Jump to content

Amortizoare


Florin M.
 Share

Postare recomandată

Buna,

Puteti face un uptade ptr 2013, la ce marci sa punem pe passat B.5.5 TDI. Merge si cele de V6 pe 1.9.

Eu am un "troconit" ca si cum silent blocu sau flansele de amortizoare au fi duse. Am intales ca B5.5 nu are nici o flansa in capat de amotizor ca si la golf de exemplu. Ii adevarat? Mie ce imi trocane, ca brate rotule pivoti au fost schimbati si tot trocane. Un prieten mecanic a zis ca amotizoarele sunt destul de recente pe fara dar unul pe dreapta a fost pus "invers" .

Avand in vedere ca preturile nu sunt asa mari din cate va aici ma gandeam sa le schimb sa fiu linistit. Dar mie imi place confortul si detest sa trocane ceva pe masina asa ca fac apel la voi sa va intreb ce sa pun.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad post

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat si o flansa la amortizor spate b5.5 variant deci exista flanse , pe spate cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si pe fata. Si se schimba.

flanse-amortizor-fata-passat-3bg-lemforder-noi-in-75a8b136076a87ad62-800-600-1-95-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Multumesc si scuze de "bad post"

Unde sunt flansele astea? Si au acelasi sintome ca si pe golf 4 de exemplu? un trocanit? Se schimba greu?

Daca cumpar suspensi noi pe fata trebuie pus si astea noi nu?

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in capatul amortizoarelor, unde sa fie ?!

Nu au legatura. E posibil sa fie uzate, posibil sa nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. De la un timp de vreme, cand merg incet pe drumuri rele, cu gropi mici si dese, se aude ca un scartait in partea din spate. Posibil din cauza amortizoarelor sau din cauza flanselor din capul amortizoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, vin si eu cu o întrebare, la passatul meu, suspensia pe spate nu e standard, e mult mai ridicata, si vreau sa o aduc la înălțimea normala... pt asta trebuie sa schimb si telescoapele sau numai arcurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nici amortizoarele nu sunt standard, le schimbi si pe ele, pentru ca se modifica zona de lucru a lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna asta amortizoarele au inceput sa nu mai faca fata la gropi si denivelari, in special cele de pe spate. Deci trebuie schimbate.

 

Intrebarea mea e daca pot sa le schimb cu unele sport (Sachs Super Touring) fara a schimba arcurile?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu alea sunt normale, nu sport. Daca vrei unele mai tari iti pot vinde eu unele monroe luate de noi de mine (am vreo 30k, montate cu acte doveditoare). Nu imi plac ca sunt tari, de si sunt amortizoare normale.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si Super Touring sport. Si vreau sa pun Sachs, dar multumesc mult!

O alta varianta mai buna ar fi Sachs Advantage dar sunt mega scumpe si nu gasesc "sport" pe spate.

 

Intrebarea ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Popica, nu cred ca merge. Mecanicul meu a zis ca nu se pupa.

Am auzit ca Sachs sunt mai moi decat Bilstein, cel putin asa mi-au recomandat doua surse de piese auto diferite. Daca vreau mai tari, Bilstein, daca vreau mai moi, Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul meu (adica eu :icon_cheesygrin: ) iti spune ca se pupa. Eu am.

Bilstein sunt mai tari daca le cumperi tari, de exemplu B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! Pe fata am vazut ca se simte nevoia de amortizoare mai tari, desi nu stiu daca s-ar pupa cele de v6, pe fata ca si comportament, cu unele normale, de 1.9 sau 2.0, pe spate. Mai devreme zicea cineva ca i-a spus prietenul/mecanicul ca un amortizor a fost pus  "invers". Cum vine asta? Scuzati intrebarile de blonda, dar am schimbat 2 amortizoare in 11 ani de condus, in rest am schimbat masina cu totul.

P.s. Dupa schimbarea amortizoarelor au aparut zgomote noi la suspensia fata si de aceea sunt mai nelinistit si pun intrebari gen "amortizor pus invers"..

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ma refeream ca l a pus răsucit. asa mi a spus un mecanic. eu in mai schimb totul. tot ce se poate schimba.

acum nu stiu ce sa pun. caut confort maxim si stabilitate. deci ceva scump si de marca. ma puteti indruma spre un produs bun.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul Cosmin te poate indruma lejer :) Nu cred ca i-a scapat ceva in materie de Passat B5 si B5.5. Jos palaria pentru astfel de colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rasucit doar pe spate poti sa-l pui. Dar oricum nu influenteaza functionarea. Daca vei pune mai tari, o sa pierzi din confort. Fata iti asigura confortul, spatele - stabilitatea.

 

Ninu, pentru confort iti recomand amortizoare OEM de suspensie confort, pe arcuri confort. Uita-te ce culori ai pe arcuri (mai ales pe cele fata).

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De curand mi s-a rupt arcul pe dreapta fata. In parcare cand m-am urcat in masina.....

Mecanicul meu zice ca pot sa mai merg cu el asa ca nu este rupta decat 3/4 dintr-o spira.

Eu sincer inclin sa rezolv cat mai repede prin inlocuire. Ma gandeam sa le schimb pe amandoua sa nu fie diferenta.

 

Voi ce ma sfatuiti?

 

Stiti cumva codul acestor arcuri, eventual preturi? Sa ma risc sa pun SH?

 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o regula de baza ca atunci cand se distruge un arc/amortizor, sa le schimbi in pereche.

Poti pune linistit sh, dar uita-te sa aiba aceleasi coduri de culoare cu ale tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Arcurile se schimba in general pereche. Amortizoarele la fel daca schimbarea se datoreaza unei uzuri normale (desi partea dreapta se va uza intotdeauna mai repede). Daca se intampla ceva (accident sau lovitura puternica in suspensie care indoaie tija sau termina brusc amortizorul) mai merge schimbat cate un amortizor separat. Cel mai bune pentru tinuta de drum se schimba pereche. Practic am spus ceea ce a spus deja Cosmin...

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cat timp imi cedeaza amortizoarele daca pun arcuri care coboare 45mm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cedeaza de la coborare ci de la duritate.

Exista arcuri Eibach Pro, ce se monteaza pe amortizoare stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal. Am cumparat 4 amortizoare Sachs touring ,pe spate le-am schimbat singur dar pe fata neavand presa m-am dus la un mecanic si la demontare pe fata am descoperit ca flansele sunt duse si neavandu-le am hotarat sa montez inapoi pana luni cand ma voi duce sa cumpar 2 bucati operatiunea facand-o sambata. Intrebarea mea este urmatoarea pt ca nu mi-a placut la mecanic modul de asamblare. A desfacut amortizorul vechi cu un pistol pneumatic iar la montaj (tot amortizorul vechi pana iau flansele) a montat tot cu pistolul si am vazut ca se invarte tija netinand contra.Acum stateam si ma gandeam daca la cel nou face la fel nu afecteza amortizorul? Ma gandesc ca na are si el niste garnituri de cauciuc si invartindu-se tija se incing si cedeaza garniturile iar viata amortizorului este compromisa. Ma poate ajuta cineva cu un sfat sa stiu daca face la fel sa ma iau de el.Daca aveam prese il schimbam eu. Astept un raspuns din partea uniui coleg. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!