Jump to content

Trepidatii in pedala de ambreiaj


misufha
 Share

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor

o sa verific, mai ales ca la oprire ultimele vibratii se aud ca si cum ar lovi ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am observat ca la relanti se aude o bataie in zona ambreiajului, ce poate fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulment de presiune uzat, placa de presiune uzata, volant bimasic uzat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE se poate intampla daca le las asa pana cedeaza ele de tot, se pote sparge si alceva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inginerul doar ți-a enumerat care sunt piesele ce pot cauza acea bătaie, dar nu a spus că sunt uzate toate. Poate fi și numai una dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si la mine se simt trepidatii in pedala de ambreiaj cand o apas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema. Cand tin piciorul apasatla maxim pe ambreiaj , schimbatorul fiind la "punctul mort" simt niste trepidatii foarte puternice, numai atunci cand motorul este cald . La rece nu face. Ce sa fie? chiar nu a patit nimeni?

Scuze pentru moderatori , dar sunt disperat face din ce in ce mai des si mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare... am si eu o intrebare cu aceaasta vibratie in pedala... la mine se manifesta daca tin apasat pana se intaraeste si accelerez. Atunci parca ar macina ceva asa se simte in pedala. Oare ce sa fie cauza luand in considerarea ca masina este un benzina, motorul trace, ambreiajul nu prea patineaza. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie uzate arcurile de amortizare a socurilor torsionale ale discului de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Si asta cat de grav ar trebui sa fie? Si cum s-ar putea vedea daca abreiajul este uzat foarte tare fara sa dai cutia jos? Poate sa fie si tamponul de sub cutie uzat si care sa trasmita vibratiile motorului. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza 100% convingatoare a ambreiajului se face doar prin inspectarea sa vizuala, deci din nefericire doar prin demontarea cutiei de viteze. In privinta gravitatii, eu sunt de parere ca orice problema mecanica a masinii trebuie luata serios in seama si remediata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Din cate am intrebat si eu alti posesori de golf, toate au acea vibratie in pedala de ambreiaj. La TDI-uri am inteles ca mai poate fi volant cand la apasarea pedalei cam 50% apar si niste zgomote metalice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar toate au trepidatii in pedala de ambreiaj. A mea nu are (inca e noua). Un volant bimasic defect nu da neaparat zgomote, ci si aceste trepidatii in pedala de ambreiaj.

Deci si in cazul tau poate fi un inceput de uzura al volantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o volant bimasic nu este schimbat cand apar trepidatii ce se poate intampla?Am o prietena care la pretul de 16 milioane a zis ca nu il schimba cel putin pe moment desi exista trepidatii si probleme la demaraj.

La ea vibreaza toata masina fara apasala pedalei de ambreiaj si uneori la pelcare nu are putere si chiar moare motoru concomitent cu niste vibratii.Pe la 2000 de ture intra caroseria in vibratie.

Unii au spus ca este de vian caroseria veche (masina este din 96 un audi a4).

Ambreajul a fost schimbat acum 1 an si au spus ca volant arata bine.A fost schimbat si un suport de motor.De la ce sa fie aceste trepidatii destul de puternice.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... am si eu o intrebare cu aceaasta vibratie in pedala... la mine se manifesta daca tin apasat pana se intaraeste si accelerez. Atunci parca ar macina ceva asa se simte in pedala. Oare ce sa fie cauza luand in considerarea ca masina este un benzina, motorul trace, ambreiajul nu prea patineaza. ms

Cum vine asta ..''ambreiajul nu prea patineaza?'' Patineaza sau nu, in toate vitezele face la fel sau numai in primele 2-3viteze... Parerea mea, e si o masina pe benzina, cel mai simplu, asta pana sa ajungi la un service de specialitate, pune-te in fata unei borduri si incearca sa urci pe ea, s-o treci. Deci, de preferat sa nu fie o bordura prea inalta, max. 10-15cm. Exact din fata ei incearca sa pleci! Nu iti iei viteza sau balans si d-alea. Daca o trece, ai sanse mari sa te incadrezi sau nu in lista ''asa face la toate'', daca nu o trece si iti mai moare si motorul, ai sansa sa trebuiasca sa-ti schimbi ambreiajul, de preferat tot kitt'ul(placa presiune+rulment+...)! :icon_cool:

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zmucituri in schimbatorul de viteze cand schimb regimul sarcina/frana de motor

Eu am ... daca motorul este rece si daca schimb "grabit" pana in 3000 de ture. Cu un motor cald(peste 10km facuti) si schimbat cu grija nu mai simt nimic. Am schimbat doar 2 suporti de motor acum ~1 an si nu am mai simitit nimic o perioada ... apoi iar arevenit ... parca nu la fel de rau ca la inceput.

Poate trebuie sa verific si suportii de la cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supotii de la cutie trebuie verificati! De acolo incepi prima data ...''Nu am zmucituri in schimbatorul de viteze cand schimb regimul sarcina/frana de motor

Eu am ... daca motorul este rece si daca schimb "grabit" pana in 3000 de ture.''

Si eu am patit ceva de genu' si nu numai. La plecarea de pe loc, chiar si pe loc drept, imi trepida masina la plecare. "mecanicii'' mi-au explicat ca mi-e volant dusa.. Am schimbat suportii de la cutie si e alta viata acum!!! Atata timp cat nu patineaza ambreiajul, e ok! :icon_thumright:

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi !

Nu patineaza ambreiajul(asa cred ...) iar trepidatii mai simt si din ambreiaj daca nu turez suficient(1500-2000 - nu face) la treapta 1.

Cred ca am sa verific si suportii de la cutie ...

Modificat de hmirs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vine asta ..''ambreiajul nu prea patineaza?'' Patineaza sau nu, in toate vitezele face la fel sau numai in primele 2-3viteze... Parerea mea, e si o masina pe benzina, cel mai simplu, asta pana sa ajungi la un service de specialitate, pune-te in fata unei borduri si incearca sa urci pe ea, s-o treci. Deci, de preferat sa nu fie o bordura prea inalta, max. 10-15cm. Exact din fata ei incearca sa pleci! Nu iti iei viteza sau balans si d-alea. Daca o trece, ai sanse mari sa te incadrezi sau nu in lista ''asa face la toate'', daca nu o trece si iti mai moare si motorul, ai sansa sa trebuiasca sa-ti schimbi ambreiajul, de preferat tot kitt'ul(placa presiune+rulment+...)! :vaidecapulmeu:

Salut. De trecut trece nu e problema, de ambreiaj nu stiu ce sa zic exact. eu nu simt sa patineze, de fugit fuge masina. Sigura chestie este acea vibratie in pedala la apasaarea pana in faza de intarire si asta doar in accelerarea indiferent de treapta de viteza. Eu zic ca sunt arcurile de pe placa de ambreiaj, ca la schimbarea vitezelor de asemenea sunt socuri, in functie de cat de lin lasi de pedala.

PS: Il rog pe hmirs daca are chef si timp sa incerce sa apase pe pedala un pic in timp ce accelereaza sa vedem daca mai face si la alticineva. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

La mine, la G4, am cumparat masina cu bataia la 223k km si l-am vandut la 280k, dupa 3 ani, tot cu ea.

acum am o Superb de 1 luna si 1600 km si bataia este prezenta. Hai, treaca de la mine, la masini cu un nr de km, apare. Da' la una noua ?????

Nush ce sa zic si cu mecanicii astia... La G4, dupa import am dus-o direct la PBN, sa-i faca un "fender-to-fender checkout", si i-am zis si de pedala. Mecanicu de acolo mi-a zis "las-o in pace, ca asa fac toate". Faptul ca masina noua are bataia, dpdv logic nu poate avea decat 2 explicatii: ori e defecta din fabrica, ori asa fac toate si explicatiile mecanicilor "ca volant, ca tampoanele" sunt bullshituri de facut bani de la clienti si astea din VAG "fac toate".

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Si eu am acea bataie in pedala de ambreiaj. Asa am cumparat-o la 140mii km si in prezent masina are 198mii km. Nu a afectat nimic pana acum. Acea bataie este prezenta si la un prieten care si-a schimbat ambreajul recent tot la un g4. La skoda octavia din 2009 a unui prieten este prezenta aceeasi bataie, a fost la service sa i-o verifice si aceeasi explicatie a primit-o "asa fac ele", datorita ambreajului hidraulic si a volantei cu masa dubla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am avut vibratii in pedala de ambreiaj cand o apasam usor, chiar de cand am cumparat masina....apoi dupa jumate de an (aprox. 12.000km) a trebuit sa-mi schimb kitul de ambreiaj pentru ca-mi patina. Vreau sa va spun ca si volant era varza, in concluzie jos si pus alta noua Sachs.

Ei, vibratiile exista si la volant noua, dar sunt mai atenuate. Mecanicul meu (si bun prieten) mi-a spus din start ca se cunoaste problema cu volantele bimasice din grupul VAG. Au probleme din fabricatie, materialul nu este perfect omogen sau ceva de genul asta, in concluzie vibreaza....si uite cum ajungem la cunoscuta expresie de la dacie - asa face toate...

Ma mir de VW ca n-au remediat pana acum, daca tot e veche problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel facea si la mine,si cand opream motorul trepida;a-m schimbat kit ambreiaj si s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

+1

Maine schimb volant si ambreiajul. Stiam de problema de 1 an dar nu avea sens sa schimb volant pana nu ceda de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am un golf 5 tdi de 1.9 si acum o luna am schimbat volant,disc ambreiaj,placa presiune si rulment de presiune toate Sachs.Bataia din pedala de ambreiaj tot mai persista la fel ca si inainte de a schimba toate cele.Am observant ca daca masina sta peste 8 ore in soare,dupa ce o pornesc nu prea mai este bataia aia in pedala si in prima zii dupa ce am schimbat  ce zisei ,aveam pedala foarte moale si nu se simptea bataie in pedala.Acum trebuie sa depun forta mai multa ca sa apas pedala.Am mai observat cand masina este pe liber,putin de tot daca misc cu un deget schimbatorul simpt in el o vibratie puternica in orice pozitie l-as misca..Nu mai inteleg nimic......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!