Jump to content

Help


cRaZy-GBD
 Share

Postare recomandată

Salut, in primul rand si ma bucur sa ma aflu printre posesorii de Passat. De foarte putin timp mi-a cumparat un passat b3 din 91 motor 2000 benzina si vreau sa incep sa il pun la punct. Ca orice om, sper ca toti fac asa, cum l-am luat am schimbat la el Distributia cu tot cu rolele intinzatoare, uleiurile si filtrele. Am observat inainte sa il cumpara ca macaraua de la geamul electric de la sofer este stricata si am o problema cu socul ...cred.... dimineata cand e rece, nu sta turata pana se incalzeste ci variaza de la 900- 2000 :huh: ...Deci, inca o data bine v-am gasit si sper sa ne putem ajuta reciproc :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, bine ai venit

in primul rand chestia cu socul automat tine de motorasul care regleaza turatia motorului (la cald si la rece), pe corpul injector cum privesti din fata in partea stanga exista o cutie mai mica dreptunghilara cu o mufa (neagra) lata care intra in ea, pe acolo e si cablul de acceleratie. Motorasul acesta s-ar putea sa fie defect sau mai pot fi senzorul de temperatura a sistemului de injectie. Incerca sa scoti mufa de la motoras ininte de a porni si vezi cum merge motorul, ar trebui sa fie mai turat putin, senzorul de temperatura a undeva in fata motorului (nu pre stiu cum sa explic :lol: ) dar oricum sunt 2 mufe (albastra si rosie..parca) una langa cealalta si iti sar in ochi imediat, un senzor tine de temperatura sistemului de injectie, si altul de preincalzitorul colectorului de aspiratie, incearca sa faci o scanare inainte sa vezi daca iti da ceva erori la senzori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@johnf,e posibil ca motorul lui @crazy-gbd sa fie cu injectoare nu cu corp injector iar in cazul asta trebuie curatata clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mercic de sfatur...o sa ma uit in cursul zilei de azi si ...sa vedem ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sorry ptr intarziere...problema era cu furtunul de la retur ca era spart si nush cum tragea aer fals....damn....acum l-am taiat si l-am pacalit ptr moment pana o sa imi iau altul dar dureaza pana mi-l aduc astia de la piese auto...ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut. sunt nou pe aici. cine ma poate ajuta? problema: geamuri umede in timpul mersului. deci luneta, lateralele, chiar si pabrizul, chiar cu ventilatorul pornit pe treapta a 2a sau a3a. m-a sfatuit cineva sa schimb filtrul de polen; l-am schimbat si nu s-a modificat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

benigeorgescu

Faptul ca ai o problema nu te scuza de umplerea forumului cu aceasta problema. Te rog sa citesti regulamentul vwForum si sa incerci folosirea functiei SEARCH sa Google Search pentru ca in proportie de 95% subiectele au fost discutate si inca se discuta.

Te rog citeste topicul de mai jos, chiar daca nu este dedicat masinii pe care o detii:

Aburirea excesiva a geamurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!