Jump to content

B5.5 Consum/turatii Putere Vs Consum


alexovy
 Share

Postare recomandată

Passat 1.9 TDI PD, 6 viteze. In Bucuresti in ultimele 2 luni am ajuns lejer la 12% , iar in afara maxim 6.5%. In general afara inseamna Buc-Pitesti (media 150 km/h) si Pitesti-Craiova fara sa o menajez. Climatronicul nu prea il oresc oricare ar fi temperatura exterioara. Am spus 12% in oras pentru ca am anulat EGR. Acum l-am reparat (sper) si consumul o sa imi revina la maxim 10%, asa cum era inainte. De schimbat, schimb intre 2500-3000 rpm, in majoritatea cazurilor dar mai prind si peste 3000 in functie de situatie. Niciodata nu accelerez sub 2000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    5

  • rio

    4

  • dsf

    4

  • KMZ

    3

Top Posters In This Topic

m-am mai linistit dupa ce am citit acest topic,la mine imi arata 12% in oras si 7,5-8 max afara la un passat de 131cp,5 viteze,am crezut ca am ceva probleme cu consumul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La condus sportiv in zona Ardealului (dealuri, curbe, o banda pe sens) consumul imi creste la 6,7-8 l/100. Asta inseamna diferenta de un litru/100 mai mult la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcurs mixt 50 % in Bucuresti iar restul in afara consumul mediu este de 6,3 - verificat in mod repetat din iunie pana acum. In concediu pe autostrada cu peste 160 la ora mai mult de 8l/100km. Consum mediu tot concediul - aproximativ 2500 km 4,7l/100km.

Cred ca e important si parcursul in Bucuresti pt ca cine merge in zone aglomerate la anumite ore nu mai inregistreaza consum la suta de km ci la ora de stationare cu motorul la relanti sau mai rau, la suta de porniri de pe loc. Eu am parte de zone neaglomerate in majoritatea timpului, dar am parcursuri destul de scurte - 4-5 km si nu apuca sa se incalzeasca motorul (AJM - PD 116 CP).

BC -ul calculeaza destul de exact din ce mi-a iesit mie. Ar mai fi o treaba - nu mai alimentati dupa ce se opreste pistolul de la pompa - cica ar creste consumul.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci al meu 130 cp 6 viteze

Consum Bucuresti fara climatronic pornit - 8,7 - 9,5.

Consum afara tot fara climatronic - 6 - 6,5 ( la peste 140 km/ora )

Consum la tara oras detul de linistit fara climatronic 7 - 7,4

Cat despre viteze ... ce sa zic ... merg cred ca 50 - 50. Adica merg si cu a 3-a cu 55 la peste 2000 deci, asta cand sunt in Bucuresti, pentru a putea demara repede si fara sa fie subturata.

Cand sunt la tara mai merg si cu a 4-a cu 55 chiar daca e suburat, din cauza ca nu e caz de bruschez si sa demarez ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dragilor, am aflat si eu ca softul folosit la service, are posibilitatea de setare a computerului de bord sa arate consumul real sau la 75% din cel real. Deci cand vorbim de consumuri, ar trebui facute la pompa ca sa fie cele reale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut ! Am cautat daca sa mai pus intrebarea asta...dar posibil sa fie mult prea penibila si nu am gasit-o !! :angry: Voi la ce turatie schimbati viteza ? ( sunt fff sfatuit ...sa schimb la 2000...la 2200....la 3000...) Cand spun ca merg doar cu a 3 prin Bucuresti......(legal :D ) toti se mira !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 131 cp ? 5 viteze nu ? ca in general la asta la 60 intra 3 are cam 2300-2400 turati....si eu merg la fel de obicei schimb 1 la 2000 a 2 la 2200 si a 3 la 2500(2400) si sincer reuses in bucuresti sa scot consumuri de 6.7l pe distanta Cora Pantalimon- Berceni zilnic ...e chestia din ce am observat eu sa nu ii dai talpa, sa acclerezi constant....aa si inca o chesti odata pe samptamana o alerg umpic adica schimb a 3 la 4000 de ture am citit pe aici si am si verificat chestia asta ca ajuta la curatarea turbinei...si adevaru e ca masina trage altfel dupa ce-i fac chestia asta.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la passat am mers o perioada gen "batraneste" adica schimbat la 2000t,2200etc pana la primul "limp mode"...

M`am documentat :D ,am fost in service,VAG COM,...degripat putin pe la turbina pe acolo si de atunci inainte doar 2800+ asta dupa ce ajunge apa la 90.

Rezultatul : mi`a crescut consumul de la 8 la 10 (mers doar prin Bucuresti),nu mi s-a mai intamplat niciodata sa am un "limp mode" :huh: si parca fuge mai bine ... (placebo ? :blink: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti - Bacau - mers cu 100-110 KM in afara localitatilor (cruise control activat) si 55-60 in localitati (tot cu cruise control) consum 5,3% (afisat pe BC) la dus, si 5,5% la intors. Fara depasiri in forta, majoritatea facute la viteza de croaziera.

Diferenta de consum - la dus am mers seara, temperatura de 28-29 grade si clima setata la 24, la intors am mers la 33-35 grade celsius cu clima setata la 22 grade. In ceea ce priveste turatiile: 2200 rpm in treapta a-V-a ~110 km/h. Consum instant afisat de BC la acea turatie - oscileaza intre 4,8 si 5,5 in functie de vant, pante si de cum (cat de bine) incalec sleaurile formate pe sosea.

Modificat de HRTS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 131 cp ? 5 viteze nu ? ca in general la asta la 60 intra 3 are cam 2300-2400 turati....si eu merg la fel de obicei schimb 1 la 2000 a 2 la 2200 si a 3 la 2500(2400) si sincer reuses in bucuresti sa scot consumuri de 6.7l pe distanta Cora Pantalimon- Berceni zilnic ...e chestia din ce am observat eu sa nu ii dai talpa, sa acclerezi constant....aa si inca o chesti odata pe samptamana o alerg umpic adica schimb a 3 la 4000 de ture am citit pe aici si am si verificat chestia asta ca ajuta la curatarea turbinei...si adevaru e ca masina trage altfel dupa ce-i fac chestia asta.

Am 101 cp . Inseamna ca nu fac bine cum m-au sfatuit altii....eu schimb vitezele ( toate) la 3000 de ture.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voua vi se intampla cand porniti si mergeti prin oras in primele minute sa arate un consum circa 25 litri dupa care revine la normal 7 - 8 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E absolut normal. Pana ajunge motorul si toate componentele la temperatura de regim. Dar nu dureaza mai mult de cateva minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci asta sa fie motivul, cu toate ca este super cald afara si ar trebui sa fie incins motorul, ma speriasem credeam ca e vreun senzor dus, adevarul e ca iarna tot pentru scurt timp la pornire arata intre 38 si 45%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-am montat BC, m-am speriat si eu. Nu-mi imaginasem ca poate sa consume atata. Oricum, eu tin BC-ul pe consum mediu, nu pe cel instantaneu, ca oricum nu e relevant, si s-ar putea sa te ia cu ameteli. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu l-am tinut niciodata pe consum mediu, si ala isi schimba valorea in timpul mersului in timp real?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ala isi schimba valoarea in timpul mersului...dar nu in timp real :D. la masina din semnatura scot cam 10 in bucuresti mai putin noaptea cand nu urca peste 7. dar este o masina condusa in regim super sportiv :)).

Modificat de 12timez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ala isi schimba valorea in timpul mersului in timp real?

Da. Pe trip 1. O sa vezi cum isi modifica valoarea in timp ce mergi. La inceput vei avea 12-13, apoi tinde spre 6 si sub 6. Avantajul e ca vei vedea consumul mediu pana la momentul respectiv, actualizat totusi in timp real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Consumul mediu pe trip 2 e cel mai apropiat de consumul real. Cel de pe trip 1 se reseteaza singur. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Toate informatile de la T2 sun normal facute sa te informeze de media vit, media consumului, timpul de functionare si km parcursi intre perioadele de service. Normal T2-ul se reseteaza la simbul de ulei si consumabile.

T1 este in timp real. Consumul mediul se modifica la fiecare 30 km parcursi, iar T1 se reseteaza daca motorul a fost oprit 2 ore sau mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T1 se reseteaza tinand butonul de sub maneta apasat circa 5 secunde, poti sa-l resetezi si in mers, iar cand opresti motorul din cate stiu eu se reseteaza dupa 15 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dfs: dupa 2 ore de la oprirea motorului se reseteaza T1 :D sau asa cum ai spus si tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update: a condus tata masina ieri: prin aceeasi aglomeratie prin care eu scot 10 el a scos 12 (dupa BC) insa a mers mult mai cuminte. am observat ca daca iti poti permite luxul de a schimba pe la 2500rpm consumul e semnificativ mai mic decat daca schimbi in 2000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!