Jump to content

Ateliere De Prelucrari Mecanice


jan
 Share

Postare recomandată

Probabil c-ar fi o idee buna sa scrie fiecare despre atelierele pe unde a fost cu piese de motor (si nu numai) pentru prelucrari: rectificare de arbore cotit, rectificare de carter, planat chiulase, schimbat ghiduri si scaune la supape si alte prostii de genul asta. Din pacate, daca iesi in strada si iei casele la rind, nu gasesti asa ceva in timp util :icon_dwarf: .

Experienta celorlalti poate fi adesea utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil c-ar fi o idee buna sa scrie fiecare despre atelierele pe unde a fost cu piese de motor (si nu numai) pentru prelucrari: rectificare de arbore cotit, rectificare de carter, planat chiulase, schimbat ghiduri si scaune la supape si alte prostii de genul asta. Din pacate, daca iesi in strada si iei casele la rind, nu gasesti asa ceva in timp util :( .

Experienta celorlalti poate fi adesea utila.

La Motor Service (dealul Filaret) lucra acum cativa ani buni Ion Hariton; am inteles ca intre timp s-a spart gasca si charlie ar sti de el - s-ar fi mutat la un alt service, in apropiere; omul se pricepea; personal mi-a reconditionat o biela ovalizata (ghici de pe ce palier); la M.S. ar mai face lucrari dar nu stiu cat de priceputi mai sunt acolo in schimb scorurile sunt cam piparate.

Mai poti intreba pe Gica Carlig si de ce nu, pe "infamul" nea Sima, care am inteles ca apeleaza la serviciile unui atelier pentru rectificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna M.S.?

am inteles ca undeva prin Baneasa ar fi un atelier profi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Pai ia zi, poti "aranja" pe-acolo un alezat, o chestie d-asta?

Adica sa-ti dau lucrurile si sa-ti platesc, in sensul asta, ca par sa stea degeaba masinile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur ca se poate. Ce vrei? Cilindrii? De VW? Ma pregatesc sa fac placi de prindere, dupa cum se vede nu se pot prinde asa cum sunt pe masina.

Ma batea gandul sa le cumpar cand o sa moara uzina, dar azi am constientizat greurtatea masinilor- vezi antepenultima poza, placutza masinii de honuit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur ca se poate. Ce vrei? Cilindrii? De VW? Ma pregatesc sa fac placi de prindere, dupa cum se vede nu se pot prinde asa cum sunt pe masina.

Ma batea gandul sa le cumpar cand o sa moara uzina, dar azi am constientizat greurtatea masinilor- vezi antepenultima poza, placutza masinii de honuit :D

tu ia-le ca le ducem la mine la mosie... mutam acolo atelierul :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mine-bine, dar CU CE? Tre' camion si macara.

Bine, varianta cea mai misto ar fi sa plece in camion, spre Remat- iar la Remat sa ajunga ALTE 5 tone de fier. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem!

Tu perfecteaza casarea! :beerchug:

Atelier de strungarie :Str. Strabuna nr...la 100 m de intersectia cu Bucurestii Noi, pe partea dreapta! Preturi negociabile.

Modificat de mircea_cotiga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur ca se poate. Ce vrei? Cilindrii? De VW? Ma pregatesc sa fac placi de prindere, dupa cum se vede nu se pot prinde asa cum sunt pe masina.

Pai da, dar de-astilalti de tip 4, vin altfel gaurile, sau nu stiu, poate nu folosesti gaurile de prezoane. Alezat si honuit. Merge sa-ti dau pistoanili si mesteru' sa le alezeze pe fiecare cu pistonu' lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i din seria: "Hai sa ne aberam frumos" e un joc care se joaca intre forumisti. Pur teoretic , el creaza fantasme erotice cu fiare la pasionati :D . In ziua in care se vor asocia doi oameni pe aici sa cumpere in comun un compresor de 3 milioane sa ma anuntati si pe mine. :D Bine, stiu c-am exagerat cu compresorul :( de fapt ma gandeam la o cheie de 13 achizitionata la comun. Cheia urmeaza a fi baza de plecare pt cel mai capabil, mai profesional si mai exclusivist service VW din S-E Iuropei. Pregatiti-va! momentul e aproape, deja s-a achizitionat o sarma de 10 cm ce urmeaza a fi folosita in comun de doi broscari pt a lega viitoarea firma cu care-si vor da in cap. :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic, eu am luat un aparat MIG jumi juma cu cineva si nu-mi pare rau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cumpar niciodata la comun cu nimeni. Cumpar divaisul MEU si, cu mici exceptii, il imprumut, sau imprumut eu divaisul altcuiva. Asta cu cumparatul fifty-fifty stinks.

Ca sa revenim on-topic:

Jan: intr-adevar placile pe care le fac eu pt 1600 nu vor merge la motorul tau. Sper ca e destul de clara ideea- fac 2 placi patratoase din tabla de 10-15 mm grosime, fiecare cu o gaura in mijloc- cea de jos de 90, cea de sus de 94. Placa de jos va avea 4 gauri cu filet M8, cea de sus- 4 gauri de 8,5 pt a prinde cu prezoane cilindrul intre placi. In acest mod, cilindrul poate fi prins pe "masa" masinii de alezat si a celei de honuit.

DA, se pot face cilindrii dupa pistoane, de fapt si eu voi face exact asa- am 4 pistoane la cota 1 (85, 96 nominal) care au acum cam 85, 90 acum. Asadar, cilindrii de cota 0 uzati ii voi aleza nu la 86,00 ci la 85,94-85,95. N-are nici pe dracu.

In ceea ce priveste placile pt cil de 2000, va trebui sa platesti in plus placile- strungarul care face gaurile de fapt, modic, maxim 20-30 lei. Tot pe acolo o sa se invarta si pretzul prelucrarii unui cilindru, nu am intrebat inca dar acum f'o 2 ani era 20 lei parca. desigur, ma pot calici, dar daca nea ala e satiscaf.. aaa pardon, satisfacut zic, cre'ca-i mai bine, avand in vedere precizia dorita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sint bune preturile; trebuie sa iti dau obiectele, ce sa mai...

Arbori cotiti ocrotiti rectifica cineva p-acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

trebuie sa schimb bucsele de la biele, dar dupa schimbare trebuie alezate dupa dimensiunea boltului. La atelierul unde am dus chiulasele pot aleza, dar tolerentele sunt foarte mari (sutimi), si mi-au recomandat sa caut un atelier unde existe scule cu precizie mult mai mare. vreo idee unde pot rezolva problema? sau care sunt tolerantele, ca poate rezolva tot la acelasi atelier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa incerci la Gica Carlig pt alezarea bucselor ,operatia necesita un dispozitiv special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Baneasa vis-s-vis de piata...firma mare..."Strungarie auto, alezari , rectificari...alea, alea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au mutat de acolo, a ramas doar firma, la strada, inauntru e doar un atelier de mecanica generala auto. Am fost eu asta-vara cu o chiulasa sa o bucseze. S-au mutat pe o strada mai inapoi, inspre oras (nu-i stiu numele...acum si nu pot sa caut de la servici) oricum e pe dreapta, cum vi dinspre oras si te duci inspre aeroportul Baneasa, imediat dupa podul din capatul lui Barbu Vacarescu, se face o strada la dreapta ... mergi pe ea si la un moment dat dai de o poarta pe stinga - e intrarea intr-o curte in care se afla multe alte firme pe dreapta si pe stinga ... e la fosta uzina de reparatii avioane. In fundul curtii este un avion romanesc de vinatoare, descompletat, lasat probabil ca decor .... cum ajungi in fundul curtii, fata in fata cu avionul, faci la dreapta si sunt niste baraci mari, pe stanga ... acolo e atelierul. Sint buni ... la prima vedere ... acu depinde si de cita rabdare au. Am vazut arbori de jeep porsche si de mertzan, rectificati acolo... si chiar mai multe bucati, acelasi model, asteptau la prelucrare ... cred ca au contracte cu service-urile.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am adus aminte strada ... Biharia, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Biharia se numeste strada in curte la Metaf. Am facut si eu ceva pe la ei, lucreaza bine si au si piese daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciclop Magheru parter si subsol.

Meseriasii de acolo au vazut multe aircooled si stiu ce se poate face si cum.

Nu sunt foarte ieftini dar treaba merge bine.

Gica acolo apeleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am rezolvat tot la Ciclop Magheru. sunt foarte multumit, si preturile nu mi s-au parut exagerate. si repede (luni am dus piesele, azi erau gata; se putea si mai repede, dar nu ma grabeam eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt nou pe forum stie cineva un atelier unde pot suda blocul motor de 1600 de la un bus.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in brasov au la rebels, si pot suda, in orice, asta daca nu gasesti in bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!