Jump to content

Golf 2, Cutie Hidramata: Senzori Stricati, Sau?...


hazuki
 Share

Postare recomandată

imediat inainte de punctul superior.Trebuie sa fie la maxim in conditiile pe care ti le-am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hazuki

    18

  • XANu

    8

  • OVIDEOS Alba

    6

  • mihai01

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

In schimb am completat cu 1l de ulei, si schimba mai frumos, dar ca viteza maxima sau sa schimbe vitezele ca in graficele postate de voi, nici gand. Nivelul maxim de ulei e acolo unde e rasucita joja? sau intre cele 2 puncte gravate pe ea?

Cum ai facut verificarea niveluli; in ce conditii? Motor pornit/oprit,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ptima faza am masurat cu motorul pornit. Dar cand am pornit si am verificat iar, era mai mic nivelul decat atunci cand motorul era oprit si am mai completat. Intrebarea e daca punctul de rasucire al jojei e punctul maxim de umplere, sau intre cele doua puncte gravate.

In ptima faza am masurat cu motorul pornit.

Scuze. era oprit. Abia pe urma am mai facut o masuratoare cu el pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva mai are acelasi model de cutie si are cumva si cartea masinii in care sa fie precizat modul de verificare, ar fi foarte bine. Este posibil ca verificarea sa trebuiasca facuta in felul urmator: pornesti motorul, rulezi in toate treptele de viteza R,D,1,2 dupa care, cu motorul pornit si cutia in D (tragi frana de mana sau cineva in masina cu piciorul pe frana) verifici nivelul. Repet: ar trebui sa cunosti exact procedura de verificare deoarece ea difera de la o cutie la alta.

Pentru "marcajele" de pe joja, cred ca ti-a raspuns @XANu; in cazul in care nu se vede nici un semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa citesti ce iti scriu.Ti-am mai explicat o data cred ca destul de clar cum se face verificarea nivelului la ulei la cutiile automate de golf 1/2!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok XANu, am cautat mai in urma in topic si am gasit. Scuze.

Totusi... uleiul se inlocuieste (se da drumul la cel din cutie si se pune altul) sau doar se completeaza? Ca m-am bagat pe sub masina dar nu am vazut nici un buson sau ceva de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa citesti ce iti scriu.Ti-am mai explicat o data cred ca destul de clar cum se face verificarea nivelului la ulei la cutiile automate de golf 1/2!!

Esti sigur ca in N se face verificarea? Ai cartea masinii sau documentatia despre cutie?

@hazuki - poti sa completezi, sau sa schimbi uleiul. Depinde ce doresti :offtopic:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cutiile automate uleiul si filtru de ulei al cutiei se schimba fara sa stai pe ganduri la timp. O cutie automata e gandita sa tina 1 milion de km in conditii de exploatare corecta. Defectarea cutiilor automate se datoreaza in principal la noi proastei intretineri si neutilizarii unui ulei corect ales.in mod normal daca ai avea masina de la starea noua ar trebui sa fie ultima componenta care face probleme.Tocmai si-a reparat-o un prieten la un pasat B5 in Timisoara la meseriasul ala vestit. L-a costat 1300 euro cu garantie dar nu i-a permis sa stea langa el ca sa nu fure meseria :D . Oricum nu cred ca mai e cum a fost de la fabrica pt. ca daca nu se folosesc piese originale vw( si sigur nu se folosesc pt. ca sunt scumpe) calitatea componentelor inlocuite este sub standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cartea tehnica a masinii si nici documentatie despre cutie. Eu vreau sa schimb uleiul si filtrul dar pe unde sa-i dau drumu'? Si unde se afla acest filtru? Am vazut un fel de bol din metal exact langa cutie, si banuiesc ca in ala e filtrul.

OVIDEOS, 1300 de euro inseamna aproape cat am dat eu pe masina :sbine:, deci nu incape in discutie asemenea sume ptr simplul fapt ca nu e deloc in raport cu pretul masinii. Oricum, banuiesc ca la una ca a mea costul montatului si al cutiei propriu-zise e muuuult mai ieftin. Pe acest thread chiar mi-a oferit cineva o cutie buna in 4 trepte cu 100 de lei deci... chestia e ca nu cred ca se baga vreo cineva de pe aici sa mi-o moteze. In final cred ca am sa-i pun una manuala in 5 trepte si gata, ca am prea mare bataie de cap. In orasul asta sau macar pe aproape nu e nimeni care sa se priceapa si sa poata veni pana aici, cu toate ca as suporta toate cheltuielile. Voi ce ziceti? E mai buna optiunea schimbarii cu una manuala? Ce riscuri exista, daca exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai si-a reparat-o un prieten la un pasat B5 in Timisoara la meseriasul ala vestit. L-a costat 1300 euro cu garantie dar nu i-a permis sa stea langa el ca sa nu fure meseria :D . Oricum nu cred ca mai e cum a fost de la fabrica pt. ca daca nu se folosesc piese originale vw( si sigur nu se folosesc pt. ca sunt scumpe) calitatea componentelor inlocuite este sub standard.

Nu i-a permis sa stea langa el nu din grija de a nu-i fi furata meseria, ci din grija de a nu se vedea ca nu a facut mare lucru la ea :( ., adica ...nimic care sa merite 1300 E :( Chestiune valabila in 90% din cazuri.

Este o parere personala dar, cu convingere in acelasi procent (90%).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ce ziceti? E mai buna optiunea schimbarii cu una manuala? Ce riscuri exista, daca exista?

Daca esti hotarat sa faci aceasta schimbare, este...alegerea ta. In acest caz trebuie sa ai in vedere urmatoarele:

1.cutia manuala sa fie una din tipul/modelul cu care a fost dotata masina in varianta manuala (pentru a nu necesita diverse adaptari)

2.trebuie sa achizitionezi si kit-ul de ambreiaj (placa,disc,rulment si VOLANT)

3.mai ai nevoie si de pompa/cablu de ambreiaj

4.nu uita si de pedale :(

Daca vrei sa schimbi uleiul la cutia automatica si nu are buson de golire, varianta cea mai "lejera" pt. tine ar fi sa dai jos baia de ulei a cutiei. Cu aceasta ocazie vezi si daca are, sau nu, filtru si dupa caz, il schimbi, sau nu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

daca mai ai masina... te pot ajuta eu..sint din vaslui si am cutie automata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu: schimb-o! si ieftin , si mai bine, si fara probleme.

adica....s-o schimbi cu una normala....cu 5 viteze. nu este mare ingineria sa montezi pedalierul.....si sunt atatea golfuri la dezmembrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
visan catalin

Am un Golf II, 1.8, RP cu c.v. automata si vreau sa va spun ca am manualul de intretinere al masinii, in care spune cum se verifica uleiul in cutie.

Am mai citit pe undeva, nu mai stiu exact, cum ca, uleiul in c.v. automata nu se schimba. Total fals, acesta se schimba.

M-am lasat si eu pacalit de ce a scris XANu aici, cum a procedat sau indruma el ca se procedeaza, numai ca eu va spun cum se procedeaza la verificarea uleiului in c.v. automata, tradusa cu google translate de pe manualul masinii, sper sa va ajute:

 

,,Transmisie automată.
- Transmisie finală: ulei de transmisie API GL-5, SAE 90
- Partea automată: ATF Dexron.

Când nivelul ulei de cutie de viteze automată în raportul final de transmisie are nevoie, de asemenea,
Nu fi testate.
Nivelul de lichid ATF parțial automată este, de asemenea, să ia în considerare distanțele dintre specifică în planul de serviciu. Aici, mașina trebuie să fie pe o suprafață plană. Nivelul lichidului trebuie să fie măsurat la de funcționare ATF (aproximativ 10 km de la pornirea la rece, ATF are temperatura potrivita ajuns). În mai rece sau la cald erori de măsurare ATF loc.
Motorul trebuie să fie la frâna de mână și viteze poziția selectorului, P'' inactiv.
Pentru a verifica joja (vezi figura) pentru a elimina, ștergeți cu o cârpă curată, fără scame și pus în ea tot drumul.
Scoateți joja și citiți nivelul ATF. Nivelul trebuie să fie strict între cele două mărci, la de funcționare ATF - altfel, acesta informează de îndată cauza a diferită obiectului ATF sunt determinate într-o operațiune VAG. Nu este suficient doar pentru a umple sau goli ATF!

Cu transmisie automată, uleiul nu este, de asemenea, sa schimbat în raportul final de transmisie. Cu toate acestea, ATF în partea automat trebuie înlocuit la intervalele specificate în Planul de service.

 

Instrucțiuni.
Fără
lubrifiant în transmisie manuală sau automată cu motorul oprit. Mai mult decât atât, atunci masina trebuie să fie tractat cu roțile motoare ridicate.
Lubrifianții nu trebuie amestecat cu aditivi."

 

 


Am un Golf II, 1.8, RP cu c.v. automata si vreau sa va spun ca am manualul de intretinere al masinii, in care spune cum se verifica uleiul in cutie.

Am mai citit pe undeva, nu mai stiu exact, cum ca, uleiul in c.v. automata nu se schimba. Total fals, acesta se schimba.

M-am lasat si eu pacalit de ce a scris XANu aici, cum a procedat sau indruma el ca se procedeaza, numai ca eu va spun cum se procedeaza la verificarea uleiului in c.v. automata, tradusa cu google translate de pe manualul masinii, sper sa va ajute:

 

,,Transmisie automată.
- Transmisie finală: ulei de transmisie API GL-5, SAE 90
- Partea automată: ATF Dexron.

Când nivelul ulei de cutie de viteze automată în raportul final de transmisie are nevoie, de asemenea,
Nu fi testate.
Nivelul de lichid ATF parțial automată este, de asemenea, să ia în considerare distanțele dintre specifică în planul de serviciu. Aici, mașina trebuie să fie pe o suprafață plană. Nivelul lichidului trebuie să fie măsurat la de funcționare ATF (aproximativ 10 km de la pornirea la rece, ATF are temperatura potrivita ajuns). În mai rece sau la cald erori de măsurare ATF loc.
Motorul trebuie să fie la frâna de mână și viteze poziția selectorului, P'' inactiv.
Pentru a verifica joja (vezi figura) pentru a elimina, ștergeți cu o cârpă curată, fără scame și pus în ea tot drumul.
Scoateți joja și citiți nivelul ATF. Nivelul trebuie să fie strict între cele două mărci, la de funcționare ATF - altfel, acesta informează de îndată cauza a diferită obiectului ATF sunt determinate într-o operațiune VAG. Nu este suficient doar pentru a umple sau goli ATF!

Cu transmisie automată, uleiul nu este, de asemenea, sa schimbat în raportul final de transmisie. Cu toate acestea, ATF în partea automat trebuie înlocuit la intervalele specificate în Planul de service.

 

Instrucțiuni.
Fără
lubrifiant în transmisie manuală sau automată cu motorul oprit. Mai mult decât atât, atunci masina trebuie să fie tractat cu roțile motoare ridicate.
Lubrifianții nu trebuie amestecat cu aditivi."

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!