Jump to content

Informatii Phaeton


cwr
 Share

Postare recomandată

Ce versiune a VCDS ai folosit ?

Beta 12.10.2 nu recunoaste nimic (e adevarat ca nu ma pricep prea bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Hello la toata lumea!!Imi puteti da mai multe detalii despre motorul 5.0 Tdi daca e problematic pe termen lung?Un consum real am citit mai sus am vazut k a zis un coleg 15 prin oras nu prea cred!!Probleme si alte dichisuri ale masinii.Multumesc frumos

 

problematic nu e...e acelasi motor de pe touareg? cu touareg-ul nu am avut niciodata probleme la motor.

consum de 15% poti sa scoti dar in mers constant si liber si fara forja deloc...iti mai arata si un 13-14...

altfel nu, mizeaza pe >18-20...ca sa fii sigur in caz ca ar deveni un impediment.

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce te referi cand spui ca nu recunoaste nimic? eu am o versiune mai veche chiar, 11.2 parca, e una cracked, nu e cea originala ross-tech dar pot face destule lucruri cu ea, la momentul cand am luat-o nu ma pricepeam nici eu prea bine si nu am stiut ca e de fapt cracked :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, geamurile controlate din telecomanda originala, din pacate e la noroc...e in functie de combinatia versiune hardware si versiune software a modulului de confort. La unii merge, la altii nu. Si la Touareg e la fel.

In al doilea...cand te gandesti la un motor de 5.0 tdi nu te mai uiti la consum..pana la consum mai ai niste impozite, rca, etc... Totusi, 5.0tdi e motor tdi-pd, nu cr...a existat in familie un touareg 5.0 tdi si numai belele au fost cu el...nu mai detaliez, dar sincer prefer un motor mai usor de intretinut...gen mai bine 6 injectoare decat 10...sau mai bine o turbina decat 2...sau diverse care totusi nu justifica ditamai motoroiul..

 

Cum tot am facut un mic filmulet cu ce am montat in masina, il fac disponibil si aici...

Totusi, acum lucrez la alt proiect in masina si voi face un nou filmulet cand o sa fie totul perfect. Pana atunci, va pot povesti despre ce e in filmulet.

 

Modificat de ddantes
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce e cu butonul de langa suportul de pahare , din spate? Dar cu telecomanda? Ca nu cred ca sunt de-ale masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul ala e ptr a schimba sursa imaginii...masina sau tv tuner... telecomanda e de la tv tuner...

Oricum instalatia a fost inlocuita cu un carpc si multe alte dracovenii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sticla oglinzilor exterioare de Phaeton potriveste si la oglinzile altor masini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Multumesc de informatie vroiam sa stiu daca sare de 25 consumu pe oras.Dar am vazut ce poate un 3.0 tdi de pe phaeton la consum lejer scoti 18-22 prin oras mers sportiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capota portbagaj , la deschiderea din telecomanda, trebuie sa se ridice singura? Sau exista setare a deschiderii fara ridicare si deschidere cu ridicare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine daca tii apasat 2 secunde se ridica singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Stiti cumva de ce nu se poate conecta nici un telefon model 2010-2013 la phaeton 2009 3.0 diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Urszilla...aceeasi problema o am si eu. E vorba de versiune de bluetooth pe care o suporta navigatia. Eu am rezolvat tinand un alt telefon in masina, evident cu alt numar. O alta rezolvare am vazut ca poate fi un controler de pe net (un fel de adaptor) care suporta bluetooth 3.0.

 

Acum am si eu o problema. Butonul de inchidere al portbagajului (deci nu cel cu sigla, cel din interior) nu mai fac "click" cand il apas si astfel nu pot inchide portbagajul din buton (il inchid tot apasand pe sigla VW). Stie cineva cum pot curata butonul respectiv, cum pot deschide ca sa vad, pentru ca e foarte posibil sa fi oxidat acel contact.

Va multumesc si astept un raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Vreau sa achizitionez un Vw Phaeton 3.0 diesel sau 3.2 benzina.Bugetul este de 10.000E,tinand cont de faptul ca masina va fi folosita in weekend si vacante ce motorizare e ideala pe acest model? Vreau sa stiu la ce ma pot astepta la o astfel de masina si ce probleme pot aparea pe parcurs? Cat costa o revizie ca idee?Am auzit ca majoritatea au probleme cu suspensile din cauza drumurilor din Ro.Astept orice parere si orice sfat e bun venit de la posesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua tuturor detinatorilor de vw Phaeton. de curand snt fericitul proprietar al unui Phaeton din 2010. imi poate explica cineva cum sa conectez un Iphone 4 cu aceasta masina prin bluetooth? cu samsung s3 nu am avut nici o problema...dar iphone-ul nu vrea, si ma informeaza ca nu ar fi compatibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

imi place mult vw phaeton 3.0tdi 4motion, dar as vrea cateva informatii de la posesori, in primul rand ce parere aveti despre aceasta MASINA?: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-phaeton-neues-modell-3-0tdi-4motion-automatik-b%C3%BCckeburg/188238534.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=26&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxPrice=27500&negativeFeatures=EXPORT ........credeti ca km sunt dati inapoi si de nemti? (impropriu spus nemti, cei care detin autohaus in germania) 2. cat costa intretinerea masinii? 3. consumul urban? 4. grila fata argintie dintre faruri, farurile si stopurile de pe modelul 2010 pot fi montate pe modelul anterior stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ziua buna,

 

Astazi am incercat sa scot masina din garaj, un phaeton din 2009 cu facelift si...din pacate am reusit sa raman suspendat pe strada:) am reusit sa o scot si evident ca am intrat in curte cu ea, insa...inainte sa o opresc mi-a aparut pe bord "stop - vehicle too low" si am observat ca spatele a ramas ridicat la nivelul high, insa fata este cu mult mai jos decat este ea pe pozitia normal. Stie cineva ce s-ar putea intampla? Mentionez ca nu am lovit-o pe dedesubt si ca din garaj/curte si pana in strada nu a fost decat zapada curata. De asemenea cand am incercat sa o scot, am dezactivat esp si am fortat-o un pic. Tind sa cred totusi ca nu e vreo perna de aer sparta din moment ce compresorul nu se aude deloc.

Astept cu nerabdare un raspuns din partea voastra. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat...am lasat-o un pic sa se linisteasca (1h) si apoi dupa ce am repornit-o... am apasat pe high si s-a ridicat singurica. E drept ca a scos ceva fum in fata, insa...s-a ridicat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum de la ce? Compresorul este pe curea si a patinat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul e in spate si n-are treaba cu vreo curea.

Fumul sa ce o fi fost, poate a fost abur de la zapada care s-a topit pe capota, grile, etc.

Daca era fum si nu abur...sigur nu era de la suspensie...

 

Ca idee generala. 

Daca ramai suspendat cu masina cum poate ramane orice masina, ai 2 variante:

1. daca erai pe normal, atunci doar ii dai pe high, iesi din incurcatura si aia e.

2.daca erai pe high...atunci o lopata te rezolva.

 

Daca iti da ca too low, opresti motorul, scoti cheia apoi repornesti motorul si ii dai pe high. Daca iti da ca suspension fault sau workshop d-astea, trebuie sa mergi cu peste 10km/h si se regleaza singura. Asta se intampla cand nu blochezi suspensia si o ridici pe cric sau ramai suspendat pe zapada, sau similare. Daca de ex. esti la elevator si cu motorul pornit sau l-ai avut pornit si nu ai scos cheia din contact si se ridica elevatorul, iti da ca leak si iti blocheaza compresorul si o rezolvi doar cu vcds ptr ca de fapt el vede o "scadere de presiune".

 

Sunt f. multe de discutat despre faitoane cu DIY si tips & tricks insa prin alte parti din pacate, ptr ca pe acilea nici macar sectiune separata nu exista. Recomand vwvortex sau mobile-talk.de Este un model destul de rar in RO.

 

@enache26. Masina e super. E peste A8 sau serie 7. La unele lucruri e chiar peste clasa S (clima e ce imi vine in cap acum) si stiu ce vb ptr ca le-am avut pe ambele. Problema nu e de a achizitiona masina ci daca esti dispus la cheltuieli de intretinere mari. Ca regula generala...in 90% din cazuri, daca masina nu are o optiune atunci costurile cu a o adauga sunt enorme. 

 

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-phaeton-v6-3-0-tdi-4motion-automatik-neues-mod-braunschweig/187254711.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=26&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxPrice=25000&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=125000&numberOfPreviousOwners=1 ..... de fapt asta ma intereseaza mai mult 

 

Modelul e cu facelift dar n-are piele(e adevarat ca tine de optiunile fiecaruia ),

are 12 pozitii la scaune (fata de 18 la altele)

fara masaj in scaune (care la drum lung nu e chiar moft)

fara perdeluta luneta si geamuri spate(din nou ,depinde de optiunea fiecaruia)

fara start/stop

fara soft close

fara ACC

fara incalzire volan,

probabil n-are activat webasto dar se activeaza ulterior

de verificat suspensia si cutia de viteza

cred ca are nevoie de cauciucuri noi adica intre 3000-4000ron vara si probabil tot atat si iarna

cam 900 euro timbrul de mediu

cam 100 euro RAR si inmatriculare

RCA depinde de varsta si permis (in cazul meu costa cam 600-650 ron pe an la City)

impozit anual 2160 ron in doua transe sau 1944 ron platit pana la sfarsitul lui martie

revizie filtre, ulei,intre 1000-1200ron,placute fata+spate intre 1200-1500 ron,discuri intre1200-2000-4000ron

ora de lucru la Porsche parca 250 ron

consum oras vara 14-15l aer pornit,iarna 16-18l cu webasto pornit in prealabil, pe autostrada 9-9.5l

etc

La o prima vedere , Phaeton cu facelift  pana in 30000 euro, mi se pare interesant acesta:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-phaeton-3-0-v6-tdi-dpf-4m5-navi-leder-sitzhz-maxh%C3%BCtte-haidhof/186089660.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=26&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxFirstRegistrationDate=2013-12-31&maxPrice=30000&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO5&maxMileage=150000&interiorTypes=LEATHER

 

De asemenea subscriu la ce a spus Ddantes  despre DIY , tips & tricks  si sectiune separata.

 

 

Modificat de cata1569
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata1569 multulesc mult pt informatiile absolut obiective, am aflat astazi ca de fapt nu e un facelift al phaeton-ului ci e vb de un model nou chipurile adevarul e ca masca fata de la modelul 2011 nu poate fi adaptata la vechiul model, e adevarat ca masina la care m-am oprit nu are piele am luat in calcul asta in rest 12 memorii in loc de 18,masaj, perdelute nu m-au tentat niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata !

 

adevarul este ca e un facelift - exterior si interior - dar nu e un model cu totul nou.

 

legat de interior - e dupa gusturi - dar un Phaeton fara piele, nu are aceeasi prestanta.... altfel se vede un interior de piele, o innobileaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata1569 multulesc mult pt informatiile absolut obiective, am aflat astazi ca de fapt nu e un facelift al phaeton-ului ci e vb de un model nou chipurile adevarul e ca masca fata de la modelul 2011 nu poate fi adaptata la vechiul model, e adevarat ca masina la care m-am oprit nu are piele am luat in calcul asta in rest 12 memorii in loc de 18,masaj, perdelute nu m-au tentat niciodata

Cu placere! Legat de interior sunt de acord cu Florin,asa e, tine de gustul  si de portofelul fiecaruia.

Parerea mea e ca daca nu te grabesti o sa gasesti si cu cele de mai sus la un pret acceptabil.Daca te gandesti ca avand  piele, iarna o sa ingheti sau vara o sa-ti fie cald , sa nu-ti faci probleme, incalzirea in scaune se face aproape instantaneu iar ventilatia e fel de buna  vara.Nici eu nu eram tentat de multe lucruri dar dupa ce ajungi sa te obisnuiesti cu ele n-ai mai renunta.Ai putea ,daca nu tii neaparat sa fie model 2011,sa cumperi un model 2009-2010 mai dotat.Cauta pe internet mai multe masini care te tenteaza.Da telefon cere VIN-ul masinilor ,te duci la reprezentanta la Ada Motors si ii rogi frumos sa-ti scoata un istoric al masinilor,apoi faci rezervare la mai multe masini,ca sigur ce vezi in poze nu e si in realitate.Daca o cumperi iarna vezi sa fie incaltata cu cauciucuri de iarna,daca nu are, cere sa ti le dea in pretul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!