Jump to content

Recall Octavia II


cristi.v
 Share

Postare recomandată

Si aici incheiem discutia pentru ca este :offtopic: .

sorry k e :D dar in ce topic ar fi mai indicat sa ducem discutia?pt k n-am gasit nici unul foarte potrivit pt acest subiect.poate stie cineva unu mai indicat......

Modificat de dogaruflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca nu. Dar asa cum am mai procedat si cu alti colegi de pe forum, poti sa imi dai PM cu VIN-ul si am sa verific existenta vreunor actiuni de service/rechemare pentru aceasta.

Cheers!

rog un moderator sa mute ultimile posturi legate de furtunele de combustibil la topicul dedicat recall campain-urilor!

Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi primesc in cutia postala de la Auto Moto Invest Bacau,o adresa .....

"Actiune de Rechemare"........dar fara o mentiune a actiunii,sau de ce!

Masina mea e cumparata de la PBN,dar am fost si la ei odata ,si de aceea cred ca m-au chemat.

Octavia e 2.0 tdi,6 trepte,fab. nov. 2004

De ce oare m-au chemat?Care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rugam sa ne tii la curent,poate e cu volant!.

Modificat de DRAPAR
Nu se da QUOTE la mesajul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A primit cineva rechemare in service pt volant(O2,2.0tdi,cutie manuala)? Am 42000km,nov 2005 si trepideaza f putin ambreiajul si nu se poate spune ca "dorm" cu piciorul pe ambreiaj sau sunt vreun Hamilton. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Stie cineva ce loturi de O2 au fost rechemate pentru volant? Sau poate exista vre-un site unde se poate verifica...

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Shkoda: In urma unor investigatii amanuntite la service (2 probe de drum, ridicat pe rampa, ascultat cu stetoscop..etc.) s-a dat verdictul: De vina este clar 100% volant.. Momentan nu e grav, insa cat de curand va ceda de tot. Si din spusele celor de la service, e buba mare la Octavia 2, treaba asta... si din cate am inteles, au fost si niste rechemari in service. Partea nasoala e ca volant mea e "varianta buna" (marca Zapo daca am retinut eu bine) care a fost pusa si pe masinile rechemate in service.. si in mod normal, n-ar fi trebuit sa cedeze.. si la 60.000km...

Acum citeva zile am deschis un topic"Recall Octavia II"acesta foarte rapid a fost inchis,din pacate cit a fost deschis(nici 24 ore)nu am putut accesa netul pentru a da detalii dupa cum am fost solicitat,in acest topic se puteau dezvolta(dupa parerea mea)toate aceste probleme ce ar fi putut face obiectul rechemarilor in service pentru OC 2.

Iata acum in ce a constat "rechemarea"mea in service:

In urma unor probleme la cutia de viteza,probleme la tr.a 2 a,masina a ajuns prin amabilitatea d-lui Barbato la service-ul Alto Syncro,am solicitat acestuia sa-mi execute daca este cazul si acctiunea- http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...25711E003715D2 privind volant si chitul de ambreiaj,dupa verificarile de rigoare si dupa ce a fost rezolvata problema la cutia de viteze,am fost sunat de domnul Barbato si anuntat sa-mi ridic masina si apoi mi-a spus(tot telefonic)ca la mine nu a fost cazul sa se schimbe si chitul de ambreiaj deoarece acesta este Sachs iar volantul este Fus(eu cred ca domnul Barbato a vrut sa-mi faca o surpriza deoarece eu am vazut cutia mea desfacuta si aveam chit de ambreiaj Luk deci eu am tras concluzia ca mi l-a schimbat conform cu acctiunea),vreau sa va specific ca eu nu aveam nici o problema cu ambreiajul,aceste acctiuni se fac preventiv datorita unor defectiuni de fabricatie.Nu ma pot abtine sa nu-i multumesc din nou d-lui Barbato si echipei sale,acum masina mea merge impecabil si daca nu incepeau(de cind s-a mai incalzit vremea)scirturile de la chedere(oare chiar nu e o solutie definitiva?)nu aveam ce sa zic de ea.

Daca mai stie cineva despre ceva acctiuni la OC 2 sa ne spuna si noua-si daca totusi e considerat util sa se redeschida topicul,poate scria acolo cineva ceva util si pentru colegul Shkoda.

Toate operatiunile legate de cutie si acctiunea 13 C9 au fost trecute in planul de service.

din link reiese clar ca in aceasta categorie cu probleme la skoda octavia 2 intra motoarele 2.0 TDI si cele cu 6 viteze (manuala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu volantul/volant e la toate motorizarile cu cutie manuala. Eu am 1,9 tdi si la 55.000 am inlocuit-o.

Cred ca toata lumea are problema asta(ma refer la cutiile manuale) tremurat la relanti, in accelerati pe la anumite turatii se aud zgomote cidate(mai ales pe la 1100,1400 si 2300), se simte cum tremura pedala de ambreiaj, cand o pornesti la rece parca iti zgaltaie unu masina.

Ce e rau ca la vreo 4-5000 de km dupa schimbare simptomele apar la loc(cel putin la mine).

As mai vrea sa spun ca atunci cand am inlocuit vloanta a trebuit sa se inlocuieasca tot ambereiajul pentru ca datorita nefunctionarii corespunzatoare a volantei s-a distrus si discul. Am fost pus sa platesc discul de ambreiaj (fiind considerat piesa consumabila).

Din curiozitate am sunat la Bucuresti si am vorbit cu un reprezentant de garantii pe tara al PoRo care mi-a zis ca nu trebuia sa platesc nimic pentru ca totul trebuia reparat de garantie. Cu alte cuvinte dealerul m-a prostit iar eu am platit discul.

Sper sa nu patiti ca mine :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Octavia 2 de 2TDI cu 6 viteze cam 53000km.Cateodata cand stau la semafor masina fiind in relanti incepe sa se zgaltaie,ca simt pana in stomac!Le-am spus mecanicilor da asta .Se pare ca astia n-au auzit de problema cu volant?!

N-au reusit ei sa-mi rezolve nici problema de la pornire!Chestia e ca masina nu trepideaza totdeauna.Cum pot sa le pretind atunci inlocuirea? In augusb ies din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zic toti ca nu stiu despre ce e vorba si etc(asta e la noi), la mine incepuse sa tremure binisor.

Dar mai bine nu o schimbi. Tremuratul va reveni. Nu te algi decat cu timp pierdut in service si o treaba "made in romania".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Ce este actiunea 17C9 (pentru 1.8TFSI)?

Este adevarat ca se schimba radiatorul de ulei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Sa scriem aici tot ce inseamna recall la OC II(toate motorizarile),de exemplu acctiunea "13C9",ce au insemnat aceste recalluri,si cum s-au finalizat.

sal,sunt posesorul unei skoda octavia diesel rs

cind am cumparat masina mergea struna dar am fost chemat la resoftare ptr filtrul de particole(eu ne avind probleme),dupa resoft masina nu mai tragea...ce are ,ce are.

sun niste prieteni si acestia imi sugereaza sa ma duc la un stand dino sa verific performantele masinii,avertizindu ma ca nu o sa mi placa ce o sa descopar.imi iau inima n dinti si ma duc la vitan si o pun pe dino si surpriza, masina din 170 cp si 350 nm cuplu si o plaja a cuplului de la 1800 rpm la 4000 avea urmatoarele 159 cp ,320nm cuplu si plaja de la 2800 laa 3900rpm.anumite persoane care lucreaza la porsche dar nu dau nume ptr confidentialitate ,stiau de aceasta problema dar oficial nu recunoaste nimeni.am incercat sa ma rog sa mi puna softul initial dar ma ameninta ca ramin fara garantie.

rog posesorii de rs diesel sa mi spuna daca ei au constatat vro schimbare dupa resof, si au verificat masina daca mai este in parametrii dati de producator?

in urma reclamatiilor facute la porsche m au chemat la teste si am vazut cu stupoare cum masina mea in urma testului are cuplul de atentie 396,8 nm fata de cei 350 nm dati de fabrica.

judecati si voi credibilitatea acestui test facut de ei.

astept sfaturi si pareri din partea dvs,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind vrei tu dupa ora 18 sunt din buc stau in militari. telefon 0723640171 cristi

trebuie sa luminam intr un fel magaria asta

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata , am rezolvat o .

au trimis din ch soft special cred ptr mine si am ajuns in urma resoftarii la valorile date de producator,170.6 cp si 357 nm cuplu pusa masina pe dyno la master tuner .si pot spune ca acum masina merge super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut!

a fost vreo rechemare pt O2 1.9 TDI pentru probleme de EGR?

pierd lichid de racire, iar la PBA (masina inca in garantie), au verificat sistemul cu aer sub presiune, si cica nu pierde pe nicaieri....

in urma documentarilor ulterioare, am inteles ca EGR-ul poate pierde prin niste pori lichid de racire....unde se gaseste localizat EGR-ul? dureaza mult schimbarea si resetarea parametrilor?

multumesc!

Modificat de Cristi MV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!