Jump to content

Recall Octavia II


cristi.v
 Share

Postare recomandată

Sa scriem aici tot ce inseamna recall la OC II(toate motorizarile),de exemplu acctiunea "13C9",ce au insemnat aceste recalluri,si cum s-au finalizat.

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chia asa ,fii mai explicit; despre ce recall este vorba? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Si din spusele celor de la service, e buba mare la Octavia 2, treaba asta... si din cate am inteles, au fost si niste rechemari in service. Partea nasoala e ca volant mea e "varianta buna" (marca Zapo daca am retinut eu bine) care a fost pusa si pe masinile rechemate in service.. si in mod normal, n-ar fi trebuit sa cedeze.. si la 60.000km...

Uff.. si ii luasem fetitei si incaltari noi si ea uite ce-mi face... :vaidecapulmeu:

Dupa cate stiu eu sant afectate de rechemare doar motoarele 2.0 PD cu cutie manuala 6 viteze si motoarele 1,9 TDI-96 KW, chestia poate fi periculoasa, au ars deja cateva Touran-uri din cauza asta. Dupa o lista oficiala sant afectate 73.000 buc. Audi A3 fabricate 06.03-06.04, 5500 buc. Seat Altea, Leon si Toledo si 3543 buc. O2. Durata reparatiei este data de VW cu o zi si cei afectati au fost/vor fi anuntati oficial de reprezentantele locale.

Pentru VW(Sharan si Touran) sant afectate masinile cu urmatoarele serii de sasiu;

WVW ZZZ 7M Z 3 V 000781 pana la WVW ZZZ 7M Z 3 V 060950

WVW ZZZ 7M Z 4 V 000001 pana la WVW ZZZ 7M Z 4 V 011325

Pentru Skoda n-am gasit(inca) o astfel de lista cu seriile, Dealerii ar trebui sa le aibe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce inseamna actiunea 94A1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce inseamna actiunea 94A1?

Da, actiune de facut update la softul de pe Stream, defapt este o rechemare si 94A1 este codul intern Skoda.

Actiunea este veche, de la inceputul lui 2006 parca...

Modificat de O2Driver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shkoda: In urma unor investigatii amanuntite la service (2 probe de drum, ridicat pe rampa, ascultat cu stetoscop..etc.) s-a dat verdictul: De vina este clar 100% volant.. Momentan nu e grav, insa cat de curand va ceda de tot. Si din spusele celor de la service, e buba mare la Octavia 2, treaba asta... si din cate am inteles, au fost si niste rechemari in service. Partea nasoala e ca volant mea e "varianta buna" (marca Zapo daca am retinut eu bine) care a fost pusa si pe masinile rechemate in service.. si in mod normal, n-ar fi trebuit sa cedeze.. si la 60.000km...

Acum citeva zile am deschis un topic"Recall Octavia II"acesta foarte rapid a fost inchis,din pacate cit a fost deschis(nici 24 ore)nu am putut accesa netul pentru a da detalii dupa cum am fost solicitat,in acest topic se puteau dezvolta(dupa parerea mea)toate aceste probleme ce ar fi putut face obiectul rechemarilor in service pentru OC 2.

Iata acum in ce a constat "rechemarea"mea in service:

In urma unor probleme la cutia de viteza,probleme la tr.a 2 a,masina a ajuns prin amabilitatea d-lui Barbato la service-ul Alto Syncro,am solicitat acestuia sa-mi execute daca este cazul si acctiunea- http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...25711E003715D2 privind volant si chitul de ambreiaj,dupa verificarile de rigoare si dupa ce a fost rezolvata problema la cutia de viteze,am fost sunat de domnul Barbato si anuntat sa-mi ridic masina si apoi mi-a spus(tot telefonic)ca la mine nu a fost cazul sa se schimbe si chitul de ambreiaj deoarece acesta este Sachs iar volantul este Fus(eu cred ca domnul Barbato a vrut sa-mi faca o surpriza deoarece eu am vazut cutia mea desfacuta si aveam chit de ambreiaj Luk deci eu am tras concluzia ca mi l-a schimbat conform cu acctiunea),vreau sa va specific ca eu nu aveam nici o problema cu ambreiajul,aceste acctiuni se fac preventiv datorita unor defectiuni de fabricatie.Nu ma pot abtine sa nu-i multumesc din nou d-lui Barbato si echipei sale,acum masina mea merge impecabil si daca nu incepeau(de cind s-a mai incalzit vremea)scirturile de la chedere(oare chiar nu e o solutie definitiva?)nu aveam ce sa zic de ea.

Daca mai stie cineva despre ceva acctiuni la OC 2 sa ne spuna si noua-si daca totusi e considerat util sa se redeschida topicul,poate scria acolo cineva ceva util si pentru colegul Shkoda.

Toate operatiunile legate de cutie si acctiunea 13 C9 au fost trecute in planul de service.

post-1834-1174847842_thumb.jpg

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din noiembrie 2006!! esti sogur ca e e pt stream!! azi am vazut pe cartea de service: ok actiunea 94A1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din noiembrie 2006!! esti sogur ca e e pt stream!! azi am vazut pe cartea de service: ok actiunea 94A1

Sorry, am confundat-o!

91A1 era cu Streamul

94A1 este aia cu etansitatea la faruri(non xenon) si e parca din toamna 2006

Modificat de O2Driver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

91A1 era cu Streamul

94A1 este aia cu etansitatea la faruri(non xenon) si e parca din toamna 2006

Se adauga 91C5, tot update de software pentru steam.

Pe langa treaba asta cu update-ul de software doar la masinile afectate de actiuni de rechemare, se pare ca problema bubuitului in boxe (userii de O2 stiu despre ce e vorba) se rezolva (cel putin e o parere) tot printr-un update de software la o verisune mai recenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Se pare ca fabrica a dispus verificarea sondei lambda la anumite serii ... a mea a intrat in aceasta verificare obligatorie si au gasit ca trebuie schimbata .. cred ca preventiv pentru ca la bord nu mi s-a aprins vreun martor...

Se pare ca nu este o rechemare propriu-zisa pentru ca aceasta verificare se face cu ocazia reviziei si numai pentru seriile pentru care a dispus fabrica.

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mai multe detalii ne poti da? tu ce serie ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este o actiune pentru cateva serii de sasiu de octavia 2, cod motor BSE/BSF. Se pare ca sondele lambda 1 (inainte de catalizator) au un mic defect de fabricatie ce poate duce la defectarea lor. Prin urmare fabrica a dispus inlocuirea acestor sonde. Este o actiune de service (se face inlocuirea la prima trecere a masinii in service, indiferent de motiv) si nu de rechemare in service.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal Blitz stii ceva de motoarele BXE (1.9TDI), ma rog asa incepe seria de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca, prin absurd, ar fi vreo actiune privind motorul la care faci referire, crezi ca masina ta care inca nu ti-a parvenit, s-ar incadra intr-o astfel de actiune? :blink: Care este rostul intrebarii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actiunea la care se refera Blitz a fost si la BGU!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca se refera doar la motoarele pe benzina,cele diesel nu intra in discutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara,trec direct la subiect: astazi cand am deschis capota masinii sa bag lichid pentru parbriz am observat motorina cursa pe langa fulie,pe capacul motorul,am observat ce de la aceasta "bobina"curge,de la un furtun,poate fi un colier slabit?atatez mai bine si o poza. maine ma duc la service si ma gandesc sa mai primesc un sfat de la voi.multumesc.post-14747-1199984704_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...poate ai un colier slabit sau nu-i prins bine (la revizie cand ti-au schimbat "bobina" :)) de motorina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin,am fost azi in service cu masina, si mi-au zis ca sunt acele furtunase care se vad in poza de mai sus,cica a fost o serie de masini care s-a lovit de problema asta :) , a mai avut cineva problema mea?.le-au schimbat pe garantie si se pare ca totul e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin,am fost azi in service cu masina, si mi-au zis ca sunt acele furtunase care se vad in poza de mai sus,cica a fost o serie de masini care s-a lovit de problema asta :vaidecapulmeu: , a mai avut cineva problema mea?.le-au schimbat pe garantie si se pare ca totul e ok acum.

NU E BOBINA E CHIAR FILTRUL DE MOTORINA

pai daca curgeau pe la conducte , furtunase nu tragea aer pompa de motorina si mergea prost masia am si eu o intrebare

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... a mai avut cineva problema mea?.le-au schimbat pe garantie si se pare ca totul e ok acum.

Da, asa este: cateva serii de sasiu de O2 cu 1,9TDi beneficiaza de inlocuirea acelor furtune de combustibil la prima intrare in service (daca nu apare vreo problema inainte ca auto sa intre in service). Se pare ca calitatea furtunelor nu a fost cea care trebuia si pentru a evita scurgeri de motorina le schimba pe toate dintr-un anumit lot!

Cheers!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz se pot afla acele serii de undeva/cumva ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-a fost schimbata sonda lambda in urma recall-ului se pare k mi-a crescut consumul pe BC cu 0.7-1,2 L cel putin

Intrebarea este daca aceasta sonda trebuie cumva ajustata cu vag-comul dupa ce se inlocuieste, sau se schimba asa pur si simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu, dimpotriva am avut senzatia ca mi-a scazut consumul insa a fost doar o senzatie. Ulterior m-am convins ca aveam acelasi consum.

De cat timp ai operat schimbarea sondei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-a fost schimbata sonda lambda in urma recall-ului se pare k mi-a crescut consumul pe BC cu 0.7-1,2 L cel putin

Intrebarea este daca aceasta sonda trebuie cumva ajustata cu vag-comul dupa ce se inlocuieste, sau se schimba asa pur si simplu?

Nu ai ce ajustari sa faci. Sonda este un senzor care furnizeaza informatie ECU-uli...si acesta face ajustarile. Pe scurt, nu ai ce sa ajustezi la un senzor.

Si aici incheiem discutia pentru ca este :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!