despre ce vorbesc in poza, B14 nu are reglajul asta.

b16.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, ai dreptate, m-am uitat si in descriere la ei pe site. Stiam gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am plictisit citind si nu am ajuns la nicio concluzie. Va comportati ca la bazar, fiecare isi da cu parerea, o si sustine, dar rezultatul este 0-0. Asa sunt romanii. Voiam sa-mi fac o idee dar nu as baga mana in foc ca sunteti demni de incredere (sa ma scuze cei care au si schimbat amortizoarele si vorbesc din experientsa). KYB este o firma foarte buna japoneza, dar VW si majoritatea masinilor din Ro sunt europene de aceea zic unii ca nu au auzit de firma asta. Exista si imparatseshte lumea asiaticelor. Majoritatea multinationalelor au fabricile in diverse tari, eu am schimbat distributia cu Gates si Contitec (pe care scrie mare Made in Romania) si sunt laudate de mecanicii care stiu e Romania din filmele cu Dracula. Asa ca folositi piesele pe care vi le permiteti, dar sa fiti siguri ca provin de la producatorul inscris pe cutie. Oricum pentru lecturare este ok.

PS mie mi-au spus ca Pasatul meu vine cu Sachs ulei-gaz. Sa raman la varianta asta ca m-ar atrage Bilstein, banii nu sunt o problema, vreau calitate.Poate este cineva care are pe masina asa ceva. Multumesc

Modificat de Petros
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ala este motivul.Toate cele de acolo sunt prinse in suruburi, deci fixe nu se misca nimic acolo, sunt ca un fel de protectia. Eu zic ca nu bat din cauza aia ci din cauza amortizorului.

Uite ale mele cum arata si am si eu 240 000km.

picture019a.th.jpg picture020r.th.jpg

Cine stie la tine de ce arata asa.

1 Daca ai desfacut acolo cred ca ai vazut ca ,prinderea superioara se efectueaza in aceea bucsa(practic bucsa aceea sustine amortizorul ) iar daca aceea este varza amortizorul bate in interiorul acelor,,oale"

2 Nu cred ca te-ai uitat atent ca sa vezi ca bucsele mele erau franjuri...erau bucati de bucsa in oalele acelea ce o tin iar saiba in care se prinde capatul superior al amortizoruli era de acum libera adica nu mai era sustinuta de bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Eu tot nu pricep de unde am eu zgomotele alea DUF-DUF la "valurile" de asfalt. Si par sa vina atat de pe fata cat si de pe spate.

exact asa se aude la mine pe dreapta spate insa doar si daca stau in masina atunci cand trec peste lini de cale ferata !

daca las geamurile jos afara nu se aude abs nimic !

ai descris perfect .

ai rezolvat pana la urma ?

zgomotul a aparut la mine in urma unei gropi f mari luata pe partea dreapta cu ambele roti !

sau a doua zi cand am pus cauciucurile de iarna !

nu stiu ce sa zic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca n-am rezolvat. O sa schimb amortizoarele dupa ce se mai incalzeste vremea. Parerea mea e ca numai ele pot fi de vina. Din moment ce, cu amortizoarele vechi nu aveam problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu amortizoarele toate 4 marca sachs.nu am nici o problema si se comporta f bine.au aproximativ 10000 km de cand le-am schimbat.acum sa vedem cat o sa ma tina.la drumurile astea daca ma tin cele de pe spate 50000 eu zic ca e acceptabil.cele de pe fata ma astept sa ma tina mai mult.pe voi cam cat v-au tinut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti vedea cumva codul de pe ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Daca ai desfacut acolo cred ca ai vazut ca ,prinderea superioara se efectueaza in aceea bucsa(practic bucsa aceea sustine amortizorul ) iar daca aceea este varza amortizorul bate in interiorul acelor,,oale"

2 Nu cred ca te-ai uitat atent ca sa vezi ca bucsele mele erau franjuri...erau bucati de bucsa in oalele acelea ce o tin iar saiba in care se prinde capatul superior al amortizoruli era de acum libera adica nu mai era sustinuta de bucsa.

Scuze 'l@u' abia acum am vazut postul tau.

Nu tati, daca te uiti atent la bucsa aia este o placa metalica cred ca de 3mm grosime, imbracata in acel cauciuc si pozitionat in partea cea mai de jos a bucsei. Deci daca se rupe bucsa, se face franjuri, el, ansamblu tot bine strans ramane, poate la tine s-a desfacut amortizorul ceea ce nu cred ca se poate intampla + ca daca sa zicem ca se desfileteaza piulita, arcul se intinde mai mult si tot strans ramane pana la un punct, unde se termina filetul si se dezmembreaza tot ansamblul. Deci eu zic ca iti batea amortizorul sau cum am avut eu batai din cauza bucselor de pe bratele inferioar/posterior, cele dinspre podeaua pedalier, se slabisera si cand loveam in ceva, partea interioara a bucsei lovea cu putere partea exterioara si iti dadea impresia de bubuiala in amortizor, dar nu asta era la mine. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti vedea cumva codul de pe ele?

pe spate codul este 556277 sau 556287.pe fata nu mai stiu ca nu mai am cutiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A venit randul sa schimb si eu amortizoarele dupa 170 mii km care si-au facut prea bine datoria pe drumurile patrie.Am urmarit discutiile de la inceputul acestui topic si am vazut pareri pro si contra.Eu am intrat in posesia a 4 amortizoare pe gaz KYB ,o firma care echipeaza cele mai fiabile masini din lume adica cele japoneze !!! Atat am avut de zis o sa revin cu pareri pro si contra despre aceste amortizoare dupa ce o sa fie le montez .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!