Jump to content

Reglaj Motor Golf


acid
 Share

Postare recomandată

Salut. Tocmai mi-am facut motorul la golful meu 1.6 diesel. am dat jos chiulasa, si stateau vreo 2 supape deschise. am dus-o la facut, am schimbat supapele, am dus si pompa de injectie la facut si am schimbat diuzele la injectoare... am montat totul la loc si l-am pornit. la inceput se auzea frumos.. diferenta mare intre cum se auzea inainte de a fi facut, numia ca scotea putin fum alb si nu tragea. a doua zi am dus masina la pompagiu sa imi regleze pompa acum nu mai scoate fum , trage dar parca merge in 3 .. iar cand tin acceleratia la o anumita turatie.. se simte un impuls de putere ca si cum ar intra si al 4-lea piston dar dispare imediat.. si tot asha. Ce are, ce-i de facut ? Cei la care am fost au zis ca mai mult de atat nu stiu ce sa-i faca . Help pls ca am dat o gramada de bani si mi-e frica ca i-am dat degeaba. p.s (in service-ul tatalui meu deci nu e vorba de papcaleala). Am slabit conductele la fiecare injector in parte, functioneaza toate. Am verificat jocul la supape: 0.3 la toate. Mai ramane pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe unde e service-ul asta? Ca eu am un Golf 1, tot diesel de 1.6 si nu prea stiu pe unde sa ma duc cu el cand ma loveste vreo problema :)

Si marea intrebare: oamenii de acolo se pricep la Golf-uri? Ca nu vreau mecanici care vad prima data asa ceva, ca de-astia gasesc peste tot :)

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia a fost luata inainte si dupa reparatie?Din cate ai scris in bloc nu ati umblat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia a fost luata inainte si dupa reparatie?Din cate ai scris in bloc nu ati umblat.

nu a fost luata nici inainte nici dupa. si inca ceva. cdimineata cand e rece motorul porneste balbait tare.. parca ar merge in 2

si scoate fum alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luati-i o compresie, indicat cand e rece.S-ar putea ca problema sa fie in bloc(segmenti, uzura piston...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez... motorul a fost segmentat.. iar uzura nu are aproape deloc. alte idei ?

am mai intrebat si in alte parti si mi s-a spus asha: "Verifica inca odata punerea la punct a distributiei.

Jocul la supape de 0.3 mm e cam mare,insa nu genereaza astfel de probleme.

Daca distributia este ok,ramine doar pompa de injectie.Inainte de a o da jos mai fa un lucru:Intercaleaza intre pompa si filtrul de motorina un furtun transparent ,sa vezi daca nu ai bule de aer.Daca nu sint shunteaza filtrul si vezi cum merge atunci sau fa alimentare la pompa direct din bidon.

Ai pastrat conductele de alimentare de pe GTI?

Cele de benzina sint mai subtiri decit cele de motorina si asta nu-i place pompei de injectie. "

asta in caz ca mai are si altcineva problema mea.

inca un indiciu care ar putea sa ajute este faptul ca imi dispare apa din vas dar acolo suspectez ca e de vina radiatorul de incalzire . posibil sa fie spart pt ca mi se aburesc geamurile cand e mai frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca o intrebare adiacenta la problema ta .... ma gandeam ca am mai auzit astfel de probleme la golfuri .... si ma gandeam ca in capul de injectie (eu am gti) este un flotor(flotant :somnmare: nu stiu cum se numeste exact) e si acela se ridica si coboara in functie de presiune ..... ala poate sa creeze probleme?? sa nu se ridice cum treb .... sa lase benzina sa treaca ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa expui toate datele problemei de la inceput daca vrei sa auzi pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi i-am verificat compresia

la pistonul nr. 1 aveam compresie slaba 11, fata de 22 la celalte. am dat jos chiulasa, era o supapa indoita. am inlocuit-o si acum parca merge mai binishor. dar tot raman acele trepidatii ca si cum ar fi masina inecata. pompa este 100 % buna, pt ca a fost inlocuit totul la ea cu piese noi. acum nu mai scoate fum, curge motorina prin jurul unui injector. i-am pus schimbat saiaba de foc, dar tot curge. injectoarele functioneaza pt ca am slabit conductele pe rand si scade turatia de fiecare data deci injectoarele lucreaza. am ambreiajul putin uzat. au legatura trepidatiile din timpul mersului cu ambreiajul? cineva mi-a spus ceva de niste arcuri si cica e o problema des intalnita la vectre. trepidatiile au loc la acelerare si deccelerare. cam asta-i tot.

Modificat de acid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trepitatiile apar cand este motorul rece si dispar dupa ce se incalzeste verifica avansul pompei si reglajul socului.

Daca trepitatiile nu dispar verifica turatia de relanti, starea tampoanelor de la motor, si reglajul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai refacut chiulasa, cum dumnezeu ai gasit o valva indoita ? vezi sa fie distributia pusa la punct !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu.. dar asta este situatia... pana la urma imi trebuie chiulasa.. ca am gasit o borticica in ea si probabil imi baga apa intr-un cilindru. :| nu stiu d c s-a indoitat supapa imediat dupa ce am facut chiulasa.. de retinut e ca a pornit f greu dupa ce am pus-o prima oara la loc... cu sparay de pornire

si tot greu o lua... am amorsat-o cu pompa de vacuum.. deci nu era problema asta... a luat-o foarte greu... nush d c. cat ma ajunge acum o chiulasa sh ? sa ma risc sa iau una sh ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De golf 1 sau 2?Din semnatura inteleg ca ai un golf 1 din '87!Tinand cont ca mk1 s-a fabricat pana in 83 nu inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata.. am corectat :251: 78 :P mea culpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti zic eu de ce a luat-o greu..sigur nu ai pus cum trebuie distributia, si capul pistonului a dat in valva si a indoito.

si unde mai exact ai spartura in chiulasa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in locul unde se monteaza injectorul pt pistonul 2

. se infiltreaza apa pe acolo... am scos toate inj si cand am dat la automat mi-a aruncat apa afara. concluzia. imi baga apa intr-un cilindru. restul va dati seama. urmeaza sa vb cu cineva sa-mi aduca din germania o chiulasa de g1 ca de aici nu ma risc sa dau banii. apropo. ce modifaccri trebuie facute la motorul meu 1.6d standar ca sa devina 1.6 td ? rezista blocul actual sau trebuie altul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din multe motive merita sa iti iei un motor cu totul.Daca tot ai pe cineva in Germania .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!