Jump to content

Ce Motor E Asta?


pirvu
 Share

Postare recomandată

ce capacitate poare avea motorache asta?

nu are pic de serie pe el si nu stiu daca sa-l desfac sa-i pun blocu meu de 1600 mexican

post-10511-1175102654_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce capacitate poare avea motorache asta?

nu are pic de serie pe el si nu stiu daca sa-l desfac sa-i pun blocu meu de 1600 mexican

poate avea intre 1200 si oricat...depinde de cat de tunat a fost la vremea lui :P

eu zic ca, dupa galeria de admisie, are chiulase de 1200 sau 1300 cu simpla admisie, daca a fost pe bus, posibil si 1600 cu simpla admisie...

dupa carburatorul de golf, care probabil este un 31 pict 5, as zice ca e un maxim 1300.

repet, posibilitatile sunt multe!!!

sfat, desfa-l si vei afla ;)

Modificat de Alex_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-avem raze sa vedem ce e inauntru...desfa-l ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfat:

Desfa o bujie, baga un CREION, invarte motorul si masoara cursa pistonului.

Macar asa poti avea ce cursa are arborele. In functie de asta sunt doar cateva variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica si dupe delco-daca nu-i schimbat, mai poci reliza ceva info.. :argue: vezi ce serie are... :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_cotiga
Sfat:

... In functie de asta sunt doar cateva variante...

...care ar putea fi eliminate cu metoda inventata de mine si de Pac... :), da' pana la Timisoara nu vin sa te invat...sau la Oradea...sau Suceava...

Fa-ti un dispozitiv dintr-un dop si un balon, i-l pui in locul bujiei, invarti motorul, apoi introduci balonu intr-un vas gradat si inmultesti cu patru masuratoarea...Nu-i asa simplu si nici nu poti sa faci asta de unul singur! DAR NU MAI DESFACI MOTORUL!

Repeta operatia de mai multe ori...eroarea e destul de mare...sunt pierderi...

P.S. Acu' serios, completati fratilor profilu' ca nu e nici un secret orasul mail-u' etc.

Modificat de mircea_cotiga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta metoda asta. Cam ce erori a dat? Probabil ca volumul de aer depinde de elasticitatea balonului (presiunea care se obtine in balon). Cred ca se poate imbunatati metoda... Si ideal ar fi cu carburatorul si galeria demontate, ca cica la finalul cursei de admisie presiunea aerului din cilindru e sub cea atmosferica. De aci rezulta, poate, erori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_cotiga

:) :) Ne-am distrat pe cinste ca noi pe post de balon am folosit o manuse chirurgicala, si ne chinuiam sa bagan toate degetele manusii in apa. :D :D

Eroarea minima a fost cam de 20 cm3, iar dificultatea consta in faptul ca fara o supapa unic-sens, trebuie sa opresti motorul "la fix", inainte de a se deschide supapa ca altfel iti suge aerul inapoi! ...la "rece" mai scapa probabil si pe langa segmenti..si printre degete :D :D

Ce e bine ca eroarea are numai semn negativ :D

Modificat de mircea_cotiga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mergea o manusa de-aia cu un deget :) . Daca iese asa precis, e buba metoda asta.

Pai mergea o manusa de-aia cu un deget :) . Daca iese asa precis, e buba metoda asta.

Despre tipul motorului poti sa mai tragi concluzii dupa pompa de ulei. Te uiti daca e prinsa in prezoane de 6mm sau 8mm, o tragi afara eventual sau scoti rotitele din ea si le masori diametrul, masori distanta de la roata dintata a arborelui cu came ( :D ) pina la fata carterului unde sta pompa si scrii aici rezultatele, te uiti la diametrul rampei de ulei...

Iarasi o idee ar fi sa te uiti cite supape regulatoare are circuitul de ulei: una sau doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pt sfaturi! o sa incerc si cu "balonu". da parca ma mananca sa-l desfac pt ca partea din dreapta a motorului nu scoate gaze arse si tb sa vad ce matze are inauntru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!